-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Система хірургічної навігації в комплекті (головний візок, візок камери, комплект програмного забезпечення для оптичного та електромагнітного навігування, набір краніальних інструментів, набір краніальних витратних матеріалів)
Торги не відбулися
16 480 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 164 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 164 800.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2021 13:50 - 09.10.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
ef9c30aa90b641b2802a859c6bfb5228
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-003098-b.b1
Назва:
СКАРГА щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
1. ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ Є: Невідповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), а саме тендерна документація не забезпечує принципів недискримінації учасників у вимогах від 05 жовтня 2021р. – Додаток 6 (Технічні характеристики) (НОВА РЕДАКЦІЯ) до тендерної пропозиції на придбання Системи хірургічної навігації в комплекті (головний візок, візок камери, комплект програмного забезпечення для оптичного та електромагнітного навігування, набір краніальних інструментів, набір краніальних витратних матеріалів) очікуваною вартістю 16 480 000,00 грн. ID: UA-2021-09-08-003098-b ● 6035854931b0467e871591b24abb9c5f, оголошений 08 вересня 2021р. для Державного вищого навчального закладу "Ужгородський національний університет". 2. ВИКЛАД ОБСТАВИН ТА ОПИС ПОРУШЕНЬ ЗАМОВНИК ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ПРИ СКЛАДАННІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 08.09.2021 Державним вищим навчальним закладом "Ужгородський національний університет" в електронній системі публічних закупівель Prozorro розміщено тендер на придбання Системи хірургічної навігації в комплекті (головний візок, візок камери, комплект програмного забезпечення для оптичного та електромагнітного навігування, набір краніальних інструментів, набір краніальних витратних матеріалів) очікуваною вартістю 16 480 000,00 грн. ID: UA-2021-09-08-003098-b ● 6035854931b0467e871591b24abb9c5f, оголошений 08 вересня 2021р., ДК 021:2015:33100000-1: Медичне обладнання
При детальному вивченні вимог тендерної документації було виявлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), які у свою чергу призводять до порушення основних принципів здійснення державних закупівель встановлених Законом, та не дозволяють нашому підприємству та іншим підприємствам взяти участь у торгах.
Зокрема, при вивченні вимог Додатку №6 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» виявлено, що окремі вимоги щодо комплектації та технічних параметрів Системи хірургічної навігації в комплекті (головний візок, візок камери, комплект програмного забезпечення для оптичного та електромагнітного навігування, набір краніальних інструментів, набір краніальних витратних матеріалів) (ДК 021:2015 33100000-1 Медичне обладнання) притаманні лише одному виробнику предмету закупівлі – виробник Медичного обладнання торгівельної марки “Medtronic”.
Відповідно є підстави вважати, що Замовником навмисно сформовано окремі вимоги про технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі під конкретного виробника, які не впливають на ефективність використання медичного обладнання, АЛЕ надають переваги конкретному виробнику, чим унеможливлюють участь учасників, які представляють інших виробників.
Такі вимоги у тендерній документації Замовника створюють штучні умови для надання переваги конкретному виробнику, та для дискримінації інших учасників шляхом обмеження їх участі в процедурі публічної закупівлі, що може призвести до безпідставного витрачання бюджетних коштів.
Відповідно вважаємо, що такі дискримінаційні вимоги мають бути змінені або виключені для забезпечення недискримінації учасників та можливості забезпечення участі двох і більше учасників, які представляють продукцію різних виробників. Обґрунтування порушення принципу дискримінації в додатку 6 вимог до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наводимо у таблиці:
№ Назва та вимоги Кількість Вимога щодо внесення змін до тендерної документації та обґрунтування такої вимоги
1. Система навігаційна в складі: 1 комплект
1.1. Мобільна стійка хірурга з монітором з наступними вимогами: 1 шт.
1.1.5. Робочий монітор — діагональ не менше 27 дюймів, сенсорний з підтримкою функції мультитач, роздільна здатність не менше 1920х1080 пікселів Вимога щодо діагоналі робочого монітора не менше 27 дюймів є дискримінаційною та притаманна одному виробнику медичного обладнання та не впливає на ефективність роботи медичного обладнання, оскільки відсутні будь-які дослідження як в Україні так і за межами України, що є клінічні переваги робочого монітору діагоналлю 27 дюймів перед робочим монітором діагоналлю 21,5 дюйми.
Для забезпечення можливості участі хоча б двох виробників у публічній закупівлі просимо замінити вказану вимогу на
«Робочий монітор — діагональ не менше 21,5 дюймів, сенсорний з підтримкою функції мультитач, роздільна здатність не менше 1920х1080 пікселів».
1.1.6. Вбудоване джерело безперебійного живлення Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки притаманна лише одному виробнику, крім того всі сучасні операційні згідно чинного законодавства повинні мати вбудовані в саму електронну мережу джерела безперебійного живлення (помаранчеві розетки), а не в саме обладнання.
Просимо видалити вказану вимогу.
1.2. Мобільний візок з ІЧ-відеокамерами та монітором з наступними вимогами: 1 шт.
1.2.1. Модуль станції камер-локалізаторів на рухомій стійці з робочим монітором, що дозволяє рухати станцію в межах операційної Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки притаманна лише одному виробнику. Відсутні будь-які дослідження в Україні, та поза межами України, які підтверджують клінічні переваги системи хірургічної навігації з двома дисплеями перед системою хірургічною навігаційною з одним дисплеєм.
Просимо видалити вказану технічну вимогу.
1.2.4. Робочий РК-монітор діагональ не менше 27 дюймів. Сенсорний з підтримкою функції мультитач. Роздільна здатність не менше 1920х1080 пікселів Вимога щодо діагоналі робочого монітора не менше 27 дюймів є дискримінаційною та притаманна одному виробнику медичного обладнання та не впливає на ефективність роботи медичного обладнання, оскільки відсутні будь-які дослідження як в Україні так і за межами України що є клінічні переваги робочого монітору діагоналлю 27 дюймів перед робочим монітором діагоналлю 21,5 дюйми.
Для забезпечення можливості участі хоча б двох виробників у публічній закупівлі просимо замінити вказану вимога на
«Робочий РК монітор — діагональ не менше 21,5 дюймів, сенсорний з підтримкою функції мультитач, роздільна здатність не менше 1920х1080 пікселів».
1.5 Комплект аксесуарів та інструментів для проведення операцій в складі: 1 комплект
1.5.6. Провідник біопсійний 1 шт. Вказана вимога є дискримінаційною та притаманна одному виробнику, так як сам термін «Провідник біопсійний» використовується лише одним виробником в своїй технічній документації.
Для забезпечення
можливості участі хоча б двох виробників у публічній закупівлі просимо замінити вказану вимога на
«Направляюча для навігаційної берамної біопсії, встановлення шунтів і ендоскопічних досліджень під управлінням навігації».
1.5.6. Трубка редукційна, 1.9 мм 1 шт. Вимога є дискримінаційною та притаманна одному виробнику, оскільки термін «Трубка редукційна» використовується лише одним виробником такого медичного обладнання в своїй технічній документації, а чіткий розмір такої трубки редукційної додатково свідчить про те, що вимога розроблена під конкретного виробника.
Для забезпечення
можливості участі хоча б двох виробників у публічній закупівлі просимо заміни вказану вимогу на
“Циліндричний або циліндричні адаптер(-и) для здійснення маніпуляцій з інструментами, діапазоном від 1,8 мм до 8 мм.
1.5.7. Трубка редукційна 2.2 мм 1 шт. Вимога є дискримінаційною та притаманна одному виробнику, оскільки термін «Трубка редукційна» використовується лише одним виробником такого медичного обладнання в своїй технічній документації, а чіткий розмір такої трубки редукційної додатково свідчить про те, що вимога розроблена під конкретного виробника.
Для забезпечення
можливості участі хоча б двох виробників у публічній закупівлі просимо заміни вказану вимогу на
“Циліндричний або циліндричні адаптер(-и) для здійснення маніпуляцій з інструментами, діапазоном від 1,8 мм до 8 мм.
1.5.8. Трубка редукційна 2.6 мм 1 шт. Вимога є дискримінаційною та притаманна одному виробнику, оскільки термін «Трубка редукційна» використовується лише одним виробником такого медичного обладнання в своїй технічній документації, а чіткий розмір такої трубки редукційної додатково свідчить про те, що вимога розроблена під конкретного виробника.
Для забезпечення
можливості участі хоча б двох виробників у публічній закупівлі просимо заміни вказану вимогу на
“Циліндричний або циліндричні адаптер(-и) для здійснення маніпуляцій з інструментами, діапазоном від 1,8 мм до 8 мм.
1.5.16. Трейсер ЕМ (провідний зонд для реєстрації пацієнта) 10 шт. Вимога притаманна лише одному виробнику, оскільки лише один виробник використовує термін «Трейсер ЕМ (провідний зонд для реєстрації пацієнта)» в своїй технічній документації.
Для забезпечення
можливості участі хоча б двох виробників у публічній закупівлі просимо замінити вказану вимогу на
“ЕМ інструмент для реєстрації пацієнтів”.
1.5.18. Трекер пацієнта ЕМ не інвазивний, що фіксується до шкіри пацієнта за допомогою клейкої основи 5 шт. Вимога «фіксується … за допомогою клейкої основи» є дискримінаційною та притаманна лише одному виробнику. Більше того, спосіб фіксації не впливає на клінічну ефективність використання медичного обладнання.
Просимо видалити з вимоги формулювання «за допомогою клейкої основи».
1.5.19. Трекер пацієнта ЕМ інвазивний, що фіксується за допомогою двох гвинтів 5 шт. Вимога «фіксується за допомогою двох гвинтів» є дискримінаційною та притаманна лише одному виробнику. Більше того, фіксація за допомогою одного чи двох гвинтів не впливає на клінічну ефективність використання медичного обладнання.
Для забезпечення
можливості участі хоча б двох виробників у публічній закупівлі просимо замінити вказану вимогу на
«Трекер пацієнта ЕМ інвазивний, що фіксується за допомогою одного або двох гвинтів».
Отже, вказані вимоги тендерної документації згідно таблиці у тому вигляді, в якому є, притаманні лише одному виробнику медичного обладнання, яке є предметом даної закупівлі, а це категорично порушує принципи щодо забезпечення недискримінації учасників.
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі Системи хірургічної навігації в комплекті (головний візок, візок камери, комплект програмного забезпечення для оптичного та електромагнітного навігування, набір краніальних інструментів, набір краніальних витратних матеріалів) очікуваною вартістю 16 480 000,00 грн. ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-08-003098-b на час розгляду даної скарги.
3.Прийняти рішення про встановлення в Діях Замовника - Державного вищого навчального закладу "Ужгородський національний університет" порушень процедури закупівлі.
4.Зобов’язати Замовника - Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет" внести зміни до вимог Додатку №6 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» згідно вимог у даній Скарзі, що дасть можливість забезпечити участі двох і більше учасників в тендері, які представляють продукцію різних виробників предмету закупівлі.
Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу за оголошенням UA-2021-09-08-003098-b .
Додатки:
Додаток 6 (Технічні характеристики) до тендерної пропозиції (НОВА РЕДАЦІЯ).
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ТЕХМЕДКОНТРАКТ.doc 06.10.2021 13:08
- СКАРГА ТЕХМЕДКОНТРАКТ_Validation_Report.pdf 06.10.2021 13:08
- СКАРГА ТЕХМЕДКОНТРАКТ.doc.p7s 06.10.2021 13:08
- ДОДАТОК № 6( Технічні характеристики) (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 06.10.2021 13:08
- рішення від 08.10.2021 № 22912.pdf 11.10.2021 12:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2021 16:11
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.10.2021 12:36