• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Інженерні послуги різні

Завершена

2 918 306.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 801.25 UAH
Період оскарження: 03.09.2021 15:57 - 19.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель та неправомірну дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД»

Номер: 5f71cbe612c84d23bdc4a288bf710eab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-002532-a.b5
Назва: Вимога про порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель та неправомірну дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД»
Вимога:
ТОВ "ГРУПА ІНСТИТУТІВ ПО ПРОЕКТУВАННЮ "ГІПРОПРОМ БУД" не погоджується з рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» розглянув вимогу учасника ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» та повідомляє, що правові та економічні засади здійснення закупівель визначає Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Виходячи зі змісту визначень «тендерна пропозиція» та «учасник процедури закупівлі», документи та інформація, які вимагаються тендерною документацією саме від Учасника, надаються ним виключно у складі тендерної пропозиції в строк, визначений оголошенням про проведення відкритих торгів та тендерною документацією. Так, п. 8.1. Технічної специфікації Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 71330000-0 Інженерні послуги різні (Інженерні послуги різні)» передбачено надання Учасником розрахунку вартості послуг за чинними нормами та правилами відповідно згідно з ДСТУ Б. Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 «Нормативи витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд». Такий документ відсутній у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД», а наданий після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів, разом з обґрунтуванням аномально низької ціни послуг тендерної пропозиції. Ураховуючи викладене, у замовника відсутні правові підстави для розгляду документів, наданих учасниками після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з нормами Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення певних невідповідностей в інформації та/або документах, а учасник процедури закупівлі виправляє такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Але, ураховуючи відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД» інших документів, які не можуть бути виправлені, така тендерна пропозиція в будь-якому випадку підлягає відхиленню, незважаючи на виправлення/невиправлення учасником невідповідностей кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Стосовно закупівлі № UA-2021-06-02-002841-a зауважуємо, що вказана закупівля проводилася в іншому порядку, оскільки її вартість перевищувала межі, визначені частиною третьою статті 10 Закону, тому інформація про ціну не повинна була відображатися в документах учасників на етапі розгляду їх тендерних пропозицій Замовником. З огляду на викладене, закупівля «ДК 021:2015: 71330000-0 Інженерні послуги різні (Інженерні послуги різні)» здійснена Замовником з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону, та в цілому відповідає законодавству у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо невідповідності тендерної документації

Номер: 7765ca7bd1cd42e69516206c68aa6b19
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-002532-a.a4
Назва: Щодо невідповідності тендерної документації
Вимога:
Вивчивши тендерну документацію, звертаємо увагу Замовника, що: 1. .п.8.1.та 8.2. Розділу 8 «Технічної специфікації» (Продовження додатка 4 до тендерної документації) передбачено: 8.1. Технічне обстеження зовнішньої частини труби – жовтень 2021р.; 8.2. Технічне обстеження внутрішньої частини труби – вересень 2021р. Дата проведення аукціону призначена на 21.09.2021р. З урахуванням того, що договір з переможцем не може бути укладений раніше ніж через 10 днів, після визначення переможця, укладення договору можливо лише у жовтні 2021р. (і це за умов, що не буде оскаржень в АМКУ). А з урахуванням того, що опалювальний сезон у Києві може розпочатися ще до кінця жовтня, тендерна вимога про терміни обстеження труби у «Технічній специфікації» вже є нереальною. (До речі у «Договорі» п.п. 5.1.1.та п.5.1.2. взагалі вказані терміни обстеження «червень-серпень».). А отже необхідно привести у відповідність тендерну документацію. 2. п.6.3.5. «Договору» зазначається «Під час надання послуг не використовувати товари, послуги та /або їх складові, що виробляються та /або постачаються з Російської Федерації», а п. 13.2. «Договору» навіть передбачене право Замовника розірвати договір в односторонньому порядку з зазначеної причини. Чи розповсюджується така вимога на прилади вимірювання, які були придбані в Україні в попередні роки , виробником яких являлися підприємства Російської Федерації та які проходили та проходять періодичні повірки в метрологічних установах України у відповідності з ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» -?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1.Зауваження прийняте. ‘Доповнення будуть внесені в технічну документацію. 2. З метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави Верховною Радою України прийнято Закон України "Про санкції". Законом визначено порядок введення та механізм застосування спеціальних економічних та інші обмежувальних заходів (санкцій) до фізичних чи юридичних осіб. Таки чином, товари/послуги, що будуть використані при наданні послуг за предметом закупівлі не повинні підпадати під санкції введенні відповідно до закону. Стосовно товарів придбаних в попередні роки, то необхідно розуміти, що їх придбання та використання на території України повинно відповідати нормативно-правовим актам, які були чинними на момент їх привезення на митну територію України.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Неправомірні вимоги до учасників

Номер: abb314c38c304651ba34dc6d77e93f6b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-002532-a.c3
Назва: Неправомірні вимоги до учасників
Вимога:
Детально в прикріпленому файлі. ЛОТ 6 - Послуги з технічного обстеження та паспортизації будівель та споруд СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А І частина. Згідно п. 6.3. Продовження додатка 4 до тендерної документації замовник вимагає: «Надати копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з правом виконання робіт на висоті понад 1,3 метра та робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо).». Шановний замовнику! Доводимо до вашого відома, що по лоту 6 замовник закуповує, а переможець буде виконувати ПОСЛУГИ, а не роботи! Оскільки всі документи, які ви вимагаєте в п.6.3 відносяться до РОБІТ, ВИМАГАЄМО вилучити неправомірну вимогу з тендерної документації та не створювати додаткових перепон для потенційних учасників, що призведе до мінімізації кількості учасників та максимізації ціни договору… ІІ частина. Згідно 7.2. Продовження додатка 4 до тендерної документації замовник вимагає: «Надати Замовнику зразок виконаного аналогічного технічного звіту та паспорту технічного стану будівлі та споруди.». Дана вимога є неправомірною та такою, що порушує принципи публічних закупівель. Технічний звіт по аналогічному договору є комерційною таємницею та містить інформацію, яка неможлива до оприлюднення виконавцем послуг. Технічний звіт не може бути оприлюднений в електронній системі оскільки дана інформація стане загальнодоступною для всіх зацікавлених (з різною метою, можливо і терористичною) користувачів глобальної мережі інтернет!. Ви б хотіли, щоб звіти по Вашим об’єктах обстеження гуляли інтернетом??? Також нагадуємо, що згідно п. 7 замовник встановлює Вимоги до надання послуг. Отже, цей пункт не відноситься до Учасника даної закупівлі, а вже до Переможця після підписання договору та початку надання послуг.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На подану вимогу по тендеру №13553204 «Інженерні послуги різні» по І частині повідомляємо, що відповідно до вимог технічної специфікації по Лоту 6 Продовження додатка 4 до тендерної документації до складу детального обстеження із застосуванням візуальних та інструментальних методів входять огляди інженерних систем, які мають вплив на будівельні конструкції. Огляду підлягають внутрішні інженерні системи обмежені площею забудови так і вводи-виводи інженерних систем до будівель (споруд), пошкодження яких може впливати на технічний стан конструкцій. Доступ для виконання робіт з огляду вводів-виводів мереж в окремих спорудах здійснюється через колодязі та потребує перебування персоналу в камерах та колекторах. Окрім того до переліку об’єктів СП «АВТОТРАНСПОРТ» входять очисні споруди, які мають підземне розміщення та являють собою замкнутий простір. Таким чином згідно вимог пункту 7 додатка 2 постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 роботи в камерах, колекторах та замкнутому просторі слід відносити до переліку видів робіт підвищеної небезпеки. Отже, слід зауважити, що виконання робіт у таких зонах потребує наявності в Учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до статті №21 Закону України «Про охорони праці», Постанов КМУ від 07 грудня 2016 № 922 «Деякі питання набуття права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності за декларативним принципом», від 25 серпня 2010 р. №725 “Про затвердження переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства” і безпосередньо Постанови КМУ від 26 жовтня 2011р. № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”. Щодо вимоги по ІІ частині тендеру №13553204 «Інженерні послуги різні» повідомляємо, що дана інформація прийнята до відома та враховуючи вищезазначену вимогу з метою визначення компетенції Виконавця цих робіт і недопущення розповсюдження загальнодоступної інформації для сторонніх осіб, Замовником буде внесено зміни щодо уточнення до п.7.2. Продовження додатка 4 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 4fa266b8442246499c6affdd3eb936a9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-002532-a.c2
Назва: Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Відповідно до п.3 Постанови КМУ 257 від 12.04.2017 р. (зі змінами) "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" Для об’єктів, що прийняті в експлуатацію до 10 червня 2017 р. та щодо яких в проектній документації не визначено клас наслідків, клас наслідків (відповідальності) визначається відповідно до законодавства, будівельних норм та нормативних документів під час проведення обстеження та зазначається у паспорті об’єкта. Визначення класу наслідків (відповідальності) відповідно до п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності) виконує сертифікований інженер проектувальних. Одже вимагаємо привести у відповідність згідно вимог нормативної документації в будівництві п.6 додатка №4 до тендерної документації (ЛОТ 7 – Технічне обстеження димової труби СП "ЗАВОД "ЕНЕРГІЯ" КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО») і зазначити окрім сертифікованого експерта будівельного ще сертифікованого інженера проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені доповнення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо переліку дозволів (декларацій)Держпраці (Держгірпромнагляду)

Номер: be445928d223411ab6ec7ac4519e7c6f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-002532-a.c1
Назва: Щодо переліку дозволів (декларацій)Держпраці (Держгірпромнагляду)
Вимога:
п.6.3 додатка №4 до тендерної документації (ЛОТ 7 – Технічне обстеження димової труби СП "ЗАВОД "ЕНЕРГІЯ" КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» замовник закупівлі вимагає надати Копію діючої Декларації (Дозволу) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до вимог Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р. на роботи підвищеної небезпеки а саме: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів. Зазначений перелік дозволів є не повним . Наше підприємство неодноразово стикалося з різними тлумаченнями все ж таки, які роботи підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами) виникають під час обстеження технічного стану димових труб. Нами було здійснено офіційних запит в Державну службу з питань праці (Держпраці) з вимогою надати вичерпний перелік всіх робіт підвищеної небезпеки, які виникають під час обстеження технічного стану димових труб. Листом Держпраці № 7056/3/5.3-ДП-19 від 04.09.2019 р. (див. прекріпленний файл) встановлено вичерпний перелік робот підвищеної небезпеки, які виникають під час обстеження технічного стану димових труб. Постановою КМУ № 77 від 03.02.2021 внесені зміни до постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р. (зі змінами) і на сьогоднішній час для виконання робіт з технічного обстеження димових труб потенційний виконавець має отримати : 1.Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на роботу підвищеної небезпеки Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі ( п. 7 ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А Додатка 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77)) 2.Декларацію Держпраці на роботи підвищеної небезпеки а саме: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, Верхолазні роботи та промисловий альпінізм, Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів (п.3,п.18,п.21, ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група Б Додатка 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77)) . Відповідно до ст.21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець який планує виконувати обстеження димових труб повинен одержати дозвіл (декларацію) на вищезазначені роботи підвищеної небезпеки за порядком згідно Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами)). Для унеможливлення в майбутньому оскаржень в АМКУ та суді рішень замовника щодо визнання переможцем певного учасника вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами) і зазначити в ній повний перелік робіт підвищеної небезпеки, які виникають при обстеженні димових труб, на які необхідно мати дозвіл (декларацію).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником будуть внесені доповнення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено