• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Патрулювання міста

Завершена

453 849.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 13 615.49 UAH
Період оскарження: 07.09.2021 16:50 - 19.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії та рішення Замовника

Номер: 864eb1dfef164cb0ba818f5cd8131a52
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-07-011082-c.a2
Назва: СКАРГА на дії та рішення Замовника
Скарга:
Управлінням архітектури, капітального будівництва та житлово – комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Патрулювання міста) (UA-2021-09-07-011082-c). Товариство з обмеженою відповідальністю «Агентство Безпеки «Легіон-Київ» (далі – Скаржник) бере участь в зазначеній закупівлі. Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Управління архітектури, капітального будівництва та житлово – комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області № 49 від 30.09.2021 (далі - Протокол) вирішено: «За результатами проведення процедури відкритих торгів по предмету закупівлі згідно ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Патрулювання міста) та враховуючи відповідність вимогам, які були заявлені у тендерній документації, визнати переможцем торгів – ФОП Перехреста Станіслава Віталійовича». ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ”, розглянувши документи тендерної пропозиції учасника ФОП Перехрест Станіслав Віталійович (далі – ФОП Перехрест С.В.) дійшло висновку, що його пропозиція не відповідає вимогам та має бути відхилена. Зазначений висновок ґрунтується на наступному: По-перше, Додатком № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено «2.1. Послуги з патрулювання міста повинні забезпечуватися цілодобово - обхід мобільною групою у кількості не менше 3 осіб по території міста Вільногірськ Дніпропетровської області, здійснювати не менше ніж кожні три години на добу (не менше ніж 8 виходів на добу).». Таким чином до надання послуг одночасно має бути залучено мінімум 3 охоронника. Відповідно до статті 59 Кодексу законів про працю України: «Тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід). Призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд забороняється.». Статтею 70 Кодексу законів про працю України передбачено, що тривалість щотижневого безперервного відпочинку повинна бути не менш як сорок дві години. Таким чином мінімальна кількість співробітників охорони, задіяних для забезпечення послуг охорони становить 9 осіб. В складі тендерної пропозиції ФОП Перехрест С.В. надано довідки про наявність працівників від 20.09.2021 № 75 та від 28.09.2021 № 127 (надана на вимогу Замовника для забезпечення усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції), в яких наведено перелік працівників, які будуть задіяні для надання послуг з охорони, в кількості 6 осіб. Крім того, ФОП Перехрест С.В. надано «Розрахунок ціни пропозиції» від 20.09.2021 № 80, яким передбачено, що калькуляція статті витрат на оплату праці здійснена з розрахунку на 6 працівників. Надання послуг охорони силами лише 6 працівників не забезпечує якісне виконання технічних вимог замовника та дотримання вимог чинного законодавства, зокрема ст. 59 та 70 Кодексу законів про працю України. Отже, ФОП Перехрест С.В. не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Крім того, оскільки запропоноване учасником ФОП Перехрест С.В. надання послуг силами лише 6 працівників (при мінімально необхідній для дотримання вимог законодавства – 9 осіб) – його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. По-друге, тендерною документацією (Додатком № 1) передбачено надання Зведеної довідки, яка містить відомості про учасника, а саме: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства; Індивідуальний податковий номер; Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); Тел./факс; E-mail; Посада керівника підприємством та П.І.Б керівника. ФОП Перехрест С.В. надано довідку від 20.09.2021 № 82, заповнену не у відповідності до вимог замовника, а саме: відсутній E-mail та замість повного найменування зазначено скорочене. По-третє, тендерною документацією (Додатком № 1) передбачено надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. ФОП Перехрест С.В. Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців не надано. По-четверте, для підтвердження виконання аналогічного договору ФОП Перехрест С.В. надано 2 договори, укладені в 2021 році з Управлінням архітектури, капітального будівництва та житлово – комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області: - Договір № 34 від 01.04.2021 щодо послуг по патрулюванню міста Вільногірськ в період по 30.09.2021; - Договір № 85 від 01.07.2021 щодо охорони міського парку м. Вільногірськ протягом 60 календарних днів поточного року, договір діє до 31 грудня 2021 року. Таким чином обидва зазначені договори на момент подання тендерної пропозиції були діючими, тобто не підтверджували виконання аналогічного договору. Отже, ФОП Перехрест С.В. не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Перехрест С.В. має бути відхилена відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до статті 5 Закону принципами здійснення публічних закупівель зокрема є: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Рішення про визнання переможцем торгів ФОП Перехреста С.В., прийняте всупереч вимогам тендерної документації та статті 31 Закону, безпосередньо впливає на результати участі ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” в процедурі закупівлі та призводить до порушення його прав та інтересів, в тому числі фінансових втрат. Згідно статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом скасування рішення про визнання переможцем торгів ФОП Перехреста Станіслава Віталійовича (Протокол № 49 від 30.09.2021). На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП Перехреста Станіслава Віталійовича (Протокол № 49 від 30.09.2021).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.10.2021 10:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.10.2021 19:00
Дата виконання рішення Замовником: 01.11.2021 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управлінням архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Перехреста Станіслава Віталійовича переможцем процедури закупівлі відкритих торгів згідно ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Патрулювання міста).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Наборщиков Віталій 380504417805 tender@legionkiev.com.ua http://legionkiev.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції переможця вимогам

Номер: a6a1ca7d98cc4b5b90011d43adac2602
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-07-011082-c.a1
Назва: Невідповідність пропозиції переможця вимогам
Вимога:
Управлінням архітектури, капітального будівництва та житлово – комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Патрулювання міста) (UA-2021-09-07-011082-c). Товариство з обмеженою відповідальністю «Агентство Безпеки «Легіон-Київ» бере участь в зазначеній закупівлі. Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Управління архітектури, капітального будівництва та житлово – комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області № 49 від 30.09.2021 вирішено: «За результатами проведення процедури відкритих торгів по предмету закупівлі згідно ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Патрулювання міста) та враховуючи відповідність вимогам, які були заявлені у тендерній документації, визнати переможцем торгів – ФОП Перехреста Станіслава Віталійовича». ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ”, розглянувши документи тендерної пропозиції учасника ФОП Перехрест Станіслав Віталійович (далі – ФОП Перехрест С.В.) дійшло висновку, що його пропозиція не відповідає вимогам та має бути відхилена. Зазначений висновок ґрунтується на наступному: 1. Додатком № 2 до тендерної документації « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено «2.1. Послуги з патрулювання міста повинні забезпечуватися цілодобово - обхід мобільною групою у кількості не менше 3 осіб по території міста Вільногірськ Дніпропетровської області, здійснювати не менше ніж кожні три години на добу (не менше ніж 8 виходів на добу).». Таким чином до надання послуг одночасно має бути залучено мінімум 3 охоронця. Відповідно до статті 59 Кодексу законів про працю України: «Тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід). Призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд забороняється.». Статтею 70 Кодексу законів про працю України передбачено, що тривалість щотижневого безперервного відпочинку повинна бути не менш як сорок дві години. Таким чином мінімальна кількість співробітників охорони, задіяних для забезпечення послуг охорони становить 9 осіб. В складі тендерної пропозиції ФОП Перехрест С.В. надано довідки про наявність працівників від 20.09.2021 № 75 та від 28.09.2021 № 127 (надана на вимогу Замовника для забезпечення усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції), в яких наведено перелік працівників, які будуть задіяні для надання послуг з охорони, в кількості 6 осіб. Крім того, ФОП Перехрест С.В. надано «Розрахунок ціни пропозиції» від 20.09.2021 № 80, яким передбачено, що калькуляція статті витрат на оплату праці здійснена з розрахунку на 6 працівників. Надання послуг охорони силами лише 6 працівників не забезпечує якісне виконання технічних вимог замовника та дотримання вимог чинного законодавства, зокрема ст. 59 та 70 Кодексу законів про працю України. 2. Тендерною документацією передбачено надання Зведеної довідки, яка містить відомості про учасника, а саме: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства; Індивідуальний податковий номер; Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); Тел./факс; E-mail; Посада керівника підприємством та П.І.Б керівника. ФОП Перехрест С.В. надано довідку від 20.09.2021 № 82, заповнену не у відповідності до вимог замовника, а саме: відсутній E-mail та замість повного найменування зазначено скорочене. 3. Тендерною документацією передбачено надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців ФОП Перехрест С.В. Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців не надано. 4. Для підтвердження виконання аналогічного договору ФОП Перехрест С.В. надано 2 договори, укладені в 2021 році з Управлінням архітектури, капітального будівництва та житлово – комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області: - Договір № 34 від 01.04.2021 щодо послуг по патрулюванню міста Вільногірськ в період по 30.09.2021; - Договір № 85 від 01.07.2021 щодо охорони міського парку м. Вільногірськ протягом 60 календарних днів поточного року, договір діє до 31 грудня 2021 року. Таким чином обидва зазначені договори на момент подання тендерної пропозиції були діючими, тобто не підтверджували виконання аналогічного договору. Отже, тендерна пропозиція ФОП Перехрест С.В. не відповідає вимогам Замовника та має бути відхилена. Враховуючи зазначене та з метою недопущення порушення законодавства в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації пропонуємо скасувати рішення тендерного комітету Управління архітектури, капітального будівництва та житлово – комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області, зазначене в Протоколі № 49 від 30.09.2021, щодо визнання ФОП Перехреста Станіслава Віталійовича переможцем торгів. Також інформуємо, що у випадку відсутності реагування на це звернення Товариство з обмеженою відповідальністю «Агентство Безпеки «Легіон-Київ», як учасник процедури закупівлі, залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та, за потреби, інших державних органів з метою захисту своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу від 04.10.2021року за № UA-2021-09-07-011082-c.a1 Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (далі – Замовник) повідомляє, що Закон України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до частини 4 статті 33, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. 1. В Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» дійсно передбачалось цілодобове патрулювання міста - обхід мобільною групою у кількості не менше 3 осіб по території міста Вільногірськ Дніпропетровської області, не менше ніж кожні три години на добу (не менше ніж 8 виходів на добу). ФОП Перехрест Станіслав Віталійович (далі – Учасник) надав в своїй пропозиції довідку про наявність працівників від 20.09.2021 № 75 та оновлену довідку після надання вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником від 28.09.2021 № 127, в якій зазначений перелік працівників, в кількості 6 осіб. Також, хочемо зазначити, що в Додатку 1 тендерної документації відповідно до предмету закупівлі, вимагалось надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без уточнення кількості працівників. Зауважимо, що Замовник не має права втручатися в діяльність суб’єкта господарювання, який згідно до Господарського Кодексу України самостійно встановлює графік, режим, працівників та їх оплату. 2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документаціїї вимагалось надати Зведену довідку в довільній формі, яка містить відомості про учасника. Учасник надав відповідну довідку від 20.09.2021 № 82, в якій зазначені всі необхідні вимагаючі відомості про учасника (учасник зазначає або телефон, або факс, або E-mail). 3. Відповідно до Додатку 1 тендерної документаціїї вимагалось надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. ФОП Перехрестом С.В. надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, в якій міститься вся ідентична інформація, що і в Витягу. Також, Витяг – це публічна інформація, яка міститься в реєстрі і доступна по запиту для будь – якої особи. 4. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за кодом згідно з класифікатором ДК 021:2015 та предметом закупівлі договору (договорів) вимагалось надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками). Відповідно до частини 4 статті 3 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В тендерній документації та Додатках до тендерної документації не встановлено обмеження надання підтверджуючого досвіду учасником документами за певний період часу або їх виконання та завершення, що призводить до обмеження кола учасників. Враховуюче вищевикладене, повідомляємо, що тендерна пропозиція ФОП Перехреста Станіслава Віталійовича відповідає вимогам, які були заявлені в тендерній документації і є найбільш єкономічно вигідною за результатами електронного аукціону.
Статус вимоги: Відхилено