• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Світильники та освітлювальна арматура (Світильники)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-06-04-002781-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Завершена

18 766 331.46 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 831.66 UAH
Період оскарження: 08.09.2021 14:17 - 23.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі

Номер: 05851e192b7f4ede9da264766c7be0e9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-007368-c.a6
Назва: вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з вимогам тендерної документації нами було встановлено, що Додатком 3 Документації вимагається надання довідки про відсутність в учасника процедури закупівлі заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи та/або інформації про відсутність або наявність в учасника процедури закупівлі заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби. Згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, установленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» інформація про наявність податкового боргу є публічною інформацією та її оприлюднює ДПС у формі відкритих даних на власному вебсайті та на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних. Крім того, завдяки технічній реалізації в електронній системі закупівель Порядку № 37/11 публічна інформація про наявність або відсутність в учасника-переможця процедури закупівлі заборгованості зі сплати податків і зборів, інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контрольні органи, буде доступною в системі ProZorro (у формі електронного документа ДПС) після оприлюднення замовником повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, інформація про наявність або відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (пункт 13 частини першої статті 17 Закону) підпадає одночасно під дві ознаки тієї інформації, щодо якої замовник не може вимагати документального підтвердження згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону: - публічна інформація, оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації»; - публічна інформація, яка є доступною в електронній системі закупівель. З огляду на наведене вище, Замовник не може вимагати від переможців надання документів, що підтверджують відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Також, наведене, неодноразово було підтверджено практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України. Враховуючи наведене, просимо Вас, внести зміни до Документації шляхом приведення вимог відповідно до чинного законодавства та вилучити вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі довідки про відсутність в учасника процедури закупівлі заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи та/або інформації про відсутність або наявність в учасника процедури закупівлі заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Підпунктом 1.4.4. пункту 1.4 частини 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі: «1.4.4. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки1 про відсутність в учасника процедури закупівлі заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи та/або інформації про відсутність або наявність в учасника процедури закупівлі заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби. 1-Довідка повинна бути дійсною на дату надання документів переможцем даного тендеру та надається у разі якщо у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не з’явиться інформація, що є доступною в електронній системі закупівель з технічних або інших причин. Якщо учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством, то учасником резидентом має бути додано договір з уповноваженим органом про розстрочення і відстрочення заборгованості, а учасник нерезидент має надати документ, що підтверджує таке розстрочення і відстрочення у порядку передбаченому для країни реєстрації такого учасника». Вимога щодо надання переможцем довідки про стан заборгованості Замовником встановлена у відповідності до пункту 13 частини 1, а також частин 3 та 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника»; «3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель»; «6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Вимога Замовника щодо необхідності надання переможцем закупівлі довідки про стан заборгованості, в разі відсутності інформації, що є доступною в електронній системі закупівель з технічних або інших причин, підтверджується правовою позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначеної рішенням від 04.11.2020 № 20514. З урахуванням вищевикладеного, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі

Номер: ae3bb7be54fe49ee9fe92d85accea0e5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-007368-c.c5
Назва: щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
2. Шановний Замовнику звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з вимогам тендерної документації нами було встановлено, що відповідно до пункту 3 розділу 5 Документації встановлено, що Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Наголошуємо, що Документацією не встановлено можливості повторного усунення порушень пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відсутність даної можливості протирічить Закону України «Про публічні закупівлі» та в подальшому може призвести до відміни закупівлі через неможливість усунення порушень пов’язаних з виконанням рішень органу оскарження. Враховуючи наведене, просимо Вас, внести зміни до Документації шляхом приведення вимог відповідно до чинного законодавства та надати можливість повторного усунення недоліків пов’язаних з виконанням рішень органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, п.1 Розділу І тендерної документації визначено: Тендерну документацію складено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р. (далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Терміни та вимоги вживаються в значеннях та редакціях, визначених Законом. У разі виявлення положень та/або визначень в тендерній документації, які не відповідають Закону, Замовник буде керуватися нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», які є визначальними.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо порушення процедури закупівлі

Номер: 17b8688edb5b4cb1912deadc0b85d603
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-007368-c.b4
Назва: Щодо порушення процедури закупівлі
Вимога:
1. Шановний Замовнику звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з вимогам тендерної документації нами було встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису. Статтею 1 Закону України «Про електронний цифровий підпис» встановлено, що електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа; Разом з тим, Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність 07.11.2018 року з прийняттям Закону України «Про електронні довірчі послуги». Звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про електронні довірчі послуги» не містить поняття «електронного цифрового підпису». Також, наразі чинним законодавством не визначено поняття «електронний цифровий підпис». Натомість Закон України «Про електронні довірчі послуги» вводить поняття «кваліфікований електронний підпис» та «удосконалений електронний підпис». Враховуючи наведене, просимо Вас, внести зміни до Документації шляхом приведення вимог відповідно до чинного законодавства та вилучити з тексту пункту 1 розділу 3 Документації «електронного цифрового підпису» змінивши його на «удосконаленого електронного підпису».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний Учасник, згідно п.1 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, встановлені ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЮТЬ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ: 1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП: - на пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) замість КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не відповідність нормативним документам, що визначають вимоги до конструкції та застосування вибухозахищеного обладнання.

Номер: 6ce871caeff84c849bd534f0fec4a952
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-007368-c.c3
Назва: Не відповідність нормативним документам, що визначають вимоги до конструкції та застосування вибухозахищеного обладнання.
Вимога:
Шановний Замовник, після вивчення тендерної документації, а саме, Додаток 1 Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі, було виявлено, що технічні вимоги до вибухозахищених світильників за п.п. 5.19, 5.20, 5.21 та в п.п. 12.20,12.21,12.22 суперечать один іншому та не відповідають нормативним документам, що визначають вимоги до конструкції та застосування вибухозахищеного обладнання. Стосовно п. 5.20 та п. 12.21 – в Україні діє ДСТУ EN 60079-1. Але рівень вибухозахисту визначають згідно з ДСТУ EN 60079-0 або ДСТУ EN IEC 60079-0 – він може бути EPL Ga, Gb або Gc. Для обладнання Категорії 3G, як вказано в п. 5.19 та п. 12.20 застосовні усі рівні вибухозахисту – тобто як Gc так і Gb і Ga. Вказаний у вимогах рівень db відноситься лише до виду вибухозахисту «вибухонепроникна оболонка» рівня EPL Gb, що суперечіть вимозі за п. 5.19 та п. 12.20 «Категорія обладнання не гірше 3G». Категорія обладнання 3G може бути забезпечена не лише видом вибухозахисту «вибухонепроникна оболонка» але й іншими. Стосовно п. 5.21 та п. 12.22 – в Україні діє ДСТУ EN 60079-7. Рівень вибухозахисту визначають згідно з ДСТУ EN 60079-0 або ДСТУ EN IEC 60079-0 – він може бути EPL Ga, Gb або Gc. Для обладнання Категорії 3G застосовні усі рівні вибухозахисту – тобто як Gc так і Gb і Ga. Вказаний у вимогах рівень еb відноситься лише до виду вибухозахисту «захист виду «е», EPL Gb, що суперечіть вимозі за п. 5.19 та п. 12.20 «Категорія обладнання не гірше 3G», а також п. 5.20 та п. 12.21 "Не гірше d (db)". Також, вказаний стандарт не визначає вимоги до виду захисту «вибухонепроникна оболонка» -див. ДСТУ EN 60079-1 або «іскробезпечне електричне коло» - див. ДСТУ EN 60079-11. Тому, для правильного підбору обладнання призначеного для освітлення вибухонебезпечної зони 2, просимо вас уточнити необхідний рівень захисту обладнання згідно діючого в Україні нормативного документу ДСТУ EN 60079-0:2017 та категорію обладнання вибухонебезпечного приміщення, де планується встановлення конкретного освітлювального обладнання.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація відкритих торгів розроблена з дотриманням вимог, встановлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації», що встановлюють вимоги до світильників. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах фінансування. При формуванні технічних характеристик предмету закупівлі враховувались характеристики запропонованого на ринку України обладнання декількох виробників, що повністю відповідають вимогам тендерної документації. Ці постачальники готові запропонувати товар з вказаними технічними характеристиками Замовника. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання товару Учасника за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Інші(додаткові) характеристики запропоновані Учасником будуть розглядатись, як покращення обладнання. Обладнання що закуповуватиметься носить уніфікований характер і буде використовуватись на обладнанні різних рівнів захисту та категорій вибухонебезпечних приміщень. Тобто Замовником визначені стандартні характеристики до предмету закупівлі. Відповідно до розгляду прийматиметься сертифіковане в Україні обладнання, запропоноване Учасником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Не відповідність нормативним документам, що визначають вимоги до конструкції та застосування вибухозахищеного обладнання.

Номер: 62db8bff33594a9096ebd85425e5b54f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-007368-c.a2
Назва: Не відповідність нормативним документам, що визначають вимоги до конструкції та застосування вибухозахищеного обладнання.
Вимога:
Шановний Замовник, після вивчення тендерної документації, а саме, Додаток 1 Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі, було виявлено, що технічні вимоги до вибухозахищених світильників за п.п. 5.19, 5.20, 5.21 та в п.п. 12.20,12.21,12.22 суперечать один іншому та не відповідають нормативним документам, що визначають вимоги до конструкції та застосування вибухозахищеного обладнання. Стосовно п. 5.20 та п. 12.21 – в Україні діє ДСТУ EN 60079-1. Але рівень вибухозахисту визначають згідно з ДСТУ EN 60079-0 або ДСТУ EN IEC 60079-0 – він може бути EPL Ga, Gb або Gc. Для обладнання Категорії 3G, як вказано в п. 5.19 та п. 12.20 застосовні усі рівні вибухозахисту – тобто як Gc так і Gb і Ga. Вказаний у вимогах рівень db відноситься лише до виду вибухозахисту «вибухонепроникна оболонка» рівня EPL Gb, що суперечіть вимозі за п. 5.19 та п. 12.20 «Категорія обладнання не гірше 3G». Категорія обладнання 3G може бути забезпечена не лише видом вибухозахисту «вибухонепроникна оболонка» але й іншими. Стосовно п. 5.21 та п. 12.22 – в Україні діє ДСТУ EN 60079-7. Рівень вибухозахисту визначають згідно з ДСТУ EN 60079-0 або ДСТУ EN IEC 60079-0 – він може бути EPL Ga, Gb або Gc. Для обладнання Категорії 3G застосовні усі рівні вибухозахисту – тобто як Gc так і Gb і Ga. Вказаний у вимогах рівень еb відноситься лише до виду вибухозахисту «захист виду «е», EPL Gb, що суперечіть вимозі за п. 5.19 та п. 12.20 «Категорія обладнання не гірше 3G», а також п. 5.20 та п. 12.21 "Не гірше d (db)". Також, вказаний стандарт не визначає вимоги до виду захисту «вибухонепроникна оболонка» -див. ДСТУ EN 60079-1 або «іскробезпечне електричне коло» - див. ДСТУ EN 60079-11. Тому, для правильного підбору обладнання призначеного для освітлення вибухонебезпечної зони 2, просимо вас уточнити необхідний рівень захисту обладнання згідно діючого в Україні нормативного документу ДСТУ EN 60079-0:2017 та категорію обладнання вибухонебезпечного приміщення, де планується встановлення конкретного освітлювального обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата скасування: 17.09.2021 09:50
Вимога
Відхилено

Інформація і питання щодо наявності дискримінаційних вимог ТД

Номер: 281b6d85955a44f08fd7b7298a584845
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-007368-c.c1
Назва: Інформація і питання щодо наявності дискримінаційних вимог ТД
Вимога:
В системі електронних закупівель ProZorro оприлюднено оголошення № UA-2021-09-08-007368-c про проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура. При проведенні вказаних торгів всі зацікавлені особи мають право подавати пропозиції. Враховуючи зазначене, наше підприємство має намір взяти участь у вказаній процедурі закупівлі. Під час вивчення тендерної документації нами звернено увагу та те, що Технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі (надалі – Технічні вимоги), а саме, додаток 1 до тендерної документації містить певні умови, які є дискримінаційними та такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, а також суперечать положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Так, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону. Всупереч вищезазначеним нормам Закону Технічні вимоги (додаток 1), прописані Замовником під продукцію конкретного виробника, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар інших виробників, що за своїми функціональними та якісними характеристиками потенційно не може відповідати Технічним вимогам. Дані вимоги є дискримінаційні та порушують пункти 1, 4 частини 1 та частину 4 статті 5 Закону. Зокрема, визначені типи світильників (вибухозахищений), які відповідають лише продукції, виробництва певного українського виробника. А отже запропонувати якісний товар іншого виробництва, відповідно до технічних вимог, визначених в ТД, неможливо. ПРОСИМО: 1. Розглянути цю Вимогу. 2. Усунути дискримінаційні умови Тендерної документації, які наведені в цій Вимозі вище, та привести її у відповідність із вимогами законодавства, а саме розділити закупівлю на 2 лоти: лот №1- світильники світлодіодні лот №2 - світильники світлодіодні вибухозахищені
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По першому питанню: Тендерна документація відкритих торгів розроблена з дотриманням вимог, встановлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації», що встановлюють вимоги до світильників. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах фінансування. При формуванні технічних характеристик предмету закупівлі враховувались характеристики запропонованого на ринку України обладнання декількох виробників, що повністю відповідають вимогам тендерної документації. Ці постачальники готові запропонувати товар з вказаними технічними характеристиками Замовника. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання товару Учасника за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. По другому питанню: Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» ст. 22 п. 3 Замовник формує тендерну документацію, технічні вимоги та приймає рішення щодо розбивки процедури на лоти. Зазначені Замовником технічні вимоги на світильники тендерної процедури закупівлі № UA-2021-09-08-007368-c не містять посилання на конкретну марку та не містять дискримінаційних вимог до Учасників. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708, із змінами, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів (технічна служба Замовника) визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з потенційними Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб. ТОВ "ОГТСУ", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання». З набутого досвіду попередніх років відомо, що учасників торгів задовольняли встановлені технічні вимоги по поставці кількох видів світильників. Також наголошуємо, що ТОВ "ОГТСУ" зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо і на своєчасність здійснення поставок. Враховуючи зазначене ТОВ "ОГТСУ" визнало за недоцільне виділити світильники світлодіодні в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом. Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену Законом. Чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не продають/виробляють. Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 835f96895255499499e1dd687ba487a9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-007368-c.c10
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга про порушення Замовником (ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ") законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 13.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.12.2021 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.12.2021 13:30
Дата виконання рішення Замовником: 28.12.2021 08:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Колегії № 27494-р/пк-пз від 13.12.2021р. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицій ТОВ" ЛЮМЕН " за процедурою закупівлі – «Світильники та освітлювальна арматура (Світильники)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-08-007368-c, затверджене протоколом № 11-1323-р-1 від 24 листопада 2021 р.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЛЮМЕН", Алексей Колиуш +380672323499 luxeonrebel@gmail.com http://lumen.com.ua
Скарга
Виконана замовником

щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: f76ab2e60317430bbbf9d11fbba0f820
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-007368-c.c9
Назва: щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 13.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.12.2021 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.12.2021 18:16
Дата виконання рішення Замовником: 28.12.2021 08:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Колегії № 27512-р/пк-пз від 13.12.2021 р. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицій ТОВ"ТРАНСТРЕЙД ІНВЕСТ" за процедурою закупівлі – «Світильники та освітлювальна арматура (Світильники)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-08-007368-c, затверджене протоколом № 11-1323-р-1 від 24 листопада 2021 р.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ТРАНСТРЕЙД ІНВЕСТ", Василь Ігнатенко +380676768727 office@ledeco.com.ua
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника

Номер: c032aea90ce348429e8ba2c9ec8ea916
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-007368-c.a7
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Неправомірна дискваліфікація. Скарга у вкладенні.
Дата розгляду скарги: 13.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.12.2021 17:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.12.2021 18:09
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН", Роман Лесняк 380675512481 VdR_tender@meta.ua
Скарга
Відхилено

Незаконне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 8c1e0b5e556d488c8ad8ddd8a56f0163
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-007368-c.c8
Назва: Незаконне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА-ПОСТАВКА"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.12.2021 17:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.12.2021 17:57
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПОСТАВКА", Остапенко Тетяна 380671973475 skaleg@ukr.net