-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція водопровідної мережі від с. Маяк до с. Паньківка Добропільського району Донецької області"
Завершена
1 360 691.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 803.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 803.46 UAH
Період оскарження:
09.09.2021 17:32 - 15.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Оскарження переможця
Номер:
89ed1b90de8446289a4a5513f581aee0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-09-003155-a.b3
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Незгода з рішенням Замовника
Шановний замовник спрощеної закупівлі відповідно до протокольного рішення (протокол) № 65 від 29.09.2021року, уповноваженій особі відповідальної за організацію проведення спрощеної закупівлі: «Реконструкція водопровідної мережі від с. Маяк до с. Паньківка Добропільського району Донецької області», Лазебник Н.А. стосовно учасника ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К», якого було визнано переможцем.
Дане рішення є незаконними та такими що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав:
Для виконання умов ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ щодо проведення процедури торгів на спрощену закупівлю «Реконструкція водопровідної мережі від с. Маяк до с. Паньківка Добропільського району Донецької області» Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-09-09-002764-b. Учаснику пропонується надати перелік документів необхідних для перемоги в закупівлі згідно п.4 Вимог до учасників та спосіб їх підтвердження. ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» порушив умови надання подачі тендерної документації, Учасником не були надані такі документи:
1. п. 4.1.13 Скановану з оригіналу Ліцензію на впровадження господарської діяльності з будівництва та необхідні дозволи, декларації, дійсні на період проведення робітна об’єкті.
Завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, відповідно до постанови КМУ від 03 лютого 2021року №77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Згідно оголошення п.4.1.13 ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» не наддав завірені копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, скановану з оригіналу ліцензію на впровадження господарської діяльності з будівництва, які повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, в яких міститься інформація для перевірки даних про їх наявність на офіційному сайті dozvil.ndiop.kiev.ua. Замість цього ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» були наданні документи Субпідрядної організації ТОВ «Еверест-2017». В документі «Оголошення 3» п.4.1.13 чітко зазначено вимогу до Учасників закупівлі, яким ТОВ «Еверест-2017» не являється згідно історії аукціону. Згідно Закону про тендерні закупівлі Учасник повинен був викласти договір на проведення робіт з Субпідрядною організацією, визначити суму та об’єм робіт, згідно законодавства але не менше 20% від суми, яку пропонує учасник закупівлі ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К», та викласти кошторисну документацію Субпідрядної організації. ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» виклав тільки Статутні документи ТОВ «Еверест-2017» і довідку про залучення Субпідрядної організації до виконання робіт, що є грубим порушенням проведення закупівлі. Документи субпідрядника ТОВ «Еверест-2017» не можуть розглядатись, на рівні 100% учасника.
Шановний Замовник спрощеної закупівлі, якщо Ви все ж розглядаєте субпідрядну організацію як повноцінного учасника закупівлі, тоді це треба було прописати у вимогах оголошення, що Вами зроблено не було, що є порушенням проведення закупівлі. В договорі підряду згідно п.5 Учасник (Підрядник) за погодженням з Замовником може залучати до виконання робіт інших осіб (субпідрядників). Наголошуємо Субпідрядник ТОВ «Еверест-2017» ніяким чином не є Учасником спрощеної закупівлі, згідно історії аукціону. Учасниками аукціону є: ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 7", ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» та ФОП "РЯБЦЕВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" і вимоги які були Вами прописані в оголошенні по наданню ліцензії на впровадження господарської діяльності з будівництва та дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, повинні були надати та мати в наявності ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 7", ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» та ФОП "РЯБЦЕВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ", а не ТОВ «Еверест-2017». ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» залучає ТОВ «Еверест-2017» згідно п.5 договору підряду на виконання робіт, а не до участі у закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» не відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» не може бути визнаний переможцем.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі": об’єктивне та не упереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Просимо:
1. Прийняти та розглянути вимогу про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом відміни рішення про визнання переможцем ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К».
2. Скасувати протокол №65 від 29 вересня 2021р щодо визнання переможцем ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» закупівлі згідно ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
3. Перейти до розгляду пропозицій наступних учасників.
У разі безпідставного ігнорування та неаргументованого відхилення викладеної вимоги, ми будемо змушені розмістити «Повідомлення про корупційне кримінальне правопорушення».
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження переможця.pdf 30.09.2021 07:57
Дата подачі:
30.09.2021 07:57
Вирішення:
Доброго дня!
Щодо Вашої вимоги, зазначаємо наступне:
В документації закупівлі за предметом Реконструкція водопровідної мережі від с. Маяк до с. Паньківка Добропільського району Донецької області ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція, (UA-2021-09-09-003155-а) було викладено вимогу до Учасників закупівлі надати певний перелік документів, в тому числі скановану з оригіналу Ліцензію на впровадження господарської діяльності з будівництва та необхідні дозволи/декларації, дійсні на період проведення робіт на об’єкті, на використання машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, та виконання робіт підвищеної небезпеки згідно переліків затверджених Постановою КМУ №77 від 03.02.2021. В документації не міститься заборони Учасникам залучати для виконання робіт згідно предмету закупівлі субпідрядні організації. Така можливість передбачена, зокрема, у Додатку 5 Проєкт договору-підряду - Розділ 5 Порядок залучення субпідрядних організацій. Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі», також передбачає можливість залучення субпідрядників та їх спроможностей для підтвердження Учасником своєї відповідності встановленим критеріям - п.3, п.5 ст. 16.
Учасник в складі своєї пропозиції надав договір субпідряду на виконання робіт, потребуючих наявності дозволів, та підтвердив наявність у субпідрядника ліцензії, Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, дозволу виконувати роботи підвищеної небезпеки та дозволу експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки. Надавати договір на проведення робіт з Субпідрядною організацією, визначити суму та об’єм робіт не менше 20% від суми, яку пропонує Учасник закупівлі ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К», та долучати кошторисну документацію Субпідрядної організації в складі пропозиції закупівлі ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані Замовник Учасника не зобов’язує.
Таким чином, Учасник виконав вимоги, зазначені в документації, і у Замовника відсутні підстави для відміни рішення про визнання переможцем ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К», але Замовник проведе додаткові юридичні консультації з приводу висунутих Учасником звинувачень та погроз на адресу працівників Замовника
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження переможця
Номер:
4ae46d986d7841df8b92dba9f3fb71a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-09-003155-a.b2
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Незгода з рішенням Замовника.
Шановний Замовник відповідно до Протокольного рішення (протокол) № 65 від 29.09.2021року, уповноваженій особі відповідальної за організацію проведення спрощеної закупівлі: «Реконструкція водопровідної мережі від с. Маяк до с. Паньківка Добропільського району Донецької області», Лазебник Н.А. стосовно учасника ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К», якого було визнано переможцем.
Дане рішення є незаконними та такими що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав:
Для виконання умов ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ щодо проведення процедури торгів на спрощену закупівлю «Реконструкція водопровідної мережі від с. Маяк до с. Паньківка Добропільського району Донецької області» Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-09-09-002764-b. Учаснику пропонується надати перелік документів необхідних для перемоги в закупівлі згідно п.4 Вимог до учасників та спосіб їх підтвердження. ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» порушив умови надання подачі тендерної документації, Учасником не були надані такі документи:
1. п. 4.1.13 Скановану з оригіналу Ліцензію на впровадження господарської діяльності з будівництва та необхідні дозволи, декларації, дійсні на період проведення робітна об’єкті.
Завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, відповідно до постанови КМУ від 03 лютого 2021року №77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Згідно оголошення п.4.1.13 ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» не наддав завірені копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, скановану з оригіналу ліцензію на впровадження господарської діяльності з будівництва, які повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, в яких міститься інформація для перевірки даних про їх наявність на офіційному сайті dozvil.ndiop.kiev.ua. Замість цього ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» були наданні документи Субпідрядної організації ТОВ «Еверест-2017». В документі «Оголошення 3» п.4.1.13 чітко зазначено вимогу до Учасників закупівлі, яким ТОВ «Еверест-2017» не являється згідно історії аукціону. Документи субпідрядника ТОВ «Еверест-2017» не можуть розглядатись, на рівні 100% учасника.
Шановний Замовник спрощеної закупівлі, якщо Ви все ж розглядаєте субпідрядну організацію як повноцінного учасника закупівлі, тоді це треба було прописати у вимогах оголошення, що Вами зроблено не було, що є порушенням проведення закупівлі. В договорі підряду згідно п.5 Учасник (Підрядник) за погодженням з Замовником може залучати до виконання робіт інших осіб (субпідрядників). Наголошуємо Субпідрядник ТОВ «Еверест-2017» ніяким чином не є Учасником спрощеної закупівлі, згідно історії аукціону. Учасниками аукціону є: ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 7", ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» та ФОП "РЯБЦЕВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" і вимоги які були Вами прописані в оголошенні по наданню ліцензії на впровадження господарської діяльності з будівництва та дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, повинні були надати та мати в наявності ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 7", ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» та ФОП "РЯБЦЕВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ", а не ТОВ «Еверест-2017». ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» залучає ТОВ «Еверест-2017» згідно п.5 договору підряду на виконання робіт, а не до участі у закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» не відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» не може бути визнаний переможцем.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі": об’єктивне та не упереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Просимо:
1. Прийняти та розглянути вимогу про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом відміни рішення про визнання переможцем ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К».
2. Скасувати протокол №65 від 29 вересня 2021р щодо визнання переможцем ТОВ «БУД-ІНВЕСТ-К» закупівлі згідно ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
3. Перейти до розгляду пропозицій наступних учасників.
У разі безпідставного ігнорування та неаргументованого відхилення викладеної вимоги, ми будемо змушені розмістити «Повідомлення про корупційне кримінальне правопорушення».
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження переможця.pdf 29.09.2021 20:18
Дата подачі:
29.09.2021 20:18
Опис причини скасування:
Коригування вимоги
Дата скасування:
30.09.2021 07:51
Вимога
Вирішена
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
c314d46eab6548d3adefb0752890e295
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-09-003155-a.b1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику!
З огляду на вимоги Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі UA-2021-09-09-003155-a «Реконструкція водопровідної мережі від с. Маяк до с. Паньківка Добропільського району Донецької області» Вами зазначені кваліфікаційні умови за якими вимагається накладення на документи пропозиції КЕП учасника/відповідальної особи учасника у форматі, що може бути перевірено Замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, що є дискримінаційною вимогою, яка порушує законні та охоронювані законом інтереси та суперечить законодавству в сфері публічних закупівель. Оскільки в своїй діяльності підприємства установи та організації можуть використовувати, як удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) так і кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” від 5.10.2017: удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. (ст.1 п.44 ЗУ). Зберігається на захищеному носії. Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. (ст.1 п.23 ЗУ) Зберігається на незахищеному носії.
Відповідно до абзацу 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (зі змінами від 17.03.2021) до 5 березня 2022 року, приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
В зв’язку з чим просимо Вас усунути дискримінаційні умови в частині накладення КЕП учасника/відповідальної особи на документи пропозиції та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2021 11:17
Вирішення:
Відповідь:
«Доброго дня! Шановний Учасник закупівлі! Безперечно, «відповідно до абзацу 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (зі змінами від 17.03.2021) до 5 березня 2022 року, приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», але жодна постанова не забороняє будь якому учаснику оформити КЕП. Більш того, жодна постанова не забороняє будь якому замовнику вимагати від учасників накласти на документи пропозиції саме КЕП. Отримання кваліфікаційного електронного підпису є швидкою, доступною та прозорою процедурою.»
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні