• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код 43260000-3 за ДК 021:2015 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (екскаватор-навантажувач JCB 3CX SM, або еквівалент).

екскаватор-навантажувач JCB 3CX SM, або еквівалент

Торги не відбулися

3 400 769.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Період оскарження: 07.09.2021 16:53 - 19.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

код 43260000-3 за ДК 021:2015 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (екскаватор-навантажувач JCB 3CX SM, або еквівалент).

Номер: 3ab5c8651699440ab66e24def2967578
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-07-011144-c.c1
Назва: код 43260000-3 за ДК 021:2015 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (екскаватор-навантажувач JCB 3CX SM, або еквівалент).
Вимога:
Оприлюднити зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вашу вимогу від 08.09.2021 року опубліковану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, (ідентифікатор № UA-2021-09-07-011144-c.c1) про внесення змін до тендерної документації по закупівлі № UA-2021-09-07-011144-c (код 43260000-3 за ДК 021:2015 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка», екскаватор-навантажувач JCB 3CX SM) АТ «Житомиробленерго» розглянуто. За результатами розгляду та у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо додаткову аргументацію щодо відхилення вимоги учасника про внесення змін до тендерної документації, яка полягає у наступному: 1) Стосовно вимоги щодо бази з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування та продажу машин повідомляємо наступне. Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування та продажу машин в Київській або Житомирській областях. АТ «Житомиробленерго» здійснює ремонт і технічне обслуговування електричних мереж, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави у сфері телекомунікацій та зв’язку, а також, що є не менш важливим – населення області. Для виконання своїх зобов’язань, зокрема при можливому виникненні непередбачуваних ситуацій зумовлених саме форс-мажорними обставинами та в умовах оперативного реагування, за умови можливого виходу з ладу товару під час експлуатації його замовником протягом гарантійного терміну, задля унеможливлення зупинення робочого процесу необхідна швидка заміна непрацюючих деталей, ремонт чи обслуговування. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише авторизовані сервісні центри. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога є обґрунтованою. При закупівлі будь-якого транспортного засобу необхідно додатково враховувати також витрати, які здійснює покупець для його сервісного та гарантійного обслуговування, що включає в себе проведення планових і позапланових технічних оглядів, а також здійснення гарантійного ремонту чи заміни дефектного компонента (частини) транспорту. Таким чином наявність бази в межах регіону місцезнаходження АТ «Житомиробленерго», зумовлена оперативним реагуванням переможця закупівлі у випадку необхідності гарантійного обслуговування та зменшення терміну вимушеного простою пов’язаного з виведенням з ладу транспортного засобу та транспортування предмету закупівлі у місце проведення технічного огляду. Враховуючи вищесказане, запропоновані Вами зміни призведуть до додаткових витрат Замовника що стосуються предмету закупівлі, в частині виділення додаткових коштів на паливо для транспортного засобу, витрат пов’язаних з відрядженням працівника (водія) для проведення планового та позапланового технічного огляду, вимушеного простою у випадку гарантійного обслуговуванням і т.д. Як наслідок такі витрати призведуть до прямого порушення основного принципу здійснення публічних закупівель, а саме п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону - «максимальна економія, ефективність та пропорційність». Виходячи з вищевикладеного, Замовник не вважає критерії, викладені в тендерній документації в цій частині дискримінаційними та вирішує залишити умови тендерної документації без змін. 2) Замовником розроблено технічну характеристику предмета закупівлі виходячи з потреб Замовника та керуючись виключно принципами здійснення закупівель згідно із Законом. Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками пропозиції еквіваленту Товару. Замовником надана можливість пропонувати Товар, який має характеристики не гірше в порівнянні з встановленими вимогами. Правом Замовника, яке не обмежено Законом, є бажання закупити техніку, яка володіє кращими технічними характеристиками та відповідає функціональним потребам Замовника. Відповідно до вимоги, Вами запропоновано нам, як Замовнику піти на погіршення ряду технічних характеристик екскаватора – навантажувача, що не відповідає потребам Замовника і полягають у наступному: а) Пунктом 3 Технічних вимог Тендерної документації визначено двигун з наступними характеристиками: дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом (не нижче ЄВРО 2), потужністю не меншою 68,5 кВт (92,0 к.с.), робочим об’ємом до 4400 см куб. Учасником пропонується двигун з більшим об’ємом і наступними технічними характеристиками: дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом (не нижче ЄВРО 2), потужністю не меншою 68,5 кВт (не менше 92,0 к.с.), робочим об’ємом не менше 4400 см куб. Більший об’єм двигуна, який запропоновано Учасником забезпечує більшу витрату палива, а це є економічно недоцільним. б) Пунктом 4 Технічних вимог Тендерної документації визначено, що транспортна довжина екскаватора-навантажувача, не більше 5750 мм. Учасником пропонується транспортна довжина екскаватора-навантажувача, не більше 5950 мм. В даному випадку Замовнику необхідна маневреність екскаватора-навантажувача в роботі в обмеженому просторі. Менша довжина забезпечує маневреність. Запропоновані технічні характеристики екскаватора-навантажувача Учасника є значно гірші. в) Пунктом 14 Технічних вимог Тендерної документації визначено, що суцільний паливний бак без використання додаткових ємностей повинен бути об’ємом – не менше 160 л. Учасником пропонується суцільний паливний бак без використання додаткових ємностей повинен бути об’ємом – не більше 160 л. Чим більший об’єм паливного баку тим більший запас ходу екскаватора-навантажувача. Об’єкти, які необхідно обслуговувати знаходяться на великій відстані один від одного, і тому екскаватор-навантажувач повинен мати можливість доїхати, виконати роботу і повернутись на базу дислокації. г) Пунктом 14 Технічних вимог Тендерної документації визначено, що об’єм системи охолодження двигуна повинен бути – не більше 23 л. Учасником пропонується об’єм системи охолодження двигуна повинен бути – не більше 24 л. Об’єм системи охолодження в розмірі до 23 л. відповідає основним вимогам виробників аналогічних машин. д) Пунктом 20 Технічних вимог Тендерної документації визначено, що навантаження на задній міст: статичне – не менше 22900 кг., динамічне – не менше 9100 кг. Учасником пропонується видалити вищезазначені технічні характеристики навантаження на задній міст з тендерної документації. Зазначені технічні характеристики навантаження на задній міст відповідають основним вимогам виробників аналогічних машин та є дуже суттєвими для екскаватор-навантажувачів. е) Пунктом 26 Технічних вимог Тендерної документації визначено, що максимальний тиск в гідравлічній системі не менше 250 Бар. Учасником пропонується максимальний тиск в гідравлічній системі не більше 250 Бар. Зазначені технічні характеристики відповідають основним вимогам виробників аналогічних машин. ж) Пунктом 36 Технічних вимог Тендерної документації визначено, що максимальна глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5970 мм. Учасником пропонується максимальна глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5800 мм. Запропоновані технічні характеристики екскаватора-навантажувача Учасника є значно гірші в порівнянні з основними характеристиками виробників аналогічних машин. з) Пунктом 37 Технічних вимог Тендерної документації визначено, що максимальна висота завантаження по стандартним нормам (при закритому ковші) не менше 4700 мм. Учасником пропонується максимальна висота завантаження по стандартним нормам (при закритому ковші) не менше 4400 мм. Запропоновані технічні характеристики екскаватора-навантажувача Учасника є значно гірші в порівнянні з основними характеристиками виробників аналогічних машин. Крім того, в ході формування технічного завдання Замовником проведено моніторинг виробників даної техніки та встановлено наявність не менше двох виробників, що відповідають технічним характеристикам, які зазначені в Тендерній документації Замовника. Виходячи з вищевикладеного, Замовник не вважає критерії, викладені в тендерній документації дискримінаційними та відхиляє вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію на закупівлю екскаватора-навантажувача JCB 3CX SM (код 43260000-3 за ДК 021:2015 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка»).
Статус вимоги: Відхилено