• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою вул. Маршала Бірюзова № 42 у місті Полтава

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. Категорія: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Завершена

2 178 069.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2021 16:29 - 25.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога, щодо кількості аналогічних договорів

Номер: fd464a956c9e49bcbde506c0e57c5b77
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-09-011408-c.a2
Назва: Дискримінаційна вимога, щодо кількості аналогічних договорів
Вимога:
Замовником визначено наступне: "Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіту виконання не менше 4-х аналогічних за предметом закупівлі договорів за період 2018-2021 роки." Така вимога є незаконною та дискримінує нас, як потенційного учасника, що не має можливості надати більш ніж одну копію договору яка підтверджує кваліфікацію і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Дана дискримінуюча вимога була неодноразово оскаржена в АМКУ на користь Скаржників, крім випадків, коли Замовник зміг довести необхідність її встановлення. Тож, просимо вказати, чим викликана необхідність надання Учасником саме 4-х, а не 7-ми чи 1-го аналогічного договору? Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має можливість вимагати надання аналогічного договору у відповідності до об'ємів робіт та вартості предмету закупівлі, що дісно підтвердило б наявність аналогічного досвіду виконання робіт Учасником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний, учаснику! Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Положеннями частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, виходячи з вищенаведеного, Закон України «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника у тендерній документації вимагати від учасників документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які встановив Замовник. Також, відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» можуть вноситися виключно законом про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог частини 1 та частини 2 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником у тендерній документації були установлені наступні кваліфікаційні критерії: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Враховуючи вищезазначене, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник може вимагати від учасників документальне підтвердження виконання більше одного аналогічного договору за предметом закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо граничної кількості аналогічних договорів за предметом закупівлі, які може вимагати замовник від учасників. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. А також, нагадуємо, що згідно з частиною 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику встановити кількість кваліфікаційних критеріїв та кількість аналогічних договорів за предметом закупівлі на власний розсуд. Враховуючи те, що Ваша вимога на містить сформульованої Вимоги до Замовника та є не зрозумілим Замовнику, що саме Ви вимагаєте від Замовника, а зміст Вашої Вимоги є скоріш за все питанням до Замовника, тому враховуючи зміст Вашої Вимоги роз’яснюємо наступне: Виконання капітального ремонту внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку передбачає асфальтування проїзної частини, асфальтування відмосток біля будинку, асфальтування тротуарів біля житлових будинків механізованим способом із застосуванням спеціалізованих будівельних машин та механізмів. Якість асфальтування, зокрема, залежить від практики, досвіду, кількості виконаного асфальтування проїзних частин. Також, слід зазначити, що ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг у обмежених житловими будинками умовах (вузькі проїзди, постійний рух легкових автомобілів мешканців житлових будинках) передбачає наявність вмінь та навиків будівельних організацій роботи в таких умовах. Таким чином, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в учасника у кількості 4-х договорів є обумовленою та обґрунтованою, а Ваша Вимога є не задоволеною».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.09.2021 17:04
Вимога
Вирішена

Щодо усунення антиконкурентних вимог.

Номер: 13d668783bac474b87fe748b6343bca5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-09-011408-c.b1
Назва: Щодо усунення антиконкурентних вимог.
Вимога:
Для усунення антиконкурентних вимог просимо замінити формулювання в п.3.1. «УВАГА! Під аналогічним за предметом закупівлі договору мається на увазі – договір на виконання капітального ремонту або реконструкції або нового будівництва внутрішньоквартальної (-их) проїзної (-их) дороги (-іг)» на «договір виконання робіт з капітального ремонту вулиці та/або тротуару та/або проїзної частини."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний, учаснику! Ваша Вимога врахована, та невдовзі будуть внесені зміни до тендерної документації в частині розширення видів робіт аналогічного договору
Статус вимоги: Задоволено