-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонтно-реставраційні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення ох. № 707-М – Палацу (Музей «Дрогобиччина») на вул. Т. Шевченка, 38 у м. Дрогобичі Львівської обл. Коригування.
Завершена
6 134 233.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 342.34 UAH
мін. крок: 1% або 61 342.34 UAH
Період оскарження:
03.09.2021 17:41 - 22.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
df938122686645f489d60f3ad08a7146
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002889-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
03.09.2021 року Управлінням культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради була оголошена закупівля: «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення ох. № 707-М – Палацу (Музей «Дрогобиччина») на вул. Т. Шевченка, 38 у м. Дрогобичі Львівської обл. Коригування».
У даній закупівлі брало участь два учасники: товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» та приватне підприємство «СЧН ЖИТЛО-БУД».
11.11.2021 року переможцем процедури закупівлі було визнано
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД".
Відповідно до п. 4.1 ч.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації предметом закупівлі є «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення ох. № 707-М – Палацу (Музей «Дрогобиччина») на вул. Т. Шевченка, 38 у м. Дрогобичі Львівської обл. Коригування. Вид робіт: Реставрація».
Згідно із Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
Стаття 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню
1. Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:
9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності";
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»:
Стаття 37-1. Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів
Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Постанова Кабінету Міністрів України «Про ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури» втратила чинність, тому відповідно до Конституції України та загальної теорії права, ми керуємося законами України, оскільки вони мають вищу юридичну силу, ніж підзаконні нормативні акти.
Також, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
Стаття 9. Ліцензійні умови
1. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги ліцензійних умов відповідного виду господарської діяльності, а здобувач ліцензії для її отримання - відповідати ліцензійним умовам.
2. Ліцензійні умови та зміни до них розробляються органом ліцензування, підлягають погодженню спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування та затверджуються Кабінетом Міністрів України, крім випадків, визначених законом.
9. Вимоги ліцензійних умов мають бути обумовлені особливостями провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, та включають:
1) вичерпний перелік підтвердних документів, що підтверджують відповідність суб’єкта господарювання вимогам ліцензійних умов, крім документів, які органи влади не можуть вимагати відповідно до частини сьомої статті 9 Закону України "Про адміністративні послуги"; 2) кадрові вимоги та 3) організаційні вимоги;
Окрім того частиною 12 Закону передбачено, що у ліцензійних умовах визначаються вичерпні переліки типів місць та засобів провадження господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, щодо яких встановлюються вимоги, передбачені абзацами п’ятим та шостим пункту 3 частини дев’ятої цієї статті, та частиною 13 визначається, що ліцензійні умови повинні відповідати принципам державної політики у сфері ліцензування.
Звертаємо Вашу, що у Конституції України закріплена презумпція знання законодавства, а саме:
Стаття 68. Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
Отже, згідно із Статтею 20 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування під час провадження господарської діяльності:
1. За провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, без ліцензії чи у період зупинення дії ліцензії повністю або частково, невиконання ліцензіатом розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов, порушення ліцензіатом строку повідомлення про всі зміни даних, зазначених у заяві та документах, а також за наявності контролю за діяльністю ліцензіата у значенні, наведеному у статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції", резидентами держав, що здійснюють збройну агресію проти України, у значенні, наведеному у статті 1 Закону України "Про оборону України", суб’єкти господарювання притягаються до адміністративної відповідальності, передбаченої Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Для підтвердження правомірності здійснення відповідного виду діяльності Замовник вимагає Завірену учасником копію дійсної ліцензії на виконання будівельних робіт (клас наслідків СС3) (п.7.1 ч.7 таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації).
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" для підтвердження даного критерію надало ліцензію, видану Державною архітектурно – будівельною інспекцією України наказ №37 – Л від 26 червня 2018 року, реєстраційний запис – 2013052435.
Відповідно до додатку до даної ліцензії «Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2,СС3)» у приватного підприємства "СЧН ЖИТЛО-БУД" не передбачений такий вид робіт як «код 1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» тому згідно із чинним законодавством України приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" не може виконувати роботи за предметом закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення ох. № 707-М – Палацу (Музей «Дрогобиччина») на вул. Т. Шевченка, 38 у м. Дрогобичі Львівської обл. Коригування. Вид робіт: Реставрація».
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" надало кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури інженера технічного нагляду Серія АТ №000324.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил.
До виконавців робіт, які пройшли професійну атестацію відповідно до цієї статті, прирівнюються особи, які отримали сертифікати за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Згідно із Постановою Кабінету Міністрів України №554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» частина 14: виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати роботи (послуги) щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності), що визначаються кваліфікаційними вимогами, які діють на час виконання робіт (послуг) для відповідної або нижчої категорії працівників, зокрема:
Категорія сертифікованих фахівців Роботи (послуги), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом
Інженер з технічного нагляду II категорії Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки)
Інженер з технічного нагляду I категорії Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки)
Провідний інженер з технічного нагляду Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки)
(Зміни № 11 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 08.08.2017 р. № 192 та рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 17.09.2016 р., Протокол № 19 відповідальні виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконують ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом.)
Сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури інженера технічного нагляду Серія АТ №000324, який було надано приватним підприємством "СЧН ЖИТЛО-БУД" є безкатегорійним, а, отже, інженер технічного нагляду Петрушак Ігор Володимирович не може здійснювати технічний нагляд за виконанням робіт відповідно до предмету даної закупівлі.
Відповідно до пп.3 п. 4.1 ч. 4 «Відхилення тендерних пропозицій»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
• не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Отже, на підставі вищенаведеного просимо Вас скасувати рішення про визнання приватного підприємства "СЧН ЖИТЛО-БУД" переможцем процедури закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення ох. № 707-М – Палацу (Музей «Дрогобиччина») на вул. Т. Шевченка, 38 у м. Дрогобичі Львівської обл. Коригування. Вид робіт: Реставрація» та відхилити тендерну пропозицію приватного підприємства "СЧН ЖИТЛО-БУД" згідно із ч. 4 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, в іншому випадку нами буде подана скарга до постійно – діючої колегії Антимонопольного комітету України про порушення закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- вимога.jpg 24.11.2021 10:27
Дата подачі:
19.11.2021 15:30
Вирішення:
Щодо вашого звернення про визнання учасника ПП «СЧН ЖИТЛО БУД» переможцем процедури закупівлі, повідомляємо наступне:
Відповідно до додатку №1 до тендерної документації, до учасника ставиться вимога, щодо надання завіреної учасником копії дійсної ліцензії на виконання будівельних робіт (клас наслідків СС3), у випадку залучення субпідрядника – додатково надати завірену копію ліцензії на виконання будівельних робіт (клас наслідків СС3) субпідрядної організації. На виконання зазначеної вимоги, учасником подано ліцензію, із додатками, на виконання будівельних робіт, за класом наслідків СС3, видану в 2018 році, що надає право учаснику на виконання зазначених робіт, передбачених у тендерній документації.
Також, повідомляємо, що учасником-переможцем, в складі своєї пропозиції було надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури інженера технічного нагляду Серія АТ №000324. Повідомляємо, що тендерною документацією не виставлялись вимоги, щодо форми та змісту такого документа, який був поданий учасником, за власним бажанням, для можливості підтвердження наявності додаткових працівників, яких заплановано залучити до виконання зазначених робіт.
А отже, відповідно до вищезазначених вимог, повідомляємо, що на думку Замовника, відсутні підстави, передбачені, ст. 31 Закону, щодо відхилення пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга про скасування неправомірного рішення Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ В.Ф.Ф.
Номер:
5978c7a4b18748d7a9e712ed3c26bac1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002889-a.a2
Назва:
Скарга про скасування неправомірного рішення Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ В.Ф.Ф.
Скарга:
Про скасування неправомірного рішення Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ В.Ф.Ф., оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.10.2021 17:07
- Довідка про аналогічнии_.pdf 08.10.2021 17:09
- Довідка про працівників.pdf 08.10.2021 17:09
- зображення_viber_2020-09-07_16-37-47.jpg 08.10.2021 17:09
- Лист пояснення про довідку з податкової.pdf 08.10.2021 17:09
- Медична довідка Маслов.jpg 08.10.2021 17:09
- r_40_ДЦ_ИВР.rtf 08.10.2021 17:09
- Медична книжка Максимів.pdf 08.10.2021 17:09
- Сертифікат риштування (1).pdf 08.10.2021 17:09
- Аналогічний договір _3.pdf 08.10.2021 17:09
- Аналогічний Договір Бекас 04.04.2019 р._ 4.pdf 08.10.2021 17:09
- Аналогічний Договір реставрація дзвіниці Дрогобич 2019.pdf 08.10.2021 17:09
- Довідка про МТБ .pdf 08.10.2021 17:16
- Скарга повторно.pdf 08.10.2021 17:16
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 21.10.2021 01:15
- рішення від 12.10.2021 № 23137.pdf 13.10.2021 11:35
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2021 № 23917.pdf 22.10.2021 12:53
- рішення від 21.10.2021 № 23917.pdf 25.10.2021 16:09
- відповідь на скаргу.doc 20.10.2021 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2021 17:10
Дата розгляду скарги:
21.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.10.2021 11:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.10.2021 16:09
Дата виконання рішення Замовником:
04.11.2021 10:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
.........
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
d280f2caf3cc464088fe26389f31a2b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002889-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ» ч.4. «Документи, що підтверджують фінансову спроможність учасника», п. 4.1 «Учасник повинен завантажити копію балансу та звіту про фінансові результати за 2020 рік (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства). Учасник повинен надати гарантійний лист про обсяг річного доходу (виручки) за 2020 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що ситуація, яка сталася у світі у зв’язку із коронавірусом та неодноразовим введенням вимушеного карантину у 2020 році призвела до значних економічних наслідків для бізнесу, у тому числі значного падіння прибутку та обсягу річного доходу підприємств.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме у Додатку 1 ч.4 «Документи, що підтверджують фінансову спроможність учасника» », п. 4.1 «Учасник повинен завантажити копію балансу та звіту про фінансові результати за 2020 рік (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства). Учасник повинен надати гарантійний лист про обсяг річного доходу (виручки) за 2020 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі», тому що встановлення критерію по фінансовому показнику за 2020 рік порушує ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" та призводить до штучного зменшення кола осіб потенційних учасників та унеможливлює досягнення зазначеної вище мети Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2021 16:12
Вирішення:
Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено