• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія активна)

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2021 19:45 - 14.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо дискримінаційних умов

Номер: c8f9a0d797a2480e8a6c97ad10947c3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-003117-a.a1
Назва: щодо дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваше оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимоги (умови), які можна віднести до дискримінаційних, оскільки такі ведуть до негативних наслідків у вигляді обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Згідно Додатку 3 Оголошення, документи щодо підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: копія (копії) договору (договорів) та/або листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2019-2020 років. Інформація надається виключно по договору (договорах), який (які) виконано Учасником у повному обсязі або який (які) виконується (виконуються) Учасником на момент проведення цієї процедури закупівлі за умови відсутності у контрагента Учасника зауважень до Учасника по такому договору (договорах), що має бути підтверджено відповідним листом контрагента Учасника. Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору є підтвердження виконання договору про постачання електричної енергії споживачу (згідно Додатку 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312) в обсязі не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі. Викладаючи такі вимоги, вами, як замовником, зумисно встановлені такі умови до учасника торгів, які є надмірними і занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні брати участь у конкурсі. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищезазначеного, дуже велике прохання до Вас, вилучити з оголошення дані вимоги щодо конкретного періоду (2019-2020 роки) коли мають бути укладені аналогічні договора, і вилучити 50 % поріг їхньої суми (вартості) відносно обсягу даної закупівлі. Це автоматично розширить коло потенційних учасників у даних торгах і, відповідно, створить конкурентне середовище для здійснення закупівлі бюджетною установою по найвигіднішим цінам. Будемо вдячні за проявлену активну сумлінну позицію та відповідальність !
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Вдячні, що ви звернули увагу на нашу закупівлю. За результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступне. Будь-які кваліфікаційні критерії та інші вимоги, які встановлюються в документації на проведення процедур закупівель, до певної міри звужують коло потенційних учасників. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Також необхідно зазначити, що значна частина компаній в Україні (значно більше 2) здатні забезпечити вказану вимогу Тендерної документації, тож вищезазначена вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.09.2021 16:42