• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (електрична енергія)

Торги відмінено

6 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 250.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2021 14:11 - 06.10.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

проект договору

Номер: f9865de0f9e84034b9bdf5fcb90b17aa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-09-007687-c.a1
Назва: проект договору
Вимога:
Шановний Замовник, Положення пункту 5.2.2. проекту суперечать чинній редакції п. 2 ч. 5 ст .41 ЗУ «Про публічні закупівлі», обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. В свою чергу, відповідно до ч. 3 ст. 6 ЦК України, сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами. Отже, пункт 5.2.2. проекту вимагаємо видалити, як такий що суперечить імперативній нормі ЗУ «Про публічні закупівлі». П. 6.1.14., а саме термін в 10 календарних днів до дати розірвання не можливо реалізувати технічно, оскільки, дострокове розірвання здійснюється постачальником за погодженням з оператором системи передачі. ПРРЕЕ передбачений інший термін для дострокового розірвання договору (зміни постачальника). Так, п. 3.2.5. ПРРЕЕ зазначено, що ініціювання споживачем розірвання у разі зміни електропостачальника договору має відбуватися одночасно з ініціюванням ним початку процедури зміни електропостачальника, передбаченої главою 6.1 розділу VI цих Правил. У таких випадках датою припинення договору вважається дата фактичної зміни електропостачальника або набуття споживачем статусу учасника ринку двосторонніх договорів, або остаточного припинення користування електричною енергією на об'єкті за відповідними точками комерційного обліку. П. 6.1.3. ПРРЕЕ, зміна електропостачальника за ініціативою споживача має бути завершена протягом періоду, що починається з дня повідомлення споживачем нового електропостачальника про наміри змінити попереднього електропостачальника, але у строк, що не перевищує 21 календарний день з дня вказаного повідомлення. Отже, п. 6.1.14. пропонуємо привести у відповідність ПРРЕЕ та зазначити строк для дострокового розірвання «за 21 календарний день». Також, пункт 13.4. проекту встановлено взагалі 5 днів на попередження про дострокове розірвання, що окрім ПРРЕЕ суперечить п. 6.1.14. проекту. п.8.1 - Термін в 30 днів не відповідає ПРРЕЕ, жодних обмежень щодо терміну для ініціювання процедури припинення/обмеження електропостачання ПРРЕЕ не містять, окрім пп. 2, п. 7.5. ПРРЕЕ, де зазначено, припинення повністю або частково постачання електричної енергії споживачу здійснюється: електропостачальником за умови попередження споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення. Отже, п. 8.1. пропонуємо викласти в редакції: «Постачальник має право звернутися до оператора системи з вимогою про відключення об’єкта Споживача від електропостачання у випадку наявності у Споживача заборгованості за оплату поставленої (спожитої) електричної енергії в порядку розділу VII ПРРЕЕ». Відповідно до пп. 8, п. 5.2.1. ПРРЕЕ, електропостачальник має право, на стягнення пені та застосування інших санкцій за несвоєчасну оплату спожитої електричної енергії відповідно до вимог законодавства. Згідно з вимогами абз. 3, ч. 2, ст. 231 ГК України, у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Тобто, ч. 2 ст. 231 ГК України, передбачений законом граничний мінімум відповідальності сторони договору, що фінансується за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету. Пункт 9.2. пропонуємо викласти в наступній редакції: «У разі порушення Споживачем строків оплати, Споживач сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1 відсотка несплаченої суми за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково штраф у розмірі 7 % від суми боргу.» Оскільки проекту договору не містять положень щодо визначення, які саме умови договору є суттєвими, для уникнення можливих непорозумінь в подальшому, п. 13.3. пропонуємо доповнити: «суттєвим порушенням умов Договору Сторони визнають, зокрема, непогодження обгрунтованої зміни ціни за одиницю товару на підставі ч. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.