• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (ДК 021:2015 24455000-8 - Дезинфекційні засоби)

1. Замовник. 1.1. Найменування: Відділ освіти Сватівської міської ради. 1.2. Код за ЄДРПОУ: 44060336 1.3. Місце знаходження : 92600, Луганська область, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Рєзнікова Римма Анатоліївна, уповноважена особа відділу освіти, 92603, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 телефон +380666971707, e-mail - reznikova1988@ukr.net 2.Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (ДК 021:2015 24455000-8 - Дезинфекційні засоби). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаються (Додаток № 1 до оголошення) 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів: 288 шт. 4.2. Місце поставки товарів: 92600, Луганська область, м. Сватове, пл. 50- річчя Перемоги, 35. 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 05.10.2021 року. 6. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 119107,00 грн. ( Сто дев`ятнадцять тисяч сто сім грн. 00 коп.) з ПДВ. 7ˡ. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 8. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі: відповідно до інформації, вказаної на електронному торговому майданчику. 9. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 21.12.2020р. 10. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: Виключно ціна. 10ˡ. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). --- 11. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1191,07 грн. 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах (лист учасника в довільній формі. - копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців); - заповнену форму цінової пропозиції, оформлену на фірмовому бланку (за наявності) відповідно до Додатка № 2. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. В паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданої учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки та таке інше, у відповідності до вимог цієї Документації. - підписаний Проект договору( Додаток № 3). - копію витягу або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку в загальній системі оподаткування); - документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності); - копію гігієнічного висновку, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або паспорту якості, або сертифікату якості, або сертифікату відповідності; якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, надається лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні; - тендерна пропозиція та всі супутні документи, розміщені в системі, повинні бути підписані шляхом накладання Електронний Цифровий Підпис (ЕПЦ/КЕП) Учасника на етапі подання тендерної пропозиції. Відсутність (ЕПЦ/КЕП) або накладення його з порушенням строків є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, згідно п.9.2 Порядку здійснення спрощеної закупівлі, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам Закупівлі. Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. 15. Інша інформація: Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи: - копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників; - копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності); - копію гігієнічного висновку, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або паспорту якості, або сертифікату якості, або сертифікату відповідності; якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, надається лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні; - специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях без ПДВ, та загальної вартості пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону.

Завершена

119 107.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 191.07 UAH
Період оскарження: 10.09.2021 14:53 - 16.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Зверніть увагу, що наявність файлу з розширенням .p7s не є підставою для відхилення пропозиції.

Номер: 8d6be7b0d21045d18608f815a44371a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-008698-c.b1
Назва: Зверніть увагу, що наявність файлу з розширенням .p7s не є підставою для відхилення пропозиції.
Вимога:
Доброго дня. Документи підгружалися в форматі pdf. При обробці стали в форматі p7s . Зверніть увагу на сайті вказано, що наявність файлу з розширенням .p7s не є підставою для відхилення пропозиції. На сайті додана інструкція як цей формат відкрити. Просимо нас повернути як учасника закупівлі на кваліфікацію.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Пропозиція учасника ФОП "Кутова Ольга Володимирівна" не відповідає вимогам, визначеним в Оголошенні за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (ДК 021:2015 24455000-8 - Дезинфекційні засоби), а саме: Згідно Додатку 3(Проєкт Договору), учасник повинен надати заповнений та підписаний Додаток 3(Проєкт Договору) з додатком(Специфікація) до договору, яка є невід`ємної частиною договору. Учасник ФОП "Кутова Ольга Володимирівна" завантажила файл під назвою Договір 17092021.pdf.p7s без додатка(Специфікація) тому подана тендерна пропозиція не відповідає вимогам Оголошення Замовника, згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - Копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців). - Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності). - Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. Учасник ФОП "Кутова Ольга Володимирівна" не надала документи на вимогу Замовника. Та надала тендерну документацію, яку не можливо повністю завантажити та переглянути, тому подана тендерна пропозиція не відповідає вимогам Оголошення Замовника, згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено