• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Обмундирування для підводного плавання)

Обмундирування для підводного плавання

Торги відмінено

1 331 196.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 300.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2017 17:22 - 25.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення визнання переможцем

Номер: 4fc79985a7134e78a17aaff55dea012b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-001926-b.a4
Назва: Скарга на рішення визнання переможцем
Вимога:
Відповідно до Протоколу № 104/2 розгляду тендерних пропозицій від 05.09.2017р. Фірми "Укргазпромбуд" щодо розгляду тендерних пропозицій Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Обмундирування для підводного плавання), код за ДК 021:2015 37410000-5 Було визнано переможцем Учасника торгів Фізична особа підприємець "ОСТРОГЛЯД ОЛЕКСІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ". Однак, таке рішення тендерного комітету вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав. Відповідно до Тендерної документації по предмету закупівлі Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Обмундирування для підводного плавання), код за ДК 021:2015 37410000-5, а саме п. 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції зазначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що подаються Учасником, викладаються українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, Учасник надає переклад цього документу, який засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника. Учасник-нерезидент надає нотаріально засвідчений переклад документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що викладені у Додатку № 2 та додатку № 3 тендерної документації (п. 6 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозицій). Додатковими вимогами для усіх позицій Додатку 2 до ТД визначено, що в складі пропозиції необхідно надати завірені копії документів, що підтверджують якість виробу. В той же час, ФОП ОСТРОГЛЯД ОЛЕКСІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ надав документи якості вироби на англійській мові без їх перекладу. Отже, такі документи не приймаються до розгляду та не можуть бути оцінені тендерною комісією та є такими, що не відповідають вимогам Тендерної документації. Ні підставі викладеного, вважаю, що в даному випадку порушуються принципи здійснення закупівель, які визначені ст. 3 Закону, такі як: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, на підставі ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: Протоколу № 104/2 розгляду тендерних пропозицій від 05.09.2017р. Фірми "Укргазпромбуд" щодо розгляду тендерних пропозицій Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Обмундирування для підводного плавання), код за ДК 021:2015 37410000-5 про визнання переможцем Учасника торгів Фізична особа підприємець "ОСТРОГЛЯД ОЛЕКСІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" - скасувати.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В зв"язку з неможливістю усунення порушення торги будуть відмінені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

СКАРГА на Протокол №104/1-вх від 04.09.2017р. про відхилення тендерних пропозицій

Номер: c18fd27e266b46028fe7df8f92bd900b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-001926-b.a3
Назва: СКАРГА на Протокол №104/1-вх від 04.09.2017р. про відхилення тендерних пропозицій
Вимога:
Відповідно до Рішення тендерного комітету з закупівель товарів, робіт та послуг Фірми "Укргазпромбуд" щодо розгляду тендерних пропозицій Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Обмундирування для підводного плавання), код за ДК 021:2015 37410000-5 була відхилена тендерну пропозицію Учасника торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Український морський та портовий сервіс». Однак, таке рішення тендерного комітету вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав. Так, Додатком 2 були затверджені ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ відповідно до якого було визначений перелік підводного обладнання. В усіх пунктах були зазначені конкретні моделі обладнання з зазначенням «або еквівалент». Та у характеристиках Товару є опис цього Товару, без зазначення на обов’язковість додержання усіх цих параметрів. Еквівалентним є — «рівнозначний», «рівноцінний», однаковий за величиною. Отже, відповідно до Тендерної Документації можуть бути надані рівнозначні та рівноцінні моделі відповідно до визначених. У своєму рішення Тендерний комітет зазначає, що Тендерна Документація ТОВ «УМПС», не відповідає умовам тендерної документації, з наступних підстав: а саме: 1. Сухий костюм (позиція 1): - товщина неопрена не зазначена; - обтюратори на руках і шиї без неопренового захисту; - немає карабіна для кріплення шолома; Таке твердження не відповідає дійсності з огляду на наступне: Дійсно в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не було зазначено товщину неопрена, однак, вона складає 3,5 мм, що відповідно визначено на офіційному сайті компанії http://www.waterproof.su/ru/products/drysuits/d10-pro-iss/ та де можливо детально оглянути те, що він має неопреновий захист. Крім цього, товщина костюма зазначена в сертифікаті, що був наданий до пропозиції. Та вказаний костюм має неопреновий захист обтюраторів на руках і шиї, а також має карабін для кріплення шолома у лівій кишені в районі стегна. Крім того, цій костюм значно перевищує за якістю тій костюм, що був зазначений у ТД. Компанія- виробник “Waterproof” має більш 16 Нагород за якість своєї продукції (http://www.waterproof.su/awards/), особливо, за якість гідрокостюмів сухого типу. Крім того, цій костюм має декілька переваг, а саме: - Більш міцні наколінники, що дуже важливо для водолазів - Має швидкоз'ємні силіконові (більш якісніші за латекс) манжети, що може замінити водолаз власноруч, а не відправляти на ремонт та не виконувати роботу - Боти посилені кевларом, що забезпечує більшу стійкість до ознак стирання та інш. Отже, запропонований ТОВ «УМПС» гідрокостюм сухого типу «Waterproof» не тільки відповідає вимогам ТД, а є більш якіснішим за його еквівалент. 2. Мокрий костюм (позиція 2): - відсутність ватерстопу у вигляді гумового валика; - не підтверджені вимоги до куртки утеплювача; - відсутність карабіна для кріплення шолома; Отже, костюм має великі подвійні обтюратори з неопрена «гладка шкіра» з блискавками на рукавах і штанинах. Саме «гладка шкіра» грає роль так званих «вотерстопів». До того ж, у зв'язку з тим, що обтюратори є достатньо довгими вони легко згортаються та таким чином утворюється гумовий валик. Проте, як вже було зазначено, основним бар’єром, що зупиняє воду є подвійна обюрація з неопрена «гладка шкіра». Не зрозуміла формулювання, що не підтверджені вимоги до куртки утеплювача. Так, відповідно до ТД куртка-утеплювач має наступні характеристики: товщина неопрену 5,5 мм з шоломом, низ куртки шортами, верх куртки з рукавами до ліктя; блискавка спереду, вертикальна від паху до лівого вуха, на плечах і поясі захист від протирання компенсатором, з кільцем для кріплення на стегні з яскравою вставкою світловідбиваючою фарбою і клапаном для скидання повітря В той же час, ТОВ «УМПС» запропоновало куртку-утеплювач з наступними характеристики: товщина неопрену 5 мм з шоломом, низ куртки шортами, верх куртки з рукавами до ліктя; блискавка спереду, вертикальна від паху до правого вуха, на плечах і поясі захист від протирання компенсатором, з світловідбиваючою вставкою (Лого компанії) і клапаном для скидання повітря В той же час, дійсно куртка-утеплювач не має карабіна для кріплення шолома, однак, такий карабін є на основному костюмі. Також не зрозуміло для чого карабін для шолому на куртці-утеплювачі якщо вона має вбудований шолом! Крім того, костюм має більш міцні наколінники, що дуже важливо для водолазів. Отже, запропонований ТОВ «УМПС» гідрокостюм сухого типу «Waterproof» не тільки відповідає вимогам ТД та визначенню «еквівалент», а є більш якіснішим за його еквівалент. 3. Маска (позиція 6) - не підтверджені вимоги щодо заміни скла на масці; Дійсно маска не має змінного скла, однак, заміна скла на масці Aqualung Wraparound2 коштує не менш ніж купити нову маску. Однак ця маска з 3 склами, що забезпечують максимальний огляд, а м'який обтюратор з гіпоалергенного силікону, забезпечує герметичність і робить посадку маски на обличчі дуже комфортною! 4. Боти (носки) водолазні неопренові (позиція 12): - не підтверджені вимоги щодо зачепів для пружинних ласт; Боти водолазні неопренові Scubapro Heavy Duty Boots 6,5 мм в дійсності мають зачепи для пружинних ласт хоча і не містить цієї інформації https://www.scubapro.com/ru-RU/RUS/divewear/boots,-gloves-hoods/products/heavy-duty-65mm.aspx Але вбачається на фото, що надана разом з Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Отже, вказані боти цілком відповідають вимогам ТД. 5. Регулятор тиску (позиція 16): - відсутній радіатор (проміжний) між першим та другим ступенем; - не підтверджені вимоги щодо системи автоматичного замикання першого ступеня при від'єднанні від балона; - не підтверджені вимоги щодо розміру радіатора першого ступеня (не менше 15 мм); - не підтверджені вимоги щодо наявності алюмінієвої кришки другого ступеня; - не підтверджені вимоги щодо пластикового захисту першого ступеня; ТОВ «УМПС» запропонувало у якості еквіваленту регулятор Scubapro MK17EVO S600 https://www.scubapro.com/ru-RU/RUS/regulators/products/mk17-evos600.aspx виходячи з наступного Основним визначальним параметром, щодо вибору регулятора для холодної води, є його відповідність вимогам міжнародного стандарту EN250A (сертифікація з 2014 року) який наданий разом з Пропозицією. Це новий сертифікат відповідно до якого запропонований регулятор сертифікований для роботи у воді до 4 градусів Цельсія, в той час як визначений в ТД регулятор Aqualung Legend Glacia має сертифікат міжнародного стандарту EN250:2000 для роботи у воді до 10 градусів. Ця інформація наявна в інструкції з експлуатації регуляторів. Також слід зазначити, що в інструкції з експлуатації регуляторів Scubapro, що додана до Пропозиції ТОВ «УМПС», є технічний опис регулятора та зазначено, що він має такі захисні механізми як AF - захист від замерзання (запатентовано) Це пристрій першої ступені, використовує ряд ребер, поверхня яких виступає у якості теплоотдатчика. Підвищення теплообміну з навколишнім водою дозволяє використовувати регулятор навіть у більш холодній воді, ніж це встановлено вимогам Стандарту ЄС ) Система XTIS(запатентовано) Система XTIS (Extended Termal Insulating System, Розширена Система Термоізоляції) оберігає механізм регулятора від впливу особливо низької температури, що утворюється в першій ступені при розширенні вхідної суміші з балона. Функція системи - не допустити обледеніння рухомих частин регулятора, забезпечуючи їх безперебійну роботу в будь-яких умовах. Суха компенсаційна камера Суха камера забезпечує найкращу роботу в надзвичайно холодній воді, запобігаючи попаданню води всередину водно-балансової камери. Таким чином в умовах надзвичайно холодної води виключається формування кристалів льоду навколо головної спіралі. Тобто, усі ці патенти та конструкції є аналогами тих патентів та конструкцій, що визначені у вимогах до регулятора. Також, з інструкції вбачається, що друга ступень регулятора (клапан) виготовлена з цільнометалевого корпусу. Та останнім фактом є те, що Scubapro надає на усі свої регулятори довічні гарантії, чого не має регулятор, визначений у ТД. Також він має пластиковий захист першої ступені, що відповідно визначено в Інструкції та вбачається на фото разом з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у пропозиції ТОВ «УМПС». Отже, регулятор Scubapro MK17EVO S600 має більш нову сертифікації відносно то тієї моделі, що визначена у ТД, та відповідає усім вимогам щодо використання цього у холодній воді в сурових умовах, однак, за конструкцією є різним та це ніяким чином не впливає на його характеристики. Таким чином, запропонований ТОВ «УМПС» регулятор не тільки відповідає вимогам ТД та визначенню «еквівалент», а є більш якіснішим за його еквівалент. 6. Компенсатор плавучості (позиція 17): - не підтверджені вимоги щодо тривимірного дизайну повітряної камери; - не підтверджені вимоги щодо наявності карабінів в кишенях; - не підтверджені вимоги щодо інфлятора з металевими кнопками. ТОВ «УМПС» запропонований компенсатор плавучості N.Diver Guardian який є повним еквівалентом та має ряд переваг, а саме: Компенсатор виконаний з матеріалу щільністю 1600 DEN, що значно міцніше ніж то вимагалося ТД. набагато міцна тканина гарантує його більш довгий термін служби. Також він має більшу підйомну силу відповідно до компенсатора, що вимагався відповідно до ТД. Так, у розмірі „L“ компенсатор N.Diver Guardian має 22,4 кг підємної ваги, в той час як Seac Sub Pro 2000HD, що визначений у ТД, має лише 18,3 кг. Такі параметри для водолазних робіт, що пов’язані з великим високим зносом обладнання і необхідності піднімати і опускати важку апаратуру, є більш визначальними. Крім того, компенсатор має карабіни поряд з кишенями, що зазначено в описовій частині до компенсатора. Також він має тривимірий дизайн повітряної камери, але не має патент, як має компенсатор, що визначений у ТД. У цьому випадку в цьому не має взагалі ніякої необхідності При цьому слід зазначити, що компенсатор N.Diver Guardian та Seac Sub Pro 2000HD є однаковими за типом – класичним жилетом, отже, е рівноцінними. Таким чином, запропонований ТОВ «УМПС» компенсатор не тільки відповідає вимогам ТД та визначенню «еквівалент», а є більш якіснішим за його еквівалент. Також, відповідно до до Рішення тендерного комітету з закупівель товарів, робіт та послуг Фірми "Укргазпромбуд" щодо розгляду тендерних пропозицій було відмовлено з тих підстав, що тендерна пропозиція Учасника торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "Український морський та портовий сервіс" не відповідає умовам тендерної документації Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Український морський та портовий сервіс" надано забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарантія № 16-43514 від 18 серпня 2017 року надана Акціонерним банком «Південний» (далі за текстом – Гарантія) не відповідає додатку № 6 «Вимог до банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції), оскільки: - відсутнє зобов'язання банку-гаранта сплатити суму гарантії в розмірі 39 900 грн. Замість вказаного зобов’язання міститься зобов’язання гаранта сплатити будь-яку суму, що не перевищує 39 900 грн; - банківська гарантія оформлена не на бланку банка-гаранта; - порушена вимога щодо безумовності банківської гарантії; - відсутня вказівка на можливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - не зазначено МФО та ідентифікаційний код/номер банка-гаранта; - не зазначений банк бенефіціара та його адреса. Здається враження, що Тендерний комітет взагалі не читав банківську гарантію, що надана ТОВ «УМПС». Так відповідно до тексту гарантії ТОВ «УМПС», сума гарантії становить 39 900,00 (тридцять дев’ять тисяч дев'ятсот) гривень 00 копійок. По тексту гарантії декілька разів зазначено, що: - Гарантія є безвідкличною та безумовною - переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку гаранта, принципала та бенефіціара є неможливим. - Зазначений банк -бенефіціар та його адреса. Лише тільки не зазначено МФО та ідентифікаційний код/номер банка-гаранта. Однак, текст гарантії випущеної Акціонерним банком «Південний» № 16-43514 від 18.08.2017 р складений відповідно до вимог Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 р, на підставі наданої документації Бенефіціара і не суперечить наведеним в Додатку № 6 зразковому (орієнтовному) тексту. Гарантія має електроний підпис, та Замовник в будь-який час має право перевірити автентичність цієї гарантії. Відповідно до вимог Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 р. не є обов'язковим випуск Гарантії на бланку банку. Враховуючи викладене, більшість зауважень є надуманими та такими, що не відповідають дійсності. Складається враження, що Замовник не знайомився з технічними характеристиками запропонованого ТОВ «УМПС» обладнання та технічною документацією, так як має намір купувати лише тільки те обладнання, що визначено у ТД. Ні підставі викладеного, вважаю, що в даному випадку порушуються принципи здійснення закупівель, які визначені ст. 3 Закону, такі як: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, на підставі ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: Протокол №104/1-вх від 04.09.2017р. про відхилення тендерних пропозицій (Рішення тендерного комітету з закупівель товарів, робіт та послуг Фірми "Укргазпромбуд" щодо розгляду тендерних пропозицій Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Обмундирування для підводного плавання), код за ДК 021:2015 37410000-5) щодо Відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Український морський та портовий сервіс" - скасувати.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до скарги ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МОРСЬКИЙ І ПОРТОВИЙ СЕРВІС» (далі ТОВ «УМПС») на Протокол №104/1-вх від 04.09.2017р. про відхилення тендерних пропозицій Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Обмундирування для підводного плавання), код за ДК 021:2015 37410000-5 згідно Додатку 2 (Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі) інформую про наступне: 1. Під час розгляду наданого учасником торгів ТОВ «УМПС» підтвердження Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 2, було виявлено, що учасник торгів не підтвердив відповідність деяким вимогам тендерної документації товару який запропонований учасником і є еквівалентом необхідного товару. 2. Пояснень або довідок що підтверджують відповідність заявленому товару на етапі подання документів представлено не було, намагання надати пояснення з’явилися тільки в скарзі. 3. З поданих документів на момент подачі пропозицій що підтверджують відповідність заявленому товару виявлені недоліки, а саме: 1. Сухий костюм (позиція 1): - товщина неопрена не зазначена; - обтюратори на руках і шиї без неопренового захисту; - немає карабіна для кріплення шолома; 2. Мокрий костюм (позиція 2): - відсутність ватерстопу у вигляді гумового валика; - не підтверджені вимоги до куртки утеплювача; - відсутність карабіна для кріплення шолома; 3. Маска (позиція 6): - не підтверджені вимоги щодо заміни скла на масці; 4. Боти (носки) водолазні неопренові (позиція 12): - не підтверджені вимоги щодо зачепів для пружинних ласт; 5. Регулятор тиску (позиція 16): - відсутній радіатор (проміжний) між першим та другим ступенем; - не підтверджені вимоги щодо системи автоматичного замикання першого ступеня при від'єднанні від балона; - не підтверджені вимоги щодо розміру радіатора першого ступеня (не менше 15 мм); - не підтверджені вимоги щодо наявності алюмінієвої кришки другого ступеня; - не підтверджені вимоги щодо пластикового захисту першого ступеня; 6. Компенсатор плавучості (позиція 17): - не підтверджені вимоги щодо тривимірного дизайну повітряної камери; - не підтверджені вимоги щодо наявності карабінів в кишенях; - не підтверджені вимоги щодо інфлятора з металевими кнопками.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Заява з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 41be67d29033412abed6357d0e8c0b4e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-001926-b.b1
Назва: Заява з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Обмундирування для підводного плавання), код за ДК 021:2015 37410000-5 В складі пропозиції необхідно надати завірені копії документів, що підтверджують якість виробу (сертифікат ISO 9001/2000 та сертифікат відповідності з обов’язковим перекладом на українську(російську) мову) і позитивні висновки Центрального органу виконавчої влади в сфері охорони здоров’я України на використання в заявленій області запропонованих матеріалів (тканин, фурнітури тощо). Міністерство охорони здоров’я України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади у формуванні та забезпеченні реалізації державної політики у сфері охорони здоров'я, формуванні державної політики у сферах санітарного та епідемічного благополуччя населення, створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів і медичних виробів, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням (Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 467/2011) В той же час, відповідно до повноважень МОЗ України не відноситься надання позитивних висновків на використання в заявленій області запропонованих матеріалів (тканин, фурнітури тощо), тобто, водолазного спорядження. Отже, вказана вимога не грунтується на положення діючого законодавства, у звязку з чим, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, виключивши цю вимогу з неї. Також, відповідно до п.16 Додатку 2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Регулятор тиску Aqualung Legend Glacia або еквівалент тип: зимовий; радіатор проміжний між першою та другою ступеню; система з автоматичним замиканням першого ступеню при від'єднанні від балона; кришка другого ступеню з алюмінію; радіатор першого ступеню не менше 15 мм; пластиковий захист першого ступеню. В той же час, радіатор проміжний між першою та другою ступеню; система з автоматичним замиканням першого ступеню при від'єднанні від балона; радіатор першого ступеню не менше 15 мм; Вказані вимоги до технічніх характеристик є такими, що що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що порушує ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В той же час, ці вимоги є патентом компанії Aqualung та не використовуєтья іншими компаніями, виробниками регуляторів тиску, у зв’язку з чим, такі вимоги обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В будь якому разі, вказаний регулятор відповідає вимогам міжнародного стандарту EN250:2000 як і білшість існуючих на ринку, та не ставить його в будь яке домінуюче положення на ринку. Отже, вказана вимога не грунтується на положення діючого законодавства, у звязку з чим, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, виключивши цю вимогу з неї. Теж саме стосується п. 6 Маска водолазна Aqualung Wraparound II або еквівалент маска з великим оглядом зі склом у кількості 3-х одиниць, закріпленими з можливістю заміни скла Це лише одна маска на ринку де є скло у кількості 3-х одиниць, закріпленими з можливістю заміни скла. В той же час, заміна скла існує у багатьох виробників з 2-ма склами. Тобто, вимога до цієї конструкції обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Отже, вказана вимога не грунтується на положення діючого законодавства, у звязку з чим, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, виключивши цю вимогу з неї.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з вимогами п.10 Технічного регламенту індивідуального захисту затвердженого Постановою КМ України від 27 серпня 2008 р № 761 «Матеріали, з яких виготовляється засіб захисту, а також продукти розпаду таких матеріалів не повинні негативно впливати на здоров'я користувача такого засобу та/або оточуючих. Оцінку відповідності чинним санітарним нормам повинні здійснювати органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України і видавати відповідні висновки». В зв’язку з реорганізацією Держсанепідемслужби України вважаємо що можливо внести зміни у тендерну документацію і вилучити вимогу про надання висновків Центрального органу виконавчої влади в сфері охорони здоров’я України на використання в заявленій області запропонованих матеріалів (тканин, фурнітури тощо). У ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» сказано, що у разі, якщо посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація містити вираз «або еквівалент». У Додатку 2 тендерної документації п.16 «Регулятор тиску Aqualung Legend Glacia» тендерної документації технічні вимоги містять вираз «або еквівалент», а наступні вимоги: тип: зимовий; радіатор проміжний між першою та другою ступеню; система з автоматичним замиканням першого ступеню при від'єднанні від балона; кришка другого ступеню з алюмінію; радіатор першого ступеню не менше 15 мм; пластиковий захист першого ступеню. є необхідними і обґрунтовані високими вимогами до обладнання у зв’язку із необхідністю забезпечення належного рівня безпеки під час виконання водолазних робіт в екстремальних умовах (вода низьких температур, забруднена вода, висока ймовірність пошкодження та ін.). Оскільки усі регулятори повинні бути сертифіковані згідно з міжнародним стандартом EN250:2000 (і наступними версіями) та відповідати директиві 93/68/СЕЕ, а фірми-виробники мають свої власні патенти, то технічна специфікація не порушує положень діючого законодавства, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Теж саме стосується п. 6 Додатку 2 «Маска водолазна Aqualung Wraparound II або еквівалент» і вказана вимога не порушує ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимога також містить вираз «або еквівалент», а наступні вимоги: маска з великим оглядом зі склом у кількості 3-х одиниць, закріпленими з можливістю заміни скла, обґрунтовані необхідністю забезпечення належного рівня безпеки під час виконання водолазних робіт в екстремальних умовах. У зв’язку з цим внесення змін до вимог цієї частини тендерної документації вважаємо недоцільним
Статус вимоги: Відхилено