• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень та території

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2017 13:35 - 01.09.2017 13:40
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаційних вимог п. 9. додатку 1 та п. 17 додатку 2 оголошення

Номер: 1b0dd8f2feb24b0984a411a6c2c3ea99
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-28-000501-c.a1
Назва: щодо дискримінаційних вимог п. 9. додатку 1 та п. 17 додатку 2 оголошення
Вимога:
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представників Замовника (п. 17 технічних вимог додатку 2 до оголошення) та надання в складі пропозиції перелік діючих охороняємих об’єктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. державних підприємств) з копіями договорів (п. 9 додатку 1 до оголошення) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Хочу також зазначити, що вимога про наявність діючих охороняемих об’єктів в м. Дніпрі за останні два роки у т.ч. державних підприємств є некоректною так як договори укладаються в основному на 1 рік (наприклад укладені на підставі тендеру), або дана вимога в документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Враховуючи викладене вважаю, що вимоги Замовника викладена в п. 9 додатку 1 та п. 17 додатку 2 до оголошення, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представників Замовника та надання в складі пропозиції перелік діючих охороняємих об’єктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. державних підприємств) з копіями договорів, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до оголошення, а саме видалити дані вимоги або змінити відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наше підприємство використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Дніпро, тому ми повинні бути впевнені, що виконавець є стабільна працююча компанія з достатнім досвідом роботи у сфері охоронних послуг. Надаємо роз’яснення щодо аналогічних договорів: в оголошенні вимагається довідка щодо наявності будь-яких 3-х (трьох) аналогічних договорів та їх копії, виконаних у 2016 або 2017 роках (останні 2 роки). З метою оцінки якості виконаних послуг в оголошенні наявна вимога находження охороняємих об’єктів у м. Дніпро. Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу в м. Дніпро є цілком обґрунтована, тому що не зрозуміло яким чином можуть надаватися послуги охорони, якщо матеріально-технічної база, мобільна група (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 10 хв. 00 сек.) та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті. Також повідомляємо, що проведення допорогових закупівель не регламентуються Законом України «Про публічні закупівлі» та листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. При проведенні допорогових закупівель наше підприємство керується Рішенням № 30/9 від 08.06.2016р. «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт та послуг у Дніпровській міській ради» (далі – Положення). У п. 4.4 Положення зазначено, що вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі не повинні мати дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Положення. Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Статус вимоги: Відхилено