• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Додаткові кошти

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2021 15:27 - 20.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 487d657da8a04633902557f226330b49
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-009537-c.c3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" У тендерній документації зазначаються відомості зокрема про проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Оприлюднений вами проект договору (додаток 5) не містить порядку змін умов договору. Просимо внести зміни та додати до проекту договору порядок змін його умов. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Порядок змін істотних умов договору викладено в пунктах 1.5, 4.7, та 14.2. Проекту договору про закупівлю електричної енергії.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.09.2021 09:04
Вимога
Відхилено

оплата

Номер: 4ee89cc509be475cb9c60b46f8c5f156
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-009537-c.c2
Назва: оплата
Вимога:
Шановний Замовнику. Пунктом 4.12. Проекту договору передбачено, що Розрахунок за спожиту у розрахунковому місяці електричну енергію здійснюється Споживачем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Споживачем Акту приймання-передачі електричної енергії на підставі виставленого Постачальником рахунку. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Отже, просимо внести відповідні зміни в проект договору
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п. 4.12 ПРРЕЕ плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Тобто, замовник у договорі може самостійно визначати, в залежності від фінансових можливостей підприємства, в якій термін буде відбуватися оплата по договору. Встановлені в договорі терміни не суперечать вимогам ПРРЕЕ і зміни в цей пункт вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

аналогічний договір

Номер: 9a74ece44a564ef1a54d25384c707e89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-009537-c.c1
Назва: аналогічний договір
Вимога:
Шановний Замовнику. Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що учасники повинні підтвердити Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) . * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на постачання електричної енергії. Встановлення такої вимоги обмежує коло потенційних учасників та дискримінує тих постачальників, які тільки розпочади діяльність із постачання електричної енергії та не мають повністю виконаних аналогічних договорів. ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Разом з тим, Законом не визначено, яким саме повинен бути договір - виконаний чи такий що виконується. Тому просимо передбачити можливість взяти участь у закупівлі тим постачальникам, які ще не мають виконаних договорів. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник в тендерній документації встановив один кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (анологічних) за предметом закупівлі договору(договорів)» та встановив вимогу щодо надання копії виконаного(завершеного) договору на постачання електричної енергії. Таке формулювання відповідає вимогам закону, оскільки ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон) зазначає саме на Факт «виконання» а не «укладення» договору. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно до глави 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору, так наприклад якщо мова йде про поставку товару то таким документом може бути товарна чи транспортна накладна, якщо про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт. Аналогічної думки притримався і Верховний суд в постанові від 9 жовтня 2018 року по справі № 913/159/17 № 913/159/17. На переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання. Крім того слід зазначити, що виконання може бути здійснено і неналежним шляхом, наприклад з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій, і такий досвід навряд чи потрібен замовнику. Тому замовник і встановив в тендерній документації, умову виконаного(завершеного) договору, а документи, які подаються учасником в якості доказів виконання договору повинні свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору. Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник повинен подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином. Звертаємо Вашу увагу, що поняття дискримінація Законом не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними, про що і має бути зазначено та доведено у скарзі. При цьому, замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля.
Статус вимоги: Відхилено