-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (послуги з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція елементів благоустрою комплексу спортивних майданчиків Запорізького НВОК №110 ЗМР ЗО по вул. Стешенка, 19, м. Запоріжжя». Коригування. Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013».
Завершена
367 642.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 838.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 838.21 UAH
Період оскарження:
10.09.2021 11:52 - 16.09.2021 11:50
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога до Замовника
Номер:
f1d48e1648784bec8cadb4ad3c0904a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-004777-c.c2
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Доброго дня! Протокол відхилення пропозиції не доступний для перегляду. Обидва файли не читабельні. Просимо надати пояснення з приводу невідповідності пропозиції Учасника ТОВ "ІК "Стратегія".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2021 12:04
Опис причини скасування:
технічна помилка
Дата скасування:
27.09.2021 13:27
Вимога
Відхилено
Наявність дискримінаційних вимог у Оголошені спрощеної закупівлі
Номер:
8d62155db0cd477eacece93e174f90a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-10-004777-c.a1
Назва:
Наявність дискримінаційних вимог у Оголошені спрощеної закупівлі
Вимога:
В пункті 2.1 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена Обов’язкова наявність у учасника працівника (ів) для здійснення технічного нагляду - інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат та який повинен працювати у штаті організації Учасника не менше 1(одного) року.
Така вимога необґрунтована та призводить до звуження кола потенційних учасників спрощеної закупівлі.
По перше: оскільки предметом закупівлі визначено лише здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкта, вимога щодо наявності в учасника інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії є не обґрунтованою, дискримінаційною та такою що не відповідає містобудівному законодавству України. Так згідно статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Також, відповідно до частини 4 статті 17 Закону України « Про архітектурну діяльність» відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно п.4 Переліку видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011р. № 554, до таких видів робіт відноситься технічний нагляд. Тобто для виконання предмету спрощеної закупівлі, згідно діючого законодавства, достатньо наявність у учасника інженера технічного нагляду, який отримав в установленому порядку кваліфікаційний сертифікат.
По друге: дискримінаційною є вимога щодо наявності інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії, який повинен працювати у штаті організації Учасника не менше 1(одного) року. Це підтверджується тим, що учасник, у якого в наявності є інженер-консультант (будівництво) не нижче І категорії, який працює за сумісництвом одинадцять місяців не зможе взяти участь у даній закупівлі, оскільки йому не вистачає одного місяця до одного року, та який з яким укладені трудові відносини за сумісництвом, що не заборонено трудовим законодавством України.
На підставі вищевикладеного, з метою запобігання виникнення непорозумінь та уникнення відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель, передбаченою статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, керуючись частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до замовника з вимогою усунення порушення підчас проведення спрощеної закупівлі шляхом виключення у пункті 2.1 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі тексту наступного змісту «…- інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, який повинен працювати у штаті організації Учасника не менше 1(одного) року…».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2021 17:56
Вирішення:
Розглянувши вимогу учасника, повідомляємо про наступне.
Відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903, технічний нагляд проводиться протягом усього періоду будівництва (реконструкції тощо) об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проєктних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва (реконструкції). В ході виконання робіт, що є предметом закупівлі, можуть виникнути різноманітні питання, зокрема організаційного, технічного та іншого характеру що потребує додаткових спеціальних знань, у зв’язку з чим Замовником для вчасного, якісного та ефективного вирішення таких питань під час виконання робіт додатково вимагається наявність у учасника інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії. Також слід зазначити, що відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, надалі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. У зв’язку з чим, Замовник зазначаючи додаткові вимоги, в першу чергу, зацікавлений отримати якісні результати виконаних робіт (наданих послуг), за місцем їх надання – закладу освіти та які пов’язані з безпекою дітей, що навчаються у такому закладі. Також слід зазначити, що вимога щодо наявності у штаті учасника інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії, який повинен працювати у штаті організації Учасника не менше 1 (одного) року, не суперечить Закону та діючому законодавству. При цьому, відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям, крім того, відсутність документів (в тому числі інформації), що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу (інформації). У зв’язку з вищевикладеним Учасник має право надавати додаткові матеріали, які свідчать про можливість якісного та ефективного виконання робіт (послуг), що є предметом вказаної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено