-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
перев’язувальний матеріал: 58302 Пов'язка плівкова напівпроникна антибактеріальна з синтетичного полімеру, адгезивна; 58302 Пов'язка плівкова напівпроникна антибактеріальна з синтетичного полімеру, адгезивна; 44970 Пов'язка для абсорбції ексудату, негелева; 44970 Пов'язка для абсорбції ексудату, негелева; 44970 Пов'язка для абсорбції ексудату, негелева; 35549 Простирадло для операційного столу, одноразового використання)
Здійснюється спрощена процедура закупівлі відповідно до Наказу № 70 від 02.04.2021 року. для задоволення потреб лікарні на 2021 рік згідно п.1-3 частини першої статті 2 закону "Про публічні закупівлі" процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2021 року за кошти спеціального рахунку згідно довідки змін до кошторису №230/233 від 06.09.2021р.
Завершена
103 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 518.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 518.00 UAH
Період оскарження:
09.09.2021 12:33 - 15.09.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
Поділ закупівлі на лоти
Номер:
2748ec0d02244f2885abd05c50a20600
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-09-002550-b.a1
Назва:
Поділ закупівлі на лоти
Вимога:
09.09.2021 року Національною дитячою спеціалізованою лікарнею «Охматдит» МОЗ України оголошено спрощену процедуру закупівлі медичних матеріалів, класифікація за ДК 021:2015 – 33140000-3 (перев’язувальний матеріал: 58302 Пов'язка плівкова напівпроникна антибактеріальна з синтетичного полімеру, адгезивна; 58302 Пов'язка плівкова напівпроникна антибактеріальна з синтетичного полімеру, адгезивна; 44970 Пов'язка для абсорбції ексудату, негелева; 44970 Пов'язка для абсорбції ексудату, негелева; 44970 Пов'язка для абсорбції ексудату, негелева; 35549 Простирадло для операційного столу, одноразового використання), ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-09-002550-b.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації потенційним учасником встановлено наступне. Згідно Додатку 2 до тендерної документації до предмету закупівлі Замовником встановлені технічні та якісні вимоги, предмет закупівлі складається з шести позицій медичних виробів, які є різними та на ринку України запропонувати весь перелік медичних виробів в одному лоті згідно вимог Замовника може дуже обмежене коло продавців, особливо враховуючи вимоги Замовника, що викладені в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині можливості прийняти участь у закупівлі виключно учасниками, що можуть надати гарантійні листи від виробників товару або їх уповноважених представників, у разі якщо вони є нерезидентами України. Крім того, аналізуючи пропозиції на ринку встановлено, що позицію № 6 одноразове абсорбуюче операційне покриття 101 см * 228 см може запропонувати лише один уповноважений представник виробника нерезидента – ТОВ «ЕКОЛАБ ТзОВ», а отже коло потенційних учасників, що можуть отримати гарантійний лист від виробника продукції або його уповноваженого представника для участі в закупівлі звужується до одного, а це суттєво обмежує конкуренцію.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація. Проте, враховуючи визначення Замовником предмету закупівлі та мету її здійснення: 1) перев’язувальний матеріал для забезпечення перев’язувального процесу, що входить до комплексного хірургічного лікування хворих та призначено для захисту ран від вторинної інфекції та 2) одноразове операційне покриття, що є хірургічною білизною та використовується хірургічній практиці, а отже медичні вироби, що підлягають закупівлі використовуються на різних етапах надання медичної допомоги, окремо, а також той факт, що запропонувати весь асортимент товару на ринку України не може жоден виробник, Замовником порушуються вимоги закону та принципи здійснення закупівель.
При визначенні предмету закупівлі Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг).
На підставі викладеного, з метою недопущення порушень вимог закону щодо принципів здійснення закупівель, просимо внести зміни до тендерної документації та розділити предмет закупівлі на два окремих лота наступним чином:
Лот 1: з позиції 1 по 5 (перев’язувальний матеріал);
Лот 2: позиція 6 (операційне покриття).
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 15.09.2021 10:22
Дата подачі:
13.09.2021 17:15
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Дякуємо Вам за зацікавленність у прийнятті участі в Тендерній закупівлі та хочемо зазначити у відповідь на Вашу вимогу наступне.
Тендерна документація розроблена на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), а також з дотриманням умов інших Законів і Постанов, які регламентують процес закупівлі за бюджетні кошти, зокрема ЗУ « Про захист економічної конкуренції» від 11,01,2011 року №2210-ІІІ, ЗУ «П електронні довірчі послуги», ЗУ «Про електронні документи та електронний документооборот» та деяких інших законодовчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель тощо.
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що документація конкурсних торгів може містити інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не регламентовано як подавати номенклатуру продукції у переліку до закупівлі. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель.
Також хочу зазначити, що я не мала можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів. Слід зазначити, що усі медичні вироби, що мають сертифікати/декларації відповідності, виведені в обіг законно і дозволені для продажу на території України, в тому числі і для закупівель за бюджетні кошти.
Проте, кожен учасник в своїй тендерній пропозиції також на свій розсуд може пропонувати ті медичні вироби, які мають сертифікат/декларацію відповідності і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих медичних виробів, тобто технічні параметри запропонованих виробів повинні бути не гіршими за вказані у вимозі. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
Таким чином, уповноважена особа зацікавлена у проведенні процедури торгів з подальшим здійснення закупівлі з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції. Проте основним принципом оцінки тендерних пропозицій буде найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найкращою за результатами проведеної закупівлі.
Закликаємо усіх потенційних учасників до участі у процедурі.
Дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.09.2021 10:22