• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запобіжні клапани)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-08-31-001835-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Запобіжні клапани». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

952 273.55 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 522.74 UAH
Період оскарження: 08.09.2021 11:52 - 07.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Обґрунтування відповідності тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» вимогам тендерної документації

Номер: 9442fb5d3d99476fbe35ca602b0b8ec3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-004545-c.b1
Назва: Обґрунтування відповідності тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» вимогам тендерної документації
Скарга:
Відповідно до пункту 1.1. розділу 3 тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла/-ів, перелік яких визначено в Додатку ІІ до даної документації. Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» наступного змісту: «Перелік виявлених невідповідностей - Учасником надано довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій не зазначено: строк дії договору та статус виконання. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.2.1.1. Додатку ІІ до тендерної документації: Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки/листа учасника (в довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** із зазначенням: назва, код ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору, статус виконання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканкопію довідки/листа учасника про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відповідно до вимог п.2.1.1. Додатку ІІ до тендерної документації» Наведені вище невідповідності були виправлені ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ПРОМАРМАТУРА». Натомість, з аналізу тексту наведеного повідомлення Замовника вбачається відсутність вимоги останнього про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» в частині надання Опитувальника контрагента за формою, що викладена у Додатку V-а до Тендерної документації, тобто інформація щодо участі компанії в об’єднаннях підприємств та порядок подачі такої інформації тендерним комітетом не було кваліфіковано як порушення та вимоги щодо їх усунення в порядку визначеному законодавством не висунуто. Таким чином, подальше відхилення тендерної пропозиції цього учасника із підстав, що не були раніше викладені у повідомленні про усунення порушень тендерної документації, свідчить про невідповідність дій Замовника Тендерній документації. Разом з тим не виявлення можливих порушень щодо інформації про участь в об’єднаннях та подальше відхилення з цих підстав тендерної пропозиції свідчить про неправомірність такого відхилення, що має стати наслідком скасування оскаржуваного рішення через порушення процедури попереднього виявлення недоліків тендерної документації Замовником. Крім того, відповідно до вимоги, викладеної в п. 3 Додатку № 2 тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам, зазначеним в цьому Додатку до тендерної документації, учасник надає: Інформацію про учасника, а саме Опитувальник контрагента за формою, що викладена у Додатку V-а до Тендерної документації. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА» завантажено у складі тендерної пропозиції файл з назвою «Опитувальник контрагента.pdf». З аналізу вимоги, викладеної в п. 3 Додатку № 2 тендерної документації вбачається наступне: По-перше, неповне надання інформації в опитувальнику контрагента за встановленою формою не є безумовною підставою відхилення тендерної пропозиції учасника, а лише може бути такою, з огляду на відповідне твердження самого Замовника у п. 3 Додатку № 2 тендерної документації. По-друге, ненадання в Опитувальнику інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, не буде підставою для відхилення пропозиції учасника. Таким чином, Замовником в тендерній документації прямо зазначено, що інформація яка перебуває у вільному доступі є фактично доступною для перевірки Замовником і не вимагає від учасника проведення додаткових дій щодо доведення такої загально доступної інформації до відома Замовника. Так, інформація щодо участі підприємства у об'єднаннях оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: Інтернет джерело https://clarity-project.info/smida/21871578?year=2020 , згідно якого вбачається, що ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА» не належить до будь-яких об'єднань підприємств. Clarity Project є системою аналітики відкритих даних. Вся опублікована інформація отримується з відкритих державних джерел відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Відповідно до ст. 10-1 цього закону, публічна інформація у формі відкритих даних — це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації. Відповідно до абз. 2 ст. 34 Конституції, кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб — на свій вибір. Так, джерелом даних, яке в тому числі, використовується вказаною системою є дані Агентства з розвитку інфраструктури фондового ринку України (АРІФРУ). Офіційна інтернет адреса вказаного вище Агентства https://smida.gov.ua/ Команда Агентства розробила програмний комплекс, який дозволяє учасникам ринку оприлюднювати регульовану інформацію в Загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та подавати електронну звітність та/або адміністративні дані до НКЦПФР відповідно до встановлених вимог. Агентство надає широкий спектр послуг, в тому числі і інформаційні послуги, а саме надання аналітичних вибірок зі звітності українських компаній, використовуючи різні критерії відбору. Надана інформація вже оприлюднена і не є інсайдерською (інформація з наведеного вище інтернет сайту). В свою чергу, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА» подає до даного Агентства річну звітність, серед якої міститься і опис бізнесу, з тексту якого також вбачається не належність Товариства до будь-яких об'єднань підприємств. Дана інформація оприлюднена за наступним Інтернет посиланням - https://smida.gov.ua/db/feed/showform/bus_text/57864 та копія такого опису додатково долучається до даної скарги. Окремо вважаю за необхідне зазначити, що домен GOV.UA призначений для органів державної влади України, що вкотре свідчить про публічність інформації, що розташована на вказаному вище сайті. Виходячи із системного аналізу наведених вище обставин, слід дійти висновку, що інформація, щодо не належності ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» до будь-яких об'єднань підприємств оприлюднена у формі відкритих даних, а отже відхилення Замовником тендерної пропозиції з підстав її ненадання в Опитувальнику контрагента свідчить про невідповідність дій Замовника Тендерній документації та наявність підстав для скасування оскаржуваного рішення. Враховуючи вищевикладене, слід дійти висновку, що тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» відповідає вимогам тендерної документації, у зв'язку з чим, Замовник зобов'язаний був допустити до аукціону тендерну пропозицію такого учасника. Зі свого боку, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА», незважаючи на наявність відповідного обов'язку допустити до проведення аукціону дану тендерну пропозицію. Відхиливши тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА», Замовником було допущено грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та права ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію та рівність, на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства та зобов’язання Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким допустити до аукціону ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА».
Дата розгляду скарги: 04.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.10.2021 18:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.11.2021 15:34
Дата виконання рішення Замовником: 12.11.2021 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМАРМАТУРА", яка була подана за процедурою закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запобіжні клапани)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-09-08-004545-c), затверджене протоколом № 21/Т/197-р-1 від 21.10.2021.
Задовільнена: Так
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМАРМАТУРА", Лемберг А.М. 380562356671 LEMA@PROMARMATURA.UA http://www.promarmatura.ua
Скарга
Скасована

Обґрунтування відповідності тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» вимогам тендерної документації

Номер: 49c4df60d7b447348945c74842338228
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-004545-c.b2
Назва: Обґрунтування відповідності тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» вимогам тендерної документації
Скарга:
Відповідно до пункту 1.1. розділу 3 тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла/-ів, перелік яких визначено в Додатку ІІ до даної документації. Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» наступного змісту: «Перелік виявлених невідповідностей - Учасником надано довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій не зазначено: строк дії договору та статус виконання. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п.2.1.1. Додатку ІІ до тендерної документації: Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки/листа учасника (в довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** із зазначенням: назва, код ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору, статус виконання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканкопію довідки/листа учасника про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відповідно до вимог п.2.1.1. Додатку ІІ до тендерної документації» Наведені вище невідповідності були виправлені ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ПРОМАРМАТУРА». Натомість, з аналізу тексту наведеного повідомлення Замовника вбачається відсутність вимоги останнього про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» в частині надання Опитувальника контрагента за формою, що викладена у Додатку V-а до Тендерної документації, тобто інформація щодо участі компанії в об’єднаннях підприємств та порядок подачі такої інформації тендерним комітетом не було кваліфіковано як порушення та вимоги щодо їх усунення в порядку визначеному законодавством не висунуто. Таким чином, подальше відхилення тендерної пропозиції цього учасника із підстав, що не були раніше викладені у повідомленні про усунення порушень тендерної документації, свідчить про невідповідність дій Замовника Тендерній документації. Разом з тим не виявлення можливих порушень щодо інформації про участь в об’єднаннях та подальше відхилення з цих підстав тендерної пропозиції свідчить про неправомірність такого відхилення, що має стати наслідком скасування оскаржуваного рішення через порушення процедури попереднього виявлення недоліків тендерної документації Замовником. Крім того, відповідно до вимоги, викладеної в п. 3 Додатку № 2 тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам, зазначеним в цьому Додатку до тендерної документації, учасник надає: Інформацію про учасника, а саме Опитувальник контрагента за формою, що викладена у Додатку V-а до Тендерної документації. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА» завантажено у складі тендерної пропозиції файл з назвою «Опитувальник контрагента.pdf». З аналізу вимоги, викладеної в п. 3 Додатку № 2 тендерної документації вбачається наступне: По-перше, неповне надання інформації в опитувальнику контрагента за встановленою формою не є безумовною підставою відхилення тендерної пропозиції учасника, а лише може бути такою, з огляду на відповідне твердження самого Замовника у п. 3 Додатку № 2 тендерної документації. По-друге, ненадання в Опитувальнику інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, не буде підставою для відхилення пропозиції учасника. Таким чином, Замовником в тендерній документації прямо зазначено, що інформація яка перебуває у вільному доступі є фактично доступною для перевірки Замовником і не вимагає від учасника проведення додаткових дій щодо доведення такої загально доступної інформації до відома Замовника. Так, інформація щодо участі підприємства у об'єднаннях оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: Інтернет джерело https://clarity-project.info/smida/21871578?year=2020 , згідно якого вбачається, що ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА» не належить до будь-яких об'єднань підприємств. Clarity Project є системою аналітики відкритих даних. Вся опублікована інформація отримується з відкритих державних джерел відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Відповідно до ст. 10-1 цього закону, публічна інформація у формі відкритих даних — це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації. Відповідно до абз. 2 ст. 34 Конституції, кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб — на свій вибір. Так, джерелом даних, яке в тому числі, використовується вказаною системою є дані Агентства з розвитку інфраструктури фондового ринку України (АРІФРУ). Офіційна інтернет адреса вказаного вище Агентства https://smida.gov.ua/ Команда Агентства розробила програмний комплекс, який дозволяє учасникам ринку оприлюднювати регульовану інформацію в Загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та подавати електронну звітність та/або адміністративні дані до НКЦПФР відповідно до встановлених вимог. Агентство надає широкий спектр послуг, в тому числі і інформаційні послуги, а саме надання аналітичних вибірок зі звітності українських компаній, використовуючи різні критерії відбору. Надана інформація вже оприлюднена і не є інсайдерською (інформація з наведеного вище інтернет сайту). В свою чергу, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА» подає до даного Агентства річну звітність, серед якої міститься і опис бізнесу, з тексту якого також вбачається не належність Товариства до будь-яких об'єднань підприємств. Дана інформація оприлюднена за наступним Інтернет посиланням - https://smida.gov.ua/db/feed/showform/bus_text/57864 та копія такого опису додатково долучається до даної скарги. Окремо вважаю за необхідне зазначити, що домен GOV.UA призначений для органів державної влади України, що вкотре свідчить про публічність інформації, що розташована на вказаному вище сайті. Виходячи із системного аналізу наведених вище обставин, слід дійти висновку, що інформація, щодо не належності ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» до будь-яких об'єднань підприємств оприлюднена у формі відкритих даних, а отже відхилення Замовником тендерної пропозиції з підстав її ненадання в Опитувальнику контрагента свідчить про невідповідність дій Замовника Тендерній документації та наявність підстав для скасування оскаржуваного рішення. Враховуючи вищевикладене, слід дійти висновку, що тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» відповідає вимогам тендерної документації, у зв'язку з чим, Замовник зобов'язаний був допустити до аукціону тендерну пропозицію такого учасника. Зі свого боку, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА», незважаючи на наявність відповідного обов'язку допустити до проведення аукціону дану тендерну пропозицію. Відхиливши тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА», Замовником було допущено грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та права ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПРОМАРМАТУРА» на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію та рівність, на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства та зобов’язання Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким допустити до аукціону ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРОМАРМАТУРА». На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника (АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ") скасувати рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій, про відхилення тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМАРМАТУРА" (Код ЄДРПОУ 21871578) під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015:42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запобіжні клапани)», ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-08-004545-c; 3. Зобов'язати Замовника (АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ") прийняти нове рішення, яким допустити до аукціону тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМАРМАТУРА" (Код ЄДРПОУ 21871578) під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015:42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запобіжні клапани)», ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-08-004545-c. Документи на які ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМАРМАТУРА" посилається в цій скарзі знаходяться у відкритому доступі, які можна завантажити на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ за ідентифікатором закупівлі № UA-2021-09-08-004545-c, а також додатково до даної скарги долучаються наступні документи: 1. Інформація з інтернет джерела https://clarity-project.info/smida/21871578?year=2020 ; 2. Інформація з інтернет джерела https://smida.gov.ua/db/feed/showform/bus_text/57864 .
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 25.10.2021 16:04
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМАРМАТУРА", Лемберг А.М. 380562356671 LEMA@PROMARMATURA.UA http://www.promarmatura.ua