-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засіб дезінфекційний, необхідний для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) (Жавілар Плюс) - код національного класифікатора України ДК 021:2015:24450000-3 «Агрохімічна продукція», (код CPV 24455000-8 Дезінфекційні засоби)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та інші вимоги до предмета закупівлі викладені в вимогах до предмету закупівлі (оголошенні) та додатках на закупівлю. ІНШІ ПОДІБНІ ТОВАРИ, АНАЛОГИ, ЕКВІВАЛЕНТИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!
Завершена
14 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 145.00 UAH
мін. крок: 1% або 145.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2021 12:11 - 14.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
d5fc65ca61e141f285a317e0cff6f867
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-001187-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, а ні Закон Про публічні закупівлі, а ні постанова Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 зі змінами не дають Вам права забороняти еквіваленти. Ви закуповуєте найрозповсюджений таблетований хлорвмісний засіб , який має найбільшу кількість еквівалентів при цьому має конкурентну ціну, адже лінійка цін подібних засобів становить від 160 грн, але вказали конкретний засіб Жавель плюс по ціні 290грн при цьому наголосили:ІНШІ ПОДІБНІ ТОВАРИ, АНАЛОГИ, ЕКВІВАЛЕНТИ НЕ ПРОПОНУВАТИ! Обгрунтування цьому не має! Тай не може бути , адже еквіваленти - це продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Закупівля за державні кошти повинна проводитись згідно Закону, який не дає права не розглядати еквіваленти, тому така заборона вказує на дискримінацію та корупційну змовуНа сьогодні, з огляду на державний реєстр дезінфекційних засобів, ринок дезінфекційних засобів є конкурентним, засоби представлені у широкому асортименті, різних виробників, наявні на ринку засоби за своїми медико-технічними характеристиками не гірше, а може навіть і кращі ніж ті, що заявлені у закупівлі та мають нижчу конкурентну ціну. Враховуючи норми законодавства про публічні закупівлі, проведення спрощеної закупівлі насамперед спрямоване на прискорення проведення закупівлі у часі, а не на обмеження конкуренції та дискримінацію учасників. Також звертаємо увагу ви, як Замовник - є державною установою, джерелом фінансування цієї закупівлі – є кошти державного бюджету України. З огляду на зазначене, з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, виключення можливої корупційної складової закупівлі та економії коштів державного бюджету України, вимагаємо внести зміни до документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказавши можливість надання еквівалентів до заявлених у закупівлі товарів та видалити обмеження в складі діючих речовин та їх кількість.У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки цієї закупівлі. .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2021 11:40
Вирішення:
Доброго дня!
Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закона України «Про публічні закупівлі» «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Вказувати «еквівалент» є правом Замовника, а не обов’язком.
Замовник розглядатиме пропозиції Учасників відповідно до ч. 11 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Запропонований Учасником товар буде розглядатися виключно на відповідність технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено