• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері містобудування згідно ДК 021:2015 :71410000-5 ( Виготовлення детального плану території з метою визначення функціонального призначення земельних ділянок та благоустрою території по вул. Львівській №№39-65 у м. Золочеві Львівської області )

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2021 14:45 - 14.09.2021 14:50
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА про скасування рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі згідно протоколу уповноваженої особи № 166 від 23.09.2021 року

Номер: 7f034d1d7dcb4e889fbf99dfba0fe16d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-001960-a.b2
Назва: ВИМОГА про скасування рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі згідно протоколу уповноваженої особи № 166 від 23.09.2021 року
Вимога:
Згідно протоколу уповноваженої особи № 166 від 23.09.2021 року ФОП Гривнак Л.В. визначено переможцем спрощеної закупівлі на виготовлення детального плану території з метою визначення функціонального призначення земельних ділянок та благоустрою території по вул. Львівській №№39-65 у м. Золочеві Львівської області. Вважаємо визначення переможцем закупівлі ФОП Гривнак Л.В. незаконним з наступних підстав. ФОП Гривнак Л.В. не надала документів, що підтверджують користування електронним тахеометром Leica. У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Гривнак Л.В. подала довідку про наявність в неї електронного тахеометра Leica. Згідно вимог тендерної документації (додатку № 2 оголошення): У складі пропозиції Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність наступного обладнання: приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення – не менше 1 одиниці; електронні тахеометри – не менше 1 одиниці; комп’ютерне обладнання з ліцензійним програмним забезпеченням; обчислювальна та організаційна техніка. Обладнання, зазначене в довідці повинно бути повірено та/або відкалібровано відповідними службами контролю, на підтвердження учасник надає документи згідно чинного законодавства України. Повірка повинна бути чинною на період виконання робіт/надання послуг. На підтвердження наявності тахеометра Leica та його повірки ФОП Гривнак Л.В. надала Договір на оренду геодезичного обладнання № 02/06/21 від 03.06.2021 року, укладений з ФОП Ванчура Р.Б. та свідоцтво про його повірку. Договір на оренду геодезичного обладнання № 02/06/21 від 03.06.2021 року та акт до нього не містять інформації про оренду саме тахеометра Leica. Свідоцтво про повірку від 24.03.2021 року не містить інформації про власника тахеометра Leica. Таким чином, не зрозуміло чи повірений тахеометра Leica належить орендодавцю ФОП Ванчура Р.Б., і чи мав він право такий передавати в оренду. Будь-якого іншого документу, який б підтверджував право власності ФОП Ванчура Р.Б. на тахеометр Leica, а відтак і право передавати його в оренду, в складі тендерної пропозиції ФОП Гривнак Л.В. не надано. Тобто, ФОП Гривнак Л.В. не підтвердила того, що має право легального використання повіреного тахеометра Leica. ФОП Гривнак Л.В. не надала документів, що підтверджують легальне використання ліцензійного обладнання. У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Гривнак Л.В. подала довідку про наявність в неї програмного забезпечення Digitals. На підтвердження наявності програмного забезпечення Digitals ФОП Гривнак Л.В. надала Договір № 1 від 01.06.2021 року, укладений з ФОП Ванчура Р.Б. Відповідно до п. 1.2 цього Договору ФОП Гривнак Л.В. надано право користування програмним забезпеченням Digitals. Програмне забезпечення Digitals є ліцензійним програмним забезпеченням, право інтелектуальної власності на яке належить ТОВ «Аналітика». Відповідно до ст. 420 Цивільного кодексу України до об'єктів права інтелектуальної власності, зокрема, належать комп'ютерні програми. Згідно із п. 2 ч. 1 ст. 424 Цивільного кодексу майновими правами інтелектуальної власності є виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності. Статтею 426 Цивільного кодексу передбачено, що використання об'єкта права інтелектуальної власності іншою особою здійснюється з дозволу особи, яка має виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності, крім випадків правомірного використання без такого дозволу, передбачених цим Кодексом та іншим законом. Умови надання дозволу (видачі ліцензії) на використання об'єкта права інтелектуальної власності можуть бути визначені ліцензійним договором, який укладається з додержанням вимог цього Кодексу та іншого закону. ТОВ «Аналітика» надає право на використання програмного забезпечення Digitals на підставі виданих таким підприємством ліцензій. До прикладу таку ліцензію ТОВ «Аналітика» видала ПП «Центр ринкових досліджень», яка була долучена ним до тендерної пропозиції. Така ліцензія не передбачає права на передання програмного забезпечення Digitals іншій особі. До своєї тендерної пропозиції ФОП Гривнак Л.В. не надала ліцензії ТОВ «Аналітика», яка б надавала право передавати програмне забезпечення Digitals в користування іншій особі. Таким чином, Договір № 1 від 01.06.2021 року про користування програмним забезпеченням Digitals укладений з порушенням права інтелектуальної власності ТОВ «Аналітика». За порушення права інтелектуальної власності законодавством України передбачена відповідальність, в тому числі кримінальна (ст. 176 Кримінального кодексу України). Таким чином, ФОП Гривнак Л.В. не підтвердила того, що має право легального використання програмного забезпечення Digitals. ФОП Гривнак Л.В. не надала документів, що підтверджують наявність в неї працевлаштованого інженера-землевпорядника, а відтак не підтвердила статус суб’єкта господарювання, який має право розробляти детальні плани території. Відповідно ч. 2 ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» розробником детального плану території може бути суб’єкт господарювання, який має право здійснювати розроблення містобудівної документації відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" та документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій". Згідно із ч. 1 ст. 7 Законом України «Про архітектурну діяльність» проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. З наведених законодавчих норм вбачається, що розробниками детального плану території можуть бути: - юридичні особи, які мають сертифікованого головного архітектора проекту, а також у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник; - фізичні особи - підприємці, які мають сертифікованого головного архітектора проекту, а також такі фізичні особи - підприємці самі є сертифікованими інженерами-землевпорядниками. Щодо вимог до фізичних осіб-підприємців, в частині того, що вони самі повинні бути сертифікованими інженерами-землевпорядниками, це пряма норма Закону, яка не має виключень. Однак, враховуючи рівність усіх суб’єктів господарювання перед законом можна допустити, що фізична особа-підприємець для розроблення детального плану території повинна принаймні як і юридична особи мати працюючого за основним місцем роботи сертифікованого інженера-землевпорядника. У складі своїй тендерної пропозиції ФОП Гривнак Л.В. не надала документів, що вона сама має сертифікат інженера-землевпорядника. ФОП Гривнак Л.В. надала Угоду № 02/06/2021 від 01.06.2021 року про надання їй ФОП Ванчура Р.Б. послуг із землеустрою. Однак, документів, які б підтверджували, що Ванчура Р.Б. працює у ФОП Гривнак Л.В. на посаді інженера-землевпорядника за основним місцем праці не надано. Більше того, згідно даних Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників (запис 4307), який є в публічному доступі https://data.gov.ua/dataset/f5e3730e-0196-452a-8d43-746825e4dfbb, інженер-землевпорядник Ванчура Р.Б. працює в ПП "ГАБР-Л" та ФОП Ванчура Р.Б. Відомості про працевлаштування в ФОП Гривнак Л.В. відсутні. Таким чином, ФОП Гривнак Л.В. згідно норм ч. 2 ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» не є суб’єктом, який має право розробляти детальні плани території. Отже, Замовник визначив переможцем закупівлі робіт з розроблення детального плану території ФОП Гривнак Л.В., яка не є суб’єктом, який має право розробляти детальні плани території, а тому не відповідає кваліфікаційним вимогам. Корупційні ризики та дискримінація учасника ПП «Центр ринкових досліджень» при визначенні ФОП Гривнак Л.В. переможцем закупівлі. Відповідно до ч. 10, 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Тобто, Закон визначає, що Замовник може переходити до розгляду наступної пропозиції лише після відхилення попередньої. Аукціон відбувся 20.09.2021 року. За його результатами найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією була пропозиція учасника ПП «Центр ринкових досліджень». Згідно відомостей електронної системи закупівель 23 вересня 2021 року о 11.47 год. уповноважена особа Замовника Дриботій Н.Я. прийняла протокол № 165, яким відхилила нашу тендерну пропозицію. Тобто, тендерна пропозиція ПП «Центр ринкових досліджень» розглядалася чотири дні. Лише після відхилення тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» Замовник мав право переходити до розгляду тендерної пропозиції ФОП Гривнак Л.В. Однак, пропозиція цього учасника була розглянута цього ж дня і 23.09.2021 року о 12.00 год. вже був прийнятий та опублікований в системі публічних закупівель протокол № 166 про визначення ФОП Гривнак Л.В. переможцем. Тобто, пропозиція ФОП Гривнак Л.В. була розглянута у дивовижно короткий строк, який склав всього на всього 13 ХВИЛИН. Така швидкість розгляду тендерної пропозиції, або розгляд її Замовником ще до відхилення більш економічно вигідної пропозиції, з урахуванням підстав з яких відхилили пропозицію ПП «Центр ринкових досліджень», вказує на те, що Замовник вже заздалегідь готувався визначити переможцем закупівлі саме ФОП Гривнак Л.В. і створював для цього відповідні умови. В таких діях Замовника вбачаються корупційні ризики та зловживання, що є грубим порушенням визначених Законом принципів публічних закупівель. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Гривнак Л.В. не відповідає вимогам тендерної документації (оголошення) та Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, вимагаємо рішення уповноваженої особи, викладене у формі протоколу уповноваженої особи Дриботій Н.Я. № 166 від 23.09.2021 року про визначення ФОП Гривнак Л.В. переможцем закупівлі, скасувати.
Вирішення: Шановний Учаснику! Щодо Вашої вимоги надаємо наступну відповідь: Учасником Закупівлі ФОП Гривнак Леся Володимирівна у складі пропозиції надано повний перелік документів, які вимагалися Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Так, згідно вимог Додатку № 2 Учасник повинен мати власне або орендоване основне обладнання, необхідне для виконання робіт. У випадку надання договорів оренди Замовником не вимагалося підтвердження факту права власності на визначене обладнання орендодавцем. Аналогічна ситуація також і стосується Вашого твердження щодо ненадання Ліцензії до договору щодо користування програмним забезпеченням. Така Вимога у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутня, отже не є обов’язковою для виконання учасниками. Крім цього, дійсно, відповідно ч. 2 ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» розробником детального плану території може бути суб’єкт господарювання, який має право здійснювати розроблення містобудівної документації відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» та документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій». Разом з тим, Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» не містить жодних вимог про наявність у суб’єкта господарювання саме на підставі трудового договору сертифікованого інженера-землевпорядника. Наявність такого фахівця є дійсно необхідною, однак будь який суб’єкт господарювання має право залучити його на підставі цивільно-правової угоди. Між ФОП Гривнак Л.В. та ФОП Ванчура Р.Б. укладено саме цивільно-правову угоду, у зв’язку з чим відсутня інформація у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників. Крім цього, залучення інженера-землевпорядника до виконання робіт за предметом закупівлі не суперечить вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Щодо термінів розгляду пропозицій вважаємо за необхідне пояснити наступну інформацію. Дійсно, відповідно до ч. 10, 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Попри це Законом не передбачено мінімальний термін розгляду тендерних пропозицій, а також термін розгляду тої чи іншої пропозиції жодним чином не може свідчити про упереджене ставлення до учасника закупівлі. У зв’язку із завантаженістю роботи Уповноваженої особи Замовника кваліфікація усіх пропозицій учасників відбулася в межах визначених Законом України «Про публічні закупівлі» з почерговою публікацією рішень щодо кваліфікації. Такий алгоритм роботи жодним чином не порушує норм визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Виходячи із вищенаведеного будь які підстави задовольнити Вашу Вимогу відсутні
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.10.2021 10:32
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» згідно протоколу уповноваженої особи № 165 від 23.09.2021 року

Номер: e1217f1c15104c54b89bf4f1084d0a79
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-001960-a.c1
Назва: ВИМОГА про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» згідно протоколу уповноваженої особи № 165 від 23.09.2021 року
Вимога:
Тендерну пропозицію Приватного підприємства «Центр ринкових досліджень» було відхилено згідно протоколу уповноваженої особи Дриботій Н.Я. № 165 від 23.09.2021 року. Підставами для відхилення тендерної пропозиції зазначено: - відсутність у складі пропозиції Акту огляду території проектування - підписаного Замовником та потенційним розробником містобудівної документації в особі Головного архітектора проекту; - на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник надав файл Договір 37-21-ДПТ (1) pdf., який не містить усіх додатків. Надано лише Додаток № 3. Щодо Акту огляду території проектування - підписаного Замовником та потенційним розробником містобудівної документації в особі Головного архітектора проекту. Перелік документів, які повинен подати учасник у складі своєї пропозиції визначений в додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно цього переліку наше підприємство підготувало свою тендерну пропозицію. Проте, під час перевірки пропозиції для завантаження в систему публічних закупівель, нами було виявлено, що Замовник приховав частину документів, які слід подати в тендерній пропозиції в розділах тендерної документації (оголошення), які для цього не передбачені. Так, в технічному завданні Замовник зазначив вимогу щодо подання Учасником у складі тендерної пропозиції Акту огляду території проектування - підписаного Замовником та потенційним розробником містобудівної документації в особі Головного архітектора проекту. Таким чином, з метою складення даного Акту 16.09.2021 року наше підприємство звернулося до Замовника із відповідним проханням на електронну пошту вказану в оголошенні: mail@zlmr.gov.ua. Крім цього, в цей самий день ми звернулися з таким проханням до уповноважених осіб Замовника, які вказані в оголошенні. Спочатку за тел. 0673870363 (Дриботій Наталія Ярославівна), де нам повідомили, що цим питанням займається Кушнір Роман Михайлович (тел. 0673950318), а тому потрібно звертатися до нього. Тому, для можливості складення відповідного акту ми звернулися за тел. 0673950318 (Кушнір Роман Михайлович) та у зв’язку із завершенням строку подання тендерної пропозиції, просили, організувати огляд території та складення акту зранку 17.09.2021 року. Проте, дана відповідальна особа відмовила нам в цьому, аргументуючи своїми вже іншими запланованими справами. На наше прохання забезпечити для таких дій іншого представника Замовника, нам було повідомлено, що будь-яка інша особа цим питанням не займається, а тому для складення такого акту від Замовника представник забезпечений бути не може. Також, нам не надано відповіді з приводу складання відповідного Акту на електронне звернення, про яке йшлося вище. Таким чином, Замовник через власну не організацію процесу огляду Учасників території проектування та складення відповідного акту, або зловживання з метою дискримінації неугодних учасників, позбавив наше підприємство можливості скласти та подати у своїй тендерній пропозиції Акту огляду території проектування. Зазначені обставини зафіксовані належним чином, зокрема електронним листом та записом телефонної розмови, які додаються. Таким чином, наше підприємство через незаконні дії чи бездіяльність Замовника не змогло подати у складі своєї пропозиції відповідного Акту огляду території проектування - підписаного Замовником та потенційним розробником містобудівної документації в особі Головного архітектора проекту. Разом з тим, згідно із абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З наведених законодавчих норм вбачається, що для включення в тендерну документацію іншої інформації (додаткової ніж визначена в статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), необхідна наявність одночасно двох умов: бажання замовника та наявність в законодавстві вимог щодо включення такої інформації до умов відповідної закупівлі. Вимога про надання зазначеного акту огляду території проектування не передбачена жодним законодавчим актом. Одночасно, надання чи не надання такого акту жодним чином не впливає на зміст пропозиції учасника. Більше того, така вимога суперечить принципам здійснення публічних закупівель, що визначені в ч. 1 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Така вимога, створює корупційні ризики та можливості дискримінації неугодних учасників, що очевидно і відбулося в ході даної закупівлі. Зазначене вбачається з того, що Замовник наперед знає, які учасники подають свої тендерні пропозиції і, які відповідатимуть вимогам тендерної документації, оскільки знає кому з учасників Замовник підписав відповідний Акт огляду. В подальшому така інформація може бути використана для відхилення тендерних пропозицій одних учасників та прийняття рішень щодо поведінки під час аукціону іншими учасниками. В даному випадку очевидно учаснику ФОП Гривнак Л.В. була розкрита інформація про те, що жоден учасник закупівлі, окрім неї, не має підписаного Акту огляду, а тому під час аукціону вона не зробила жодного кроку пониження ціни і зараз визнана переможцем з максимальною ціною, яка практично дорівнює очікуваній вартості закупівлі. Таким чином, відхилення нашої тендерної пропозиції з підстав ненадання Акту огляду є незаконним та порушує принципи публічних закупівель. Щодо твердження уповноваженої особи Замовника, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник надав файл Договір 37-21-ДПТ (1) pdf., який не містить усіх додатків. Надано лише Додаток № 3 По-перше, в тендерні документації Замовник ставив вимогу додати лише аналогічний договір та акт виконаних робіт, вимоги про доручення додатків до такого договору тендерна документація не містила. По-друге, таке твердження Замовника не відповідає дійсності і до такого висновку Замовник дійшов тому, що не уважно вивчив наданий учасником Договір 37-21-ДПТ. Так, Замовник зробив висновок про ненадання усіх додатків з того, що додаток до цього договору має номер «3». Однак, якщо вивчити зміст Договору 37-21-ДПТ, то з нього вбачається, що жодного іншого додатку такий договір не містить. Додаток № 3 є єдиним додатком до Договору 37-21-ДПТ. Назва номеру додатку жодним чином не впливає на їх кількість у договорі. Сторони вправі назвати додаток у спосіб, який їм підходить - будь-якою цифрою, літерою чи в інший спосіб. Таким чином, учасник надав Договір 37-21-ДПТ з усіма додатками до нього, а тому відхилення тендерної пропозиції з цих підстав є незаконним. Враховуючи вищенаведене, підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень», що зазначені в протоколі уповноваженої особи № 165 від 23.09.2021 року, не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» відсутні, а тому вимагаємо рішення уповноваженої особи, викладене у формі протоколу уповноваженої особи Дриботій Н.Я. № 165 від 23.09.2021 року, скасувати, а тендерну пропозицію ПП «Центр ринкових досліджень» визнати такою, що відповідає усім вимогам, а підприємство переможцем закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Щодо Вашої вимоги надаємо наступну відповідь: 1. Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі оприлюднено 08 вересня 2021 року. Усім потенційним учасникам надано визначений Законом України «Про публічні закупівлі» час для відповідних звернень за роз’ясненнями, а також час на подання тендерних пропозиції. У випадку непогодження з вимогами, які передбачені Оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі, усі без виключення учасники мали можливість звернутися із відповідними вимогами до Замовника. Ви, як потенційний учасник закупівлі, у випадку незгоди із вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, теж мали можливість скористатися вищевказаним правом, однак цього не зробили. Разом з тим, повністю не відповідає дійсності Ваше твердження про наявність «прихованої частини документів» у складі Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Для того, щоб Замовник прийняв рішення про визнання учасника переможцем закупівлі його пропозиція повинна відповідати усім вимогам, передбаченим Оголошенням, без виключення та не залежно від того, де саме передбачена та чи інша вимога, оскільки саме Оголошення разом із усіма Додатками до нього виключно в сукупності складають тендерну документацію. Додатково вважаємо за необхідне роз’яснити, що вимога щодо наявності Акта огляду території проектування розміщення саме у Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки цим додатком визначено усі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Факт огляду території проектування дозволяє потенційному учаснику максимально якісно скласти тендерну пропозицію, здійснити відповідні розрахунки цінової пропозиції та оцінити і спланувати необхідний об’єм робіт у випадку визначення учасника переможцем закупівлі. У всіх потенційних учасників закупівлі було достатньо часу для того, щоб оглянути територію проектування та отримати відповідний Акт для виконання вимоги передбаченої Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 2. Щодо Вашого твердження про те, що відсутність у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги про надання додатків до аналогічного договору вважаємо за необхідне повідомити наступне: Згідно роз’яснень Верховного Суду України викладених у постанові від 31 травня 2021 № 917/265/18 вбачається, що додаток до договору - це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз'яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Тобто додаток до договору - це документ, який уточнює або більш детально розкриває зміст договірних умов. Із вищевказаної постанови вбачається, що будь який додаток, який містить посилання на договір та є підписаний сторонами договору – є невід’ємною частиною договору. Таким чином, у випадку підписання будь яких додатків до основного договору необхідно розуміти, що вони є невід’ємною частиною договору та у сукупності із основним текстом в цілісності складають повний договір. У складі Вашої пропозиції наявний файл Договір 37-21-ДПТ (1) pdf., який містить «Додаток № 3». Під час кваліфікації Вашої пропозиції Замовником логічно прийнято рішення про відсутність Додатків №1 та Додатків №2», оскільки жодних додаткових роз’яснень щодо відсутності чи наявності інших додатків до договору немає. Аналогічно, у складі Вашої пропозиції надано файл «Договір 54-21-ДПТ.pdf», який містить «Додаток № 1» з чого дійсно можна зробити висновок про відсутність будь-яких інших додатків, які є невід’ємними частинами договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.10.2021 10:27