-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області потужністю 5000 м. куб. / добу»
Завершена
1 497 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 485.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 485.00 UAH
Період оскарження:
06.09.2021 17:44 - 10.09.2021 17:28
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
7295c5738ae344ed95285bcb93f86e16
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-06-010782-c.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Зауваження «Замовника» , які стали причиною дискваліфікації нашої пропозиції вважаємо неправомірними:
-щодо п. 1 Протоколу №2109/01 : «Абзацом 3 п. 5.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Акт обстеження об’єкту та довідку довільної форми, видану Замовником, про те що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести обстеження, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівлі – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
-щодо п.2 Протоколу №2109/01: «Згідно доданих Учасником документів на підтвердження наявності вказаного ліцензійного програмного забезпечення вбачається що на момент подачі пропозиції термін на право використання зазначеного ліцензійного програмного забезпечення субпідрядної організації закінчився, що не підтверджує наявності в Учасника даного програмного забезпечення для виконання робіт що є предметом Закупівлі .»
Зазначаємо, що відповідно до розділу 1-го та п.5,5. договору №35 від 15 квітня 2020р., наданого у Вам у тендерній документації, обмеження щодо дії ліцензії номер 117041168 на використання програмного забезпечення ЕОЛ-2000[h], не передбачено.
Водночас відповідно до абзацу 2-го п. 5.5. даного Договору передбачено, що консультаційна допомога й підтримка (в тому числі технічна) здійснюється Виконавцем (ТОВ "Софт фонд") без додаткової оплати протягом року після дати підписання договору.
Також зазначаємо що станом на 22.09.2021 Субпідрядником ТОВ "Акваполімер Інжиніринг" на платній основі уже пролонговано надання ТОВ "Софт фонд" консультаційної допомоги та технічної підтримки під час використання у роботі програмного забезпечення ЕОЛ-2000[h].(підтверджуючі документи надаємо)
Що свідчить про виконання своїх зобов'язань зазначених в довідці номер № 1051 від 14 вересня 2021 р. щодо пролонгації договору
- щодо п.3 Протоколу №2109/01: «Згідно розділу №2 Додатку №2 щодо форми підтвердження кваліфікаційного критерія, а саме: не повинен відступати від даної форми таблиці Б Учасник».
Учасник надав довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації. Від форми самого документу, яку надав Замовник ПП «Екохімсервіс» не відхилився. Вся інформація, щодо працівників підтверджується документально через надання копій дипломів, кваліфікаційних сертифікатів , що є вимогою Замовника.
-щодо п.4. Протоколу №2109/01: «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вище зазначені документи.»
Надана ПП «Екохімсервіс» пропозиція містить №_ документа, а саме б/н, що затверджено внутрішнім наказом по підприємству і не суперечить нормам діловодства.
Оскільки основним з критеріїв є ціна пропозиції, а наша ціна найнижча і нами надані всі документи, які вимагались Замовником з дотриманням вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вважаємо, що відхилення нашої пропозиції є неправомірним та просимо взяти це до уваги.
Також, хочемо звернути Вашу увагу на документи наступного учасника ТОВ «ФОРЕСТАЛ СЕРВІС», які не відповідають кваліфікаційним вимогам, а саме:
1. ТОВ «ФОРЕСТАЛ СЕРВІС» в довідці про працівників головний інженер проекту зазначає Приймак О.А., згідно на нього відсутня страховий поліс на головного інженера проекту( вимога Замовника). Страховий поліс є на ГІПа, який залучається, як субпідрядник і може виконувати тільки 19% від загального обсягу робіт.
2. Аналогічний договір, який надав ТОВ «ФОРЕСТАЛ СЕРВІС» не відповідає вимогам предмету закупівлі, а саме надати аналогічні договора реконструкції або нового будівництва очисних споруд/каналізаційно-очисних споруд( каналізаційна насосна станція не є очисною спорудою)
3. До фінансового звіту не надано звіт про рух грошових коштів, або роз'яснення, чому цей звіт не надається.
4. Експертні звіти , якими ГІП має підтвердити свій досвід , надано на ГІПа субпідрядної організації, а не на штатного ГІПа (ГІП субпідрядної організації залучений на 19%).
5. Відсутні додатки до проекту договору: календарний план графік, погодження договірної ціни.
6. Відсутній документ (кошторис) , який підтверджує розрахунок договірної ціни до даної тендерної пропозиції.
У разі залишення нашої скарги без реагування чи її відхилення, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до органів моніторингу процедури закупівлі та до органів, які уповноважені розглядати відповідні скарги .
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи до оскарження 23.09.2021 09:39
Дата подачі:
23.09.2021 09:39
Вирішення:
ПП «ЕКОХІМСЕРВІС»
76018, м. Івано-Франківськ
вул. Василіянок,22, оф. 401
ВІДПОВІДЬ
На Вашу скаргу за вих. № б/н від 23.09.2021 року Комунальне підприємство Костопільської міської ради «Костопільводоканал» повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
На адресу замовника всупереч вимогам Закону 23.09.2021 року було направлено скаргу, а не вимогу.
Вимога згідно абзацу 3 п. 5.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо «Акту обстеження об’єкту та довідки довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником» є обґрунтованою та такою, що не суперечить вимогам Закону, адже згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником окрім обов’язкових вимог передбачено право замовника на іншу інформацію, яка зазначається в оголошенні.
Вимога згідно частини 4 Розділу № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (офіційні документи, які про цесвідчать: договір та/або акт виконанихробітчивидаткова накладна) зокрема - автоматизована система розрахунку розсіювання викидів шкідливих речовин в атмосферному повітрі. Призначена для оцінки впливу шкідливих викиді в проектованих та діючих (реконструюємих) підприємтв на забруднення приземного шару атмосфери (наприкл. ЕОЛ-2000) та реалізує оцінку ризиків запланованої діяльності та соціальних ризиків по фактору атмосферного повітря відповідно зміні №1 до ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд» (ОВНС/ОВД) ( наприкл Утіліта «Показник ризику») не була виконана Учасником так, як згідно наданих в пропозиції документах, зокрема договорі на послуги з постачання программного забезпечення термін на право використання вищевказаного программного забезпечення у субпідрядної організації закінчився. Довідка видана 22.09.2021 року видана ООО «Софт Фонд» та відповідний договір на послуги з постачання программного забезпечення, що були долученні до скарги поданні не в складі пропозиції Учасника та не строки передбачені оголошенням, а саме до 17:29 год. 15.09.2021 року.
Вимогаз гідно розділу №2 Додатку №2 до Оголошення пропроведення спрощеної закупівлі, щодо форми підтвердженн як валіфікаційного критерію, а сааме «у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиці Б» Учасником виконана не була, адже згідно поданої довідки назва якої «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» чим саме було відступлено від форми Таблиці Б.
Вимога згідно розділу №2 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо «Кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи. Такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даним оголошенням не передбачено інше. » не була дотримана Учасником, так як всі документи, які були складені Учасником подані без № документа. Додаткове обґрунтування, щодо подачі документів з б/н замість №, затверджених внутрішнім наказом по підприємству не знаходить своє місце правовому обґрунтуванню так, як згідно п. 1 глави 3 розділу ІІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджений наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 - службовий документ, отриманий установою або створений нею, у тому числі для внутрішнього користування, вважається внесеним до документаційного фонду установи з моменту його реєстрації. Реєстрація документів проводиться з метою забезпечення їх обліку, контролю за виконанням і оперативним використанням наявної в документах інформації і полягає у веденні запису облікових даних про документ за встановленою установою реєстраційною формою, яким фіксується факт створення, відправлення або одержання документа, шляхом проставлення на ньому реєстраційного індексу з подальшим записом у зазначених формах необхідних відомостей про документ.
На підставі вищенаведеного пропозиція Учасника відхилена правомірно відповідно до п. 1 ч 13 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Жодних запитань, уточнень, а тим більше ВИМОГ, від ПП «ЕКОХІМСЕРВІС» не надходило, отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі було цілком зрозумілим для учасника.
Замовник обізнаний про право будь-якої особи звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.
В свою чергу повідомляємо, що втручання в процедури закупівель, будь-який вплив чи тиск на Замовника при прийнятті рішень заборонені законом та тягнуть за собою відповідальність.
Разом з цим інформуємо про те, що вказана закупівля є важливою для Замовника, адже своєчасне виготовлення проектної документації сприятиме залученню державних коштів для реконструкції каналізаційних очисних споруд в м. Костопіль. Саме у зв’язку з цим оголошення містило вимоги щодо надання акту обстеження об’єкту та довідки довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником. У випадку безпідставного судового оскарження ПП «ЕКОХІМСЕРВІС» зазначеної закупівлі, Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопільводоканал" в обов’язковому порядку звернеться до суду для відшкодування збитків та упущеної вигоди, спричиненої незаконними діями ПП «ЕКОХІМСЕРВІС», а також до інших компетентних органів для надання оцінки дій працівників ПП «ЕКОХІМСЕРВІС».
Статус вимоги:
Відхилено