-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво мереж вуличного освітлення по вул. Робітнича, вул. Садова, вул. Івана Франка від КТП-96 в с. Війтівці Хмільницького району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015–45316000-5 - Монтаж систем освітлення і сигналізації
Торги відмінено
382 789.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 827.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 827.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2021 14:27 - 14.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" замовником при встановленні вимог до подання пропозицій
Номер:
4bcf0762a85447cea39b9b02482dc4d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-003518-b.b2
Назва:
щодо порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" замовником при встановленні вимог до подання пропозицій
Вимога:
відповідно до ч.5 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
в своюч чергу відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено. Учасник повинен надати в сканованому вигляді копії скріплених печаткою документів у форматі PDF в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Для юридичних осіб
1.1. Сканована копія документу, що підтверджує правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (Протокол загальних зборів засновника(ів) та/або Довіреність та/або Наказ про призначення керівника підприємства на посаду);
1.2. Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи) або код доступу до сканкопії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України.
1.3. Сканована копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або сканована копія виписки);
1.4.Сканована копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або сканована копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або сканована копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість;
інформація зазначена в п.1.1 та 1.3 міститься в у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, Інформація у п.1.4 міститься у відкритих державних реєстрах податкових органів за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv та https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod. а тому замовник не має права вимагати таку інформацію. більш того що це є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі" визначила також Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 4754-р/пк-пз від 11.03.2021, за результатами розгляду скарги № UA-2021-01-29-005636-c, а також інших рішеннях, які додаються до вказаної вимоги.
Відповідно до ст. 164-14 КУпАП Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СКЛАДЕНА НЕ У ВІДПОВІДНОСТІ ІЗ ВИМОГАМИ ЗАКОНУ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Крім того, таке порушення, може призвести до того, що будь-який учасник закупівлі через суд визнає результати закупівлі або укладений договір недійсним.
З урахуванням вищевикладеного, ВИМАГАЄМО змінити п.п. 1.1, 1.3, 1.4 Додатку до Оголошення про проведення спрощенної закупівлі і привести їх у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 21.07.2020 № 14088 відомості з ЄДРПОУ.pdf 13.09.2021 12:59
- Рішення від 11.03.2021 № 4754 вимога щодо виписки і витягу з ЄДРПОУ.pdf 13.09.2021 12:59
- Рішення від 22.07.2020 № 14139 витяг з ЄДР та ЄДРПОУ.pdf 13.09.2021 12:59
Дата подачі:
13.09.2021 12:59
Вирішення:
Вимогу задоволено, уповноваженою особою будуть внесені відповідні зміни до оголошення
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо дискримінаціних вимог у оголошенні про закупівлю
Номер:
4b3b412ac34548debf9743730345c17e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-003518-b.b1
Назва:
щодо дискримінаціних вимог у оголошенні про закупівлю
Вимога:
Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. У ДОДАТКУ 3 до документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю: «Будівництво мереж вуличного освітлення по вул. Робітнича, вул. Садова, вул. Івана Франка від КТП-96 в с. Війтівці Хмільницького району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015–45316000-5 - Монтаж систем освітлення і сигналізації» містять посилання на конкретну торговельну марку. Зокрема світлодіодний світильник ІР66 Вирій-30 є на сайті і в продажу тільки у однієї компанії - ТОВ НДВП "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП", яка зареєстрована у м.ВІННИЦІ, ВУЛ. ВОЇНІВ-ІНТЕРНАЦІОНАЛІСТІВ, БУД. 5. Вказане є порушенням принципів проведення закупівель визначених ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Зокрема, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
З урахуванням вищевикладеного. вимагаємо внести зміни в оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі і в технічному завданні передбачити ЕКВІВАЛЕНТ на матеріали, які будуть використовуватись під час виконання предмета закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2021 15:38
Вирішення:
Вимогу задовольняємо, уповноваженою особою будуть внесені відповідні зміни до вимог до предмету закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено