-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту в частині вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі Одеської загальноосвітньої школи № 23 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, м. Одеса, Миколаївська дорога, 283, загальною площею 3 787,28 кв.м., за кодом ДК 021:2015 77220000-8 «Послуги з просочування деревини»
Завершена
193 151.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 965.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 965.76 UAH
Період оскарження:
10.09.2021 18:01 - 16.09.2021 10:00
Вимога
Вирішена
незаконна дискримінаційна вимога
Номер:
7e6c379f17994f94bf4c9a2dcde02daa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-011397-c.b1
Назва:
незаконна дискримінаційна вимога
Вимога:
відповідно до тендерної документації (додаток 2) Огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами./ Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу "З метою уникнення хибних обсягів робіт, огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. На підтвердження чого, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника та Замовника, та відбитками їх печаток (за наявності). Направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання послуг, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт про огляд з підписами і печатками. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються".
Впевненні в доброчесності Замовника й прагненні не порушувати законодавство в сфері закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2021 10:03
Вирішення:
Шановний Учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Уповноважена особа обов'язково прийме до уваги Ваші зауваження визначені у вимозі. Дякуємо, що привернули увагу до нашої закупівлі.
Додатково зазначаємо, що відповідно до Правил з вогнезахисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 № 1064, визначено наступне.
Для кожного ВЗ розробляється окремий Регламент. Для розроблення Регламенту виробник або уповноважений представник визначає відповідальну особу.
Регламент установлює процедуру та порядок застосування ВЗ, строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), вимоги до утримання і заміни ВЗ (повторного вогнезахисного обробляння), а також безпечні умови праці під час виконання робіт з вогнезахисту.
Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту.
Статус вимоги:
Задоволено