• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 44110000-4 Конструкційні матеріали (Напівкомерційний лінолеум (ДК 021:2015 (CPV) 44112230-9 Лінолеум))

Товар повинен мати: -сертифікат якості виробника; -висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковим на території України нормам і правилам, та повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України; -сертифікат відповідності вимогам пожежної безпеки.

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2021 13:23 - 15.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: c5cdf1e52a9b4f1b8ad16d344e096a3d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-09-006611-c.b3
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний замовник, Після підпису Договору , а щє раніше, після спливання часу на подачу скарг і вимог, учасники втрачають можливість впливати на процес тому для процедури важливо саме період розгляду. Ми розуміємо, що Вам напишуть по факту що Вам потрібно в Договорі, Но наголошую, що контроль за вашими діями в торгах покладено у тому числі і на учасників торгів, тому торгі відкриті (ПРОЗОРІ). Те що ви після визначення ціни і переможця, в непублічній формі визначаєтесь з матеріалом, не робить вам честі, і ставить під сумнів як порядність Учасника так і не упередженість Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги уповноважена особа Комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради повідомляє Вам наступне: після електронного аукціону Замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій учасників керуючись статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи підстави, що відображені в статті 30 Закону. При цьому Замовник повинен дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені в статті 5 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принцип недискримінації учасників. Стаття 31 Закону містить виключні підстави для відхилення тендерних пропозицій, які були дотримані при кваліфікації учасника Замовником. Ваша вимога ґрунтується виключно на власних припущеннях та на вашій суб’єктивній думці. При написанні вимоги Вами не зазначено жодного факту порушення законодавства про публічні закупівлі, а ваша вимога не містить жодної доказової бази в підтвердження обґрунтування Вашої думки. З огляду на вищевикладене, повідомляємо Вам про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація інших учасників.

Номер: dcf302bdf61642698c8de856e0086718
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-09-006611-c.b2
Назва: Дискримінація інших учасників.
Вимога:
Шановний Замовник. Ви в своєї відповіді підтвердили наші сумніви стосовно цьго тендера. Матеріали які пропонував вам учасник, а само Grabo Top Extra, Grabo Acoustic Standart Legend, Grabo Diamond Standart Fresh, т.к., з вашого листа, всі мають різні технічні характеристики, то не зрозуміло, якого ж матеріалу характеристики опубліковані в Пропозиції учасника. Назва колекції визначає технічні характеристики а ні колір. Кто не надавав зазначити коллецію? Всі дизайни однієї колекції випускаються з однаковими характеристиками і не має значення якого вони кольору.Ви і учасник після проведення аукціону визначаєте який матеріал влаштує вас і який може в цю ціну запропанувати учасник, це протеричить, закону, де зазначено, що один учасник може подати одну пропозицію. Всі інші учасники, завдяки непорядному учасники і діям Замовника постраждали.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги уповноважена особа Комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради повідомляє Вам наступне: після електронного аукціону Замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій учасників керуючись статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи підстави, що відображені в статті 30 Закону. При цьому Замовник повинен дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені в статті 5 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принцип недискримінації учасників. Стаття 31 Закону містить виключні підстави для відхилення тендерних пропозицій, які були дотримані при кваліфікації учасника Замовником. Ваша вимога ґрунтується виключно на власних припущеннях та на вашій суб’єктивній думці. При написанні вимоги Вами не зазначено жодного факту порушення законодавства про публічні закупівлі, а ваша вимога не містить жодної доказової бази в підтвердження обґрунтування Вашої думки. З огляду на вищевикладене, повідомляємо Вам про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не правомырне визначення переможця

Номер: b320faf9003b497fa2cc9008623e168d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-09-006611-c.b1
Назва: Не правомырне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник. Вимогаємо скасувати рішення про визначення переможцем учасника: ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" В пропозиції учасника відсутня назва коллекції лінолеум яку він пропонує. В сертифікаті відповідності вимогам пожежної безпеки зазначені коллекції до яких цей документ має відношення, сере цьго переліку відсутній матеріал з назвою:"Напівкомерційний лінолеум ширина 3 метри малюнок"крихта" темно-сірого кольору)", бо це ціла категорія матеріалів, таким жи чином до запропанованого матеріала не мають відношення Висновок санітарно-епідмілогічної експертизи та інші сертифікати. Учасник свідомо не надає інформацію с конкретною назвою матеріалу для того щоб інші учасники та Замовник не змогли перевірити відповідність матеріала вимогам документації. Замовника, та щоб мати можливість при різних результатах аукціона домовитись про заміну матеріалу у відповідності до ціни, Звертаємо увагу Замовника що при визначенні переможцем учасника ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ", ви порушили права інших учасників на не упередженість та обєктивність при розгляді пропозицій. Які би перемови не проводили Ви з цим учасником, вони не ввідображаються у відкритих джерелах, і тому протиречать самомому духу системі "ПРОЗОРО". Після того як ви визначили з цими документами учасника ви погодились що в Договір буде прописано Напівкомерційний лінолеум, і визначено тільки виробника, в такому випадку ви приймете любе гончірья цього виробника. Ми сподіваємось, що ви зацікавлені в одержані товару який відповідає вашим вимогам, бо при приймані товару у вас не має ні фахівців ні обладнання щоб визначити що вам постачають.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, дуже дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю. В пропозиції учасника відсутня назва колекції лінолеуму, яку він пропонує щоб замовник зміг по зразкам вибрати з пропонованих сертифікатами колекцій, наприклад Grabo Top Extra, Grabo Acoustic Standart Legend, Grabo Diamond Standart Fresh, т.к. в наявності є аналогічний лінолеум різних відтінків сірого. Назва лінолеуму прописується в договорі (у специфікації) та накладній постачальника, яка буде опублікована на Е-даті (відкрите джерело), що підтягується до "ПРОЗОРРО" з головної сторінки після виконання договору, тому протиріччя системі "ПРОЗОРРО" та правам інших учасників на не упередженість та об’єктивність при розгляді пропозицій немає.
Статус вимоги: Відхилено