-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ноутбуки
Завершена
100 002.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.01 UAH
Період оскарження:
07.09.2021 11:12 - 13.09.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "ПАСТУХОВ ІВАН СЕРГІЙОВИЧ" та про намір укласти договір
Номер:
1e21066569d743b69c5b984ce863a247
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-07-001588-b.b3
Назва:
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "ПАСТУХОВ ІВАН СЕРГІЙОВИЧ" та про намір укласти договір
Вимога:
Шановний Замовник!
Опис вимоги у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- аудит_ефективності_виконання_заходів_з_матеріальнотехнічного_забезпечення.pdf 20.09.2021 14:32
- Вимога1.pdf 20.09.2021 14:32
Дата подачі:
20.09.2021 14:32
Вирішення:
Дякую за надіслане рішення від 25.05.2021 № 11-2 "Про результати аудиту ефективності виконання заходів з матеріально-технічного забезпечення закладів загальної середньої освіти за кошти субвенцій з державного бюджету". Відповідний документ буде використаний в роботі
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.09.2021 13:40
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "ПАСТУХОВ ІВАН СЕРГІЙОВИЧ" та про намір укласти договір
Номер:
c4a86dbc506b4383a0a9425021e4ceab
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-07-001588-b.b2
Назва:
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "ПАСТУХОВ ІВАН СЕРГІЙОВИЧ" та про намір укласти договір
Вимога:
Шановний Замовник!
Опис вимоги у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.09.2021 15:53
Дата подачі:
17.09.2021 15:53
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП «Пастухов Іван Сергійович» та про намір укласти договір
Від учасника ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" у спрощенній процедурі № UA-2021-09-07-001588-b надійшла вимога про дискваліфікацію переможця ФОП Пастухов І.С. На Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. Замовник встановлює вимоги з метою отримати відповідний товар за найнижчою ціною. Учасник Закупівлі ФОП Пастухов І.С запропонував ноутбук HP 255 G8 (27K41EA).
Технічні фахівці Замовника уважно ознайомились з запропонованою моделлю ноутбука та визначили, що швидкість центрального процесора AMD Ryzen 5 3500U порівняно вища, ніж у процесора Іntel Core i3-10100U (за рахунок кількості ядер і потоків-4/8 у процесора AMD Ryzen 5 3500U (Zen+) та відповідно 2/4 у процесора Іntel Core i3-10100U).
Також у запропонованого Учасником ФОП Пастухов І.С. ноутбука HP 255 G8 (27K41EA) більш потужний накопичувач SSD 256 GB, що також забезпечує кращу продуктивність та швидкість роботи ноутбука в цілому.
2. Стосовно встановлення операційної системи Windows 10 Pro Ukrainian, Учасник Закупівлі ФОП Пастухов І.С., в технічній частині пропозиції указав наступне: «Попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro Ukrainian». Учасник Закупівлі ФОП Пастухов І.С. для підтвердження поставки ліцензійної програмної продукції надав: Лист авторизації від офіційного дистриб’ютора МТІ , де вказано номер оголошення та можливість перевірки офіційності програмної продукції від виробника. Також у складі своєї тендерної пропозиції ФОП Пастухов І.С. підтвердив договірні відносини з офіційним дистриб’ютором та надав довідку та копію Договора про партнерство.
3. Також у тендерній пропозиції Замовника вказано, що єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). ФОП Пастухов І.С. надав пропозицію з найнижчою ціною.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не побачив суттєвих порушень з боку Учасника ФОП Пастухов І.С. та вирішив залишити рішення без змін.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.09.2021 13:40
Вимога
Вирішена
Внесення змін до ТД
Номер:
b8bfd3829be442789a89aaa5681e6fbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-07-001588-b.b1
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2021 09:11
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
Тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року.
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, норм, правил, розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою.
Зокрема, визначена Замовником у Тендерній документації, вимога щодо надання Учасниками листа-авторизації від виробника та/або офіційного дистриб’ютора підтверджуватиме легальне (офіційне) походження та можливість поставки належної якості запропонованого Учасниками товару.
Необхідність встановлення Замовником даної вимоги полягає у наступному: наявність належним чином оформленого листа-авторизації на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора дозволяє Замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та в будь якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників.
Зазначена вимога не може бути підставою для дискримінації потенційних учасників закупівлі, оскільки Учасники можуть надати у складі своєї пропозиції як лист-авторизацію від виробника запропонованого товару, так і лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора. Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має альтернативну можливість надати його від офіційного дистриб’ютора.
У відповідності до част. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.».
Враховуючи вищевикладене, всі інші поставлені Вами питання, що не стосуються роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, Замовником не можуть бути прокоментовані.
Таким чином, Замовник відповідно до чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», встановив необхідну вимогу щодо надання Листа-авторизації на участь в закупівлі від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, вона є обов’язковою для виконання серед усіх Учасників закупівлі, тому Вами може бути подана пропозиція, яка відповідає викладеним у Тендерній документації вимогам.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено