Будівництво берегоукріплення русла р. Синявка навпроти буд.89 по вул.Духновича в смт Чинадійово
1. Найменування: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області
1.1. Код за ЄДРПОУ: 04350719
1.2. Місцезнаходження: 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Арендаш Василь Петрович – уповноважена особа; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; тел./факс (03131) 49998, golova@chynadiivska-gromada.gov.ua
1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1029973,40 грн (один мільйон двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят три гривень грн. 40 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Будівництво берегоукріплення русла р. Синявка навпроти буд.89 по вул.Духновича в смт Чинадійово (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 1 робота, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: берегоукріплення русла р. Синявка навпроти буд.89 по вул.Духновича в смт Чинадійово, Мукачівського району Закарпатської області
4. Строк надання послуг: до 31.12.2021 р.
5. Умови оплати: протягом 30 календарних днів після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) при наявності фінансування по цьому Договору
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 09.09.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 14.09.2021
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору.
6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
6.4. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції.
6.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
6.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Завершена
1 029 973.40UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 299.73 UAH
Період оскарження:04.09.2021 11:33 - 09.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:91f46fac85d347b1b2a9a5f2d9f8886f
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ЕКСПРЕСБУД ПЛЮС", UA-EDR 41650719
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-04-000115-c.a2
Назва:Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель: неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику!
Фізична особа–підприємець Скраль Олена Миколаївна є Учасником спрощеної процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Будівництво берегоукріплення русла р. Синявка навпроти буд.89 по вул. Духновича в смт. Чинадійово (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-04-000115-с (далі – процедура закупівлі).
Протоколом Уповноваженої особи – Арендаш В.П. від 20.09.2021 – ТОВ «Експресбуд плюс» визначено переможцем закупівлі, що є грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі, оскільки, пропозиція ТОВ «Експресбуд плюс» підлягала відхиленню з наступних підстав:
1. У Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що «Створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладання на тендерні пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП)».
За результатом перевірки електронного цифрового підпису ТОВ «Експресбуд плюс» на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify відображає, що тип підпису «удосконалений», «незахищений», що свідчить про те, що підпис не є кваліфікованим!
2. У Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що «При розрахунку вартості пропозиції торгів учасником враховується ціна частини предмету закупівлі відповідно до цієї тендерної документації торгів та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору „під ключ”, в тому числі вартість:
• вартість робіт, включаючи всі матеріали і ресурси.
• вартість інших елементів і послуг, зазначених у тендерній документації.
До кінцевої вартості пропозиції торгів включаються усі витрати учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору.
Ціна пропозиції торгів визначається згідно предмету закупівлі, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення, та поточних цін на них.
До складу вартості Учасник включає безпосередні та супутні (прямі і загальновиробничі) витрати, а також прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризику у випадках, передбачених ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, податки, збори, обов'язкові платежі, витрати пов’язані з відрядженнями та проживанням працівників Учасника переможця, користування комунальними послугами під час проведення ремонтних робіт на час дії договору тощо.
Учасник при розрахунку вартості тендерної пропозиції не враховує вартість технічного нагляду та авторського нагляду.
Будь-які не враховані у ціні пропозиції витрати додатково оплачуватись не будуть. Ціна пропозиції торгів учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013.
Прямі витрати визначаються учасником на підставі інформації, наданої у Додатку цієї тендерної документації.
Підсумки розрахунків прямих витрат по роботах, передбачених переліком, загальновиробничі витрати, прибуток та інші супутні витрати включаються в зведений розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни).
Ціну пропозиції торгів слід визначати відповідно до вказаних у цій документації та додатках до неї вимог щодо технологій виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
При цьому враховуються витрати учасника на організацію і керування виробництвом і одержання економічно обґрунтованого прибутку.
Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою.
Розрахунок ціни Учасника щодо виконання робіт, що не задовольняє вимогам тендерної документації торгів не буде розглядатися, а пропозиція буде відхилена замовником.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Експресбуд Плюс» відсутня договірна ціна з розрахунками відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013.
3. У довідці ТОВ «Експресбуд плюс» від 10.09.2021 № 159 «Про наявність кваліфікованих спеціалістів» не зазначено спеціальність працівників.
4. У довідці ТОВ «Експресбуд плюс» від 10.09.2021 № 162 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не зазначено орендовану техніку, тільки власну. Строк дії договору оренди від 26.05.2021 № ОТ-1 з ФОП Софілканич О.В. до 31.12.2020 (договір вважається недійсним).
5. У довідці ТОВ «Експресбуд плюс» від 10.09.2021 № 161 «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2017-2021 рр.» не вказано матеріали, які використовувались при виконанні робіт згідно договору від 24.05.2021 № 1/05-2021. А у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що «учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі за підписом, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів за аналогічним предметом закупівлі за 2017 або 2018 або 2019, або 2020 або 2021 роки із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону, перераховані основні види робіт та матеріали.
6. Вихідний номер та дата листа відгуку від Управління міського господарства Мукачівської міської ради є накладеними (чітко видно світлу полосу) і вважається підробкою документів.
7. Аналогічні договори, що вказані у довідці ТОВ «Експресбуд Плюс» від 10.09.2021 № 161 «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2017-2021 рр.» не є аналогічними згідно предмету закупівлі: «Будівництво берегоукріплення русла р. Синявка навпроти буд.89 по вул. Духновича в смт. Чинадійово (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013».
Враховуючи, що пропозиція ТОВ «Експресбуд плюс» не відповідає умовам, визначеним у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі та Уповноважена особа не встановила даний факт та не вказала про це в протоколі,
ВИМАГАЮ:
Відмінити рішення Уповноваженої особи Арендаш В.П. від 21.09.2021 про визнання переможцем спрощеної закупівлі по предмету: «Будівництво берегоукріплення русла р. Синявка навпроти буд.89 по вул. Духновича в смт. Чинадійово (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-04-000115-с – ТОВ «Експресбуд плюс» та завершити процедуру згідно вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
У випадку відмови Замовника у задоволенні вимоги, Учасник: Фізична особа-підприємець Скраль Олена Миколаївна буде змушена звернутись до суду та до громадських організацій у сфері публічних закупівель та контролюючих органів щодо перевірки проведення даної спрощеної закупівлі та проведення закупівель Замовником в цілому та притягнення уповноваженої особи до відповідальності за порушення проведення закупівель.
Вирішення:Дякуємо за звернення! Однак згідно експертного звіту від 14.12.2020 року №07-4990-20 виданого ДП "Укрдержбудекспертиза" визначено клас наслідків СС2. Тому наявність ліцензії є обов'язковою. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога не може бути задоволеною.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення
Номер:7f5b611db81b462bbc2d9be66f87de76
Пов'язана кваліфікація:ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРАЛЬ ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА, UA-EDR 2767304189
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-04-000115-c.a1
Назва:Неправомірне відхилення
Вимога:
Щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель щодо визначення переможця, з порушенням законодавства та неправомірне відхилення
Шановний Замовнику!
Фізична особа–підприємець Скраль Олена Миколаївна є учасником спрощеної закупівлі по предмету закупівлі: «Будівництво берегоукріплення русла р. Синявка навпроти буд.89 по вул. Духновича в смт. Чинадійово (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)», номер закупівлі UA-2021-09-04-000115-с на офіційному загальнодержавному веб-порталі «ProZorro» та подала свою пропозицію у передбачені замовником терміни і у відповідності із вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно результатів аукціону, моя пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною, подано всі документи, які необхідно було подати згідно вимог оголошення. Замовник провів кваліфікацію пропозиції Фізична особа–підприємець Скраль Олени Миколаївни та прийняв рішення, що пропозиція Фізичної особи–підприємця Скраль Олени Миколаївни відхиляється (Протокол уповноваженої особи – Арендаш В.П від 20.09.2021). З підставами відхилення ознайомлена та не погоджуюсь. Переконливо стверджую, що рішення уповноваженої особи необґрунтоване та підлягає перегляду, зокрема це виявляється у наступному:
1. У складі тендерної пропозиції Фізичної особи–підприємця Скраль Олени Миколаївни наявний лист-згода з істотними умовами проекту договору від 10.09.2021 № 21/09, де зазначено, що учасник закупівлі – Фізична особа–підприємець Скраль Олена Миколаївна погоджується з усіма істотними умовами проекту договору /Додаток 3/ та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання договору на основі проекту договору.
2. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ніде не зазначено, що вид робіт згідно предмета закупівлі за класом наслідків віднесено до СС2 та підлягає ліцензуванню. На п.17 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (за наявності надати копію ліцензії або дозволу), – Фізична особа–підприємець Скраль Олена Миколаївна надала довідку від 10.09.2021 № 15/09.
Враховуючи що пропозиція Фізичної особа–підприємця Скраль Олени Миколаївни є економічно вигідною, та дає можливість Замовнику мати економію коштів, не містить суттєвих зауважень (працівники мають досвід необхідний для виконання робіт та забезпечення якості виконання таких робіт, наявний безпосередній досвід з берегоукріплення річок (аналогічні договори з додатками, актами КБ-2, КБ-3, відгуками – завантаженні у складі моєї тендерної пропозиції)), відхилена необґрунтовано, а наступні пропозиції містять ряд суттєвих зауважень,
Вимагаю:
Скасувати рішення уповноваженої особи Арендаш В.П. від 20.09.2021 року про відхилення пропозиції Фізичної особа–підприємця Скраль Олени Миколаївни по предмету закупівлі та завершити закупівлю відповідно до вимог чинного законодавства України.
Вирішення:Дякуємо за звернення! Однак згідно експертного звіту від 14.12.2020 року №07-4990-20 виданого ДП "Укрдержбудекспертиза" визначено клас наслідків СС2. Тому наявність ліцензії є обов'язковою. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога не може бути задоволеною.