• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами Зміївської ТЕС)

Строк надання послуг – впродовж дії договору, протягом 10 робочих днів після отримання Заявки від Замовника до 31.03.2022 року.

Завершена

374 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 740.00 UAH
Період оскарження: 07.09.2021 16:45 - 13.09.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірна дискваліфікація ТОВ НВП "КОР-МЕТ"

Номер: d31c3c2e11c04715b0ff429124e83335
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-07-002977-a.b2
Назва: Неправомірна дискваліфікація ТОВ НВП "КОР-МЕТ"
Вимога:
ТОВ НВП “КОР-МЕТ” вимагає провести неупереджену оцінку тендерної пропозиції, адже відсутні підстави для дискваліфікації. Роз'яснення щодо цьго наведено нижче. 1.Щодо пункту дискваліфікації про відсутність в переліку небезпечних відходів матеріалів фільтрувальних: Термін «небезпечні відходи» визначено ст. 1 Закону України «Про відходи» від 5 березня 1998 року № 187/98-ВР (далі — ЗУ «Про відходи»): «небезпечні відходи — відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними». Загалом відходи сфер виробництва і сфери споживання залежно від фізичних, хімічних і біологічних характеристик усієї маси відходу або окремих його інгредієнтів поділяються на чотири класи небезпеки: • I-й клас — речовини (відходи) надзвичайно небезпечні; • II-й клас — речовини (відходи) високо небезпечні; • III-й клас — речовини (відходи) помірно небезпечні; • IV-й клас — речовини (відходи) мало небезпечні. Постановою КМУ №1120 від 13 липня 2000 р. затверджено Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням (далі - Положення) і Жовтий та Зелений переліків відходів. Згідно пункту 2 Положення: небезпечні відходи - відходи, включені до розділу А Жовтого переліку відходів, що затверджується Кабінетом Міністрів України, і мають одну чи більше небезпечних властивостей, наведених у переліку небезпечних властивостей, що затверджується Мінприроди. Постановою від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» визначено наступне: 3. У цих Ліцензійних умовах терміни вживаються в такому значенні: небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Небезпечні відходи визначені розділом А Жовтого переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120 "Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів" (Офіційний вісник України, 2000 р., № 29, ст. 1217); Ці Ліцензійні умови не поширюються на ліцензування господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів. Тобто, ліцензія на поводження з небезпечними відходами видається виключно на перелік небезпечних відходів, зазначених в розділі А Жовтого переліку відходів. В розділі А Жовтого переліку в пункті 42 визначені наступні відходи: 42. Відпрацьовані нафтопродукти, A3020 Y8 AC030 непридатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші) В розділі А Жовтого переліку серед небезпечних відходів немає позиції — промаслене ганчір`я, пісок, тирса, ґрунт, відпрацьовані фільтра, нафтошлами. Відповідно, для всіх відходів, що забруднені нафтопродуктами, в тому числі промаслені пісок, папір, тирса, ґрунт, ганчір’я, відпрацьовані фільтри, нафтошлами та полієтилен забруднений нафтопродуктами, підходить ліцензія, яка містить відходи, зазначені в пункті 42 Жовтого переліку: Відпрацьовані нафтопродукти, непридатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші). Це підтверджується також нормативно-правовим актом - «Інструкція щодо заповнення форми державного статистичного спостереження N 1-небезпечні відходи "Звіт про утворення, оброблення та утилізацію відходів I - III класів небезпеки", затверджена Наказом Державного комітету статистики України від 24 жовтня 2006 р. N 494, де в Додатку 1 до пункту 3.5 Інструкції зазначені відходи, що відносяться до відпрацьованих нафтопродуктів за кодом 1104 - відходи, забруднені нафтопродуктами, - ґрунт, деревина, дрантя. Таким чином, ліцензія нашого Товариства, в переліку якої є: Відпрацьовані нафтопродукти, непридатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші) включають під це поняття і промаслений пісок, папір, тирса, ґрунт, ганчір’я, відпрацьовані фільтри, нафтошлами та полієтилен забруднений нафтопродуктами. 2.Щодо пункту дискваліфікації про відсутність в переліку небезпечних відходів скла від електро-променевих трубок : Данний вид відходу не внесено в Жовтий перелік відходів. Та його можно віднести до типу відходів, який є в переліку ліцензії ТОВ НВП “КОР-МЕТ” , а саме “Відходи і брухт електричних та електронних вузлів, що містять компоненти, такі як акумуляторні батареї. Більш детальні роз'яснення з цього приводу надавалися у складі тендерної пропозиції ТОВ НВП “КОР-МЕТ” під назвою “Довідка”. Додатково повідомляємо, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами видається виключно на перелік небезпечних відходів, зазначених в розділі А Жовтого переліку відходів. 3.Щодо пункту дискваліфікації про відсутність в переліку небезпечних відходів деревини: Данний вид відходу внезено в Зелений перелік відходів. Деревина являється безпечним відходом, який ТОВ НВП “КОР-МЕТ” в подальшому передає на захоронення субпідрядній організації з якою є відповідна дозвільна документація для співпраці, яка була надана в складі тендерної пропозиції ТОВ НВП “КОР-МЕТ”. Додатково повідомляємо, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами видається виключно на перелік небезпечних відходів, зазначених в розділі А Жовтого переліку відходів. Отже, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ НВП “КОР-МЕТ” та визнати наше Товариство переможцем на законних на це підставах.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Надаємо відповідь відділу виконавця (ВТВ): Пунктом 4 постанови КМУ від 13.07.2016 року №446 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», передбачено, що ліцензія видається на поводження з небезпечними відходами, визначеними розділом А «Жовтого переліку відходів», затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120 «про затвердження Положення про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліку відходів» У пункті 35 розділу А «Жовтого переліку відходів» зазначені «Відходи скла від електронно-променевих трубок та іншого активованого скла» У пункті 64 розділу А «Жовтого переліку відходів» зазначені «Відходи виробництва, одержання і застосування хімічних речовин для просочування деревини. Відповідно до пункту 4 постанови КМУ від 13.07.2016 року №446 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», дія цих ліцензійних вимог поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які в повному обсязі або частково провадять чи мають намір провадити господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами. Тому у ліцензії на поводження з небезпечними відходами повинні бути відходи, визначені у пунктах 35 та 64 розділу А «Жовтого переліку відходів».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.10.2021 16:51
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність учасника

Номер: a20eafdf78594554bc89b4a90e589fb9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-07-002977-a.b1
Назва: Невідповідність учасника
Вимога:
ТОВ НВП “КОР-МЕТ” вимагає дискваліфікувати ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ", адже пропозиція данного учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ" в ліцензійному реєстрі наявна ліцензія на збирання та зберігання відходів. В учасника немає ліцензії на утилізацію відходів та учасник не надав у складі своєї пропозиції інформації про залучення субпідрядних організацій для саме утилізації відходів. Це є обов'язковим та дуже важливим моментом, адже в закупівлі наявні відходи 1 класу небезпеки, які підлягають саме утилізації або знешкодження, оброблення чи видалення. В переможця закупівлі немає такої ліцензії, отже він не може виконати технічне завдання Замовника в повному обсязі та буде порушувати екологічні правила, щодо утилізації небезпечних відходів та ЗУ “Про відходи”. Тим паче, що Замовником вказана категорія закупівлі 90523000-9 Послуги з утилізації/видалення токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів, яка передбачає наявність в учасника відповідної ліцензії або наявність субпідярдних організацій з відповідними ліцензіями. Вимагаємо не порушувати законодавство України та винести рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Надаємо відповідь відділу виконавця (ВТВ): Щодо видів діяльності у ліцензії на поводження з небезпечними відходами. Відповідно до абзацу 8 статті 34 Закон України «Про відходи» суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний: мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (не підлягає ліцензуванню зберігання (накопичення) суб’єктом господарювання утворених ним небезпечних відходів, якщо протягом року з дня утворення небезпечні відходи передаються суб’єктам господарювання, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Законом не вимагається і не вказуються конкретні види поводження з небезпечними відходами, такі як: збирання, зберігання, видалення, знешкодження, оброблення та інше. Тому, відповідно до вимог закону, небезпечні відходи передаються суб’єктам господарювання які мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами, без конкретизації виду поводження. Залучення субпідрядних організацій суперечить вимогам абзацу 8 статті 34 Закон України «Про відходи».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.10.2021 16:43