-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області)
Завершена
858 926.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 589.26 UAH
мін. крок: 1% або 8 589.26 UAH
Період оскарження:
08.09.2021 14:41 - 20.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
cc329bebd8654dff98a32cd0e3109728
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-003689-b.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога про надання аналогічного договору разом з підтверджуючим документом про його виконання (актом (-ами) наданих послуг. Аналогічним вважається повністю виконаний договір щодо надання послуг з прибирання або санітарно-гігієнічної обробки у медичній (медичних) установі державної або комунальної власності. Учасник має виконаний договір по предмету закупівлі 90910000-9 Послуги з прибирання в медичних установах приватної власності. На підтвердження виконаного договору Учасник має змогу надати копію виконаного договору та акти надання послуг. Вимагаючи аналогічний договір з медичною установою саме державної або комунальної власності, Замовник суттєво звужує коло потенційних учасників закупівлі. Частиною першою Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вимагаємо прибрати вимогу щодо наявності виконання аналогічного договору саме з медичною установою державної або комунальної власності, як таку що приводить до дискримінації учасників. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські та антимонопольні органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям кожного члена тендерного комітету, які на підставі статі 38 несуть персональну відповідальність за прийняте ними рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2021 17:33
Вирішення:
Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у пунктах 1-6 частини першої статті 5 Закону, зокрема таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону. Специфіка медичних закладів комунальної або державної власності суттєво відрізняється від медичних закладів приватної власності, ключовим в специфіці таких закладів є наявність в закладі лабораторії, яка потребує генерального прибирання 1 раз в тиждень (згідно технічного завдання). Тому необхідно підтвердження наявності досвіду в учасника саме в таких установах.
Статус вимоги:
Відхилено