• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Електричні побутові прилади» код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина)

Торги не відбулися

936 273.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 681.37 UAH
Період оскарження: 10.09.2021 09:27 - 24.09.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 8d4793d8f21648d2a37d4b445d18f8e8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-001031-c.a5
Назва: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (надалі – Замовник) здійснює закупівлю відкритих торгів за предметом закупівлі: «Електричні побутові прилади» код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина) з ідентифікатором: UA-2021-09-10-001031-c. Серед переліку заявлених тендерних пропозицій є ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" (надалі – Скаржник) код ЄДРПОУ 32739728, однак замовником здійснено оцінку тендерних пропозицій та дискваліфіковано нашу тендерну пропозицію протокольним рішенням №247 від 08.12.2021 року й визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" протоколом № 253 від 08.12.2021 року. Скаржник повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника та вважає визначення переможця неправомірним і таким, що порушує основні принципи здійснення закупівель, які закріплені у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Підставами для оскарження виступають: 1. Порушення ч. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Розділу І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ тендерної документації. Скаржник повідомляє, що вимогами тендерної документації: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, у разі якщо ним під час подання тендерної пропозиції не дотримані вимоги Документації до перекладу та його підпису. У той же час, на підтвердження вимог п.1.3 ч.1 Додатку 1 тендерної документації Учасники мають підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, шляхом подання: - Копії документів що підтверджують трудові відносини з Учасником на працівників зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" надає у складі тендерної пропозиції файл «Трудові книжки.pdf». Документ складається зі скан-копій трудових книжок працівників Учасника та містить записи іноземною мовою у книжках на: - Гамезо Віктор Валентинович; - Деречинський Дмитро Анатолійович; - Тимко Олександр Михайлович; - Іванов Андрій Олександрович. Дані цих працівників вказані у колонці номер 3 Довідки №21 від 27.09.2021 року «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, якімають необхідні знання та досвід». Додатково надаємо скрін з екрану: Відтак, Учасник порушив порядок складання тендерної пропозиції та мав надати автентичний переклад з іноземної на українську мову, що суперечить вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Відсутність гарантійного листа передбаченого п.4.1. Додатку №1 тендерної документації. Згідно вимог п.4.1. Додатку №1 тендерної документації: «На пiдтвердження учaсник у складі тендерної пропозиції мaє нaдaти гaрaнтiйний лиcт в дoвiльнiй фoрмi про те, що учaсник гaрaнтує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або у випадку невиконання та неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором по даній закупівлі у строки та в обсягах передбачених у відповідності до положень проекту договору.». Зазначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд", що суперечить вказаним вимогам. 3. Надання банківської гарантії з порушенням порядку її оформлення та складання. Вимогами тендерної документації у ч. 3 Розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ передбачено надання банківської гарантії Учасником у складі тендерної пропозиції. На виконання вищевказаних вимог ТОВ "Фауна Гранд" надає у складі тендерної пропозиції банківську гарантію №Г/2021/1068-02 від 27 вересня 2021 року видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРИСТАЛБАНК». У той же час, у тендерній документації (ч.3 Розділу ІІІ) є вимога щодо порядку оформлення та складання та затверджених форм банківських гарантій: - Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Відповідно до Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 гарантія повинна містити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Пунктом 3 вказаної Постанови: базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія. Відповідно до п.31 ст.1 Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Це ж саме міститься у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», де вказано, що обовʼязковими реквізитами для складання гарантії є: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Скаржник наголошує, що Замовником були внесені зміни до тендерної документації, що підтверджується історією змін: Враховуючи наведене: - є затверджена протокольним рішенням тендерна документація: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи Протокол №199 Від «10» вересня 2021 року П.ДЕРЕКА; - та є Зміни до тендерної документації «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи Протокол № 201 Від «__» _________ 2021 року П. ДЕРЕКА. У абз.2 ч.2 ст.24 Закону вказано: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.». Це визначення розмежовує поняття змін та первинного документу з якого виникають базові відносини. Тобто, банківська гарантія ТОВ "Фауна Гранд" №Г/2021/1068-02 від 27 вересня 2021 року видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРИСТАЛБАНК» містить посилання тільки на зміни до тендерної документації, що суперечить вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Скрін з банківської гарантії надаємо: Отже, надана банківська гарантія оформлена з порушенням вимог тендерної документації та нормативно-правових актів, внаслідок чого таку тендерну пропозицію потрібно відхилити. Прийнявши рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Фауна Гранд" Замовник торгів Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області порушує основні принципи здійснення Закупівель, які передбачені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - добросовісна конкуренція серед учасників. Враховуючи вищенаведена та положення ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» та Конституції України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області скасувати повідомлення про намір на Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" № 253 від 08.12.2021 року та провести повторну оцінку тендерних пропозицій Учасників.
Дата розгляду скарги: 30.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.12.2021 10:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.01.2022 16:36
Автор: ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД", Фурманюк Роман Петрович +380966614156 nokiasa@ukr.net
Скарга
Скасована

СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: e2166a54250d482da57647492b963ada
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-001031-c.b4
Назва: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (надалі – Замовник) здійснює закупівлю відкритих торгів за предметом закупівлі: «Електричні побутові прилади» код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина) з ідентифікатором: UA-2021-09-10-001031-c. Серед переліку заявлених тендерних пропозицій є ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" (надалі – Скаржник) код ЄДРПОУ 32739728, однак замовником здійснено оцінку тендерних пропозицій та дискваліфіковано нашу тендерну пропозицію протокольним рішенням №247 від 08.12.2021 року й визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" протоколом № 253 від 08.12.2021 року. Скаржник повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника та вважає визначення переможця неправомірним і таким, що порушує основні принципи здійснення закупівель, які закріплені у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Підставами для оскарження виступають: 1. Порушення ч. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Розділу І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ тендерної документації. Скаржник повідомляє, що вимогами тендерної документації: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, у разі якщо ним під час подання тендерної пропозиції не дотримані вимоги Документації до перекладу та його підпису. У той же час, на підтвердження вимог п.1.3 ч.1 Додатку 1 тендерної документації Учасники мають підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, шляхом подання: - Копії документів що підтверджують трудові відносини з Учасником на працівників зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" надає у складі тендерної пропозиції файл «Трудові книжки.pdf». Документ складається зі скан-копій трудових книжок працівників Учасника та містить записи іноземною мовою у книжках на: - Гамезо Віктор Валентинович; - Деречинський Дмитро Анатолійович; - Тимко Олександр Михайлович; - Іванов Андрій Олександрович. Дані цих працівників вказані у колонці номер 3 Довідки №21 від 27.09.2021 року «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, якімають необхідні знання та досвід». Додатково надаємо скрін з екрану: Відтак, Учасник порушив порядок складання тендерної пропозиції та мав надати автентичний переклад з іноземної на українську мову, що суперечить вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Відсутність гарантійного листа передбаченого п.4.1. Додатку №1 тендерної документації. Згідно вимог п.4.1. Додатку №1 тендерної документації: «На пiдтвердження учaсник у складі тендерної пропозиції мaє нaдaти гaрaнтiйний лиcт в дoвiльнiй фoрмi про те, що учaсник гaрaнтує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або у випадку невиконання та неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором по даній закупівлі у строки та в обсягах передбачених у відповідності до положень проекту договору.». Зазначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд", що суперечить вказаним вимогам. 3. Надання банківської гарантії з порушенням порядку її оформлення та складання. Вимогами тендерної документації у ч. 3 Розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ передбачено надання банківської гарантії Учасником у складі тендерної пропозиції. На виконання вищевказаних вимог ТОВ "Фауна Гранд" надає у складі тендерної пропозиції банківську гарантію №Г/2021/1068-02 від 27 вересня 2021 року видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРИСТАЛБАНК». У той же час, у тендерній документації (ч.3 Розділу ІІІ) є вимога щодо порядку оформлення та складання та затверджених форм банківських гарантій: - Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Відповідно до Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 гарантія повинна містити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Пунктом 3 вказаної Постанови: базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія. Відповідно до п.31 ст.1 Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Це ж саме міститься у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», де вказано, що обовʼязковими реквізитами для складання гарантії є: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Скаржник наголошує, що Замовником були внесені зміни до тендерної документації, що підтверджується історією змін: Враховуючи наведене: - є затверджена протокольним рішенням тендерна документація: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи Протокол №199 Від «10» вересня 2021 року П.ДЕРЕКА; - та є Зміни до тендерної документації «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи Протокол № 201 Від «__» _________ 2021 року П. ДЕРЕКА. У абз.2 ч.2 ст.24 Закону вказано: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.». Це визначення розмежовує поняття змін та первинного документу з якого виникають базові відносини. Тобто, банківська гарантія ТОВ "Фауна Гранд" №Г/2021/1068-02 від 27 вересня 2021 року видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРИСТАЛБАНК» містить посилання тільки на зміни до тендерної документації, що суперечить вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Скрін з банківської гарантії надаємо: Отже, надана банківська гарантія оформлена з порушенням вимог тендерної документації та нормативно-правових актів, внаслідок чого таку тендерну пропозицію потрібно відхилити. Прийнявши рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Фауна Гранд" Замовник торгів Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області порушує основні принципи здійснення Закупівель, які передбачені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - добросовісна конкуренція серед учасників. Враховуючи вищенаведена та положення ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» та Конституції України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області скасувати повідомлення про намір на Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" № 253 від 08.12.2021 року та провести повторну оцінку тендерних пропозицій Учасників. Директор ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" Фурманюк Роман Петрович
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 17.12.2021 15:12
Автор: ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД", Фурманюк Роман Петрович +380966614156 nokiasa@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо незаконного рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО»

Номер: 264da55a6614490c8401d7405a68216b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-001031-c.a3
Назва: СКАРГА щодо незаконного рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО»
Скарга:
СКАРГА щодо незаконного рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО», яке вчинене тендерним комітетом Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області за предметом закупівлі: «Електричні побутові прилади» Код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина), згідно ідентифікатора оголошення UA-2021-09-10-001031-c, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі) На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 10 вересня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Електричні побутові прилади» Код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина), згідно ідентифікатора оголошення UA-2021-09-10-001031-c, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 936273,50 грн. з ПДВ. Замовником закупівлі виступає Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (надалі – «Замовник»). Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 27.09.2021р. 23:59 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі. 28 вересня 2021р. о 14:48 год. відбувся аукціон вказаної закупівлі, який завершився цього ж дня о 16:11 год. У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники: № з/п НАЙМЕНУВАННЯ УЧАСНИКІВ ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМІНІОН ТРЕЙДІНГ УКРАЇНА" LTD 696 600,00 грн з ПДВ 2 ТОВ "РЕСТЕКВІП" 835 900,00 грн з ПДВ 3 ТОВ "ЮНІСТКОМ" 815 400,00 грн з ПДВ 4 ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП" 619 380,00 грн з ПДВ 5 ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" 830 000,00 грн з ПДВ 6 ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" 845 645,00 грн з ПДВ 7 ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" 795 690,00 грн з ПДВ 8 ТОВ "Торговий дім "С-Проф" 745 200,00 грн з ПДВ 9 Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" 784 080,00 грн з ПДВ 10 Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" 918 000,00 грн з ПДВ 11 ФОП "ОКОВІТОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА" 933 590,00 грн з ПДВ 12 ФОП "ГОЛОВАЧ ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 936 273,00 грн з ПДВ 25 жовтня 2021 року тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО», що оформлено Протоколом № 220, оскільки в складі тендерної пропозиції не надано технічний паспорт на запропоноване обладнання. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних причин: -Згідно п. 3.7. Додатку № 1 Тендерної документації Учасники мають надати наступні документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: технічний паспорт на пропонуємий товар, інструкція з експлуатації. ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» в тендерній пропозиції заявлено посудомийну машину купольного типу МПУ-700-01, виробник ВАТ «Гродторгмаш», Республіка Білорусь. Для підтвердження відповідності технічних якісних, кількісних та інших характеристик, вказаних в пояснювальній записці за вих. № 23/09-35 від 23.09.2021 р. про технічні характеристики запропонованого товару вимогам замовника ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» в складі тендерної пропозиції надано інструкцію з експлуатації зазначеної моделі. Єдиним документом виробника посудомийної машини МПУ-700-01, який містить всю інформацію щодо технічних, якісних та інших вимог замовника є інструкція з експлуатації. Технічний паспорт як окремий документ, що містить технічні та якісні характеристики посудомийної машини виробником не передбачений. Скаржником надано довідку за вих. № 23/09-26 від 23.09.2021 р., в якій зазначено, що ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» надає в складі тендерної пропозиції інструкцію з експлуатації, в якій наявна вся інформація щодо відповідності запропонованого обладнання вимогам Замовника, оскільки паспорт на обладнання виробником посудомийної машини, що є предметом тендерної пропозиції не передбачений, тому в складі тендерної пропозиції учасником не надається. Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен у тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій через причини, які від нього не залежать, то він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам (із обґрунтуванням свого рішення). В законодавстві України відсутнє нормативне визначення поняття технічного паспорта, тому надання іншого документа, передбаченого виробником та сформованого відповідно до вимог законодавства, що є його аналогом, не може бути порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» в складі тендерної пропозиції була надана вся документально підтверджена інформація, необхідна Замовнику для визначення відповідності запропонованого Скаржником обладнання установленим вимогам Замовника щодо предмету закупівлі. З огляду на вищезазначене, на наш погляд Замовник незаконно відхилив нашу пропозицію, яка відповідає умовам Тендерної документації до закупівлі. Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників. В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду. На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» згідно оприлюдненого протоколу № 220 від 25.10.2021 р., у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації; 3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі. ДОДАТКИ:. 1. Протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО»№ 220 від 25.10.2021р. 2. Пояснювальна записка № 23/09-35 від 23.09.2021 р. 3. Інструкція з експлуатації на посудомийну машину МПУ-700-01 4. Довідка щодо паспорту № 23/09-26 від 23.09.2021 р. Решта документів розміщенні в системі електронних закупівель «Prozorro» на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua за ідентифікатором закупівлі № UA-2021-09-10-001031-c
Дата розгляду скарги: 12.11.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.11.2021 10:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.11.2021 12:29
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2021 11:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано у повному обсязі
Автор: ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО", ФУДПРОМ ДНІПРО ТОВ +380735637027 foodprom_dnipro@ua.fm https://foodprom.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: da68934c6d344480bccaab30a21a91b7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-001031-c.c2
Назва: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (надалі – Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю: «Електричні побутові прилади» код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-10-001031-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» (надалі – Скаржник) код ЄДРПОУ 39031869 виявило бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі та відповідності до умов Тендерної документації подало тендерну пропозицію. За результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (Протокол № 221 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25 жовтня 2021 року). Підставою для відхилення зазначено наступне – «Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП та електрону печатку (у разі наявності) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Електронна банківська гарантія подається у вигляді електронного файлу у візуальній формі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України. Учасником, було надано файл «Fwd_ Гарантія G0921_0770 ТОВ ТД С-ПРОФ.zip», який містить електронний документ щодо наявності банківської гарантії. На зазначений файл учасником окремо не було накладено КЕП, що вимагалося умовами Тендерної документації. Під час перевірки вказаного файлу, наявний документ «Пiдписаний_Договiр_G0921-0770-G» в якому відсутні підписи сторін. Була звернута увага на те, що решта документів, які мають відношення до банківської гарантії безпосередньо мають підпис та печатку уповноваженої особи, представника банку – гаранта. В самому Договорі-заяві щодо надання гарантії зазначено, що підписання цього Договору – заяви можливе шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису. Оскільки вказаний файл не має накладеного кваліфікованого електронного підпису та не підписаний власноручно двома сторонами, не можна встановити, чи дійсний зазначений договір. Враховуючи вище зазначені обставини, Замовник вважає, що надана банківська гарантія не відповідає вимогам, що визначені Замовником.» Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують принципи здійснення закупівель, які закріплені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність Стосовно відхилення Скаржник повідомляє наступне – Відповідно до ч. 1. статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до ч. 1. статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до п. 1.1. Розділу I Тендерної документації Тендерна пропозиція (пропозиція) – тендерна пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог Тендерної документації у вигляді електронного документа (документів) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями в електронній системі закупівель, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в Тендерній документації, та завантаження файлів з інформацією та/або документами, що вимагаються замовником у Тендерній документації. Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Учасники закупівлі повинні дотримуватись етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників в участі в публічних закупівлях. Відповідно до пункту 3 Розділу III Тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, що не може бути перевірений, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 120 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з дати автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національногобанку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). У тексті гарантії має бути посилання на тендерну документацію (із зазначенням дати затвердження) та оголошення по даній закупівлі (із посиланням на номер у центральній базі даних електронної системи закупівель «Прозорро»). Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у цьому пункті, при виникненні обставин, зазначених у пункті 3 цього ж розділу; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повну або скорочену назву учасника (для фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: • - назву документа: «Гарантія» / «Банківська гарантія» / «Тендерна гарантія» / «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»; • - номер, дату та місце складання; • - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження; • - назву та адресу банку-гаранта; • - реквізити замовника (бенефіціара). Гарантія повинна містити твердження про відсутність випадків несплати банком – гарантом коштів за гарантією (ями) на вимогу (и) Замовника (бенефіціара), яку (і) було своєчасно висунуто Замовником (бенефіціаром) до банку – гаранту відповідно до умов зазначеної (их) гарантії (й). Повне грошове забезпечення (покриття) не видається учаснику в якості надання (відкриття) кредитної лінії банком-гарантом. Дана умова повинна міститись в тексті банківської гарантії. Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: ліцензія НБУ; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо) завірені банком. На електронній банківській гарантії бажано зазначення програмного комплексу, за допомогою якого накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП). Електронна банківська гарантія подається у вигляді електронного файлу у візуальнйі формі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України. Відповідно до п.1. Розділу III Тендерної документації Учасник повинен накласти КЕП та електрону печатку (у разі наявності) на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). За таких умов Документації саме електронні документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, повинні містити КЕП та електрону печатку. У складі Пропозиції Учасника ТОВ «Торговий дім «С-Проф» містяться файли, що мають відношення до банківської гарантії, зокрема: - «Підписаний_210903_Dovirenist_Kovalenko_5764-K-O_Zavirena.pdf» - «Підписаний_210903_Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf» - «Підписаний_210903_Zgoda_PersonalniDani_Kovalenko.pdf» - «Підписаний_Гарантія_G0921-0770-GL_tender.pdf» - «Підписаний_ Довідка про надання гарантії.pdf». Надавши зазначені документи Скаржник повністю виконав вимоги п. 3 розділу ІІІ Тендерної документації, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник під час відхилення пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «С-Проф» не взяв до уваги те, що документ (файл «Пiдписаний_Договiр_G0921-0770-G_Zayava.pdf») є договором про надання банківських послуг та не має відношення до тендерної пропозиції учасника, оскільки не вимагався вимогами тендерної документації. Окрім того Скаржник наголошує, що при перевірці файлу «Пiдписаний_Договiр_G0921-0770-G_Zayava.pdf» на сайті центрально засвідчуваного органу (https://czo.gov.ua), наявні електроні підписи сторін, а також якщо у Замовника виникли сумніви, що надана в електронному вигляді інформація від Учасника не відповідає дійсності, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, керуючись частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відтак Замовник не може стверджувати, що надана банківська гарантія Скаржником не відповідає вимогам, що визначені Замовником. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області порушив при розгляді тендерних пропозицій учасників основні принципи, закріплені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» є реальним учасником ринку кухонного обладнання.
Дата розгляду скарги: 12.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.11.2021 09:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.11.2021 12:16
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2021 11:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано у повному обсязі
Автор: ТОВ "Торговий дім "С-Проф", Фар'ян Ігор Олегович +380322921353 office@s-prof.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію

Номер: f84dde65016d4924a2e6f1b1e1ceb642
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-10-001031-c.a1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
ВИМОГА Шановний, Замовнику! Своїм рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп» (Протокол № 222 від 26 жовтня 2021 року) Вами вчинено щонайменше два суттєвих порушення, а саме: -Порушено вимоги п.16 статті 29 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»; -Порушено вимоги підпунктів 4 та 8 пункту 1 Розділу ІІІ власної тендерної документації. Зважаючи на це зазначаємо, що Ви порушуєте основні принципи здійснення закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачають: «добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» та вимагаємо скасувати Ваше безпідставне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп». В разі ігнорування нашої вимоги будемо ВИМУШЕНІ звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою на Ваше нехтування Законом та положеннями власної тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Замовником було прийнято рішення відповідно до чинного законодавства. Дійсно, Ви маєте право звернутися до органу оскарження, АМК України зі скаргою. Орган оскарження у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг повинен розмістити в електронній системі закупівель рішення щодо прийняття скарги до розгляду. Строк розгляду скарги органом оскарження становить 10 робочих днів з дати початку розгляду скарги, який може бути аргументовано продовжено органом оскарження до 20 робочих днів. Також повідомляємо, що строк поставки товару, відповідно до примірного договору та умов Тендерної документації до 05.11.2021 року.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так