• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).

Торги не відбулися

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2021 18:18 - 15.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА про скасування рішення

Номер: a981a8fdbf404545a5a756aaf5c516bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-09-003220-a.b1
Назва: ВИМОГА про скасування рішення
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення Ліцей № 11 міста Новограда-Волинського Житомирської області (надалі – Замовник) було оголошено спрощену процедуру закупівлі згідно з предметом закупівлі – Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, ідентифікатор закупівлі – UA-2021-09-09-003220-a. Фізична особа-підприємець Манжула Володимир Володимирович (надалі – ФОП Манжула В.В. або Учасник) виявив бажання взяти участь у вказаній закупівлі та згідно оголошення про проведення тендерної закупівлі подав тендерну пропозицію. 23 вересня 2021 року я дізнався, що Замовником було прийнято рішення у формі Протоколу від 23.09.2021 № 50 про відхилення моєї пропозиції з підстав п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Як вказано Замовником в Протоколі від 23.09.2021 № 50, Учасником Фізичною особою-підприємцем Манжулою Володимиром Володимировичем запропоновано у своїй пропозиції постачання Інтерактивної панелі IBoard IP 65 VA 8 (PC i5/8/256SSD) Житомирський обласний магазин наочних посібників та навчального обладнання, 2021 рік виробництва, виробництво Україна, а не Інтерактивної панелі (Starboard TE-XP1), що є предметом закупівлі, чим не дотримано вимоги Додатку 1 Документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Також Замовником вказано, що Учасник не надав у складі пропозиції «Технічне завдання» відповідно до Додатку 1 у повному обсязі, чим не дотримано вимоги п. 14.2 документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Поданий у складі пропозиції Авторизаційний лист від 15.09.2021 № 2325/2021 не відповідає умовам Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, а саме: лист поданий не від виробника Інтерактивної панелі (Starboard TE-XP1), а від виробника панелі IBoard IP 65 VA 8 (PC i5/8/256SSD), що не відповідає предмету закупівлі, в авторизаційному листі відсутня юридична адреса Учасника. Наголошую, що я, як Учасник вищевказаної закупівлі категорично не погоджуюсь з прийнятим рішенням Замовника - Протоколом від 23.09.2021 № 50, вважаю його таким, що прийнятий незаконно, а також таким, що порушує мої права та інтереси на прозору участь в закупівлі з предметом – Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, виходячи з наступного. Відповідно до п. 1.1. документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Замовника, визначено, що еквівалент (аналог) товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовник згідно вимог цієї документації. Пунктом 3 документації Оголошення вказано, що Учасники повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». У разі, якщо вичерпний опис характеристик, технічні специфікації містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, то кожне таке посилання читати разом із виразом «або еквівалент». Відповідно до п. 14.3 документації зазначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з Додатком 1 «Технічне завдання» зазначено, що Товар поставляється та вводиться в експлуатацію учасником, вартість пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку обладнання та його встановлення, про що надається гарантійний лист. Характеристики Обладнання повинні бути не нижче визначених Замовником та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі. Згідно п. 10.1. Оголошення зазначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Таким чином, як вбачається зі змісту документації спрощеної закупівлі Замовник неправомірно відхилив пропозицію Учасника (вказавши підстави відхилення, що Учасником було запропоновано товар - Інтерактивну панель IBoard IP 65 VA 8 (PC i5/8/256SSD), а не Інтерактивну панель (Starboard TE-XP1)), оскільки Учасник мав повне право у відповідності до вимог документації запропонувати товар в еквіваленті. Більше того, як передбачено в п. 14.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі – вимоги Замовника не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Враховуючи викладене вбачається, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників в тому числі і до Учасника – ФОП Манжула В.В. Разом з тим, п. 10.1 Оголошення також передбачено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), а не марка та модель товару конкретного виробника, а також документацією не визначено, що заборонено пропонувати еквівалент (аналог) товару. Підсумовуючи вищевикладене, вбачається, що Замовником при прийнятті рішення (Протоколу від 23.09.2021 № 50) було грубо порушено норми документації, а саме: п. п. 1.1, 10.1, 14.3 Оголошення, Додаток 1 «Технічне завдання» та як наслідок прийнято незаконне рішення щодо відхилення пропозиції Учасника процедури закупівлі - ФОП Манжули В. В. Таким чином, Замовник неправомірно відхиливши мою пропозицію з підстав, наведених у Протоколі тендерних пропозицій від 23.09.2021 № 50, порушив вимоги оголошення про спрощену процедуру закупівлі згідно з предметом закупівлі – Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання та, як наслідок, неправомірно визначив переможця процедури закупівлі, Замовник порушив моє право як Учасника на об'єктивний та неупереджений розгляд моєї пропозиції, що є порушенням також вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, прошу скасувати Протокол від 23.09.2021 № 53 про відхилення моєї тендерної пропозиції. В разі неусунення вимог порушеного законодавства, зокрема, неприйняття рішення про скасування Протоколу від 23.09.2021 № 53, мною буде направлено звернення до Державної аудиторської служби України стосовно проведення планової або позапланової ревізії діяльності Замовника, в тому числі в частині проведення спрощених закупівель, та вжиття з цього приводу відповідних заходів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу у спрощеній процедурі закупівлі про скасування рішення повідомляємо наступне. Згідно з частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Відповідно до ч.14 ст. 14 Закону, інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №50 від 23.09.2021, Замовником прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) (ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) Фізична особа - підприємець Манжула Володимир Володимирович з підстави, що передбачена п.1 ч.13 ст. 14 Закону, а саме пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. При перевірці пропозиції учасника закупівлі Фізична особа - підприємець Манжула Володимир Володимирович встановлено, що пропозиція не відповідає вимогам що встановлені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-09-09-003220-a, а саме: Учасником Фізична особа - підприємець Манжула Володимир Володимирович запропоновано у своїй пропозиції постачання Інтерактивної панелі iBoard IP 65 VA 8 (PC i5/8/256SSD), Виробник Житомирський обласний магазин наочних посібників та навчального обладнання, 2021 рік виробництва, Виробництво Україна, а не Інтерактивної панелі (Starboard TE-XP1), що є предметом закупівлі, чим не дотримано вимоги Додатку 1 Документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) (ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання). Учасником Фізична особа - підприємець Манжула Володимир Володимирович не надано у складі пропозиції Технічне завдання відповідно до Додатку 1 у повному обсязі, чим не дотримано вимоги пункту 14.2. Документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) (ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання). Учасником Фізична особа - підприємець Манжула Володимир Володимирович подано у складі пропозиції Авторизаційний лист від 15.09.2021 Вих.2325/2021, однак поданий лист не відповідає умовам Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1) (ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання), а саме: лист поданий не від виробника (дистриб’ютора) Інтерактивної панелі (Starboard TE-XP1), а виробника Інтерактивної панелі iBoard IP 65 VA 8 (PC i5/8/256SSD), що не відповідає предмету закупівлі; окрім того, у авторизаційному листі відсутня юридична адреса учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником обґрунтовано прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі Фізична особа - підприємець Манжула Володимир Володимирович. Щодо запропонованої Вами у складі пропозиції Інтерактивної панелі iBoard IP 65 VA 8 (PC i5/8/256SSD), Виробник Житомирський обласний магазин наочних посібників та навчального обладнання, 2021 рік виробництва, Виробництво Україна, що пропонується до постачання повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Враховуючи вищевикладене, Замовник може, але не зобов’язаний, приймати аналоги та/або еквіваленти товару. У вимогах даного оголошення до спрощеної процедури закупівлі відсутня можливість постачання учасниками аналогічних та/або еквівалентних товарів. В даному випадку Замовником було конкретно вказано у Технічному завданні назва засобу/обладнання яке закуповується - Інтерактивна панель (Starboard TE-XP1), тому аналоги та еквіваленти Замовником не приймаються. Просимо звернути Вашу увагу, що Замовник вказав саме виробника товару, а не конкретних постачальників. Тому в даному випадку немає жодних порушень прав постачальників та обмеження конкуренції, Замовником дотримано вимоги ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно «оцінки» пропозицій учасників повідомляємо наступне. Відповідно до ч.12 ст. 14 Закону, за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч.13 цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Відповідно до ст.29 Закону, оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Враховуючи вищевикладене, спочатку шляхом електронного аукціону «оцінку проводить» електронна система закупівель, та визначає найбільш економічно вигідну пропозицію, далі Замовник сам розглядає на відповідність пропозицію учасника. Враховуючи невідповідність запропонованого товару технічному завданню, подання не в повному обсязі технічного завдання, та не відповідність авторизаційного листа умовам закупівлі, Замовником правомірно прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника Фізична особа - підприємець Манжула Володимир Володимирович Наголошуємо, що відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону 922 замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Стосовно Вашої вимоги що, «…як наслідок, неправомірно визначив переможця процедури закупівлі, Замовник порушив моє право як Учасника на об'єктивний та неупереджений розгляд моєї пропозиції, що є порушенням ….» просимо звернути увагу, що переможець у даній закупівлі ще не визначений, а пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" в даний час знаходиться на розгляді. Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні процедур закупівель та розгляді пропозицій учасників Замовник чітко дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційність, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду відповідно до статті 14 Закону 922.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.09.2021 17:55