• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Інкубатор СО2, Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту, Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту, Шафа сушильна, Баня водяна, Термостат типу “Драй-блок”, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Ліофільна сушарка, код ДК 021:2015: 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів

Торги не відбулися

2 486 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 432.50 UAH
Період оскарження: 10.09.2021 15:46 - 03.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови закупівлі

Номер: 7bf964d71e834b768f94638e6733f939
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-005065-b.a8
Назва: Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовник оголосив наступну закупівлю (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-10-005065-b): “Інкубатор СО2, Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту, Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту, Шафа сушильна, Баня водяна, Термостат типу “Драй-блок”, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Ліофільна сушарка, код ДК 021:2015: 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів. CO2 incubator, Dewar vessel for storage of liquid nitrogen, Dewar vessel for transporting liquid nitrogen, Drying cabinet, Water bath, Dry block thermostat, Autoclave with horizontal loading, Freeze dryer, code SC 021:2015: 42940000-7 Machinery for the heat treatment of materials”. 30.09.21р. та 13.10.21р., виявивши дискримінаційні умови у тендерній документації Замовника, учасником ТОВ “Ледум” були подані відповідні скарги. Рішеннями АМКУ від 12.10.21р. та 11.11.21р. дані скарги були задоволені та зобов'язано було Замовника внести вказані у скаргах зміни. Однак 18.11.21 року Замовник НІБИТО вніс зміни до ТД, проте зі змісту яких вбачається факт невиконання ним вказаних рішень АМКУ. Оскільки фактично Замовник не вніс змін, які були зазначені у скаргах ТОВ “Ледум” та з приводу яких були прийняті відповідні рішення АМКУ (на користь скаржника). Зокрема у Додатку 5 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. За результатами вивчення тендерної документації (з врахуванням змін 18.11.21р.), виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію, порушують права нашого підприємства — потенційного учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного. Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку РІЗНІ медичні вироби за кодом ДК (інкубатори — код 3319, сосуди Дьюара — код 3741 щодо позицій 1-3 та інші приклади за переліком за кодом 4294 щодо позицій 4-8) з сукупними вимогами до них. Враховуючи саме СУКУПНІ вимоги (з огляду на зміни до ТД від 18.11.21) до даних позицій, РІЗНІ за технічним призначенням медичні вироби та РІЗНІ Коди ДК, ОДРАЗУ РАЗОМ ВСІ за переліком позиції НЕ може запропонувати ЖОДЕН виробник - ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ (оскільки предмет закупівлі у цілому, без поділу на лоти) !!! Безпосередньо дискримінаційними вимогами (в редакції змін Замовника від 18.11.21р.) є: позиція №1 “п.1.7 Діапазон підтримання температурного режиму: від температури навколишнього середовища Від +3⁰С до 60⁰С”; вимоги п.5 додатку 5 “Обладнання повинно бути введено відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання у передбаченому законодавством порядку. Для підтвердження інформації учасник повинен обрати один із пунктів 5.1-5.3: 5.1.1 Скан-файл Декларації про відповідність з усіма додатками.5.2.1 Скан-файл листа виробника щодо призначення уповноваженого представника про намір завершити процедуру оцінки відповідності обладнання до моменту постачання товару. 5.3.1. Пояснення щодо неподання визначених в пунктах 5.1-5.2. документів, посилаючись на відповідний підпункт, пункт, статтю нормативно-правового акту, який звільняє його від подачі даних документів. Учасник, який не підтвердив належним чином відсутність документів визначених в підпунктах 5.1-5.2. повинен розуміти, що його пропозиція може бути відхилена тендерним комітетом”; сукупні вимоги до позицій №1-3. Згаданий спосіб визначення Замовником предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі РІЗНИХ за Кодом ДК медичних виробів, які НІХТО З ВИРОБНИКІВ ОДРАЗУ ВСІ разом (позиції №1-8, так як предмет закупівлі у цілому) НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як є виробниками лише інкубаторів, сосудів Дьюара, однак не є виробниками медвиробів №4-8, та, як наслідок, не мають можливості їх запропонувати), що також підтверджується й зазначеними нижче фактами. Таким чином, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8, з огляду на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти. А тому фактично має можливість приймати участь лише той виробник, який запропонує ОДРАЗУ медвироби за ВСІМА позиціями №1-8. Однак, на ринку медвиробів такі виробники ВІДСУТНІ ! Є виробники лише інкубаторів, сосудів Дьюара (№1-3), а є виробники інших медвиробів: шафи сушильні, баня водяна, термостат типу “Драй-блок”, автоклав з горизонтальним завантаженням, ліофільна сушарка (№4-8), які, маючі зовсім інший код ДК - 4294, взагалі не мають ніякого відношення до наведених позицій №1-3 ( інкубаторів, сосудів Дьюара). Однак, на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати лише інкубатори, сосуди Дьюара саме за позиціями №1-3 (зокрема це компанія-виробник Qingdao Haier Biomedical Co., Ltd (Китай), уповноваженим предствником якого є ТОВ “Ледум”), однак окрім позицій №4-8 (оскільки згадана компанія-виробник НЕ є виробником таких медвиробів як: шафи сушильні, баня водяна, термостат типу “Драй-блок”, автоклав з горизонтальним завантаженням, ліофільна сушарка (НЕ можуть їх запропонувати). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі разом з інкубаторами, сосудами Дьюара (№1-3) інших медичних виробів за позиціями №4-8 саме з іншим кодом ДК та такими СУКУПНИМИ в редакції від 18.11.21р. вимогами (які ніхто з виробників не може запропонувати) потенційний учасник ТОВ “Ледум” фактично позбавлений можливості на участь у даній закупівлі та запропонувати свої медвироби (інкубатори, сосуди Дьюара) саме за позиціями №1-3. Таким чином, саме наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ в редакції 18.11.21р. (спосіб визначення Замовником предмету закупівлі - у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ з включенням до загального переліку позицій № 4-8, які, враховуючи саме сукупні вимоги до них в редакції від 18.11.21р. та різні коди ДК, ОДРАЗУ разом з іншими позиціями №1-3 ніхто з виробників не може запропонувати) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби за іншими позиціями №1-3 (інкубатори, сосуди Дьюара), які відповідають загальновстановленим стандартам, однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення вищенаведених дискримінаційних вимог) !!! Необхідно зауважити, що наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8, з огляду на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти (враховуючи, що Замовник включив до загального переліку медвироби різні за кодом ДК, різні медичні найменування та встановив саме такі сукупні вимоги в редакції ТД від 18.11.21р., які наведені вище). За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати за наведеною вище позицією продукцію конкретного виробника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини 5 третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації. Підтверджуючі документи щодо вищенаведених обставин надаються разом з даною скаргою! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” З огляду на вищезгадене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “Інкубатор СО2, Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту, Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту, Шафа сушильна, Баня водяна, Термостат типу “Драй-блок”, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Ліофільна сушарка, код ДК 021:2015: 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів. CO2 incubator, Dewar vessel for storage of liquid nitrogen, Dewar vessel for transporting liquid nitrogen, Drying cabinet, Water bath, Dry block thermostat, Autoclave with horizontal loading, Freeze dryer, code SC 021:2015: 42940000-7 Machinery for the heat treatment of materials” (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-10-005065-b). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2021-09-10-005065-b . 3.Зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб: Викласти вимоги до позиції №1 в наступній редакції: №1 Інкубатор СО2: п.1.7 Діапазон підтримання температурного режиму: від температури навколишнього середовища Від +3⁰С до 55⁰С” Виключити вимоги п.5 Додатку 5 (таблиця 2). Позиції №1 - 3 виокремити в окремі лоти. Викласти вимоги до позицій №1-3 в наступній редакції: №1 Інкубатор СО2: Наявність  внутрішніх скляних герметичних дверей не менше 1-х; Діапазон підтримання відносної вологості: ≥ 90% ±5; Вимогу “Наявність CE сертифікація” виключити (так як в Україні СЕ сертифікати не діють); №2 Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту: Інтегрований ультразвуковий або ємкосний датчик рідкого азоту; Вимогу “Наявність CE сертифікація” виключити (так як в Україні СЕ сертифікати не діють). Додатки: 1. Роздруківка з сайту ТОВ “Ледум”: інкубатори, сосуди Дьюара, які пропонує наша компанія як уповноважений представник Qingdao Haier Biomedical Co., Ltd (Китай). 2. Копія сертифікату відповідності ТОВ “Ледум”, як представника виробника Qingdao Haier Biomedical Co., Ltd (Китай). 3. Документи Замовника (зміни 18.11.21р. до тендерної документації). 4. Рішення АМКУ від 12.10.21р. та 11.11.21р. Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 19.11.2021 року
Дата розгляду скарги: 02.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.11.2021 12:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.12.2021 17:05
Дата виконання рішення Замовником: 30.12.2021 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомлення про виконання рішення Колегії №26870-р/пк-пз від 02.12.2021 р На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №26870-р/пк-пз від 02.12.2021 р, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 30.12.2021 року №166, внесені зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Автор: ТОВ "ЛЕДУМ", Наталія Коваленко +380563705472, +380675605242 dedusheva.irina.ledum@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови закупівлі

Номер: 34d5c6096b7744ad9f37c349e6281136
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-005065-b.b7
Назва: Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовник 10.09.2021р. оголосив наступну закупівлю: “Інкубатор СО2, Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту, Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту, Шафа сушильна, Баня водяна, Термостат типу “Драй-блок”, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Ліофільна сушарка, код ДК 021:2015: 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів. CO2 incubator, Dewar vessel for storage of liquid nitrogen, Dewar vessel for transporting liquid nitrogen, Drying cabinet, Water bath, Dry block thermostat, Autoclave with horizontal loading, Freeze dryer, code SC 021:2015: 42940000-7 Machinery for the heat treatment of materials”. 29.09.21р, виявивши дискримінаційні умови у тендерній документації Замовника, учасником ТОВ “Ледум” була подана відповідна скарга. Рішенням АМКУ від 04.10.21р. дана скарга була прийнята до розгляду та призначена на 12.10.2021р на 15.00. Однак в період призначення та розгляду вищезгаданої скарги, відповідно 05.10.21 та 08.10.21 Замовник вніс додаткові дискримінаційні умови до ТД (зміни Замовника додаються), які на час подання скарги від 29.09.21 не були предметом оскарження. Зокрема додатковими дискримінаційними вимогами (в редакції змін Замовника 05.10.21 та 08.10.21) є: “п.1.7 Діапазон підтримання температурного режиму: від температури навколишнього середовища Від +3⁰С до 60⁰С”; вимоги п.5 “Обладнання повинно бути введено відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання у передбаченому законодавством порядку. Для підтвердження інформації учасник повинен обрати один із пунктів 5.1-5.3: 5.1.1 Скан-файл Декларації про відповідність з усіма додатками.5.2.1 Скан-файл листа виробника щодо призначення уповноваженого представника про намір завершити процедуру оцінки відповідності обладнання до моменту постачання товару. 5.3.1. Пояснення щодо неподання визначених в пунктах 5.1-5.2. документів, посилаючись на відповідний підпункт, пункт, статтю нормативно-правового акту, який звільняє його від подачі даних документів. Учасник, який не підтвердив належним чином відсутність документів визначених в підпунктах 5.1-5.2. повинен розуміти, що його пропозиція може бути відхилена тендерним комітетом”. Це вбачається також з обставин, що викладені нижче. Зокрема у Додатку 5 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. За результатами вивчення тендерної документації (з врахуванням змін 05.10.21 та 08.10.21), виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію, порушують права нашого підприємства — потенційного учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведених фактів. Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку РІЗНІ медичні вироби за кодом ДК (інкубатори — код 3319, сосуди Дьюара — код 3741 щодо позицій 1-3 та інші приклади за переліком за кодом 4294 щодо позицій 4-8) з сукупними вимогами до них. Враховуючи саме СУКУПНІ вимоги (з огляду на зміни до ТД від 05.10.21 та 08.10.21) до даних позицій, РІЗНІ за технічним призначенням медичні вироби та РІЗНІ Коди ДК, ОДРАЗУ РАЗОМ ВСІ за переліком позиції НЕ може запропонувати ЖОДЕН виробник - ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ (оскільки предмет закупівлі у цілому, без поділу на лоти) !!! Безпосередньо додатковими дискримінаційними вимогами (в редакції змін Замовника від 05.10.21 та 08.10.21) є: “п.1.7 Діапазон підтримання температурного режиму: від температури навколишнього середовища Від +3⁰С до 60⁰С”; вимоги п.5 “Обладнання повинно бути введено відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання у передбаченому законодавством порядку. Для підтвердження інформації учасник повинен обрати один із пунктів 5.1-5.3: 5.1.1 Скан-файл Декларації про відповідність з усіма додатками.5.2.1 Скан-файл листа виробника щодо призначення уповноваженого представника про намір завершити процедуру оцінки відповідності обладнання до моменту постачання товару. 5.3.1. Пояснення щодо неподання визначених в пунктах 5.1-5.2. документів, посилаючись на відповідний підпункт, пункт, статтю нормативно-правового акту, який звільняє його від подачі даних документів. Учасник, який не підтвердив належним чином відсутність документів визначених в підпунктах 5.1-5.2. повинен розуміти, що його пропозиція може бути відхилена тендерним комітетом”. Згаданий спосіб визначення Замовником предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі РІЗНИХ за Кодом ДК медичних виробів, які НІХТО З ВИРОБНИКІВ ОДРАЗУ ВСІ разом (позиції №1-8, так як предмет закупівлі у цілому) НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як є виробниками лише інкубаторів, сосудів Дьюара, однак не є виробниками медвиробів №4-8, та, як наслідок, не мають можливості їх запропонувати), що також підтверджується й зазначеними нижче фактами. Таким чином, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8, з огляду на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти. А тому фактично має можливість приймати участь лише той виробник, який запропонує ОДРАЗУ медвироби за ВСІМА позиціями №1-8. Однак, на ринку медвиробів такі виробники ВІДСУТНІ ! Є виробники лише інкубаторів, сосудів Дьюара (№1-3), а є виробники інших медвиробів: шафи сушильні, баня водяна, термостат типу “Драй-блок”, автоклав з горизонтальним завантаженням, ліофільна сушарка (№4-8), які, маючі зовсім інший код ДК - 4294, взагалі не мають ніякого відношення до наведених позицій №1-3 ( інкубаторів, сосудів Дьюара). Однак, на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати лише інкубатори, сосуди Дьюара саме за позиціями №1-3 (зокрема це компанія-виробник Qingdao Haier Biomedical Co., Ltd (Китай), уповноваженим предствником якого є ТОВ “Ледум”), однак окрім позицій №4-8 (оскільки згадана компанія-виробник НЕ є виробником таких медвиробів як: шафи сушильні, баня водяна, термостат типу “Драй-блок”, автоклав з горизонтальним завантаженням, ліофільна сушарка (НЕ можуть їх запропонувати). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі разом з інкубаторами, сосудами Дьюара (№1-3) інших медичних виробів за позиціями №4-8 саме з іншим кодом ДК та такими СУКУПНИМИ вимогами (які ніхто з виробників не може запропонувати) потенційний учасник ТОВ “Ледум” фактично позбавлений можливості на участь у даній закупівлі та запропонувати свої медвироби (інкубатори, сосуди Дьюара) саме за позиціями №1-3. Таким чином, саме наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (спосіб визначення Замовником предмету закупівлі - у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ з включенням до загального переліку позицій № 4-8, які, враховуючи саме сукупні вимоги до них та різні коди ДК, ОДРАЗУ разом з іншими позиціями №1-3 ніхто з виробників не може запропонувати) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби за іншими позиціями №1-3 (інкубатори, сосуди Дьюара), які відповідають загальновстановленим стандартам, однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення вищенаведених дискримінаційних вимог) !!! Слід повторно зауважити, що наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8, з огляду на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти (враховуючи, що Замовник включив до загального переліку медвироби різні за кодом ДК, різні медичні найменування та встановив саме такі сукупні вимоги, які наведені вище). За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати за наведеною вище позицією продукцію конкретного виробника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини 5 третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації (зокрема, шляхом внесення змін до позиції №1 та виключення вимог, наведених у п.5 Додатку 5). Підтверджуючі документи щодо вищенаведених обставин надаються разом з даною скаргою! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” З огляду на вищезгадене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “Інкубатор СО2, Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту, Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту, Шафа сушильна, Баня водяна, Термостат типу “Драй-блок”, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Ліофільна сушарка, код ДК 021:2015: 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів. CO2 incubator, Dewar vessel for storage of liquid nitrogen, Dewar vessel for transporting liquid nitrogen, Drying cabinet, Water bath, Dry block thermostat, Autoclave with horizontal loading, Freeze dryer, code SC 021:2015: 42940000-7 Machinery for the heat treatment of materials” (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-10-005065-b). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2021-09-10-005065-b . 3.Зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб: Викласти вимоги до позиції №1 в наступній редакції: №1 Інкубатор СО2: п.1.7 Діапазон підтримання температурного режиму: від температури навколишнього середовища Від +3⁰С до 55⁰С” Виключити вимоги п.5 Додатку 5 (таблиця 2). Додатки: 1. Роздруківка з сайту ТОВ “Ледум”: інкубатори, сосуди Дьюара, які пропонує наша компанія як уповноважений представник Qingdao Haier Biomedical Co., Ltd (Китай). 2. Копія сертифікату відповідності ТОВ “Ледум”, як представника виробника Qingdao Haier Biomedical Co., Ltd (Китай). 3. Документи Замовника (зміни 05.10.21р. та 08.10.21р. до тендерної документації). 4. Рішення АМКУ від 04.10.21р. Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 12.10.2021 року
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.10.2021 19:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.11.2021 10:14
Дата виконання рішення Замовником: 18.11.2021 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомлення про виконання рішення Колегії №25415-р/пк-пз від 11.11.2021 р. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №25415-р/пк-пз від 11.11.2021 р., Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 18.11.2021 року №143, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель. Також щодо зауваження про невиконання рішення 12.10.2021 року №23223-р/пк-пз повідомляємо: Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до консультації Мінекономрозвитку https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=d6c6d6ed-bbd8-4463-a583-32b0a49d88a9: «Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення». Рішення Органу оскарження прийнято 12.10.2021 року №23223-р/пк-пз, таким чином перший день початку виконання рішення є 13.10.2021 року. Так, як рішення має бути виконано не пізніше 30 днів, тому в Замовника має бути повних 30 днів для виконання рішення, то останній день виконання рішення 11.11.2021 року. Так, Рішення №23223-р/пк-пз від 12.10.2021 року було виконано замовником 11.11.2021 року Протокол №139 від 11.11.2021 року та відповідне повідомлення про виконання було розміщено в системі.
Автор: ТОВ "ЛЕДУМ", Наталія Коваленко +380563705472, +380675605242 dedusheva.irina.ledum@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Медико – технічні вимоги

Номер: 3354a1e0a00c4d18af6c7340badaca4d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-005065-b.b6
Назва: Медико – технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник. Звертаємо Вашу увагу на зміни, внесені Вами 30.09.21, 13:23 «Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу № UA-2021-09-10-005065-b.b2 від 27-09-21, 15:01:37 та повідомляємо наступне: Погоджуємося внести зміни та доповнити вимогу до п.7.24 наступним: «НАЯВНІСТЬ Декларації Відповідності згідно Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затв. Постановою КМУ від 16.01.2019 р. №27» з документальним підтвердженням у складі тендерної пропозиції (за наявності).» Просимо Вас видалити з відповідної вимоги вираз «за наявності», бо це ставить в нерівні умови потенційних учасників. Декларація відповідності являється обов‘язковою, її отримання несе в собі додаткові фінансові затрати , а наявність виразу «за наявності» спростовує дану вимогу. Нагадуємо, що Учасник по законодавству не має права продавати обладнання без виконання Постанови КМУ від 16.01.2019 р. №27, а Замовник повинен вимагати даний документ, та це чітко повинно бути вказано в ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу №UA-2021-09-10-005065-b.b6 від 30-09-21, 17:24:10 та повідомляємо наступне: Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови закупівлі

Номер: 75bd4b0249fd4801812245ad9da6d110
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-005065-b.b5
Назва: Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації 10.09.2021 року Замовник оголосив закупівлю: “Інкубатор СО2, Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту, Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту, Шафа сушильна, Баня водяна, Термостат типу “Драй-блок”, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Ліофільна сушарка, код ДК 021:2015: 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів. CO2 incubator, Dewar vessel for storage of liquid nitrogen, Dewar vessel for transporting liquid nitrogen, Drying cabinet, Water bath, Dry block thermostat, Autoclave with horizontal loading, Freeze dryer, code SC 021:2015: 42940000-7 Machinery for the heat treatment of materials” (без поділу на лоти). Відповідно у Додатку 5 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії — потенційного учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного. Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку РІЗНІ медичні вироби за кодом ДК (інкубатори — код 3319, сосуди Дьюара — код 3741 щодо позицій 1-3 та інші приклади за переліком за кодом 4294 щодо позицій 4-8) з сукупними вимогами до них. Враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даних позицій, РІЗНІ за технічним призначенням медичні вироби та РІЗНІ Коди ДК, ОДРАЗУ РАЗОМ ВСІ за переліком позиції НЕ може запропонувати ЖОДЕН виробник - ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ (оскільки предмет закупівлі у цілому, без поділу на лоти) !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі РІЗНИХ за Кодом ДК медичних виробів, які НІХТО З ВИРОБНИКІВ ОДРАЗУ ВСІ разом (позиції №1-8, так як предмет закупівлі у цілому) НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як є виробниками лише інкубаторів, сосудів Дьюара, однак не є виробниками медвиробів №4-8, та, як наслідок, не мають можливості їх запропонувати), що також обгрунтовується й нижченаведеним. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі у цілому, а згідно додатку № 5 до тендерної документації до предмету закупівлі включено перелік медичних виробів за різними торговими найменуваннями та за різними кодам згідно НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». Об’єднання різних найменувань у предметі закупівлі порушує принцип конкурентоспроможних торгів, а саме: «одне найменування – один лот», що призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі, без винятку, види медичних виробів, які визначені у загальному предметі закупівлі. Такі дії є дискримінаційними, оскільки участь у процедурі закупівлі може прийняти лише той учасник, який має можливість запропонувати весь перелік медичних виробів, включених до предмету закупівлі (позиції №1-8) Умисне згрупування номенклатури в один лот створює монопольне середовище для учасника, який має налагоджені зв’язки/дистриб’юторські договори з виробниками, представниками, дистриб’юторами зазначених у документації медичних виробів. Слід зазначити, що при цьому кожне найменування (медвиріб) може бути закуплено окремо одне від одного та бути представлене різними виробниками/постачальниками (за умов внесення певних змін до тендерної документації: розділення предмета закупівлі на лоти). Включення як замінних, так і незамінних «ексклюзивних» медичних виробів (у тому числі тих, які мають лише одного виробника, або за відсутності виробника з огляду саме на сукупні вимоги до медвиробу, який включений до загального переліку предмету закупвлі) в загальний перелік (ОДИН ЛОТ закупівлі) однозначно призводить до порушення конкуренції на відповідному ринку медичних виробів. Як вже було зазначено, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8, з огляду на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти. А тому фактично має можливість приймати участь лише той виробник, який запропонує ОДРАЗУ медвироби за ВСІМА позиціями №1-8. Однак, на ринку медвиробів такі виробники ВІДСУТНІ ! Є виробники лише інкубаторів, сосудів Дьюара (№1-3), а є виробники інших медвиробів: шафи сушильні, баня водяна, термостат типу “Драй-блок”, автоклав з горизонтальним завантаженням, ліофільна сушарка (№4-8), які, маючі зовсім інший код ДК - 4294, взагалі не мають ніякого відношення до наведених позицій №1-3 ( інкубаторів, сосудів Дьюара). Таким чином, на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати лише інкубатори, сосуди Дьюара саме за позиціями №1-3 (зокрема це компанія-виробник Qingdao Haier Biomedical Co., Ltd (Китай), уповноваженим предствником якого є ТОВ “Ледум”), однак окрім позицій №4-8 (оскільки згадана компанія-виробник НЕ є виробником таких медвиробів як: шафи сушильні, баня водяна, термостат типу “Драй-блок”, автоклав з горизонтальним завантаженням, ліофільна сушарка (НЕ можуть їх запропонувати). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі разом з інкубаторами, сосудами Дьюара (№1-3) інших медичних виробів за позиціями №4-8 саме з іншим кодом ДК та такими СУКУПНИМИ вимогами (які ніхто з виробників не може запропонувати) потенційний учасник ТОВ “Ледум” фактично позбавлений можливості на участь у даній закупівлі та запропонувати свої медвироби (інкубатори, сосуди Дьюара) саме за позиціями №1-3. Таким чином, саме наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (спосіб визначення Замовником предмету закупівлі - у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ з включенням до загального переліку позицій № 4-8, які, враховуючи саме сукупні вимоги до них та різні коди ДК, ОДРАЗУ разом з іншими позиціями №1-3 ніхто з виробників не може запропонувати) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби за іншими позиціями №1-3 (інкубатори, сосуди Дьюара), які відповідають загальновстановленим стандартам, однак лише за умови внесення змін (виокремлення в окремий лот) до тендерної документації (усунення вищенаведених дискримінаційних вимог) !!! Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документації Додатку 5) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до розділів І-II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пуктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника , обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Так відповідно до розділу І "Загальні положення" ТД (UA-2021-09-10-005065-b) назва предмета закупівлі: “Інкубатор СО2, Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту, Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту, Шафа сушильна, Баня водяна, Термостат типу “Драй-блок”, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Ліофільна сушарка, код ДК 021:2015: 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів. CO2 incubator, Dewar vessel for storage of liquid nitrogen, Dewar vessel for transporting liquid nitrogen, Drying cabinet, Water bath, Dry block thermostat, Autoclave with horizontal loading, Freeze dryer, code SC 021:2015: 42940000-7 Machinery for the heat treatment of materials ”. Згідно умов Тендерної документації інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначена в додатку 5. Звертаємо увагу, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8, з огляду на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти (враховуючи, що Замовник включив до загального переліку медвироби різні за кодом ДК, різні медичні найменування). За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати за наведеною вище позицією продукцію конкретного виробника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини 5 третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації (зокрема, шляхом виокремлення позицій №1-3 в окремий лот та внесення змін до вимог відносно даних позицій). До даної скарги додаються відповідні підтверджуючі документи щодо вищенаведених обставин !!! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “Інкубатор СО2, Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту, Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту, Шафа сушильна, Баня водяна, Термостат типу “Драй-блок”, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Ліофільна сушарка, код ДК 021:2015: 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів. CO2 incubator, Dewar vessel for storage of liquid nitrogen, Dewar vessel for transporting liquid nitrogen, Drying cabinet, Water bath, Dry block thermostat, Autoclave with horizontal loading, Freeze dryer, code SC 021:2015: 42940000-7 Machinery for the heat treatment of materials” (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-10-005065-b). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2021-09-10-005065-b . 3.Зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб: • Позиції №1 - 3 виокремити в окремі лоти. • Викласти вимоги до позицій №1-3 в наступній редакції: • №1 Інкубатор СО2: Наявність внутрішніх скляних герметичних дверей не менше 1-х; Діапазон підтримання відносної вологості: ≥ 90% ±5; Вимогу “Наявність CE сертифікація” виключити (так як в Україні СЕ сертифікати не діють); Вимогу “Наявність джерела безперебійного живлення, яке повинно забезпечувати виконання роботи на момент відключення електроенергії без будь – яких втрат не менше 15 хвилин” виключити (так як Аналогічне обладнання не оснащено цією функцією та взагалі є окремим обладнанням). • №2 Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту: Інтегрований ультразвуковий або ємкосний датчик рідкого азоту; Вимогу “Наявність CE сертифікація” виключити (так як в Україні СЕ сертифікати не діють); • №3 Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту: Габаритні розміри не більше 461-695мм. Додатки: 1. Роздруківка з сайту ТОВ “Ледум”: інкубатори, сосуди Дьюара, які пропонує наша компанія як уповноважений представник Qingdao Haier Biomedical Co., Ltd (Китай). 2. Копія сертифікату відповідності ТОВ “Ледум”, як представника виробника Qingdao Haier Biomedical Co., Ltd (Китай). Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 29.09.2021 року
Дата розгляду скарги: 12.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.10.2021 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.10.2021 15:50
Дата виконання рішення Замовником: 11.11.2021 16:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомлення про виконання рішення Колегії №23223-р/пк-пз від 12.10.2021 р. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №23223-р/пк-пз від 12.10.2021 р., Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 11.11.2021 року №139, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Автор: ТОВ "ЛЕДУМ", Наталія Коваленко +380563705472, +380675605242 dedusheva.irina.ledum@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Зміна ТЗ сушильна шафа.

Номер: 6fe0a04a43b24bbb968c7b4048172127
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-005065-b.a4
Назва: Зміна ТЗ сушильна шафа.
Вимога:
Провівши власне дослідження та вивчивши ринок відповідної групи Товарів, представництва виробників яких є на території України, ми з впевненістю стверджуємо, що сукупність всіх відповідних технічних вимог до сушильної шафи, Додатку 5, позиція 4 притаманні лише одному виробнику Thermo Scientific Heratherm модель OMS60, тим самим порушено норму ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників; 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Відповідно, потенційні учасники закупівлі обмежені у прийнятті участі з наданням еквівалентів вище вказаної позицій обладнання. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вищеозначена вимога не обґрунтована, та нічим не підтверджується. Сукупність відповідних технічних вимог до сушильної шафи відповідає медичному завданню проекту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Зміна ТЗ СО2 інкубатор

Номер: ba893a1dcb9643d9915c26cdcd2b3809
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-005065-b.a3
Назва: Зміна ТЗ СО2 інкубатор
Вимога:
Додаток 5 тендерної документації, позиція 1 Інкубатор СО2 містить параметр "Наявність програми дезінфекції не менше 90С протягом не менше 9 годин" Відповідно до наказу N 552 від 11.08.2014 м. Київ Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2014 р. за N 1067/25844 Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров'я" Додаток 1 «Дезінфекція фізичним методом» не містить жодних посилань про те, що режим дезінфекції має бути проведений протягом не менше 9 годин, тому вважаємо, що дана вимога є безпідставною і не відповідає діючому законодавству. Приймаючи до уваги, що Замовник працює в України та повинен в першу чергу керуватися законодавчими актами України. Просимо винести зміни в технічну документацію, відповідно до діючого законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Параметр "Наявність програми дезінфекції не менше 90 С протягом не менше 9 годин" СО2 інкубатору відповідає потребам лабораторії та медичному завданню, і є у приладах декількох виробників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Медико – технічні вимоги

Номер: 1151a8736bcb4e47ad5c0d68b975ed6a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-005065-b.b2
Назва: Медико – технічні вимоги
Вимога:
Шановний замовник. В зв’язку з тим, що у п. 7.24 Додатку 5 Тендерної документації «Відповідність приладу наступним стандартам якості та безпеки: DIN 58951-2:2003, PED 97/23/EC, 2002/95/EC, 2004/108/EC, 2006/42/EC, 2002/96/EC, EN 13060: 2004+A2: 2010, EN 61010-1: 2010 , EN 61010-2-40: 2005, EN 61326-1: 2006 , EN 17665-1: 2006, ASME Code, Section VIII, Division 1, Pressure Vessels, ASME Code, Section I, for Boilers) ВІДСУТНЯ вимога, яка б дозволила бути Вам у законодавчому полі (у відповідності до чинного законодавства України), просимо Вас внести зміни та доповнити вимогу до п.7.24 наступним: «НАЯВНІСТЬ Декларації Відповідності згідно Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затв. Постановою КМУ від 16.01.2019 р. №27» з документальним підтвердженням у складі тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу № UA-2021-09-10-005065-b.b2 від 27-09-21, 15:01:37 та повідомляємо наступне: Погоджуємося внести зміни та доповнити вимогу до п.7.24 наступним: «НАЯВНІСТЬ Декларації Відповідності згідно Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затв. Постановою КМУ від 16.01.2019 р. №27» з документальним підтвердженням у складі тендерної пропозиції (за наявності).
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Є відповідь

Вимога на умови закупівлі

Номер: 4b50cdc9d8e941a58261ab77bd9eb4ba
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-005065-b.b1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
10.09.2021 року Замовник оголосив закупівлю: “Інкубатор СО2, Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту, Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту, Шафа сушильна, Баня водяна, Термостат типу “Драй-блок”, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Ліофільна сушарка, код ДК 021:2015: 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів. CO2 incubator, Dewar vessel for storage of liquid nitrogen, Dewar vessel for transporting liquid nitrogen, Drying cabinet, Water bath, Dry block thermostat, Autoclave with horizontal loading, Freeze dryer, code SC 021:2015: 42940000-7 Machinery for the heat treatment of materials” (без поділу на лоти). Відповідно у Додатку 5 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційного учасника, що вбачається з нижченаведеного. Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку РІЗНІ медичні вироби за кодом ДК (інкубатори — код 3319, сосуди Дьюара — код 3741 щодо позицій 1-3 та інші приклади за переліком за кодом 4294 щодо позицій 4-8) з сукупними вимогами до них. Враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даних позицій та РІЗНІ Коди ДК, ОДРАЗУ РАЗОМ ВСІ позиції НЕ може запропонувати ЖОДЕН виробник - ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ (оскільки предмет закупівлі у цілому, без поділу на лоти) !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі РІЗНИХ за Кодом ДК медичних виробів, які НІХТО З ВИРОБНИКІВ ОДРАЗУ ВСІ разом (позиції №1-8, так як предмет закупівлі у цілому) НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як є виробниками лише інкубаторів, сосудів Дьюара, однак не є виробниками медвиробів №4-8, та, як наслідок, не мають можливості їх запропонувати), що також обгрунтовується й нижченаведеним. Як вже було зазначено, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8, з огляду на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти. А тому фактично має можливість приймати участь лише той виробник, який запропонує ОДРАЗУ медвироби за ВСІМА позиціями №1-8. Однак, на ринку медвиробів такі виробники ВІДСУТНІ ! Є виробники лише інкубаторів, сосудів Дьюара (№1-3), а є виробники інших медвиробів: шафи сушильні, баня водяна, термостат типу “Драй-блок”, автоклав з горизонтальним завантаженням, ліофільна сушарка (№4-8), які, маючі зовсім інший код ДК - 4294, взагалі не мають ніякого відношення до наведених позицій №1-3 ( інкубаторів, сосудів Дьюара). Таким чином, на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати лише інкубатори, сосуди Дьюара саме за позиціями №1-3 (зокрема це компанія-виробник Qingdao Haier Biomedical Co., Ltd (Китай) тощо), однак окрім позицій №4-8 (оскільки згадана компанія-виробник НЕ є виробником таких медвиробів як: шафи сушильні, баня водяна, термостат типу “Драй-блок”, автоклав з горизонтальним завантаженням, ліофільна сушарка (НЕ можуть їх запропонувати). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі разом з інкубаторами, сосудами Дьюара (№1-3) інших медичних виробів за позиціями №4-8 саме з іншим кодом ДК та такими СУКУПНИМИ вимогами (які ніхто з виробників не може запропонувати) потенційний учасник фактично позбавлений можливості на участь у даній закупівлі. Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 5) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ вже неодноразово приймав рішення щодо недопустимості дискримінаційних умов у тендерній докуметації !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОШУ внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб: Позиції №1 - 3 виокремити в окремі лоти. Викласти вимоги до позицій №1-3 в наступній редакції: №1 Інкубатор СО2: Наявність  внутрішніх скляних герметичних дверей не менше 1-х; Діапазон підтримання відносної вологості: ≥ 90% ±5; Наявність програми дезінфекції не менше 90⁰С протягом не менше 9 годин; Вимогу “Наявність CE сертифікація” виключити (так як в Україні СЕ сертифікати не діють); Вимогу “Наявність джерела безперебійного живлення, яке повинно забезпечувати виконання роботи на момент відключення електроенергії без будь – яких втрат не менше 15 хвилин” виключити (так як Аналогічне обладнання не оснащено цією функцією та взагалі є окремим обладнанням). №2 Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту: Діаметр горловини не більше 216 мм; Зовнішні розміри сосуду не більше 681*726мм; Вимогу “Наявність CE сертифікація” виключити (так як в Україні СЕ сертифікати не діють); №3  Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту: Габаритні розміри не більше 461-695мм. В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!! Додаток: копії рішень АМКУ (встановлення дискримінаційних умов).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу №UA-2021-09-10-005065-b.b1 від 22-09-21, 13:28:28 та повідомляємо наступне: ДП «Укрмедпроектбуд» у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством України та дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про закупівлі). Так, згідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закону про закупівлі, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно пункту 39 частини 1 статті 1 Закону про закупівлі, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі — Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 5 розділу І Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Окрім того, відповідно до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації, зокрема, зазначаються відомості про опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Враховуючи вищевикладене, планування закупівель (у тому числі визначення предмета закупівлі), організація та проведення закупівель належить до виключної компетенції замовника. Визначати окремі частини предмета закупівлі (виокремлювати лоти) — це право замовника, а не його обов’язок. Така позиція кореспондується з позицією Уповноваженого органу, зокрема, викладеною у листі № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020, де Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України вкотре зазначило, що замовник саме може виокремлювати лоти. У процедурі закупівель №UA-2021-09-10-005065-b, замовником визначено предмет закупівлі з цілковитим дотриманням норм Закому України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі за показником четвертої цифри ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: за кодом ДК 021:2015: 42940000-7 «Машини для термічної обробки матеріалів», з вказівкою конкретних назв предмету закупівлі, які і відносяться до цього коду. При цьому у даній закупівлі можуть приймати участь будь-які учасники, котрі спроможні поставити товар, який є предметом відповідної закупівлі. Щодо медико-технічних вимог: Вимога: Позиції №1 - 3 виокремити в окремі лоти. Відповідь: Відповідь надана вище по тексту» Вимоги щодо: Викласти вимоги до позицій №1-3 в наступній редакції: №1 Інкубатор СО2: Вимога: Наявність внутрішніх скляних герметичних дверей не менше 1-х; Відповідь: Не погоджуємося, оскільки наявність окремих блоків для культивування клітин у СО2 інкубаторі є критично важливим параметром для реалізації завдань лабораторії. Вимога: Діапазон підтримання відносної вологості: ≥ 90% ±5; Відповідь: Не погоджуємося, оскільки цей параметр гарантує якість культивування клітин. Вимога: Наявність програми дезінфекції не менше 90⁰С протягом не менше 9 годин; Відповідь: погоджуємося, оскільки ця вимога не торкається критично важливих параметрів приладу. Вимога: “Наявність CE сертифікація” виключити (так як в Україні СЕ сертифікати не діють); Відповідь: Не погоджуємося. Вимога: “Наявність джерела безперебійного живлення, яке повинно забезпечувати виконання роботи на момент відключення електроенергії без будь – яких втрат не менше 15 хвилин” виключити (так як Аналогічне обладнання не оснащено цією функцією та взагалі є окремим обладнанням). Відповідь: Не погоджуємося. Вимоги щодо: №2 Сосуд Дьюара для зберігання рідкого азоту: Вимога: Діаметр горловини не більше 216 мм; Відповідь: погоджуємося, оскільки ця вимога не торкається критично важливих параметрів приладу. Вимога: Зовнішні розміри сосуду не більше 681*726мм; Відповідь: погоджуємося, оскільки ця вимога не торкається критично важливих параметрів приладу. Вимога: “Наявність CE сертифікація” виключити (так як в Україні СЕ сертифікати не діють); Відповідь: Не погоджуємося. Вимоги щодо: №3 Сосуд Дьюара для переносу рідкого азоту: Вимога: Габаритні розміри не більше 461-695мм. Відповідь: Не погоджуємося, оскільки прилад з близькими до максимальних вказаних розмірів є громіздким та незручним. Хочемо зауважити, що в рамках державного інвестиційного проекту «Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва» має бути закуплено високоспеціалізоване обладнання експертного класу, що відповідає всім вимогам Робочої групи та задачам Лабораторії.
Статус вимоги: Відхилено