-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи: «Поточний ремонт вуличного освітлення по вул. Чернишевського, м. Гірське, Сєвєродонецького району Луганської області»
Завершена
163 886.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 819.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 819.43 UAH
Період оскарження:
09.09.2021 15:09 - 15.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Оскарження дискваліфікації учасника ТОВ "Міськсвітло"
Номер:
b09172091b2d4d148db673631924ac07
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-09-009205-c.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації учасника ТОВ "Міськсвітло"
Вимога:
ТОВ «Міськсвітло», як учасник процедури закупівлі: «Поточний ремонт вуличного освітлення по вул.Чернишевського, м.Гірське, Сєвєродонецького району Луганської області», (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи), що проведена Замовником - Гірська міська військово-цивільна адміністрація, (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-09-009205-c), керуючись своїм правом, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року № 922-VIII, звертається до Замовника з вимогою скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Міськсвітло» (Код ЄДРПОУ - 03342669), оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Гірської міської військово-цивільної адміністрації від 23.09.2021 року за № 139 (далі - Протокол № 139), та визнати переможцем (за відсутністю невідповідностей) ТОВ «Міськсвітло» згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що пропозиція учасника повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації Замовника.
1.Відповідно до п.1 Додатка 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в системі електронних закупівель (далі – Оголошення про закупівлю) за предметом вищезазначеної закупівлі учасником ТОВ «Міськсвітло» було надано розрахунок Договірної ціни та Пояснювальна записка до Договірної ціни в яких чітко зазначений усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, який складає 1,23 грн/люд.-г, що повністю спростовує невідповідність пропозиції ТОВ «Міськсвітло» умовам, визначеним в Оголошенні про закупівлю та вимогам документації до предмета закупівлі (п.1.1. Протоколу № 139).
2.Щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Міськсвітло» умовам, визначеним в Оголошенні про закупівлю та вимогам документації до предмета закупівлі (п.1.2. Протоколу № 139) ТОВ «Міськсвітло» вважає за потрібне роз’яснити та довести до відома Уповноваженій особі Гірської міської військово-цивільної адміністрації що в Дефектному акті до кошторисної документації за бюджетні кошти факт необхідності виконання ремонту чи надання послуг засвідчує, завіряє і підписує тільки керівник зі сторони Замовника робіт (розпорядник бюджетних коштів), а зі сторони Підрядника такий Дефектний акт складається, засвідчується та підписується комісією, або спеціалістом, уповноваженими на виконання дій з виявлення факту поломки або пошкодження об’єкту.
Таким чином вимагати від ТОВ «Міськсвітло» наявність підпису керівника на Дефектному акті є не обґрунтованим і таким що не відповідає Правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Порядку ведення та складання кошторисної документації за бюджетні кошти, що повністю спростовує невідповідність пропозиції ТОВ «Міськсвітло» умовам, визначеним в Оголошенні про закупівлю та вимогам документації до предмета закупівлі (п.1.2. Протоколу № 139).
3.Згідно ч.9 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі – Закон) - під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Таким чином ТОВ «Міськсвітло» не зрозуміла підстава відхилення нашої пропозиції згідно п.1.3. Протоколу № 139.
Щодо перекладу Статуту підприємства на українську мову, то Замовником у Оголошенні про закупівлю та додатках до Оголошення не було зазначено якою (якими) мовою (мовами) повинні бути складені документи тендерної пропозиції, згідно з п.13 ч.2 ст.22 Закону, не було зазначено обов’язковість наявності перекладу окремих документів з російської, або інших мов, на українську мову, а також не було зазначено умови оформлення перекладу документів тендерної пропозиції учасників закупівлі на українську мову.
Крім того Закон не містить чіткого визначення щодо вимог, якою мовою обов’язково повинні бути складені окремі документи тендерної пропозиції учасників закупівель. Замовник на свій розсуд може вимагати, щоб усі документи учасників були викладені українською, а в разі надання документів, викладених іншою, ніж українська мова, може просити переклад, або Замовник може допускати надання документів, викладених російською мовою, без перекладу українською. Умовами тендерної документації Замовника також обов’язково повинна бути передбачена вимога, як саме переклад повинен бути посвідчений: учасником, перекладачем або нотаріусом.
Замовником - Гірська міська військово-цивільна адміністрація у Оголошенні про закупівлю та додатках до Оголошення не було вказано вимог щодо мови наданих документів, або перекладу окремих документів, а також не було зазначено вимоги щодо того, як саме переклад повинен бути посвідчений.
Таким чином рішення Замовника про невідповідність пропозиції ТОВ «Міськсвітло» умовам, визначеним в Оголошенні про закупівлю та вимогам документації до предмета закупівлі є не обґрунтованим, неправомірним і таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», що повністю спростовує невідповідність пропозиції ТОВ «Міськсвітло» умовам, визначеним в Оголошенні про закупівлю та вимогам документації до предмета закупівлі (п.1.3. Протоколу № 139).
4. У 2021р вперше подаються відомості про кінцевого бенефіціарного власника, згідно Закону України від 06.12.2019р. № 361-IX (далі – Закон № 361).
Звіт про кінцевих бенефіціарів в 2021 році (у обсязі документів визначених законодавством) повинен бути поданий протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правового акту, яким затверджена форма та зміст структури власності – у відповідності до вимог ч.4 р.Х Закону № 361.
Нормативно-правовий акт, яким затверджена форма та зміст структури власності, а саме: Наказ Міністерства фінансів України від 19.03.2021року № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» (далі – Наказ про структуру власності № 163) набрав чинності 11 липня 2021року, і, відповідно, тримісячний строк, відведений Законом № 361 на подання звіту з відомостями про бенефіціарів у 2021році, обліковується з 11 липня 2021року по 10 жовтня 2021року (включно).
Таким чином, всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) мають міститися відомості про кінцевих бенефіціарних власників, та які зареєстровані до дати набрання чинності Наказом про структуру власності № 163, мають подати державному реєстратору вперше звіт з відомостями про бенефіціарів до 10 жовтня 2021року (включно).
Таким чином, рішення Замовника про невідповідність пропозиції ТОВ «Міськсвітло» умовам, визначеним в Оголошенні про закупівлю та вимогам документації до предмета закупівлі є не обґрунтованим, неправомірним і таким що іде всупереч Закону України від 06.12.2019р. № 361-IX, що повністю спростовує невідповідність пропозиції ТОВ «Міськсвітло» умовам, визначеним в Оголошенні про закупівлю та вимогам документації до предмета закупівлі (п.1.4. Протоколу № 139).
Зі всього вище переліченого ТОВ «Міськсвітло» робить висновок, що відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Міськсвітло» по предмету закупівлі: «Поточний ремонт вуличного освітлення по вул.Чернишевського, м.Гірське, Сєвєродонецького району Луганської області», (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи), (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-09-009205-c), Замовником - Гірська міська військово-цивільна адміністрація є не об’єктивним, необґрунтованим, неправомірним і упередженим, та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує законні права та інтереси ТОВ «Міськсвітло», так як тендерна документація учасника закупівлі ТОВ «Міськсвітло» повністю відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про закупівлю та вимогам документації до предмета закупівлі.
Керуючись наданими аргументами, рекомендуємо Замовнику ознайомитися з законодавством, що регламентує проведення публічних закупівель, ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції», вимагаємо, провести повторний аналіз нашої тендерної пропозицій, прийняти рішення, дотримуючись вимог законодавства України, а не власними уподобаннями.
Також вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Гірської міської військово-цивільної адміністрації від 23.09.2021 року за № 139 та визнати переможцем закупівлі учасника - ТОВ «Міськсвітло».
При ігноруванні нашої вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника - Гірська міська військово-цивільна адміністрація, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси ТОВ «Міськсвітло» - залишаємо за собою право звернутися зі скаргою щодо відповідності нашої дискваліфікації вимогам Закону України "Про здійснення державних закупівель" до Господарського суду, до Держаудитслужби з питань публічних закупівель, до Обласної прокуратури Луганської області та до Інспекції Державного технічного нагляду Луганської обласної державної адміністрації для врегулювання питань, щодо порушень законодавства, які нами були вказані але не будуть виправлені в цій процедурі спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження дискваліфікації м.Гірське (Чернишевського).pdf 24.09.2021 20:01
Дата подачі:
24.09.2021 20:01
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Повідомляємо, що 17 червня 2018 року набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII (далі – Закон, Закон про ТОВ 2018), положення якого замінюють безліч норм, що стосуються діяльності товариств з обмеженою і додатковою відповідальністю, прописаних раніше в Законі України «Про господарські товариства» від 19.09.1991 р № 1576-XII.
Звертаємо Вашу увагу, що до 18 червня 2019 року було необхідно привести положення Статуту ТОВ у відповідність до Закону та здійснити реєстрацію змін в установчих документах. До цього часу положення статуту ТОВ, що не відповідають Закону, продовжують діяти в тій частині, в якій вони відповідали закону станом на 16 червня 2018 року.
Якщо ж не вносити зміни до статуту ТОВ, то в подальшому положення статуту, які не відповідають нормам нового Закону будуть вважатися НЕДІЙСНИМИ, що призведе до негативних наслідків під час здійснення господарської діяльності підприємства, а також до неузгодженості у стосунках між учасниками товариства щодо управлінських питань.
16 липня 2019 року набув чинності Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25 квітня 2019 р. № 2704-VIII (далі — Закон No 2704), який визначає українську мову як єдину державну мову в Україні та покладає на державу обов’язок забезпечувати всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. Статут з перекладом, який наданий у складі пропозиції не відповідає чинному законодавству та й має безліч орфографічних та технічних помилок.
З 1 січня 2012 року набрав чинності новий національний класифікатор України ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» ( КВЕД-2010). При цьому, наказом Мінекономрозвитку від 07.02.13 р. № 113 чинність КВЕД-2005 відновлено до 31.12.13 р.
Тож, до кінця 2013 року перейти на КВЕД-2010 повинні були всі суб’єкти господарювання, старі КВЕДи (ДК 009:2005) були дійсними лише до 1 січня 2014 року. А також, повідомляємо, що серед видів економічної діяльності (КВЕД), зазначених в ЄДР, не має жодного, який надає право Вам, як Учаснику закупівлі виконувати роботи відповідно до предмету закупівлі.
Повідомляємо Вас, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Тож, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація відповідно до пп.9п. ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні