• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

стіл виробничий з нижньою полицею з нержавіючої сталі

Завершена

22 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 330.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2017 17:46 - 29.08.2017 19:00
Вимога
Відхилено

Оскарження щодо рішення замовника

Номер: c0f97f50c5ce4d929b202faefe2c7138
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-22-001788-a.c1
Назва: Оскарження щодо рішення замовника
Вимога:
ТОВ "Промтовсервів" в наданій пропозиції повідомив замовника, що діє на загальній системі опадаткування та не є платником ПДВ, а реєстрація в податкових органах заначена в Виписці з ЄДР Юридичних осіб , фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Що стосується статуту, ми повідомили що діємо на підставі модельного стату, який не потребує його друку та надання копійю. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи був дійсний на момент подачі пропозиції та діє на товар який було вироблено до 02.09.2017р., Через те не можливо було подати висновок з пізніою датою. Вважаю прийняте рішення про дискваліфікацію учасника від 05.09.2017р протокол №94/1-ЕТ від 05.09.2017р неправомірним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КСНЗСП «ДВУФК «ДОР» була розглянута ваша вимога та зазначаємо наступне: Стосовно висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи можемо згодитись, тому що у оголошенні про закупівлю у вимогах до кваліфікації учасників не було точного позначення на яку дату проведення закупівлі повинен бути чинний документ, що вимагається при подачі пропозиції. Тому висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що було надано учасником приймається. Але, на ряду з цим, зазначаємо, що згідно Доручення Голови Дніпропетровської Обласної Державної Адміністрації «Про підвищення ефективності проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель» № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017 року п.3.6. Додатку 1 до доручення голови облдержадміністрації «Рекомендації стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері публічних закупівель» «Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника….». Вимоги замовника до кваліфікації учасників було зазначено у Додатку № 2 Оголошення про закупівлю у пунктах 1, 2, 3, 4, 5. Тобто наявність цих документів, згідно вимогам, обов'язкова. Наполягаємо, що учасником не було надано документів відповідно до п.1 та п.2 (вимог до кваліфікації учасників), а саме: - згідно п.1 учасником повинен був бути наданий ДОКУМЕНТ «Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або копія витягу (довідки) з реєстру платників податку на додану вартість, або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників єдиного податку, або інший документ, яким визначено оподаткування учасника», та НЕ ВИМАГАЛОСЯ надавати виписку з єдиного державного реєстру або повідомлення щодо системи оподаткування, або де і коли проводилася реєстрація підприємства. Також зазначаємо, що у вільному доступі немає ДОКУМЕНТІВ будь-яких організацій, підприємств стосовно п.1 вимог до кваліфікації учасників, що змушує замовника вимагати наявність цього ДОКУМЕНТУ. Тому, стосовно цього пункту рішення про ненадання учасником документів вважаємо актуальним. - згідно п.2 учасником повинен був бути наданий ДОКУМЕНТ «Копія Статуту в останній (діючій) редакції, або іншого установчого документу (для юридичних осіб)» та НЕ ВИМАГАЛОСЯ надавати повідомлення щодо підстав, на яких діє підприємство. Також зазначаємо, що у вільному доступі немає ДОКУМЕНТІВ будь-яких організацій, підприємств стосовно п.2 вимог до кваліфікації учасників, що також змушує замовника вимагати наявність чинного цього ДОКУМЕНТУ. Що стосується модельного статуту, на підставі якого діє підприємство, що не потребує друку, зазначаємо, що при неможливості надання документу «Копія Статуту», за його відсутністю (в наявності модельний статут), учасником розглядається варіанти зазначені далі по тексту вимоги, тобто «або іншого установчого документу (для юридичних осіб)», що дає можливість додати будь-які інші установчі документи підприємства, які можна долучити до вимог до кваліфікації учасників. Також згідно статті 4 Закону України «Про господарські товариства» № 1576-XII від 02.11.2016 зазначено «Установчі документи повинні містити відомості про вид товариства, предмет і цілі його діяльності, склад засновників та учасників, найменування, розмір та порядок утворення статутного (складеного) капіталу, порядок розподілу прибутків та збитків, склад та компетенцію органів товариства та порядок прийняття ними рішень, включаючи перелік питань, по яких необхідна кваліфікована більшість голосів, порядок підписання установчих документів, порядок внесення змін до установчих документів та порядок ліквідації і реорганізації товариства….», «Господарське товариство може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом. Якщо господарське товариство створюється та діє на підставі модельного статуту, в рішенні про його створення, яке підписується усіма засновниками, зазначаються відомості про вид товариства, його найменування, місцезнаходження, предмет і цілі діяльності, склад засновників та учасників, розмір статутного (складеного) капіталу, розмір часток кожного з учасників, порядок внесення ними вкладів, а також інформація про провадження діяльності на основі модельного статуту…» та згідно з п.3. Загальних положень Постанови Кабінету Міністрів № 1182 від 16 листопада 2011р. «Про затвердження модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю» зазначено «Вид Товариства, його найменування, місцезнаходження, мета і предмет діяльності, склад учасників, розмір статутного капіталу, розмір часток кожного з учасників, порядок внесення ними вкладів зазначаються у рішенні про утворення Товариства….», що каже про наявність у підприємстві-учасника з модельним статутом іншого установчого документу, що може бути долучено до вимог до кваліфікації учасників. Тому, стосовно цього пункту, рішення про ненадання учасником документів вважаємо актуальним. У зв'язку з вищевикладеним вважаємо прийняте рішення про дискваліфікацію учасника від 05.09.2017р ( протокол №94/1-ЕТ) правомірним.
Статус вимоги: Відхилено