• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів для Нової української школи

Торги відмінено

219 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 099.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2021 15:21 - 20.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірної дискваліфікації учасника

Номер: 226dda136aee4a0a81eea043e3b00069
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-009264-c.a6
Назва: Щодо неправомірної дискваліфікації учасника
Скарга:
Щодо неправомірної дискваліфікації учасника
Дата розгляду скарги: 07.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.11.2021 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.12.2021 09:10
Дата виконання рішення Замовником: 21.12.2021 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №27133-р/пк-пз від 07.12.2021 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано. Протокол №199 від 21.12.2021р.
Автор: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Виталий Бодак +380931472100 nikovit2019@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 2658974d757b4075810513a453961aa5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-009264-c.a5
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 16.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.11.2021 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.11.2021 15:13
Дата виконання рішення Замовником: 19.11.2021 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №25712-р/пк-пз від 16.11.2021 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано. Протокол №153 від 19.11.2021р.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА", Порохняч Ігор 380967596643 ukrdidactic@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: db5a3f9d8b10476fa37348abe79b1597
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-009264-c.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 02.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.10.2021 17:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.11.2021 10:47
Дата виконання рішення Замовником: 18.11.2021 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення №24776-р/пк-пз від 02.11.2021р Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бодака Віталія Івановича. Протокол №150
Автор: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Виталий Бодак +380931472100 nikovit2019@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо незаконних дій замовника.

Номер: 1094b56c92ce4f84af4bd259c8e13ea4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-009264-c.b3
Назва: Щодо незаконних дій замовника.
Вимога:
Шановний замовнику звертаємо Вашу увагу на те, що причина дискваліфікації нашої пропозиції та інших учасників,безглузда та незаконна. Сподіваюсь, що інші учасники як і ми,добре розуміють,що саме ФОП "КОЧКАР ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" / #2828804214 має бути обраний вами у якості переможця у цій закупівлі і що саме під нього ви і робили документацію. Звертаємо також увагу що нам відомо, що учасник ТОВ "ІНТЕРПРОМСНАБ" #32439282, є технічним учасником (важко цього не помітити при 47 участях у закупівлях та 0 перемог. Також окремо хочемо зазначити, що ви точно маєте досвід зі співпраці з даним ФОПом оскільки ви вже раніше співпрацювали та обирали переможцем у такий же спосіб компанію ТОВ "СІДІ ЛІНК" #37575641, у закупівлі UA-2021-08-10-012797-a. Підтвердженням наших слів є той факт, що у ТОВ "СІДІ ЛІНК" #37575641 керівником є саме вже згаданий нами ФОП "КОЧКАР ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" / #2828804214, а у якості технічного учасника знову ж таки ТОВ "ІНТЕРПРОМСНАБ" #32439282. Нашою порадою вам є подивитися на посилання https://clarity-project.info/tenderer/32439282. За ним ви можете побачити, що зазначений технічний учасник обслуговує і інших «переможців» . Сподіваємося,що Амку та інші контролюючі органи внесуть зміни у Ваші плани. Дякуємо за увагу! Гарного Вам дня!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику у відповідь на вашу вимогу UA-2021-09-08-009264-c.b3, повідомляємо, що під час планування закупівель Замовник керується вимогами статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та рекомендаціями зазначеними в наказі Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі — методика). У методиці прописано, що на етапі аналізу ринку доцільно використовувати, як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель ProZorro та на аналогічних торговельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, у тому числі іноземних, тощо), так й інформацію, отриману в результаті проведення ринкових консультацій. Отже, відомо що ринок доволі розвинутий у напрямку дидактичних матеріалів для учнів початкових класів для Нової української школи. Також, кількість учасників у даній закупівлі підтверджує велику конкретність на ринку. Зазначимо, що відповідно до статті 5 Закону замовник додержується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Отже, метою Замовника є придбання товару за вигідною ціною але при цьому не порушити закон при визначенні переможця та врахувати всі встановлені кваліфікаційні вимоги зазначені в тендерній документації. Ваша думка щодо упередженого ставлення та лобіювання інтересів саме ФОП "КОЧКАР ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" не має обґрунтувань, а лише припущення, у яких відсутня ділова мова та комунікативний етикет, тощо. Щодо «технічного учасника», повідомляємо, що у замовника відсутній досвід роботи з такими учасниками, також вважаємо що на стільки недобросовісними учасниками повинні займатися відповідні правоохоронні органи, а ніяк не Замовник. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Відсутність вимоги надання Учасником документів підтвердження якості та безпечності запропонованого товару

Номер: 125180c69d6947a3b5edb61ff402b478
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-009264-c.b2
Назва: Відсутність вимоги надання Учасником документів підтвердження якості та безпечності запропонованого товару
Вимога:
Доброго дня ! Шановний Замовнику ! Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства та додати до тендерної документації вимогу про надання учасником документів, які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 (зі змінами) Відповідно до цього наказу: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.». У випадку ігнорування даної вимоги та ігнорування наказу МОН № 143 (в тій частині, що стосується надання учасником документів, щодо якості товару) Ви, як замовник ризикуєте отримати невідомий товар невідомого походження та сумнівної якості! Звертаємо вашу увагу на те, що «предметом закупівлі» будуть користуватися діти, а товар без наявності документів, які підтверджують його якість може бути шкідливим для здоров’я дітей ! Отже, пропонуємо додати до тендерної документації вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02. 2020 , а саме: гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; На засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу, повідомляємо, що відповідно до пп 2. ч.1 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у пункті 3 розділу 4 тендерної документації зазначено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У Проекті договору про закупівлю, що оприлюднено окремим файлом (Додаток 3) у п.2.2. замовником зазначено вимоги надання Учасником документів підтвердження якості та безпечності запропонованого товару, а саме: «Постачальник гарантує, що товар, який постачається за цим Договором, є новим, не має дефектів з причин конструкції, матеріалів або якості. Товар повинен мати необхідні сертифікати, посвідчення якості, тощо». Отже, для здійснення закупівлі Комплекту дидактичних матеріалів для учнів початкових класів для Нової української школи, замовником передбачено виконання вимог Наказу МОН від 07.02.2020 № 143 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи”.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Оцінка тендерних пропозицій (Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна з ПДВ)

Номер: 29eea23527a742348075fb240fa51643
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-009264-c.b1
Назва: Оцінка тендерних пропозицій (Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна з ПДВ)
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! В тендерній документації Ви вказали у розділі Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п.1: "Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції Є ЦІНА З ПДВ." Тобто, Ви маєте на увазі, що учасники, які є платниками єдиного податку не мають права приймати участь у даній закупівлі, оскільки згідно чинного законодавства України та ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ не є платниками ПДВ, згідно чого не можуть зазначити ціну пропозиції з ПДВ? Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та прибрати дискримінаційні критерії з тендерної документації, в тому числі, згідно Закону " Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника, як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. У разі надання пропозиції учасником, який не є платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості в тендерній пропозиції зазначаються без ПДВ.
Статус вимоги: Задоволено