• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Проведення технічного нагляду по поточному ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (оплата послуг з технічних умов)

Завершена

294 127.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 471.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2021 15:50 - 26.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

невідповідність учасника вимогам абзацу першого чатсини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 7941d089cfbd4dee841f376539b28371
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-09-004786-b.b1
Назва: невідповідність учасника вимогам абзацу першого чатсини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: на пропозицію Учасника не накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен документ пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 1.8. Розділу ІІІ тендерної документації. Умовами пункту 1.8. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів або скан-копій та накладення на кожен документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Відтак, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" мала бути відхилена замовником на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», одними з основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність. Зауважую, що тендерна пропозиція ФОП Зубарєв М.І. була найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону. Наведені замовником підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Зубарєв М.І. та невідхилення з тих же підстав тендерної пропозиції ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" дають привід припускати про порушення замовником зазначених вище основних принципів здійснення закупівель, а також про наявність у діях уповноваженої особи замовника складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Наразі, відповідно до ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи наведені обставини, вимагаю скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 18.10.2021 від учасника закупівлі ФОП ЗУБАРЄВ МИКОЛА ІВАНОВИЧ надійшла вимога щодо невідповідності учасника вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тому необхідно надати відповідь на вимогу та з вимогою скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ". З огляду на зміст вимоги вимогою Учасник звертається до Замовника без вимоги надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, тому вимога не підлягає задоволенню. Щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідно пропозиції ФОП ЗУБАРЄВ МИКОЛА ІВАНОВИЧ умовам тендерної документації та відповідності пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" умовам тендерної документації. Учасником накладено електронний цифровий підпис на документи тендерної пропозиції, за результатами перевірки якого встановлено, що на пропозицію Учасника не накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП), так як тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений, що не відповідає вимогам пункту 1.8. Розділу ІІІ тендерної документації відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів або скан-копій та накладення на кожен документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів), відповідно до практики органу оскарження рішення та опублікованої інформації на офіційному сайті Антимонопольного комітету України щодо електронного підпису (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv). За результатами перевірки електронного цифрового підпису ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" встановлено, що на пропозицію Учасника накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП), так як тип носія – Захищений ( ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 337), тип підпису – Кваліфікований (рішення органу оскарження від 03.08.2020 № 14889-р/пк-пз) Слід зауважити, що Пунктом 1.8. Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено накладання КЕП на електронні документи та скановані КОПІЇ документів. ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" у складі тендерної пропозиції надані скановані ОРИГІНАЛИ документів та скановані оригінали деяких документів, завірені КЕП. ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" у складі тендерної пропозиції не надано жодної копії документів, а тільки оригінали, яки самі по собі вже мають юридичну силу. Окрім того ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" наклав КЕП на всю пропозицію, та тим самим повторно засвідчивши КЕП усі документи, надані у складі пропозиції. З огляду на вищезазначене тендерна пропозиція ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" повністю відповідає вимогам тендерної документації та діючому законодавству
Статус вимоги: Не задоволено