• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні лікарняного ліфта КНП «КЛШМД» ДМР за адресою: вул. Філософська, 62, м. Дніпро

у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва

Торги відмінено

1 864 905.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 649.05 UAH
Період оскарження: 06.09.2021 15:55 - 18.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників

Номер: db0367bc27304c4b89af2412f4d51c4b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-06-008851-c.b2
Назва: Скарга що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (надалі - Скаржник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю робіт «Капітальний ремонт по заміні лікарняного ліфта КНП «КЛШМД» ДМР за адресою: вул. Філософська, 62, м. Дніпро» (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, UA-2021-09-06-008851-c від 06.09.2021 р. Очікувана вартість предмета закупівлі складала 1 864 905,00 грн (з ПДВ). У Процедурі закупівлі прийняли участь чотири учасника з наступними остаточними ціновими пропозиціями: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" (код за ЄДРПОУ 31724919) з ціновою пропозицією 1 371 320,00 грн. – Тендерну документацію відхилено. 2. Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (код за ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 1 460 000,00 грн. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕХНОЛІФТ" (код за ЄДРПОУ 33115419) з ціновою пропозицією 1 850 000,00 грн. 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС" (код за ЄДРПОУ 30295729) з ціновою пропозицією 1 860 304,00 грн. Підстава подання скарги. 11 жовтня 2021 року, Замовник оприлюднив Протокол засідання членів тендерного комітету № 149 від 11.10.2021 року (далі – Протокол, додається), згідно якого тендерна пропозиція Скаржника була відхилена згідно абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон про закупівлі). Відповідно до Протоколу, підставою для відхилення слугувало ненакладання кваліфікованого електронного підпису на Тендерну пропозицію Скаржника. Скаржник не може погодитися з таким рішенням, так як його Тендерна пропозиція підписана електронним підписом відповідно до вимог Тендерної документації. Тендерним комітетом умисно перекручено вимоги Тендерної документації з метою безпідставного відхилення Тендерної пропозиції Скаржника, що, доречи, є адміністративним правопорушенням та передбачає притягнення до відповідальності службових (посадових), уповноважених осіб Замовника. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Скаржник не погоджується із рішенням Замовника про відхилення його Тендерної пропозиції, вважає його таким, що порушує норми Закону про закупівлі, порушує принципи здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного. 1. Тендерна пропозиція Скаржника підписана електронним підписом (удосконаленим електронним підписом), що відповідає вимогам п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Тендерним комітетом перекручено вимоги Тендерної документації з метою безпідставного відхилення Тендерної пропозиції Скаржника. Так, відповідно до п. 2 описової частини Протоколу засідання членів тендерного комітету № 149 від 11.10.2021 року визначено «…що згідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та п. 10 Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій ті їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме документи тендерної пропозиції у будь-якому випадку повинні містити накладений електронний підпис (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Учасником ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» не виконано вищезазначену вимогу в частині накладання КЕП. В порушення вищезазначеної вимоги учасником було подано документи пропозиції з накладанням УЕП (удосконаленого електронного підпису). Зазначене встановлено шляхом перевірки відповідності файлу sing.p7s через електронний сервіс перевірки електронного підпису, за посиланням: czo.gov.ua/verify…». На підставі вищезазначеного, Тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника. Слід зазначити, що формулювання, наведене у Протоколі, не відповідає змісту Тендерної документації, зокрема, п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації має наступні вимоги до змісту і спосібу подання тендерної пропозиції: «…Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації…». Відповідно до вищенаведеного, Тендерна документація передбачає: а) накладання кваліфікованого електронного підпису на документ, наданий у формі електронного документа (на кожен з таких документів); б) накладання електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію. Скаржник у складі Тендерної пропозиції електронних документів не надавав. Надані документи були оформлені належним чином, у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, та засвідчені власноручним підписом уповноваженої особи. Тендерна пропозиція Скаржника підписана електронним підписом (удосконаленим електронним підписом), що відповідає п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та вимогам законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки до 05 березня 2022 року. Тобто, жодних обмежень щодо використання Скаржником удосконаленого електронного підпису чинне законодавство не має. Враховуючи вищевикладене, Тендерною документацією не передбачено підписання Тендерної пропозиції виключно кваліфікованим електронним підписом, а чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо використання Скаржником удосконаленого електронного підпису. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо що тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам Тендерної документації та Закону про закупівлю, а рішення Замовника безпідставним та таким, що порушує норми та принципи Закону про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання членів тендерного комітету № 149 від 11.10.2021 року про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД". 3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Додатки: 1. Протокол засідання членів тендерного комітету № 149 від 11.10.2021 року на 3 арк. 2. Тендерна документація до закупівлі UA-2021-09-06-008851-c
Дата розгляду скарги: 26.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.10.2021 09:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.10.2021 16:11
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2021 16:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: КНП "КЛШМД" ДМР повідомляє про виконання Рішення АМКУ №24236-р/пк-пз від 26.10.2021 та скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" за процедурою закупівлі № UA-2021-09-06-008851-c, згідно з протоколом №165 засідання членів тендерного комітету від 04.11.2021року.
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net
Вимога
Є відповідь

не відпоідність кваліфікації учасника

Номер: bebb7e8bfa0e4538b884a1f00700b2be
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-06-008851-c.b1
Назва: не відпоідність кваліфікації учасника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ», запропонована ціна якого виявилась найнижчою, на підставі Протоколу №143 від 30 вересня 2021 року було дискваліфіковано, але позицію Замовника недостатньо обґрунтовано з наступних підстав; По першому порушенню за протоколом: Не надано заповнену форму «Загальні вимоги», що вимагалось надати у складі тендерної пропозиції Учасника. З цього приводу доводимо, що таблиця «Загальні вимоги», не є формою для заповнення так як по перше, Замовником не вимагається заповнення такої таблиці як обов’язкової форми або додатку, по друге, це загальні вимоги які надаються до складу пропозиції, як вказав Замовник (звернути увагу! Не надається, тобто форма, а надаються вимоги), окрім того, стосовно таблиці з низькою вимог, за формою та змістом, є експертним листом в письмовому вигляді, для складання висновку Замовником, під час перевірці тендерної пропозиції Учасників на відповідність критеріям та вимогам передбаченим для виконання робіт належної якості та в строк. Учасником, ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» по кожному пункту «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» додано інформацію до складу тендерної пропозиції, тому це не є підставою для відхилення. По другому порушенню за протоколом: Форма «Тендерна пропозиція» не має підпису уповноваженої особи Учасника не накладено ЕЦП/КЕП, що не відповідає умовам тендеру. Документація Замовника не містить жодних умов щодо відхилення тендерної пропозиції учасника у разі відсутності підпису, печатки та не накладення ЕЦП / КЕП на окремий документ. Частиною першою статті 31 Закону про Публічні закупівлі встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель. Проте жодна з підстав зазначеної норми не передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника, у разі відсутності підпису та печатки та не накладення електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису) на окремий документ. Відсутність підпису та печатки на окремому документі та не накладення електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису) повинно бути віднесено до не відповідностей щодо документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції. В порушення норм Закону, Замовник не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності, що в свою чергу е порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Окрім того, розрахунок до цінової пропозиції, (договірна ціна та кошторис), який відповідає стартовій ціні та є додатком до цінової пропозиції, має підпис, печатку та накладення електронного цифрового підпису, також слід враховувати, що під час аукціону стартова ціна учасника переможця є змінною, тому не є порушенням умовам тендерної документації Замовника. По третьому порушенню за протоколом: Не надання у довідці про наявність матерільної технічної бази перелік технологій. Технологія — власне технологічні процеси одержання, обробки й переробки, складання чи будівництва, а також, опис цих процесів у вигляді інструкцій щодо їх виконання, технологічних правил, вимог, графіків, карт тощо. Учасником у складі пропозиції надано довідку в довльній формі про наявність матеріально технічної бази та додано додаткові документи, що підтверджують наявність власних технологічних процесів; технічне завдання, графік та інш.,тому питання стосовно відсутності технологі не є обґрунтованим та не може бути підставою для відхилення. По четвертому порушенню за протоколом: Не відповідність довідки п.6, ч.1.ст.17 тендерної документації. Вимогою тендерної документації зазначено наступне; «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Учасником надано довідку довільної форми пор відповідність учасника ч.1, ч.2, ст.17. Враховуючи вищезазначене, Замовником не надано достатньо обґрунтованих підстав для відхилення учасника ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» , та не надано можливості учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей, що в свою чергу е порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. На підставі вище викладеного просимо повернути ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» до кваліфікації або надати більш обгрунтовані підстави для відхилення. Учасник залишає за собою право звернення зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу №UA-2021-09-06-008851-c.b1 КНП «КЛШМД» ДМР повідомляє наступне. Керуючись вимогами статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ВИРІШИЛИ: Надати учаснику відповідь про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям у процедурі відкритих торгів UA-2021-09-06-008851-c Капітальний ремонт по заміні лікарняного ліфта КНП «КЛШМД» ДМР за адресою: вул. Філософська, 62, м. Дніпро Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" були виявлені підстави для відхилення, а саме: - Форма «Загальні вимоги» є обов’язковою для заповнення, що вказано в Тендерній документації. Тому ненадання усіх документів, що вимагається Тендерною документацією, є підставою для відхилення пропозиції учасника. - Відповідно до умов Тендерної документації від учасника вимагалось надання довідки про відповідність вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій, серед іншого, зазначається інформація про те чи була службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Однак надана учасником у складі тендерної пропозиції довідка не відповідає нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у частині викладення учасником вищезазначеного пункту. - Відсутність підпису та печатки на окремому документі та не накладення електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису) не може бути віднесено до невідповідностей на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, тому що згідно вимог тендерної документації - повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Зважаючи на вищевикладене Замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, тому що наведені документи не відповідають нормам ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Також наголошуємо, що участь Учасників в закупівлях є їх правом, а не обов’язком. Виходячи з цього, неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено