-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (ноутбуки)
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Завершена
494 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 940.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 940.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2021 17:27 - 30.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
f55913660dbb4629966fe0a4066b7f38
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-012234-c.c3
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Детально - у вкладеному документі
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист до ГУНП_(Кір.обл.)_27.20.2021.pdf 27.10.2021 20:03
Дата подачі:
27.10.2021 20:03
Вирішення:
В ході детального розгляду вимоги спеціалістами УІАП ГУНП в області було встановлено, що товар запропонований ТОВ "АСАНАРА" відповідає технічним вимогам Замовника. ТОВ «АСАНАРА» пропонує комп’ютерну техніку, побудовану виключно на процесорах INTEL для взаємозаміни. Також інформуємо, що ноутбук Lenovo IdeaPad Gaming 3 15IMH05, який пропонує ТОВ «АСАНАРА», має дискретну відеокарту, що позитивно впливає на роботу ноутбука.
Учасник ТОВ «Уліс Сістемс» пропонує ноутбук, побудований на процесорі AMD Ryzen 3 5300U, що суперечить технічним вимогам. В тендерній документації по ноутбуках зазначено наступне: Процесор Intel Core i5 або i7, із базовою частотою роботи не менш ніж 2.3 Ггц., або аналог не менше 10 покоління процесорів Intel.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність умовам технічної специфікації
Номер:
c9be5d6f623c4a9892fad35ee8db69a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-012234-c.a2
Назва:
Невідповідність умовам технічної специфікації
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника на те, що пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не відповідає вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист до ГУНП_(Кір.обл.)_12.20.2021.pdf 12.10.2021 21:30
Дата подачі:
12.10.2021 21:30
Вирішення:
В ході аналізу вимоги учасника ФОП "Уліс Сістемс" було встановлено невідповідності в технічних характеристиках запропонованого Товару ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", у звязку з чим Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" буде повернуто на кваліфікацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Тема 1
Номер:
08bc1c5415474c89b728cb61d77a4b16
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-012234-c.b1
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2021 00:01
Вирішення:
В ході розгляду та аналізу вимоги було встановлено, що дійсно вимога «надати копії листів, ліцензій або сертифікатів про партнерство чи дистрибуцію (інші форми співпраці), що отримані учасником від виробника товару – якщо учасник не є виробником» є необов’язковою і обмежує коло учасників. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено