-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція спортивно-оздоровчого закладу "Юність" в місті Жмеринка по вулиці Київська,15, Вінницької області (коригування №3)
Торги не відбулися
16 958 045.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 16 958.04 UAH
мін. крок: 0.1% або 16 958.04 UAH
Період оскарження:
24.07.2017 15:01 - 06.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ "Консольстрой"
Номер:
b54f09350dde4643b68fe0f95d3827d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-24-000373-c.a1
Назва:
Вимога ТОВ "Консольстрой"
Вимога:
Голові тендерного комітету
Тодоску О.Г.
Вимога
18.08.2017 року тендерним комітетом МКП «Енергоресурс» було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Консольстрой» з мотивів невідповідності її вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вважаємо, що висновок тендерного комітету є недостатньо аргументований по відношенню до норм Закону України «Про публічні закупівлі», за змістом протокол містить формалізм, що не відповідає принцам тендерного законодавства, як то об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає зміст тендерної документації.
Частина 3 вищевказаної статті передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Визначальним аспектом у частині третій статті 22 Закону є те, що замовник має право включити лише ту інформацію, яка чітко регламентується законодавством.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вважаємо, що Замовник не законно відхилив пропозицію з підстав відсутності у учасника:
- форми щодо залучення субпідрядника
По-перше, Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 22 визначено, що учасник зазначає у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
На виконання вищевказаного пункту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Консольстрой» було надано пакет документів, що містить інформацію про суб’єкта господарювання, як субпідрядника який буде виконувати роботи не менше ніж 20 відсотків.
По-друге, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено жодних норм про затвердження тих чи інших форм у тендерній документації, а тому в силу частини 4 статті 16 Закону замовник не мав права відхилити з даних підстав тендерну пропозицію ТОВ «Консольстрой».
- щодо надання учасником цінової пропозиції на фірменому бланку
Учасником у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну, з локальним кошторисом з розрахунком одиничної вартості, а тому вимога щодо надання учасником окремо цінової пропозиції не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника (частина 4 статті 16 Закону України «про публічні закупівлі»)
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від від 25.11.2016 N 3302-06/38247-06, «Згідно з частиною третьою статті 17 Закону, зокрема замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, згідно із пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:
інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.»
Отже, відхилення Замовником з підстав не надання інформації щодо відомостей які містяться в Єдиному державному реєстрі є противозаконні та такі, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного просимо:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Консольстрой» вимогам тендерної документації, а саме: на підставі яких законодавчих актів (вказати конкретно норму Закону чи іншого нормативно-правового акту) Замовник вимагав форми, інформацію на фірменому бланку та підписи з прізвищем керівника учасника?
2. Чому Замовник не здійснив перевірку з відкритих Єдиних державних реєстрів на предмет відповідності учасника статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Директор ТОВ «Консольстрой»
Драп В.М.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 23.08.2017 09:49
Дата подачі:
21.08.2017 16:48
Вирішення:
Відповідь по вимозі учасника в протоколі тендерного комітету МКП "Енергоресурс"
Статус вимоги:
Не задоволено