• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території об’єктів Головного управління ДПС у Сумській області

Завершена

238 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 190.00 UAH
Період оскарження: 10.09.2021 14:48 - 23.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо усунення порушень законодавства при визначенні переможця закупівлі

Номер: 3e1b620a5aa24bd59a2b203921b5ae07
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-004290-b.c1
Назва: Щодо усунення порушень законодавства при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Замовником у складі тендерної документації була надана інформація про необхідні якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, визначені у технічному завданні (Додаток 5 до тендерної документації), де крім всього була чітко вказана необхідна кількість працівників по комплексному обслуговуванню, чол., а саме: 19 чоловік в перерахунку на повні ставки. Також в технічному завданні були вказані вимоги до Виконавця серед яких вимога щодо дотримання норм Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами). Це значить що заробітна плата цих працівників повинна бути не нижче мінімального рівня встановленого законодавством України. Тобто Учасник при подачі цінової пропозиції та при участі в аукціоні повинен економічно обґрунтувати ціну своєї пропозиції. Згідно технічного завдання період надання послуг: з 20.11.2021 р. по 31.12.2021 р., тобто 7 робочих днів у листопаді та повний місяць грудень. Заробітна плата працівників у листопаді повинна становити не менше ((6000 грн * 19 чол)/22) * 7 = 36273 грн. На цю суму необхідно нарахувати єдиний соціальний внесок у розмірі 22%. 36273 грн. * 22% = 7980 грн. У грудні місяці 2021 року мінімальний рівень заробітної плати згідно чинного законодавства буде становити 6500 грн. Тобто заробітна плата працівників у грудні повинна становити не менше 6500 грн * 19 чол = 123500 грн. На цю суму теж необхідно нарахувати єдиний соціальний внесок у розмірі 22%. 123500 грн. * 22% = 27170 грн. Загальний фонд оплати праці у листопаді 36273 грн. + 7980 грн. = 44253 грн. Загальний фонд оплати праці у грудні 123500 грн. + 27170 грн. = 150670 грн. Мінімальний фонд оплати праці за весь період надання послуг: з 20.11.2021 р. по 31.12.2021 р. становитиме 44253 грн. + 150670 грн. = 194923 грн. ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" #41558082 закінчила аукціон та визнана переможцем з ціною пропозиції 174302,17 грн. що є нижчою ніж мінімальні витрати на оплату праці працівникам. Ми вважаємо таку ціну економічно необґрунтованою та просимо Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" #41558082.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога розглянута. В частині 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено: «4. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.» На виконання вищевикладеної умови Закону повідомляю наступне: Замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «ВАША ВАРТА» (далі – Учасник-1) не виявив передбачених статтею 31 Закону підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника-1. Згідно ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник при визначенні Учасника-1 переможцем процедури закупівлі дотримався всіх вищевказаних принципів. Перевагою тендерної пропозиції Учасника-1 в порівнянні з тендерною пропозицією Учасника-5 є його ціна. Ціна тендерної пропозиції Учасника-1 складає 174 302,17 грн. Ціна тендерної пропозиції Учасника-5 складає 210 000,00 грн. Отже, ціна тендерної пропозиції Учасника-1 є меншою за ціну тендерної пропозиції Учасника-5 на 35 697,83 грн. (210 000,00 – 174 302,17 = 35 697,83 грн.). Крім того, звертаю увагу Учасника-5 на наступне: Згідно пункту 3 частини 1 ст. 1 Закону: «3) аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота);» Згідно ч. 5 ст. 30 Закону: «5. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.» Абзацами першим та другим частини 14 ст. 29 Закону передбачено наступне: «14. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.» Отже, навіть у тому разі, якщо ціна тендерної пропозиції учасника визначена електронною системою закупівель аномально низькою, тендерна пропозиція такого учасника НЕ ПІДЛЯГАЄ ВІДХИЛЕННЮ, а такий учасник має надати протягом визначеного Законом строку обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. При цьому, звертаю увагу Учасника-5 на наступну обставину: ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-1 НЕ БУЛА ВИЗНАЧЕНА ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ ЗАКУПІВЕЛЬ АНОМАЛЬНО НИЗЬКОЮ. Відповідно, у Учасника-1 не виникло передбаченого Законом обов’язку надання обгрунтування щодо цін або вартості запропонованих послуг. За таких обставин, наведені Учасником-5 у Вимозі підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 є необгрунтованими, неправомірними, такими, що суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено