• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2021 11:52 - 21.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена

вимога внести зміни до тендерної документації через наявність у ній дискримінаційних умов

Номер: 925e84c9de1140ba85693fae72aa077d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-002113-b.a2
Назва: вимога внести зміни до тендерної документації через наявність у ній дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний замовник! Ознайомившись з тендерною документацією у закупівлі № UA-2021-09-08-002113-b за ДК 021:2015 код 33140000-3 - Медичні матеріали (Медичні матеріали різні 27 найменувань), а також з розміщеною в електронній системі вимогою та відповіддю на неї, ми вважаємо, що в діях посадових осіб тендерного комітету Замовника щодо планування, підготовки та оприлюднення тендерної документації у вказаній закупівлі містяться ознаки правопорушення, передбаченого ст. 164-14 КУпАП, але й ознаки корупційних діянь. Це полягає у тому, що замовник умисно порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону, якою визначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; - ч. 4 ст. 5 Закону, згідно з якою замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. - ч. 4. ст. 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. - ч. 4. ст. 23 Закону, у відповідності до якої технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник свідомо визначає допуск до участі у процедурі закупівлі тільки певних виробників: 1) ТОВ "ГЕМОПЛАСТ" м. Білгород Дністровський Київська обл. 2) ТОВ ЮРИЯ-ФАРМ, м.Черкаси, Черкаська область. 3) ПрАТ "Тюмень-Медико-Сміла" м. Сміла Черкаська область. 4) ТОВ УМЕДО ГРУП м. Макарів, Київська обл. Це є прямим обмеженням конкуренції і встановленням дискримінаційних умов до інших потенційних учасників закупівель, оскільки на ринку України також представлена продукція іноземного виробництва, зокрема шприців, під ТМ Алексфарм, ТМ Ігар, Фогт Медікал, Медіко-планет, СФ Медікал, ТМ Брайс Плюс, ТМ Хірана, ТМ 21Вікт, ТМ 2В, ТМ Медпласт, Бектон Дікінсон, ББраун, Солокер, Бог Марк, Джи Ес та іншими, які, в свою чергу, мають офіційні представництва на теріторії України та уповноважені надавати гарантійні листи виробників (уповноважені виробником як офіційний представник виробника) щодо строків придатності, асортименту, кількості та строків поставки продукції, згідно з тендерною документацією замовника. Також зазначаємо що дана продукція за своїми медико-технічними властивостями повністю відповідає технічному завданню замовника, окрім країни виробника, і дозволена до використання та зареєстрована належним чином згідно Технічного регламенту щодо виробів медичного призначення. Це свідчить про те, що дані вироби медичного призначення допущені до застосування на території України. Замовник, діючи протиправно, умисно визначає у тендерній документації умови щодо виробника шприців, який повинен мати виробничі потужності виключно в Україні, щоб умисно позбавити можливості перемоги у даній закупівлі компанії, яка може запропонувати товар іноземного походження, оскільки дана закупівля прописана під конкретну вітчизняну компанію-монополіста та/або їхніх дистриб’юторів. Якщо у Вас є докази щодо постачання на територію України не якісного та фальсифікованого товару, що негативно позначається на процесі та якості надання медичної допомоги пацієнтам прохання звертатись до компетентних органів. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині виключення з тендерної документації дискримінаційної вимоги до шприців об’ємом 2, 5, 10, 20 мл. щодо виробника шприців, а саме - наявність виробничих потужностей в Україні і передбачити в такій документації можливість для участі у даній закупівлі учасникам з відповідною продукцією вітчизняного та іноземного виробництва. В іншому разі будемо вимушені не лише самостійно оскаржити дану тендерну документацію, але й звернути увагу правоохоронних органів та засобів масової інформації на вищевказану роботу тендерного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Зміни внесено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: 2c5135a35cb94ba892c90fd8c1a268ad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-002113-b.c1
Назва: щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-08-002113-b, у закупівлі за ДК 021:2015 код 33140000-3 - Медичні матеріали (Медичні матеріали різні 27 найменувань), та, вивчивши медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, заявник, як потенційний учасник цієї закупівлі, вбачає у тендерній документації замовника неправомірні умови, що порушують принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, які передбачені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо предмету закупівлі. Однак, медико-технічні вимоги до деяких товарів предмету закупівлі, вказують на певні характеристики та тип товару, що умисно прописані замовником під конкретного вітчизняного виробника. Це суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі і позбавляє замовника можливості взагалі брати участь у даній закупівлі. Так, зокрема, у додатку 3 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації замовника міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, зокрема, наступні вимоги до шприців об’ємом 2, 5, 10, 20 мл: 1) Шприц ін’єкційний одноразового використання, трьохкомпонентнийстерильний, 2 мл, Код НК 024:2019 47017: - Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні. 2) Шприц ін’єкційний одноразового використання, трьохкомпонентний ,стерильний, 5 мл, Код НК 024:2019 47017: - Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні. 3) Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового застосування, стерильний,10мл, Код НК 024:2019 47017: - Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні. 4) Шприц ін’єкційний одноразового використання, трьохкомпонентний стерильний, 20мл, Код НК 024:2019 47017: - Виробник – виробничі потужності повинні бути в Україні. В п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У відповідності до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У відповідності до ч. 4. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Заявник вважає, що зазначені вище медико-технічні вимоги до шприців ін’єкційних є дискримінаційними, оскільки тендерна документація в частині медико-технічних вимог до даного товару складена всупереч до ч. 4. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і саме таким чином, щоб допустити штучне звуження кола учасників. Такі умови тендерної документації позбавляють заявника можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки участь в такій закупівлі може прийняти лише певний суб’єкт господарювання, продукція якого виготовлена в Україні та по певних стандартах. В свою чергу такі умови тендерної документації є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», які позбавляють право участі у даній закупівлі суб’єктам господарювання, які реалізують в Україні аналогічний товар, що виготовляється іноземними виробниками та імпортується в Україну вітчизняними постачальниками. Таким чином, тендерна документація замовника містить вимоги, які не сприяють відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, тендерна документація замовника складена з порушенням вищевказаних норм Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи викладене, вимагаємо: Усунути порушення Закону України “Про публічні закупівлі» та внести зміни до Тендерної документації у закупівлі за ДК 021:2015 код 33140000-3: Медичні матеріали (Медичні матеріали різні 27 найменувань), ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-08-002113-b, шляхом виключення з додатку 3 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації замовника наступних дискримінаційних вимог до товарів – шприців об’ємом 2, 5, 10, 20 мл., а саме: вимогу щодо виробника шприців, яка передбачає наявність виробничих потужностей лише в Україні, а також внести зміни до даної тендерної документації, передбачивши в ній рівну можливість для участі у даній закупівлі учасникам з відповідною продукцією вітчизняного та іноземного виробництва.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що що під час складання тендерної документації за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, ч. 1 ст. 3, а саме: «Закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Відповідно до вимог ст. 5 Закону замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Проаналізувавши ринок медичних виробів України, а саме виробництва шприців ін’єкційних одноразового використання, трьохкомпонентних, стерильних об’ємом 2, 5, 10, 20 мл було встановлено, що на території нашої держави свою господарську діяльність проводить не одне підприємство, а саме: 1) ТОВ "ГЕМОПЛАСТ" м.. Білгород Дністровський Київська обл. 2) ТОВ ЮРИЯ-ФАРМ, м.Черкаси, Черкаська область. 3) ПрАТ "Тюмень-Медико-Сміла" м. Сміла Черкасска область. 4) ТОВ УМЕДО ГРУП м. Макарів, Київська обл. Таким чином КНП «Хотинська багатопрофільна лікарня» вважає що не було порушено принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не було штучного звуженна кола потенційних учасників. Дану вимогу також аргументуємо тим що КНП « Хотинська багатопрофільна лікарня» є опорною лікарнею по боротьбі із коронавірусною хворобою COVID-19 (SARS-CoV-2). Медична допомога надавалась не тільки жителям нашого міста та області, а і пацієнтам найблиших населених пенктів Хмельницької та Тернопільської обл. З метою гарантії постачання якісного не фальсифікованого товару, що може негативно позначитися на процесі та якості надання медичної допомоги пацієнтам, Замовник вважає за необхідне додатково отримати інформацію про потужності.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.09.2021 00:02