-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: 35492 Халат ізолюючий, одноразового застосування (Халат ізоляційний медичний одноразовий ), 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, 58382 – Костюм хірургічний одноразового використання, нестерильний (Комбінезон захисний), 58382 – Костюм хірургічний одноразового використання, стерильна(Комбінезон захисний), 58382 – Костюм хірургічний одноразового використання, нестерильний (Комбінезон захисний), 58382 – Костюм хірургічний одноразового використання, нестерильний (Комбінезон захисний), 46238 - Стерильна пробірка, 57793 - Респіратор загального застосування.
Мова, якою учасники повинні готувати тендерні пропозиції - українська. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики в Додатку №3 до Оголошення
Завершена
2 547 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 474.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 474.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2021 10:14 - 22.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимоги щодо відхилення пропозиції та визнання переможцем
Номер:
1e83a77e7b5042e6b345de3a30247cf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-002017-c.b10
Назва:
Вимоги щодо відхилення пропозиції та визнання переможцем
Вимога:
Пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога2.pdf 06.10.2021 17:25
- ДОДАТОК 3.bmp 13.10.2021 15:40
- ДОДАТОК 2.pdf 13.10.2021 15:40
- Додаток1.pdf 13.10.2021 15:40
- ДОДАТОК 4.pdf 13.10.2021 15:40
Дата подачі:
06.10.2021 17:26
Вирішення:
Доброго дня.
Шановний Учаснику ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
В медико-технічних вимогах до пизиції №4- комбінезону медичний стерильного розмір L (50-52) вказанв вимога, що до методу стерилівзації саме -Газова стерилізація (оксидом етилену) - це прогресивний метод, який забезпечує більш тривалий термін придатності стерильного матеріалу та використовується на передових виробництвах ,що давно себе позитовно зарекомендували . Радіаційна стерилізація має низку недоліків: під впливом гамма-опромінення руйнується структура полімерного матеріалу, а це негативно впливає на міцність тканин та матеріалів, і з часом вони стають непридатними до використання. До того ж такий одяг втрачає естетичний вигляд, має неприємний запах. Окрім того, згідно Національного стандарту України (що додаємо) «Стерилізація виробів медичного Призначення. Вимоги до валідації та поточного контролю. Радіаційна Стерилізація» вироби з поліпропілену (спанбонд, СММС в даному випадку) – мають погану радіаційну стійкість, фізичні властивості значно погіршуються під час опромінення (матеріал стає вкрай крихким та може розсипатися в руках).Додаток 1 Щільність на метод стерилізації не відповідають медико –технічним вимогам замовника позиція 4, та по щільності позиція 6 і 7. Порівняльна таблиця дадається , але заміна не є рівнозначною. А головне при порівняльних дослідженнях продукції усіх учасників торгів , продукція ФОП Шмалько А.М. не задовільнила замовника.
За останні два роки з’явилась велика кількість виробників медичного одягу, які не завжди пропонують продукцію хорошої якості. Вимога надати взірець продукції – дуже поширена практика. Замовники просять зразки, учасники надають зразки.
Оцінка зразка - це такий спосіб оцінки якості товару до якого ми всі, як споживачі, звикли спираючись на власні органи відчуття та багаторічний досвід персоналу, подібний тест – підстава для прийняття рішень що до купівлі за власний кошт та підстава для прийняття рішення про відхилення або акцепту пропозиції учасника на тендері. Висновок про невідповідність наданого зразку викладені в проткоолі. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник прописує вимоги до предмету закупівлі у тендерній документації, а саме:
п.3, ч.2, ст.22 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Згідно п.33, ч.1., ст.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг), що можуть включати показники впливу на довкілля, відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
Тобто, Закон визначає що всі технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі мають бути підтверджені документально – довідками, сертифікатами, протоколами випробувань, кресленнями, малюнками та іншим, але якість товару замовник має право оцінити наглядно..Підсумовуючи: наявність зразків це практика, яка є прийнятною в цій сфері замовниками та на який, здебільшого, погоджуються постачальники.
У практиці АМКУ не має принципового заперечення вимозі надати авторизаційний лист або лист підтвердження від виробника. Все залежить від конкретної ситуації та аргументації скаржника та замовника. Основне правило – вимога не повинна жорстко обмежити доступ учасників ринку до участі в закупівлі. Лист підтвердження чи авторизаційний лист – це досить поширена практика підтвердження взаємовідносин виробника або дистрибтора з постачальником. Якщо на ринку є певна кількість учасників які мають такі листи – АМКУ не визнає це дискримінацією. Якщо, наприклад, замовник затребує статус офіційного представника, це може суттєво звузити конкуренцію. В цьому випадку АМКУ може вимагати від замовника розширити кількість варіантів підтвердження зв’язку між учасником та виробником/дистриб'ютором. Наприклад, мати статус авторизованого представника, сервісного партнера, дилера, тощо. Лист від виробника/дистриб'ютора – це, зазвичай, досить проста вимога для учасників ринку, і багато учасників його без проблем отримують . Гарантійні листи надані ТОВ « ВО Венера» та ФОП Литвиненко А.О в повній мірі по всім позиціям тендеру, але виробником ТОВ «ВП Статус» Україна обом учасникам надав різні гарантійні листи але в обох листах містяться дані з кодом, номером закупівлі та повним переліком предмету закупівлі без загальної назви (копії гарантійних додаються (додаток 2,3), що не є порушенням, але в технічній спеціфікації ТОВ « ВО Венера» виробником респіраторів БУК-3К вказано ПП «Статус» Україна, а не ТОВ «ВП Статус» Україна , які є принципово різними організаціями, але при розгляді документації ТОВ « ВО Венера» з невідомих пичин в гарантійному листі від ТОВ "вп "СТАТУС" не вказав залишкового терміну придатності який мав бути не менше 80%, що не притаманно даній організації при видачі ссвовїх гарантійних листів.
В Тендерній документації ФОП Литвиненко папка з сертифікати представлена окремим файлом в PDF форматі, перші сторінки якої є таблиця з номерацією та посиланням на конкретні сторінки документації даного файлу , що засвідчує декларування та якість запронованого товару , що і вимагалась нами –замовником.
Замовник вимагає завантажити в Prozorro належним чином засвічену копію документу з оригіналу, а не копію з копії. АМКУ стає на бік замовника, якщо вдається встановити, що замість затребуваної копії з оригіналу подана копія з копії або навпаки.Атрибутами належно засвіченої копії документа виступають:
• Підпис уповноваженої особи із зазначенням прізвища, ініціалів, посади (загальний КЕП –кваліфікаційний електронний підпис на захищеному токені)
• Відбиток печатки(для фізичних осіб- підприємців не є обов’язковим)
Відсканований оригінал документу подається у кольоровому форматі без вищеперехованих підписів та печаток, лише підсумково завіряється накладанням КЕПу. Як і зроблено у випадку ФОП Литвиненко А.О. Якщо завантажується копії з копії, то з’являється вимога щодо засвідчення такого документа у випадку юридичних осіб відбитком печатки та підписом уповноваженої особи із зазначенням прізвища ініціалів , посади та дати .
Аплікатор на пластикові паличці в пробірці з захисним ковпачком стерильний №100 запропонований ФОП Литвиненко А.О. згідно декларації (Додаток 4) простерилізований радіаційним методом ,а не газовим ,тому надавати протокол випробувань на наявність залишку оксиду етилену не є логічним.
Всі гарантійні листи учасника ФОП Литвиненко А.О. оформлені вірно ,згідно вимог тендерної документації (за винятком формальної помилки в гарантйних листах обох учасників від ТОВ «ВП «Статус» Україна –вказана не назва предмета закупівлі , а предмети закупівлі детально) і дуже дивним є факт, що вони мають зовсім різні форми заповнення.( порівняння Додатку 2 і 3) В учасника ТОВ «ВП Венера» в гарантйному листі відсутні гарантійні зобов’язання що до термінів придатності. Буду змушена звернутись до виробника за поясненням даного факту та за підтверженням чинності представлених гарантійних листів
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимоги щодо відхилення пропозиції та визнання переможцем
Номер:
01cd2401eba4475a8f6db76b1ea3e6b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-002017-c.b9
Назва:
Вимоги щодо відхилення пропозиції та визнання переможцем
Вимога:
Тендерну пропозицію було відхилено безпідставно.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога1.pdf 06.10.2021 17:23
- ДОДАТОК 4.pdf 13.10.2021 15:44
- ДОДАТОК 2.pdf 13.10.2021 15:44
- ДОДАТОК 3.bmp 13.10.2021 15:44
- Додаток1.pdf 13.10.2021 15:44
Дата подачі:
06.10.2021 17:24
Вирішення:
Доброго дня.
Шановний Учаснику ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
В медико-технічних вимогах до пизиції №4- комбінезону медичний стерильного розмір L (50-52) вказанв вимога, що до методу стерилівзації саме -Газова стерилізація (оксидом етилену) - це прогресивний метод, який забезпечує більш тривалий термін придатності стерильного матеріалу та використовується на передових виробництвах ,що давно себе позитовно зарекомендували . Радіаційна стерилізація має низку недоліків: під впливом гамма-опромінення руйнується структура полімерного матеріалу, а це негативно впливає на міцність тканин та матеріалів, і з часом вони стають непридатними до використання. До того ж такий одяг втрачає естетичний вигляд, має неприємний запах. Окрім того, згідно Національного стандарту України (що додаємо) «Стерилізація виробів медичного Призначення. Вимоги до валідації та поточного контролю. Радіаційна Стерилізація» вироби з поліпропілену (спанбонд, СММС в даному випадку) – мають погану радіаційну стійкість, фізичні властивості значно погіршуються під час опромінення (матеріал стає вкрай крихким та може розсипатися в руках).Додаток 1 Щільність на метод стерилізації не відповідають медико –технічним вимогам замовника позиція 4, та по щільності позиція 6 і 7. Порівняльна таблиця дадається , але заміна не є рівнозначною. А головне при порівняльних дослідженнях продукції усіх учасників торгів , продукція ФОП Шмалько А.М. не задовільнила замовника.
За останні два роки з’явилась велика кількість виробників медичного одягу, які не завжди пропонують продукцію хорошої якості. Вимога надати взірець продукції – дуже поширена практика. Замовники просять зразки, учасники надають зразки.
Оцінка зразка - це такий спосіб оцінки якості товару до якого ми всі, як споживачі, звикли спираючись на власні органи відчуття та багаторічний досвід персоналу, подібний тест – підстава для прийняття рішень що до купівлі за власний кошт та підстава для прийняття рішення про відхилення або акцепту пропозиції учасника на тендері. Висновок про невідповідність наданого зразку викладені в проткоолі. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник прописує вимоги до предмету закупівлі у тендерній документації, а саме:
п.3, ч.2, ст.22 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Згідно п.33, ч.1., ст.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг), що можуть включати показники впливу на довкілля, відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
Тобто, Закон визначає що всі технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі мають бути підтверджені документально – довідками, сертифікатами, протоколами випробувань, кресленнями, малюнками та іншим, але якість товару замовник має право оцінити наглядно..Підсумовуючи: наявність зразків це практика, яка є прийнятною в цій сфері замовниками та на який, здебільшого, погоджуються постачальники.
У практиці АМКУ не має принципового заперечення вимозі надати авторизаційний лист або лист підтвердження від виробника. Все залежить від конкретної ситуації та аргументації скаржника та замовника. Основне правило – вимога не повинна жорстко обмежити доступ учасників ринку до участі в закупівлі. Лист підтвердження чи авторизаційний лист – це досить поширена практика підтвердження взаємовідносин виробника або дистрибтора з постачальником. Якщо на ринку є певна кількість учасників які мають такі листи – АМКУ не визнає це дискримінацією. Якщо, наприклад, замовник затребує статус офіційного представника, це може суттєво звузити конкуренцію. В цьому випадку АМКУ може вимагати від замовника розширити кількість варіантів підтвердження зв’язку між учасником та виробником/дистриб'ютором. Наприклад, мати статус авторизованого представника, сервісного партнера, дилера, тощо. Лист від виробника/дистриб'ютора – це, зазвичай, досить проста вимога для учасників ринку, і багато учасників його без проблем отримують . Гарантійні листи надані ТОВ « ВО Венера» та ФОП Литвиненко А.О в повній мірі по всім позиціям тендеру, але виробником ТОВ «ВП Статус» Україна обом учасникам надав різні гарантійні листи але в обох листах містяться дані з кодом, номером закупівлі та повним переліком предмету закупівлі без загальної назви (копії гарантійних додаються (додаток 2,3), що не є порушенням, але в технічній спеціфікації ТОВ « ВО Венера» виробником респіраторів БУК-3К вказано ПП «Статус» Україна, а не ТОВ «ВП Статус» Україна , які є принципово різними організаціями, але при розгляді документації ТОВ « ВО Венера» з невідомих пичин в гарантійному листі від ТОВ "вп "СТАТУС" не вказав залишкового терміну придатності який мав бути не менше 80%, що не притаманно даній організації при видачі ссвовїх гарантійних листів.
В Тендерній документації ФОП Литвиненко папка з сертифікати представлена окремим файлом в PDF форматі, перші сторінки якої є таблиця з номерацією та посиланням на конкретні сторінки документації даного файлу , що засвідчує декларування та якість запронованого товару , що і вимагалась нами –замовником.
Замовник вимагає завантажити в Prozorro належним чином засвічену копію документу з оригіналу, а не копію з копії. АМКУ стає на бік замовника, якщо вдається встановити, що замість затребуваної копії з оригіналу подана копія з копії або навпаки.Атрибутами належно засвіченої копії документа виступають:
• Підпис уповноваженої особи із зазначенням прізвища, ініціалів, посади (загальний КЕП –кваліфікаційний електронний підпис на захищеному токені)
• Відбиток печатки(для фізичних осіб- підприємців не є обов’язковим)
Відсканований оригінал документу подається у кольоровому форматі без вищеперехованих підписів та печаток, лише підсумково завіряється накладанням КЕПу. Як і зроблено у випадку ФОП Литвиненко А.О. Якщо завантажується копії з копії, то з’являється вимога щодо засвідчення такого документа у випадку юридичних осіб відбитком печатки та підписом уповноваженої особи із зазначенням прізвища ініціалів , посади та дати .
Аплікатор на пластикові паличці в пробірці з захисним ковпачком стерильний №100 запропонований ФОП Литвиненко А.О. згідно декларації (Додаток 4) простерилізований радіаційним методом ,а не газовим ,тому надавати протокол випробувань на наявність залишку оксиду етилену не є логічним.
Всі гарантійні листи учасника ФОП Литвиненко А.О. оформлені вірно ,згідно вимог тендерної документації (за винятком формальної помилки в гарантйних листах обох учасників від ТОВ «ВП «Статус» Україна –вказана не назва предмета закупівлі , а предмети закупівлі детально) і дуже дивним є факт, що вони мають зовсім різні форми заповнення.( порівняння Додатку 2 і 3) В учасника ТОВ «ВП Венера» в гарантйному листі відсутні гарантійні зобов’язання що до термінів придатності. Буду змушена звернутись до виробника за поясненням даного факту та за підтверженням чинності представлених гарантійних листів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимоги щодо відхилення пропозиції та визнання переможцем
Номер:
8eb9e27fd34c419ea43debdc67bf2f62
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-002017-c.b8
Назва:
Вимоги щодо відхилення пропозиції та визнання переможцем
Вимога:
Пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги.pdf 06.10.2021 17:04
Дата подачі:
06.10.2021 17:04
Опис причини скасування:
технічний сбій
Дата скасування:
06.10.2021 17:16
Вимога
Відкликано скаржником
Вимоги щодо відхилення пропозиції та визнання переможцем
Номер:
29946d4db9ed4e8c8146304c55042205
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-002017-c.b7
Назва:
Вимоги щодо відхилення пропозиції та визнання переможцем
Вимога:
Тендерну пропозицію було відхилено безпідставно. Пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги.pdf 06.10.2021 16:59
Дата подачі:
06.10.2021 17:02
Опис причини скасування:
технічний сбій
Дата скасування:
06.10.2021 17:16
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень
Номер:
57a8c706c752414f8bee8b44c4a75bbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-002017-c.b6
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
08 вересня 2021 року Замовником було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-08-002017-c з предметом закупівлі за ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (35492 Халат ізолюючий, одноразового застосування (Халат ізоляційний медичний одноразовий ), НК 024:2019 « 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, 58390 Комбінезон гігієнічний для відвідувачів(Костюм біологічного захисту (комбінезон одноразовий), 58391 Комбінезон гігієнічний для відвідувачів(Костюм біологічного захисту (комбінезон одноразовий), 58392 Комбінезон гігієнічний для відвідувачів(Костюм біологічного захисту (комбінезон одноразовий), 58393 Комбінезон гігієнічний для відвідувачів(Костюм біологічного захисту (комбінезон одноразовий), НК 024:2019: 46238 - Стерильна пробірка, 557793 - Респіратор загального застосування.)
Тендерна документація зазначеної публічної закупівлі містить грубі невідповідності вимогам ЗУ « Про публічні закупівлі», а саме :
1. Тендерна документація містить технічні помилки , які впливають на суть вимог Тендерної документації :
1.1. У пункті 1 розділу 5 ТД вказано , що " Учасник визначає ціну предмету закупівлі , який він пропонує надати за Договором на умовах Інкотермс " м. Київ, вул. Еспланадна, 30 б". В той же час , в інших умовах закупівлі вказано, що поставка здійснюється за адресою : 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я,1.
Пропонуємо привести ТД у відповідність до реальної потреби у поставці товару на конкретно-визначену адресу .
1.2. У п.11 Додатку № 4 йдеться про стерильну продукцію, в інших розділах ТД не має мови про стерильність продукції. Пропонуємо виключити з тексту ТД положення про стерильність продукції.
1.3. Додаток 5 п 12. ТД Замовник ви Наявність сервісних центрів . Реалізація товарів , що є предметом закупівлі не предбачає організацію сервісних центрів ( навідміну від реалізації медичного обладання, тощо) .Пропонуємо виключти з ТД даний пункт .
2. У додатку №2 ТД написано , що Замовник вимагає від учасників подання документів , що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів .
Замовник зазначає, що аналогічним є договір предмет якого є аналогічним з предметом закупівлі.
Предметом цієї закупівлі за ДК 021:2015:33190000-8 є : Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (35492 Халат ізолюючий, одноразового застосування (Халат ізоляційний медичний одноразовий ), НК 024:2019 « 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, 58390 Комбінезон гігієнічний для відвідувачів(Костюм біологічного захисту (комбінезон одноразовий), 58391 Комбінезон гігієнічний для відвідувачів(Костюм біологічного захисту (комбінезон одноразовий), 58392 Комбінезон гігієнічний для відвідувачів(Костюм біологічного захисту (комбінезон одноразовий), 58393 Комбінезон гігієнічний для відвідувачів(Костюм біологічного захисту (комбінезон одноразовий), НК 024:2019: 46238 - Стерильна пробірка, 557793 - Респіратор загального застосування.)
Попри чітке визначення предмету закупівлі у ТД Замовник, що аналогічним є договір на закупівлю " персональних хронометрів", які не мають відношення до предмету закупівлі .
Пропонуємо змінити ТД та зазначити вимоги до аналогічного договору як до договору предмето якого є товар аналогічний з предметом закупівлі за назвою товару .
2.1. У додатку № 4 ТД Замовник вказує, що При поставці товару учасник надає копію сертифікату якості виробника ( паспортів якості , сертифікат аналізу , звітів тестування) . В той же час, перелічені документи – це документи , які видаються за результатами проведення оцінки відповідності лікарських засобів. Лікарський засіб - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу ( ст. 1 ЗУ « Про лікарські засоби» ). Отже , смислове визначення поняття лікарського засобу свідчить , що предмет закупівлі не відноситься до лікарських засобів. Предметом закупівлі, зокрема , є засоби індивідуального захисту , які відповідно до чинного законодавства проходять процедури оцінки відповідності у визначеному КМУ порядку ( за експертизою типу з випробуваннями на відповідність державних стандартів ) та не проходять клінічних випробувань,які проходять лікарські засоби. Таким чином , вимоги ТД про надання «сертифікат аналізу , звітів тестування» не співвідносяться з вимогами до предмету Закупівлі та є нереальним до виконання Учасниками , які добросовісно та добровільно випробовують та сертифікують ЗІЗ у акредитованих лабораторіях та органах оцінки відповідності у порядку, визначеному чинним законодавством .
Пропонуємо виключити з ТД вимоги про надання документів, які неможливо отримати на ЗІЗ , а саме : - сертифікат аналізу , звітів тестування;
- Текст пункту 6 додатку № 4 ТД пропонуємо змінити у повному обсязі, та прийняти нову редакцію , зазначивши у переліку документів ,які має надати учасник для підтвердження якісно-технічних характеристик : сертифікат експертизи типу , декларацію відповідності, що видані органом оцінки відповідності , акредитованим Національним акредитаційним агентством України, технічний паспорт на виріб .
Не відповідними до предмету закупівлі захисного одягу є вимоги у п. 6 Додатку №4 : " товар повинен бути дозволений до використання у медичній практиці на території україни ... " на підтвердження учасник повинен надати копію свідоцтва про державну реєстрацію "
2. Тендерна документація викладена з порушенням ст. 23 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 23 ЗУ « Про публічні закупівлі»: « Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Замовник у ТД взагалі не визначає вимог до предмету закупівлі на відповідність державним стандартам , як того вимагає МОЗ . Замовник взагалі не зазначив вимоги до ксласу захисту захисного одягу за ДСТУ ЕN 14126:2008
Відповідно до Наказу МОЗ № 722 від 28.03.2020 року «Стандарт екстреної медичної допомоги "Коронавірусна хвороба (COVID-19)" одяг захисний , що використовується медиками у роботі з «ковідними» хворими має відповідати ДСТУ ЕN 14126:2008 за такими характеристиками: « не нижче 4 класу відповідно до класифікації опору до проникнення зараженими рідинами під гідростатичним тиском;
не нижче 4 класу відповідно до класифікації опору до проникнення інфекційних агентів під час механічного контактування з матеріалами, що містять заражені рідини.»
Крім того, Постановою КМУ № 224 від 20.03.2020 року затверджено Перелік лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість.
У розділі вказаної постанови « Медичні вироби, медичне обладнання та інші товари…» міститься підрозділ « Засоби індивідуального захисту*» . У вказаному розділі зазначені позиції товарів,зокрема :
Костюм біологічного захисту/комбінезон***
Халат ізоляційний медичний одноразовий***
Вказані товари позначені кодами УКТЗЕД : 3926 20 00 00, 4818 50 00 00, 6210 10 92 00, 6210 10 98 00, що означає , що товари вироблені з синтетичних, нетканих матеріалів .
При здійсненні постачання зазначеної позиції товарів на митній території України в обов’язковому порядку додається документ про відповідність товару ДСТУ EN 14126:2008 та/або EN 14126:2003.
Пропонуємо внести зміни у ТД та викласти вимогу про відповідність одягу захисного від інфекційних агентів Відповідно до Наказу МОЗ № 722 від 28.03.2020 року «Стандарт екстреної медичної допомоги та визначити вимоги до класу захисту захисного одягу та типу .
Щодо документів , які підтверджують здійснення оцінки відповідності ЗІЗ:
Відповідно до ч.4 ст. 25 ЗУ « Про технічні регламенти та оцінку відповідності» для виконання завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів у випадках, визначених у відповідних технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, повинні або можуть бути залучені органи з оцінки відповідності, зокрема призначені органи.
Відповідно до розділу «Оцінка відповідності» Постанови КМУ № 761 від 27.08.2008 року (технічного регламенту засобів індивідуального захисту, дія якого поширюється на предмет закупівлі): …оцінка відповідності засобів індивідуального захисту, що належать до другої та третьої категорії проводиться за вибором виробника відповідно до модуля В у комбінації з модулем C або D». Відповідно до Постанови КМУ № 95 від 13.01.2016 р. «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» - Модуль оцінки « В» – це процедура оцінки відповідності, визначена як «Експертиза типу».
Експертиза типу є тією частиною процедури оцінки відповідності, в якій призначений орган досліджує технічний проект продукції та перевіряє і засвідчує, що продукція відповідає вимогам технічного регламенту, що застосовуються до неї.
Таким чином, належним підтвердженням відповідності державним та гармонізованими стандартам , в тому числі ДСТУ EN 14126: 2008 - є сертифікат експертизи типу за модулем «В», який може бути виданий призначеним органом оцінки відповідності. Також, за результатами проведення процедур оцінки відповідності виробник може видавати декларацію про відповідність Технічному регламенту засобів індивідуального захисту та /або чинним державним стандартам. Звертаємо увагу, що законом не передбачено видання виробником декларації без застосування відповідних процедур оцінки, в тому числі без проведення випробувань продукції.
Просимо врахувати викладені положення законодавства при розгляді даної вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2021 18:33
Вирішення:
Всі зауваження щодо невідповідності ДТ по даній закупівлі взяті до у ваги Замовником .
Всі недоліки відкориговані з дотримання чинного законодавства згідно вимог ЗУ про публічні закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
технічна специфікація
Номер:
dcf9c4d67abe46a0a0afc86e32add22a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-002017-c.a5
Назва:
технічна специфікація
Вимога:
Тендерною документацією визначено, що якщо технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Однак, в даній процедурі є товарні позиції, які навіть за відсутності посилання на конкретну марку/виробника/процесс виробляються єдиним виробником.
Чисельні рішення АМКУ свідчать про те, що під час визначення предмета замовникам рекомендовано вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог не призвели до можливості здійснення закупівлі лише однієї торговельної назви.
Враховуючи викладене вище, прошу внести зміни до тендерної документації, надавши учасникам можливість надавати аналогічні товари з наданням порівняльної таблиці.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2021 16:47
Вирішення:
Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
аналогічний договір
Номер:
11d104b81d364bffb6dc331ff11c4c6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-002017-c.a4
Назва:
аналогічний договір
Вимога:
В тендерній документації вказано, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару «Персональні хронометри».
Прошу внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2021 16:47
Вирішення:
Відповідні зміни внесені до ДТ.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Додаток 5
Номер:
8362549381ec4d54a2b74a43d9dcca38
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-002017-c.a3
Назва:
Додаток 5
Вимога:
Тендерною документацією визначено, що учасник надає гарантійний лист щодо наявність сервісних центрів в Україні.
Також Додатком 5 визначено, що учасник надає лист, що підтверджує зобов'язання виробника чи його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо) щодо гарантійного обслуговування Товару, який є предметом закупівлі, протягом 12 місяців з дати його поставки, та пост гарантійного обслуговування протягом 12 місяців після закінчення гарантійного терміну.
В проекті договору також вказано, що постачальник гарантує якість Товару протягом всього гарантійного строку реалізації з моменту його виготовлення (за умови дотримання Покупцем правил експлуатації товару) та разом з Товаром надає документ, що підтверджує гарантійне зобов'язання виробника чи його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо) щодо гарантійного обслуговування Товару протягом 12 місяців, та пост гарантійного обслуговування протягом 12 місяців з дати його поставки.
Крім того вказано, що постачальник несе усі витрати та ризики, пов’язані з усуненням недоліків Товару неналежної якості та наданням послуг з гарантійного обслуговування з моменту підписання відповідних документів.
Враховуючи, що товар в цій закупівлі є одноразового використання, прошу роз’яснити чим викликані такі вимоги тендерної документації та, у випадку, якщо вони необґрунтовані, прошу внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2021 16:46
Вирішення:
Дана невідповідність була усунута Замовником.
Зміни внесенні до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Умови закупівлі
Номер:
6e86bea5835b428c8458e2a6ad562931
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-002017-c.a2
Назва:
Умови закупівлі
Вимога:
Вимогами тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція має бути підписана із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) (крім учасників нерезидентів).
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.
Таким чином, прошу внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2021 16:41
Вирішення:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у Тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція має бути підписана із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) (крім учасників нерезидентів).
Учасник-нерезидент у разі неможливості накласти КЕП на свою тендерну пропозицію згідно із законодавством – надає у складі тендерної пропозиції відповідний лист-пояснення.
Однак практика АМКУ щодо цього питання вже є чітко визначеною: УЕП не вважається аналогом КЕП. А оскільки отримати кваліфікаційний підпис можна у будь-якому АЦСК , вимога не є дискримінаційною. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
789ab7fe997c45c5ac49082a9a8e6ff2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-08-002017-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
У Додатоку 4 до тендерної документації до закупівлі UA-2021-09-08-002017-c до товару "Респіратор захисний. Клас захисту FFP3 NR з клапаном БУК 3" технічна специфікація містить посилання на конкретні марку (БУК), виробника (компанія БУК) та на конкретний процес (Респіратор розроблений і виготовлений на власній науковій і виробничій базі компанії БУК). Замовник у тендерній документації вказує, що "Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим.", але не надає обґрунтування власним вимогам.
Також до предмету закупівлі "Респіратор захисний. Клас захисту FFP3 NR з клапаном БУК 3" вказана вимога: "Умови експлуатації: від -30 ° C до +70 ° C, підвищена вологість". Замовник планує використовувати Респіратор у екстримальних температурних умовах чи у приміщенні Бердичівської міської лікарні, де, відповідно до Вимог до повітряно-теплового режиму в лікувально-профілактичних закладах встановлених СЕС, коливання температур має бути в діапазоні від +18 до +27 ° C. Обґрунтування цієї вимоги також відсутнє.
Також зазначаємо, що згідно Інформаційної довідкі щодо Державних стандартів України, які регулюють вимоги до засобів індивідуального захисту Міністерство охорони здоров’я України з огляду на ситуацію, що склалася з поширенням коронавірусної інфекції COVID-2019, та з метою інформування медичної спільноти та суб’єктів господарювання та населення України надавало узагальнену інформацію щодо Державних стандартів України, нормативноправових документів, які регулюють вимоги до засобів індивідуального захисту. Відповідно до витягу із Державних стандартів щодо вимог до засобів індивідуального захисту "Респіратор класу захисту не нижче FFP2" містить такі критерії оцінювання якості:
1.Провинен бути призначений для захисту від дрібнодисперсних аерозолів.
2.Повинен надавати максимальний захист від твердих та рідких аерозолів при концентрації не нижче 12 ПДК.
3.Клас захисту респіратору FFP2/FFP3 згідно з вимогами міжнародних стандартів.
4.Респіратор повинен бути виготовлений з нетканого фільтрувального матеріалу.
5.Повинен бути оснащений носовим зажимом (носовою кліпсою), носовим обтюратором.
Внутрішня частина респіратора має бути виготовлена з м’якого гіпоалергенного нетканого матеріалу.
6.Повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 149:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтрувальні півмаски для захисту від аерозолів. Вимоги, випробування, маркування». Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2008 року №761.
7.Наявність сертифікатів системи управління якістю ISO 9001, ISO 13485 буде перевагою.
Враховуючи вищесказане, вимагаємо від замовника внести зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2021 10:38
Вирішення:
Зміни до медико-технічних характеристик будуть усунені у найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено