-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Зупинки громадського транспорту; 44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Зупинки громадського транспорту; 44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
225 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
Період оскарження:
10.09.2021 15:39 - 23.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного рішення замовника. Вимога на рішення замовника
Номер:
1f2484efbd384c68b91295d6c1cf4cf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-004943-b.b1
Назва:
Щодо неправомірного рішення замовника. Вимога на рішення замовника
Вимога:
Вважаємо, незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрінмаш», є рішення Замовника про визнання переможцем ПП "ВИРОБНИЦТВО "ТАФ 87" протокол засідання тендерного комітету виконавчого комітету від 30 вересня 2021 року та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Зупинки громадського транспорту; 44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ТОВ Укрінмаш.pdf 04.10.2021 11:28
Дата подачі:
04.10.2021 11:28
Вирішення:
Розглянувши вимогу учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ", (Код ЄДРПОУ:42474873), Замовник повідомляє, що в електронній системі закупівель існують технічні можливості, які регламентовані у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), а саме згідно частини 4 статті 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім цього, згідно частини 3 статті 31 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. А також окрім зазначеного має право оскаржити рішення замовника. Скарга — це офіційне звернення учасника до Органу оскарження з вимогою усунути порушення, наявних на думку скаржника. Порядок оскарження процедур закупівлі регламентовано у статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, Замовник звертає увагу, що у відповідності до вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону Замовник у частині 4 розділу 3 тендерної документації зазначив відомості щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Від Учасників, щодо підтвердження чи згоди із зазначеними відомостями не вимагалось ніяких підтверджуючих документів (листів, довідок, гарантій, тощо). Окрім цього, підпунктом 1 частини 7 розділу 1 тендерної документації було зазначено, що «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу». Відповідно до зазначеної норми лист «Тендерна пропозиція» наданий Учасником ПП "ВИРОБНИЦТВО "ТАФ 87" не розглядався. Разом з тим, Учасник надав згоду з проектом договору, в пункті 5.1., якого було передбачено, що поставка товару здійснюється до 15 грудня 2021 року з дати підписання Договору, що складає значно менше ніж 90 днів та тим самим підтвердив свою спроможність поставити товар у визначений строк.
Зазначаємо, що пунктом 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
На виконання зазначених вимог Учасник, тендерна пропозиція, якого за результатом аукціону була визначена найбільш економічно вигідною надав повну інформацію щодо зазначених вимог, а саме надав довідку в довільній формі з інформацією про виконання двох аналогічних договорів та 1 копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі та копію документу на підтвердження виконання одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці, чим в повному обсязі виконав усі визначені вимоги.
Зауважимо, що пунктом 6 розділу 3 тендерної документації не вимагалось надання ніяких підтверджуючих документів (листів, довідок, гарантій, тощо).
Слід зауважити, що учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ", (Код ЄДРПОУ:42474873) у наданій Вимозі № UA-2021-09-10-004943-b.b1 не зазначив своїх переваг відносно тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Одночасно слід відзначити, що тендерним комітетом було дотримано всіх принципів здійснення закупівель, забезпечена добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Не задоволено