• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (за двома лотами)

Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Категорія Замовника: юридична особа, що є одержувачем бюджетних коштів

Завершена

710 966.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 31.21 UAH
Період оскарження: 08.09.2021 17:15 - 20.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена

оплата

Номер: c193e8613de24354a9ceee63169f6e06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-012110-c.c3
Назва: оплата
Вимога:
Відповідно до пункту 6 Додатку 3 проекту договору Сторони підписують Акт прийняття-передавання товарної продукції за відповідний розрахунковий період (далі - Акт) з метою узгодження обсягів спожитої електричної енергії та її вартості. Акт складається щомісяця у двох примірниках та надається Замовнику протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів, місяця наступного за розрахунковим. Рахунок виставляється Замовнику протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів, місяця наступного за розрахунковим. Оплата платіжного документа Учасника за цим Договором має бути здійснена Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати його отримання. Неотримання Замовником платіжного документа не звільняє його від сплати своїх фінансових зобов’язань за цим Договором. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Отже, просимо внести відповідні зміни в проект договору. Просимо внести відповідні зміни
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник внесе зміни в Тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дата початку постачання товару

Номер: 52b0e8d473cc4620907dd6a954972976
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-012110-c.c2
Назва: дата початку постачання товару
Вимога:
Шановний Замовнику! Пунктом 15.1. проекту договору перебачено, що "Цей Договір укладається на строк, зазначений в комерційній частини та набирає чинності з моменту його підписання представниками сторін. Сторони керуючись ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України, домовились, що всі умови цього Договору розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між сторонами з 01.01.2020 року." Зауважимо, що постачання з 01.01.2020 року неможливе. Постачання електричної енергії здійснюється після заключення договору про закупівлю та після процедури зміни постачальника відповідно до Правил роздрібнго ринку електричної енергії. Виправте помилку. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник внесе зміни в Тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

аналогічний договір

Номер: 44865ab5008d4b10924a96cd63aca7e5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-012110-c.c1
Назва: аналогічний договір
Вимога:
Шановний Замовнику. Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що учасники повинні підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі. Встановлення такої вимоги обмежує коло потенційних учасників та дискримінує тих постачальників, які тільки розпочади діяльність із постачання електричної енергії та не мають повністю виконаних аналогічних договорів. ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Разом з тим, Законом не визначено, яким саме повинен бути договір - виконаний чи такий що виконується. Тому просимо передбачити можливість взяти участь у закупівлі тим постачальникам, які ще не мають виконаних договорів. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, відповідно до п.3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник може установити в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Кваліфікаційний критерій «наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» - один із критеріїв , який дає замовнику переконатись в тому, що Учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в повному обсязі. Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме Замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, саме цей критерій дає Замовнику змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей Постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Тому Замовник не вбачає порушення принципів ст. 5 Закон України «Про публічні закупівлі» .
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.09.2021 11:02