• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

нафта і дисциляти

Проводиться повторно

Завершена

883 146.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 13 247.19 UAH
Період оскарження: 08.09.2021 07:53 - 20.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення у сфері публічних закупівель_07.10.21

Номер: 2c69177060f84ac9bbb58c1ff92c8337
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-000032-b.a2
Назва: Вимога про усунення порушення у сфері публічних закупівель_07.10.21
Вимога:
Вимога про усунення порушення у сфері публічних закупівель «08» вересня 2021 року Комунальним підприємством “Новокаховське шляхово- експлуатаційне управління” (надалі - Замовник) було оголошено закупівлю: ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо Євро 5 по паливним талонам номіналом 10 та 20 літрів), що опубліковано на веб-порталі: prozorro.gov.ua (надалі- веб-портал), номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2021-09-08-000032-b. 24.09.2021 року в електронній системі prozorro відбувся аукціон по закупівлі: ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо Євро 5 по паливним талонам номіналом 10 та 20 літрів) (ідентифікатор закупілі: UA-2021-09-08-000032-b). Відповідно до інформації з торгівельного майданчика пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано наступними учасниками: ТОВ " ФОРПОСТ СІТІ " (визнано переможцем). ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» За результатами аукціону, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 05.10.2021 року було визнано переможцем процедури відкритих торгів UA-2021-09-08-000032-b згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо Євро 5 по паливним талонам номіналом 10 та 20 літрів) учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРПОСТ СІТІ». Перед прийняттям рішення про визнання преможцем учасника торгів ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», Замовником 04.10.2021 року було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме у тендерній пропозиції ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» було надано гарантійні листи форпост 21.09 001.jpg.p7s та форпост 21.09 003.jpg.p7s з накладеним удосконаленим електронним підписом (УЕП) з кваліфікованим сертифікатом на незахищеному носії, що не відповідає вимогам розділу 3 Тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв. Так, в системі Prozorro реалізована можливість для Учасника протягом 24 годин виправити свої помилки. Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника та виявляє невідповідність в тендерній пропозиції та пише запит Учаснику, щоб він виправив помилки. Відповідно до ч. 16. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином в ч. 16. ст. 29 міститься вичерпний перелік випадків за яких Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо Євро 5 по паливним талонам номіналом 10 та 20 літрів), затвердженої протокольним рішенням від 08 вересня 2021 року, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» - тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Тип носія – захищений. Тип підпису – кваліфікований. У разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи Учасника, Учасник буде вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до статті 31 Закону. Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15597-р/пк-пз від 14.08.2020 року Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Разом з тим, Законом не передбачено можливості розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема, щодо накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію учасника тощо. Отже, Законом не передбачено можливості розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема щодо накладення електронного цифрового підпису. Сама наявність чи відсутність електронного підпису не дорівнює документам, які підтверджують право цього підпису. Це різні речі і у разі, якщо електронний підпис не накладено — замовник має відхилити пропозицію не у зв'язку з тим, що не скористалися функціоналом 24 години, а за те, що саме Учасник не відповідає встановленим вимогам абз.1 ч. 3 ст.22 Закону, що й було зазначено Замовником у тендерній документації (п. 1 розділу 3 Тендерної документації). Таким чином, Замовником було порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вищевказані документи не підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Крім того, відсутність кваліфікованого електронного підпису у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», свідчить про його невідповідність вимогам встановленим Замовником у Тендерній документації та його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Враховуючи зазначене вище, Комунальним підприємством “Новокаховське шляхово- експлуатаційне управління” порушено вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення публічних закупівель визначених частиною 1 статті 5 Закону. Відповідно до ч.1 ст. 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 05.10.2021 року про визнання переможцем процедури відкритих торгів UA-2021-09-08-000032-b згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо Євро 5 по паливним талонам номіналом 10 та 20 літрів) учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРПОСТ СІТІ» 2. Відновити процедуру закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо Євро 5 по паливним талонам номіналом 10 та 20 літрів) (ідентифікатор закупілі: UA-2021-09-08-000032-b). В разі незадоволення нашої вимоги, ми вимушені будемо звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також до Державної аудиторської служби України для здійснення контролю за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноваженою особою вимогу про усунення порушення у сфері публічних закупівель (номер вимоги: UA-2021-09-08-000032-b.a2) уважно розглянуто та прийнято рішення про відхилення вимоги з наступних підстав. Учасником ТОВ “ТД "САН ОЙЛ" подано скаргу про відміну рішення уповноваженої особи щодо визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" у закупівлі UA-2021-09-08-000032-b код ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо Євро 5 по паливним талонам номіналом 10 та 20 літрів). Зокрема в своїй вимозі Учасник ТОВ “ТД "САН ОЙЛ", посилається на порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині неправомірності надання можливості для Учасника протягом 24 годин виправити свої помилки. Замовником у тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій, такий як наявність матеріально-технічної бази, що визначено розділом 3 Тендерної документації зокрема: “3) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з врахуванням технічних вимог згідно додатку №2: договір про право власності або право користування АЗС (зокрема, оренда (суборенда), або зберігання пального, або партнерське обслуговування паливних талонів учасника на АЗС тощо). У разі користування учасником зазначеними АЗС на підставі будь-якого іншого(-их) договору(-ів), згідно з яким(-ими) відпуск нафтопродуктів здійснюватиметься за паливними талонами, що пропонуються участником на АЗС (договір зберігання пального або договір про партнерське обслуговування паливних талонів) – надається копія(-ї) відповідного(-их) договору(-ів), укладеного(-их) між учасником та власником або орендарем АЗС, або зберігачем палива на АЗС з оригіналом листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС, за паливними талонами зразка учасника. Лист повинен бути виданий на ім’я учасника не раніше червня 2021 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС та зразок копії (або оригіналів) паливних талонів, за якими буде здійснюватися відпуск пального замовнику. На оригінал листа накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП.” Учасник ТОВ " ФОРПОСТ СІТІ " у складі тенддерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерія - наявності АЗС надав гарантійний лист від емітента стреч карток з накладеним удосконаленим електронним підписом (УЕП) на незахищеному носії. Відповідно до ч. 16. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином, відповідно до ч. 16. ст. 29 Закону Замовником реалізовано право Учасника на усунення невідповідностей, що було опущено у документації відповідно розділу 3 Тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Слід зазначити, що Учасник ТОВ “ТД "САН ОЙЛ" у своїй вимозі, невірно трактує норму закону, зазначивши що Законом не передбачено можливості розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема, щодо накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію учасника, оскільки мова йде не про тендерну пропозицію, а про гарантійний лист від емітента талонів, що є частиною тендерної пропозиції взагалі. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ" розміщена на майданчику Прозорро 23.09.2021 року з накладеним на неї КЕП Мовчан М.О. що відповідно до поданих у складі тендерної пропозиції документів має право підпису Тендерної пропозиції. Отже, вимога Тендерної документації щодо накладення на Тендерну пропозицію учасника КЕП (кваліфікованого електронного підпису) виконана при подачі Тендерної пропозиції на електронний майданчик, що свідчить про відсутність підстав для законної відмови Учаснику ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ" . Таким чином, Замовником законодавчо не обґрунтовано свою вимогу, та не доведено неправомірність дій Уповноваженої особи, в частині ухвалення рішення щодо визначення переможця відкритих торгів та надання 24 годин для усунення невідповідності в частині кваліфікаційних критерії Учасником.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги Тендерної документації

Номер: d4a5caa7d7e941b1b98ca45ed6e301bb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-08-000032-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, а саме: 1) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (У РОЗМІРІ НЕ БІЛЬШЕ, НІЖ ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ ЗАКУПІВЛІ). Оскільки, виконати дану вимогу зможуть лише ті постачальники, у яких фінансова звітність не перевищує 883 146,00 гривень. 2) У разі, якщо учасник здійснює перепродаж предмету закупівлі і є партнером власника (емітента) товару (паливні талони), що закуповується замовником, у складі тендерної пропозиції надаються: копія(-ї) відповідного(-их) договору(-ів), укладеного(-их) між учасником та власником (емітентом) товару про відпуск паливних талонів; оригінал листа-гарантії від власника (емітента) паливних талонів, що пропонуються учасником, з підтвердженням того, що строк початку дії паливних талонів починається з моменту підписання договору та становить з дати поставки учасником замовнику не менше ніж 12 місяців, а у разі, якщо власник (емітент) паливних талонів здійснить перехід на паливні талони нового зразку, він гарантує, що здійснить рівноцінний обмін паливних талонів старого зразку, що залишилися у замовника та не були використані, на паливні талони нового зразку, в тому числі стосовно паливних талонів, що залишились у замовника після закінчення строку їх дії. Лист повинен бути виданий на ім’я замовника та учасника ПРОТЯГОМ 10 ДІБ З МОМЕНТУ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ, повинен містити вихідний №, дату, П.І.Б та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала. На оригінал листа накладається КЕП уповноваженої особи власника (емітента) паливних талонів, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП. Повідомляємо, що в електронній системі в учасника немає можливості завантажувати документи після укладання договору. Тому просимо вилучити дану вимогу або змінити: У разі, якщо учасник здійснює перепродаж предмету закупівлі і є партнером власника (емітента) товару (паливні талони), що закуповується замовником, у складі тендерної пропозиції надаються: копія(-ї) відповідного(-их) договору(-ів), укладеного(-их) між учасником та власником (емітентом) товару про відпуск паливних талонів; оригінал листа-гарантії від власника (емітента) паливних талонів, що пропонуються учасником, з підтвердженням того, що строк початку дії паливних талонів починається з моменту підписання договору та становить з дати поставки учасником замовнику не менше ніж 12 місяців, а у разі, якщо власник (емітент) паливних талонів здійснить перехід на паливні талони нового зразку, він гарантує, що здійснить рівноцінний обмін паливних талонів старого зразку, що залишилися у замовника та не були використані, на паливні талони нового зразку, в тому числі стосовно паливних талонів, що залишились у замовника після закінчення строку їх дії. Лист повинен бути виданий на ім’я учасника або замовника, повинен містити вихідний №, дату, П.І.Б та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала. На оригінал листа накладається КЕП уповноваженої особи власника (емітента) паливних талонів, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: усунено дискримінаційні вимоги
Статус вимоги: Задоволено