-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Комунального закладу "Заклад дошкільної освіти "Журавлик" Якушинецької сільської ради" за адресою: Вінницька область, Літинський район Якушинецька територіальна громада, с. Дашківці, вул. Коцюбинського, буд. 5 (ДК 021: 2015 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням Замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
120 342.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 601.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 601.71 UAH
Період оскарження:
07.09.2021 17:32 - 20.09.2021 00:00
Скарга
Скасована
Абсурдність умов
Номер:
f22beffd3eb148329d5d843fe590816f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-07-005631-b.b3
Назва:
Абсурдність умов
Скарга:
видалити вимогу
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД Пултівці (2).doc 15.09.2021 10:29
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
20.09.2021 00:03
Вимога
Вирішена
Абсурдність умов
Номер:
9d226d54a6d74a2a8106e5ad2b6d643a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-07-005631-b.b2
Назва:
Абсурдність умов
Вимога:
Учасник повинен підтвердити «наявність власного пульта цілодобового пожежного спостереження» - в умовах закупівлі чітко вказано «монтаж» не «технічне обслуговування та спостерігання за установками системи пожежної сигналізації», а саме «монтаж системи пожежної сигналізації» - Згідно ліцензійних умов «пульт централізованого спостереження, необхідний лиш при виконанні спостерігання за системами пожежної сигналізації які були раніше змонтовані. Дана вимога є абсурдною і вимагаємо її видалити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2021 14:12
Вирішення:
Шановний Учасник. Наявність пульту централізованого спостереження необхідна для перевірки працездатності системи пожежної сигналізації, яка буде змонтована за результатом виконання договору щодо даної закупівлі, перед підписанням акту прийому і до визначення організації, що буде здійснювати спостереження. Саме для цього передбачається здійснення тестової постановки змонтованого обладнання на централізоване спостереження. Ми внесемо доповнення в технічне завдання для уникнення запитань у інших Учасників.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
17e261cfcd01426d89f179ac512930b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-07-005631-b.b1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
В ТД встановлена вимога "Учасник має надати сертифікати : 1.ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки; 2. ДСТУ ISO/ISE 27001:2015(ISO/ISE 27001:2013 менеджменту інформаційної безпеки ; 3. протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016); 4.«Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT ». дана вимога є дискримінаційною, з огляду на наступне:
1. згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога???
2. Наявність даних сертифікатів не впливає на якість виконання монтажних робіт. Сертифікату якості 9001:2015 більш ніж достатньо.
3. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати згідно ліцензійних умов якими керуються), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Є нормативно-правова база України, яка чітко обумовлює, що потрібно для надання послуг згідно закупівлі і Ви не маєте права перевищувати ці вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що отримання вищезазначених сертифікатив є добровільною справою кожного підприємства і їх отримання не передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо Вас прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2021 09:17
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Послуга надається в навчальному закладі без обмеження в виконанні в період учбового процесу. Тому ми як Замовник маємо право для підтвердження відповідальності Учасника згідно Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Позиція Замовника ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню. Наявність зазначених сертифікатів забезпечує Замовнику співпрацю з Учасником, який впроваджує на своєму підприємстві стандарти, які створюють безпечні і здорові умов праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров’я, знижувати вірогідність потенційних аварій тощо, не завдаючи при цьому школи навколишньому середовищу. Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються. Вимога надати сертифікати: 1.ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки; 2. ДСТУ ISO/ISE 27001:2015(ISO/ISE 27001:2013 менеджменту інформаційної безпеки ; 3. протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016); 4.«Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT» не є і не може бути дискримінаційною. Будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено