-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Корпусні меблі для офісу
. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону; 2. Вид закупівлі:спрощена закупівля відповідно до статті 14 Закону. ( 39130000-2 - Офісні меблі: шафа для одягу;шафа для документів; 39134100-1 - Комп’ютерні столи: стіл комп'ютерний,стіл робочий; 39132100-7 - Пенали-картотек:пенал для документів)
Торги не відбулися
36 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 182.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 182.50 UAH
Період оскарження:
08.09.2021 16:39 - 14.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
9306ac68c59046619591400df4faadeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-005200-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! ФОП Каменко С.М. в КОТРИЙ РАЗ АКЦЕНТУЄ ВАШУ УВАГУ НА ТЕ, ЩО СТР. 24-25 МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНОЇ-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ НА плита деревинно-стружкова ламінована, А СТР. 22-27 ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП КАМЕНКА С.М. МІСТЯТЬ УСІ НЕОБХІДНІ ВИСНОВКИ ЯКІ ВАМИ ВИМАГАЛИСЬ, А САМЕ крайка, фурнітура, ЛДСП»!!!! Документи від ФОП Буряк О.М. (виробник товару) були надані додатково і не вимагались Замовником, тому не можуть бути підставою для відхилення!!!!!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2021 08:50
Вирішення:
Доброго дня! Документи, які завантажені до ЕС є пропозицією учасника щодо предмета закупівлі яку він подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовник розглядає та оцінює пропозицію учасника в цілому, а не вибірково окремі документи. Документацією було передбачено надання висновку СЕС та/або сертифікату відповідності. І якщо ви надаєте сертифікат відповідності, то він повинен відповідати вимогам які встановлені документацією Замовника, тобто підтверджувати якість ПДС.
Виробник ТОВ «СВИСПАН ЛІМІТЕД» має висновок СЕС та Сертифікат відповідності на плиту деревинно-стружкову. Даний сертифікат відповідності відсутній в вашій пропозиції.
Сертифікат відповідності дає можливість Замовнику бути впевненим, що ламіноване ДСП по своїй екологічності може використовуватися для меблів в медичних установах та бути безпечним для життя і здоров'я, як працівників так і пацієнтів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога про не правомірне відхилення
Номер:
dbea4431506240f885229a6f487bc646
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-005200-b.b1
Назва:
Вимога про не правомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно Протоколу №810 від 20.09.2021року Вами було прийнято рішення щодо відхилення учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015: 39130000-2 – Офісні меблі (Корпусні меблі для офісу) ФОП Каменко Сергій Миколайович(ІПН 2912514430) з таких підстав:
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відсутні документи згідно документації по спрощеній закупівлі від 08.09.2021р. №761, а саме:
-«Додаток №2 до документації про спрощену закупівлю»
-п.13 «Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності на матеріали, з яких виготовлені меблі: крайка, фурнітура, ЛДСП»- надано сертифікат відповідності на готову продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів згідно додатків» на ім’я ФОП Буряк О.М.
Предметом закупівлі є корпусні меблі, які будуть виготовлені з урахуванням індивідуальних замірів приміщень Замовника.
ФОП Каменко С.М. повідомляє Замовника про наступне:
Що надав у складі своєї тендерної пропозиції (стр. 22-27) висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на меблеву фурнітуру, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на ЛДСП, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на крайка. Отже пропозиція ФОП КАМЕНКО С.М. ПОВНІСЮ ВІДПОВІДАЄ вимогам Замовника згідно оголошенню про проведення спрощеної закупівлі. Прохання УВАЖНО ПЕРЕДИВИТЬСЯ УСІ СТОРІНКИ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ФОП КАМЕНКА С.М. А додатково надані документи: сертифікат відповідності на готову продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів згідно додатків» на ім’я ФОП Буряк О.М., не можуть бути підставою для відхилення учасника який не відповідає умовам визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вище вказане, просимо Вас переглянути своє рішення, а саме Протоколу №810 від 20.09.2021року про відхилення ФОП Каменка С.М., як НЕ ПРАВОМІРНЕ!
Замовник повинен керуватися ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі, в тому числі Статтею 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ( п.5 об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, п. 6 запобігання корупційним діям і зловживанням.)
Якщо Замовником не буде розглянуто нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження з приводу виявлених помилок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.09.2021 16:25
Вирішення:
Замовник розглядає та оцінює пропозицію учасника в цілому, а не вибірково. Згідно додатку №2 до документації про спрощену закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності НА МАТЕРІАЛИ, з яких виготовлені меблі: крайка, фурнітура, ЛДСП».
Згідно висновку СЕС об’єктом експертизи є меблі які виготовлені у відповідності до ДСТУ ФОП Буряк О.М.
Висновок СЕС де об’єктом експертизи є плита деревинно-стружкова ламінована - відсутній.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні