• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне АО (25-50), вугілля кам’яне АКО (25-100))

Завершена

342 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 710.25 UAH
Період оскарження: 10.09.2021 15:50 - 22.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 0aabb950a0624dfdb3df6753f10dff5a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-010088-c.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.10.2021 11:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.10.2021 13:43
Дата виконання рішення Замовником: 26.10.2021 09:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет Управління Північно-Кримського каналу, відповідно до рішення Колегії АМКУ від 20.10.2021 року №23795-р/пк-пз, скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАВІКТА» за процедурою закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне АО (25-50), вугілля кам’яне АКО (25-100)) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-10-010088-с та повернув ТОВ «КАВІКТА» на кваліфікацію.
Автор: ТОВ "КАВІКТА", Віктор Кагаловський +380674935601 2021kvm@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимага щодо скасування БЕЗПІДСТАВНОГО рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції

Номер: 5332a79c2577434bb4e9c863d7b930d1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-010088-c.b1
Назва: Вимага щодо скасування БЕЗПІДСТАВНОГО рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції
Вимога:
Вимагаємо скасувати БЕЗПІДСТАВНЕ рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, з причини відсутності інформації про країну походження вугілля. Звертаємо увагу що нібито не надана інформація зазначена у Довідці № 8.1/09-21 від 22.09.2021 про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, що надана у складі нашої тендерної пропозиції якою чітко зазначено що: «…. КРАЇНА ПОХОДЖЕННЯ (країна виробництва (переробка товару шляхом дроблення, розділення, сортування)) ВУГІЛЛЯ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ ДО ПОСТАЧАННЯ – УКРАЇНА. Вугілля, що пропонується до постачання, українського (вітчизняного) виробництва.». В разі ігнорування цієї вимоги та не скасування безпідставного рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вимушені будемо звернутися із відповідною заявою на перевірку законності проведення торгів до контролюючих органів Фінансового контролю, Державної аудиторської служби України, правоохоронних органів та Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник ТОВ «КАВІКТА» ! Тендерний комітет управління Північно – Кримського каналу уважно розгуляв вашу вимогу UA-2021-09-10-010088-c.b1 та інформує вас про наступне: В тендерній документації на закупівлю вугілля кам’яного АО (25-50) та АКО (25-100) вимагалось від учасника надати підтвердження країни походження товару та виробника товару у відповідно до ст. 43 Митного кодексу України, а саме: сертифікат про походження товару, засвідчену декларацію про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару, сертифікат відповідності товару. Однак в ході складання Вами довідки № 8.1/09-21 від 22.09.2021 р. було використано невірне трактування поняття "країна походження товарів". Відповідно до Рішення про Правила визначення країни походження товарів від 24.09.1993р., та згідно із положеннями Митного кодексу України: п.1. Країною походження товару вважається держава, де товар було повністю виготовлено або піддано достатній переробці. п. 2. Вважаються повністю виробленими у даній країні такі товари: а) корисні копалини, видобуті на її території або в її територіальних водах, на її континентальному шельфі та в морських надрах, якщо країна має виключні права на розробку цих надр; п. 5 У разі, якщо щодо конкретних товарів або конкретної країни (країн) критерієм надходження товару особливо не застерігається, застосовується загальне правило, згідно з яким товар вважається підданим достатній переробці, якщо відбулася зміна товарної позиції (класифікаційного коду товару) за Товарною номенклатурою на рівні будь-якого з перших чотирьох знаків. При цьому вважаються такими, що не відповідають критерію достатньої переробки: б) операції з підготовки товарів до продажу і транспортування (дроблення партії, формування, відправлення, сортування, переупаковка). Додатково у вказаній Довідці зазначений виробник продукції – Товариство з обмеженою відповідальністю «КОАЛТРЕЙДІНДАСТРІ». Аналізуючи зміст наданих Вами у складі тендерної пропозиції документів (довідка № 8.1/09-21 від 22.09.2021 року, експертного висновку від 31.05.2021 року № ЕВ – 18, Дозвіл від 04.08.2020 року № 0078.20.09, Висновок з оцінки впливу на довкілля планової діяльності ТОВ «КОАЛТРЕЙДІНДАСТРІ» з переробки кам’яного вугілля (сортування вугілля за класами крупності з використанням дроблення) від 02.10.2018 року № 7-03/12-20188517807/1, договір від 11.04.2018 року № 1104/18п), тендерний комітет управління Північно – Кримського каналу дійшов наступних висновків: По – перше, ТОВ «КОАЛТРЕЙДІНДАСТРІ» здійснює переробку вугілля – антрациту. Технологічний процес переробки вугілля – антрациту включає наступні операції: - Доставка та розвантаження кам’яного вугілля (антрациту)…; - Навантаження кам’яного вугілля (антрациту)...; - Дроблення кам’яного вугілля (антрациту)…; - Розділення кам’яного вугілля (антрациту) на фракції за класами крупності… По – друге, ТОВ «КОАЛТРЕЙДІНДАСТРІ» має право на експлуатацію устаткування на дроблення, сортування корисних копалин у вугільній промисловості. По – третє, метою планованою діяльності ТОВ «КОАЛТРЕЙДІНДАСТРІ» є переробка кам’яного вугілля за класами крупності з використанням дроблення для забезпечення побутових та промислових споживачів енергетичним ресурсом. Таким чином, ТОВ «КОАЛТРЕЙДІНДАСТРІ» є виробником продукції/переробником сировини, але ця обставина жодним чином не вказує на країну походження товару, надання інформації щодо якої з боку учасника була обов’язковою. При цьому необхідно зауважити, що такі поняття, як «країна походження товару», «виробник продукції» та «добування корисних копалин» мають різні правові значення, а саме: - країною походження товару вважається держава, де товар було повністю виготовлено або піддано достатній переробці; - виробник - виробник, який виконує певний вид виробничої діяльності за дорученням первинного виробника; - добування корисних копалин — сукупність технологічних операцій з вилучення, у тому числі з покладів дна водойм, та переміщення, у тому числі тимчасове зберігання, на поверхню частини надр (гірничих порід, рудної сировини тощо), що вміщує корисні копалини. Як вище зазначалося, добування корисних копалин відбувається безпосередньо у державі, що визначається як країна походження товару. Витребувана інформація Вами не надавалась. Наданий на розгляд договір від 11.04.2018 року № 1104/18п містить наступне: «…1.1. На умовах цього договору Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується надати послуги з переробки і збагачення продукції…». При цьому Замовником є ТОВ «ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ», а Виконавцем – ТОВ «КОАЛТРЕЙДІНДАСТРІ». Таким чином, даний вид договору підпадає до розряду договору підряду, відповідно до якого: «За договором підряду одна сторона зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням іншої сторони, а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу… Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку…» (ст. 837 Цивільного кодексу України). За аналізом наведеної статті та предмету договору, тендерний комітет встановив, що ТОВ «КОАЛТРЕЙДІНДАСТРІ» надає послуги виключно з переробки продукції. Жодним чином перероблена ТОВ «КОАЛТРЕЙДІНДАСТРІ» продукція не підпадає під поняття «добування корисних копалин», трактування якої наведено вище та, як наслідок, не надає можливості ідентифікувати країну походження товару. Окремо тендерний комітет управління Північно – Кримського каналу акцентує Вашу увагу на наступному: аналітична записка Національного інституту стратегічних досліджень "Вугільна промисловість України в умовах гібридної війни" (https://niss.gov.ua/doslidzhennya/nacionalna-bezpeka/vugilna-promislovist-ukraini-v-umovakh-gibridnoi-viyni-analitichna) із посиланням на інформаційно – статистичні дані Міненерговугілля встановлює наступне: на непідконтрольній території Донецької та Луганської областей знаходиться 85 шахт всіх форм власності, що становить 57 % від їх загальної кількості по Україні. З них на 60 шахтах видобувалося енергетичне вугілля, у т.ч. майже 100 % антрациту. Отже, видобуток вугілля марки «антрацит» на території України не ведеться, а тому Україна не може бути країною походження товару. Під час складання Вами довідки № 8.1/09-21 від 22.09.2021 р. було чітко визначено, що виробником вугілля є Товариство з обмеженою відповідальністю «КОАЛТРЕЙДІНДАСТРІ», що виконує лише переробку товару шляхом дроблення, розділення, сортування вугілля, що не як не відповідає критерію «достатньої переробки», а отже, не визначає країни походження товару. З огляду на вищенаведене, тендерний комітет управління Північно – Кримського каналу вважає, що Ваші вимоги є безпідставними, тендерна пропозиція не містить всієї витребуваної інформації, а тому рішення Замовника прийнято в рамках діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено