-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дорожній пилосос на базі автомобіля Ford Cargo 1833 або еквівалент
Завершена
18 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2017 13:55 - 24.08.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги, строки поставки, умови оплати
Номер:
c9fc24cae00d41ffb2c3b16add2a79af
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-28-001077-b.b1
Назва:
Технічні вимоги, строки поставки, умови оплати
Вимога:
Інформуємо Вас про те, що ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» має можливість запропонувати до участі у закупівлі № UA-2017-07-28-001077-b товар, що незначною мірою відрізняється від вимог тендерної документації, проте за своїми експлуатаційними характеристиками та можливостями є аналогом товару, який вимагається (Дорожній пилосос на базі автомобіля Ford Cargo 1833 або еквівалент).
Виходячи з цього, з метою виконання статті 3 та п.3 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо забезпечення максимальної економії та ефективності при проведенні закупівлі і недискримінації учасників закупівель, вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації за тендером № UA-2017-07-28-001077-b:
1) п.1.1. Додатку 4 (Проект договору) викласти у наступній редакції «Виконавець зобов’язується у вказані в розділі 5 цього договору строки поставити Замовникові товари, зазначені в договорі згідно ДК 021:2015: 34140000-0, згідно умов конкурсної пропозиції (найменування, номенклатура, асортимент).» (тому що дорожній пилосос на базі шасі вантажного автомобіля є технічно складним виробом з тривалим циклом виготовлення);
2) п.5.1. Додатку 4 (Проект договору) викласти у наступній редакції «Строк (термін) поставки (передачі) товарів - товар має бути поставлений на підставі заявок Замовника впродовж 270 календарних днів з моменту їх отримання будь-яким способом (листом, факсом, електронною поштою, тощо) Виконавцем, але не пізніше 01.07.2018р.» (тому що дорожній пилосос на базі шасі вантажного автомобіля є технічно складним виробом з тривалим циклом виготовлення);
3) п.6.1. Додатку 4 (Проекту договору) викласти у наступній редакції «Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 01.07.2018р.» (тому що дорожній пилосос на базі шасі вантажного автомобіля є технічно складним виробом з тривалим циклом виготовлення);
4) п.11.2. Додатку 4 (Проекту договору) виключити, як дублюючий п.11.1.;
5) п.11.8. Додатку 4 (Проекту договору) виключити, як дублюючий п.7.5.;
6) відкоригувати нумерацію пунктів Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) – п.15 вказано двічі;
7) п.15 розділу «Документи, що містять технічний опис предмета закупівлі» Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) виключити як такий, що суперечить п.5.1. Додатку 4 (Проект договору) в частині строків поставки (передачі) товарів. Пилосос на базі шасі вантажного автомобіля є технічно складним виробом з тривалим циклом виготовлення і вимога щодо обов’язкової наявності у Учасника готового зразка товару на момент оцінки пропозицій є дискримінуючою;
8) п.1 Додатку 3 (Технічне завдання) викласти у наступній редакції «Автомобіль Ford Cargo 1833 (або еквівалент) та обладнання пилосос повинне бути новим, в стандартному заводському виконанні, 2017-2018 року випуску, без механічних пошкоджень, що не були у використанні» (тому що дорожній пилосос на базі шасі вантажного автомобіля є технічно складним виробом з тривалим циклом виготовлення);
9) п.6 Додатку 3 (Технічне завдання) виключити, оскільки штатна гальмівна система пропонованого нами аналогу забезпечує гальмівне зусилля згідно діючих державних стандартів України, і застосування додаткового моторного гальма в умовах м. Маріуполь є недоцільним.
10) п.10 Додатку 3 (Технічне завдання) викласти у наступній редакції: «Об’єм паливного баку, л не менше 170» (в умовах роботи у місті об’єм паливного баку не є принциповою характеристикою, проте обмежує участь учасників у закупівлі);
11) п.12 Додатку 3 (Технічне завдання) викласти у наступній редакції: «Об’єм бункера, м3 не менше 6,5» (різниця у 0,5 м3 не є суттєвою, проте обмежує участь учасників у закупівлі);
12) п.14 Додатку 3 (Технічне завдання) виключити, так як при виготовленні дорожнього пилососу на базі шасі вантажного автомобіля може використовуватись декілька принципових схем роботи обладнання, у тому числі і без використання автономного двигуна (наприклад, завдяки відбору потужності від основного двигуна шасі). При цьому, експлуатаційні характеристики та якості товару є еквівалентними, незалежно від принципової схеми роботи обладнання, що використовується.
13) п.15 Додатку 3 (Технічне завдання) викласти у наступній редакції: «Щітки 2 бокові діаметром не менше 70 см і одна центральна діаметром не менше 40 см і довжиною не менше 1,3 м.» (різниця у діаметру бокової щітки у 8 см не є суттєвою, проте обмежує участь учасників у закупівлі);
14) п.17 Додатку 3 (Технічне завдання) викласти у наступній редакції: «Керування щітками: пневматичне або електропневматичне» (при виготовленні дорожнього пилососу на базі шасі вантажного автомобіля може використовуватись декілька принципових схем роботи обладнання, у тому числі і з використанням електропневматичного керування щітками. При цьому, експлуатаційні характеристики та якості товару є еквівалентними, незалежно від принципової схеми роботи обладнання, що використовується);
15) п.19 Додатку 3 (Технічне завдання) викласти у наступній редакції: «Міжсервісний інтервал автомобільного шасі між проведенням обслуговування у обсязі ТО-1 5000 км, ТО-2 20000 км» (пунктом у його діючій редакції не уточнюється обсяг обслуговування, для якого треба вказати міжсервісний інтервал. Виконання обслуговування у обсязі ТО-2 кожні 30 000 км за важких умов експлуатації (підвищена запиленість, тривала експлуатація на наднизьких швидкостях, тощо) вкрай негативно вплине на довговічність та надійність транспортного засобу, незалежно від його виробника та моделі. Вважаємо вимогу щодо забезпечення між сервісного інтервалу у 30 000 км завідомо недоцільною та такою, що обмежує участь у закупівлі більшої кількості учасників).
16) п.2 сторінки 4 Додатку 3 (Технічне завдання) викласти у наступній редакції: «Термін постачання – 270 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника» (тому що дорожній пилосос на базі шасі вантажного автомобіля є технічно складним виробом з тривалим циклом виготовлення);
17) п.3 сторінки 4 Додатку 3 (Технічне завдання) викласти у наступній редакції: «Умови оплати – по факту постачання протягом 30 календарних днів» (пункт у його діючій редакції суперечить п.3.2. Додатку 4 (Проект договору)).
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду вимоги.pdf 17.08.2017 10:58
Дата подачі:
16.08.2017 10:27
Вирішення:
Голова тендерного комітету доповів що ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Також, враховуючи, що закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету у межах бюджетних асигнувань на 2017 рік, перенесення строків постачання на 2018 рік не допускається.
Статус вимоги:
Відхилено