-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015:45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в Онуфріївському закладі дошкільної освіти «Калинка» смт. Онуфріївка Олександрійського району Кіровоградської області)
Завершена
163 521.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 635.21 UAH
мін. крок: 1% або 1 635.21 UAH
Період оскарження:
03.09.2021 15:43 - 09.09.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a45e773b0c8f479b8524766d6f07f05e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-004524-b.c7
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Зазначеною відповіддю уповноваженої особи Відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області, ви даєте зрозуміти іншим учасникам закупівлі, що у Вас вже є заздалегідь визначений переможець, якому відома вся технічна та інша інформація для належного прорахунку …. Тендерною документацією додаток 1, Ви вимагаєте, що улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації повинно проводитися згідно проекту. При цьому жодної назви, марки, специфікації не зазначаєте. Проект, реальну специфікацію, монтажні схеми не розміщуєте. На жодне задане питання потенційними учасниками закупівлі належної відповіді не надаєте, порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі». При цьому зазначаючи у своїй відповіді, що жодної дискримінації не має. У когось є все, у інших нічого. Прораховуйте як заманеться, але монтаж зробить згідно нашого проекту.
Враховуючи зазначене, у випадку нерозміщення (в період уточнень) на закупівельному майданчику інформації на всі задані питання, залишаємо за собою право звернутись до Департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації та інших відповідних органів, щодо вирішення питання по суті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2021 09:14
Вирішення:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИК! Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Виконуючи вимогу Закону та за результатами розгляду Вашого звернення уповноважена особа Відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області повідомляє про наступне: відповідно до Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю за предметом код за ДК 021:2015:45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в Онуфріївському закладі дошкільної освіти «Калинка» смт. Онуфріївка Олександрійського району Кіровоградської області), замовником торгів було встановлено інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у вигляді технічної специфікації із відображенням дефектного акту, що містить всю необхідну інформацію для складання документів пропозиції учасника у відповідності до вимог оголошення. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 14 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством, та для повноцінного ознайомлення з обсягами та визначення об’єму робіт Учасник у період уточнень, визначеного електронною системою закупівель, повинен ознайомитись у Замовника з наявним робочим проектом під час виїзду та обстеження об’єкту. На підтвердження виконання Учасником торгів даної вимоги він повинен надати в складі тендерної пропозиції АКТ огляду об’єкта (Форма 1 наведена нижче). Обстеження можливо провести на об’єкті Замовника в робочі дні з 9-30 до 16-00, при собі мати відповідного листа на ім’я із зазначенням особи-відвідувача та паспорт відвідувача. Після обстеження Замовник підписує Акт всім потенційним Учасникам, які прийняли рішення брати участь в даній закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що зміст оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт відповідає вимогам статті 14 Закону у повному обсязі.
Слід зазначити, що законодавством України у сфері закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги оголошення стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі.
Враховуючи вищезазначене, замовник торгів повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, оскільки за його змістом не підтверджено та не аргументовано неможливість виконання учасниками зазначеної умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що створює порушення прав учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.09.2021 15:29
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
8eb5099c49b244c7ac2ea26c4e234e40
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-004524-b.c6
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо обстеження є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може із проекту, специфікації, схем, яки ви можете розмістити на майданчику. Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2021 09:12
Вирішення:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИК! Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Виконуючи вимогу Закону та за результатами розгляду Вашого звернення уповноважена особа Відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області повідомляє про наступне: відповідно до Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю за предметом код за ДК 021:2015:45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в Онуфріївському закладі дошкільної освіти «Калинка» смт. Онуфріївка Олександрійського району Кіровоградської області), замовником торгів було встановлено інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у вигляді технічної специфікації із відображенням дефектного акту, що містить всю необхідну інформацію для складання документів пропозиції учасника у відповідності до вимог оголошення. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 14 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством, та для повноцінного ознайомлення з обсягами та визначення об’єму робіт Учасник у період уточнень, визначеного електронною системою закупівель, повинен ознайомитись у Замовника з наявним робочим проектом під час виїзду та обстеження об’єкту. На підтвердження виконання Учасником торгів даної вимоги він повинен надати в складі тендерної пропозиції АКТ огляду об’єкта (Форма 1 наведена нижче). Обстеження можливо провести на об’єкті Замовника в робочі дні з 9-30 до 16-00, при собі мати відповідного листа на ім’я із зазначенням особи-відвідувача та паспорт відвідувача. Після обстеження Замовник підписує Акт всім потенційним Учасникам, які прийняли рішення брати участь в даній закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що зміст оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт відповідає вимогам статті 14 Закону у повному обсязі.
Слід зазначити, що законодавством України у сфері закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги оголошення стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі.
Довідково повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймаються у відповідності до кожної скарги окремо та формулювання вимог тендерної документації в цілому, розгляд яких відбувається під час проведення процедур закупівель згідно частини першої статті 13 Закону та не застосовується під час проведення спрощених процедур закупівель.
Враховуючи вищезазначене, замовник торгів повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, оскільки за його змістом не підтверджено та не аргументовано неможливість виконання учасниками зазначеної умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що створює порушення прав учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.09.2021 15:28
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
4fc07eea511b4fe8bc3fd6ac466617f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-004524-b.c5
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно п.1.3.1. до додатку 2 ТД, Ви вимагаєте надання позитивного відгуку замовника (по кожному з договорів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника. При цьому у відгуку обов’язково повинно бути зазначено: iінформаціяiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт……. У більшості установ (підприємств….) є своя форма відгуку, рекомендаційного листа і виконавець робіт не може вимагати надання йому листів за 100 % власною формою. Також у виконавця (потенційного учасника цієї закупівлі) можуть бути відгуки за вже виконанні раніше роботи, але в них може бути відсутня деяка із перерахованих Вами інформацій і це стане підставою для дискваліфікації такого учасника! Враховуючи зазначене, якщо у Вас не має заздалегідь визначеного переможця, у якого все зроблено під зазначене вище, то пропонуємо прибрати із ТД дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2021 09:08
Вирішення:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИК! Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Виконуючи вимогу Закону та за результатами розгляду Вашого звернення уповноважена особа Відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області повідомляє про наступне: відповідно до Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю за предметом код за ДК 021:2015:45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в Онуфріївському закладі дошкільної освіти «Калинка» смт. Онуфріївка Олександрійського району Кіровоградської області), вказана детальна інформація щодо документації, а саме: «за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт.». Звертаємо Вашу увагу, що зміст оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт відповідає вимогам статті 14 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 14 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством.
Слід зазначити, що законодавством України у сфері закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги оголошення стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі.
Враховуючи вищезазначене, замовник торгів повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, оскільки за його змістом не підтверджено та не аргументовано неможливість виконання учасниками зазначеної умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що створює порушення прав учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.09.2021 15:28
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
d70b953dd2954a799d9659c7e1763e84
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-004524-b.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно п.1.3.1. до додатку 2 ТД, Ви вимагаєте надання позитивного відгуку замовника (по кожному з договорів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника. При цьому у відгуку обов’язково повинно бути зазначено: iінформаціяiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт……. У більшості установ (підприємств….) є своя форма відгуку, рекомендаційного листа і виконавець робіт не може вимагати надання йому листів за 100 % власною формою. Також у виконавця (потенційного учасника цієї закупівлі) можуть бути відгуки за вже виконанні раніше роботи, але в них може бути відсутня деяка із перерахованих Вами інформацій і це стане підставою для дискваліфікації такого учасника! Враховуючи зазначене, якщо у Вас не має заздалегідь визначеного переможця, у якого все зроблено під зазначене вище, то пропонуємо прибрати із ТД дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2021 09:07
Вирішення:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИК! Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Виконуючи вимогу Закону та за результатами розгляду Вашого звернення уповноважена особа Відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області повідомляє про наступне: відповідно до Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю за предметом код за ДК 021:2015:45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в Онуфріївському закладі дошкільної освіти «Калинка» смт. Онуфріївка Олександрійського району Кіровоградської області), вказана детальна інформація щодо документації, а саме: «за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт.». Звертаємо Вашу увагу, що зміст оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт відповідає вимогам статті 14 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 14 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством.
Слід зазначити, що законодавством України у сфері закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги оголошення стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі.
Враховуючи вищезазначене, замовник торгів повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, оскільки за його змістом не підтверджено та не аргументовано неможливість виконання учасниками зазначеної умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що створює порушення прав учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.09.2021 14:33
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога.
Номер:
905ad856a87d4ed2b21a76bf5fed72f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-004524-b.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога.
Вимога:
Згідно п.1.3.1. до додатку 2 ТД, Ви вимагаєте надання позитивного відгуку замовника (по кожному з договорів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника. При цьому у відгуку обов’язково повинно бути зазначено: iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт……. У більшості установ (підприємств….) є своя форма відгуку, рекомендаційного листа і виконавець робіт не може вимагати надання йому листів за 100 % власною формою. Також у виконавця (потенційного учасника цієї закупівлі) можуть бути відгуки за вже виконанні раніше роботи, але в них може бути відсутня деяка із перерахованих Вами інформацій і це стане підставою для дискваліфікації такого учасника! Враховуючи зазначене, якщо у Вас не має заздалегідь визначеного переможця, у якого все зроблено під зазначене вище, то пропонуємо прибрати із ТД дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2021 10:49
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа Відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області повідомляє про наступне:
в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Звертаємо Вашу увагу, що зміст оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: код за ДК 021:2015:45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в Онуфріївському закладі дошкільної освіти «Калинка» смт. Онуфріївка Олександрійського району Кіровоградської області) відповідає вимогам статті 14 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 14 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством.
Довідково повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймаються у відповідності до кожної скарги окремо та формулювання вимог тендерної документації в цілому, розгляд яких відбувається під час проведення процедур закупівель згідно частини першої статті 13 Закону та не застосовується під час проведення спрощених процедур закупівель.
Слід зазначити, що законодавством України у сфері закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги оголошення стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі.
Замовник повідомляє, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону, у тому числі під час встановлення умов оголошення відповідно до положень ст. 14 Закону.
Враховуючи вищезазначене, замовник торгів повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, оскільки за його змістом не підтверджено та не аргументовано неможливість виконання учасниками зазначеної умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що створює порушення прав учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
6b172c58ffc94d2fa3c730d4d1e8c84d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-004524-b.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно п.1.3.1 до додатку 2 ТД, Ви вимагаєте надання аналогічного договору (Аналогічним договором є договори з виконанням робіт зі встановлення систем пожежної сигналізації об’єкту соціальної сфери). Зазначеним ви вводите дискримінаційну складову. Чому підтвердженням досвіду таких робіт не може бути договір на монтаж будь-якого об’єкту, любої форми власності, а безпосередньо соціальної сфери? Просимо прибрати дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2021 10:48
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа Відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області повідомляє про наступне:
в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Звертаємо Вашу увагу, що зміст оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: код за ДК 021:2015:45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в Онуфріївському закладі дошкільної освіти «Калинка» смт. Онуфріївка Олександрійського району Кіровоградської області) відповідає вимогам статті 14 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 14 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством.
Довідково повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймаються у відповідності до кожної скарги окремо та формулювання вимог тендерної документації в цілому, розгляд яких відбувається під час проведення процедур закупівель згідно частини першої статті 13 Закону та не застосовується під час проведення спрощених процедур закупівель.
Слід зазначити, що законодавством України у сфері закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги оголошення стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі.
Замовник повідомляє, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону, у тому числі під час встановлення умов оголошення відповідно до положень ст. 14 Закону.
Враховуючи вищезазначене, замовник торгів повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, оскільки за його змістом не підтверджено та не аргументовано неможливість виконання учасниками зазначеної умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що створює порушення прав учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.09.2021 08:23
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
d809314fef074b089b24b12f7fd4f8ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-004524-b.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо обстеження є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може із проекту, специфікації, схем, яки ви можете розмістити на майданчику. Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2021 10:47
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа Відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області повідомляє про наступне:
в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Звертаємо Вашу увагу, що зміст оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: код за ДК 021:2015:45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації (Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в Онуфріївському закладі дошкільної освіти «Калинка» смт. Онуфріївка Олександрійського району Кіровоградської області) відповідає вимогам статті 14 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 14 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством.
Довідково повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймаються у відповідності до кожної скарги окремо та формулювання вимог тендерної документації в цілому, розгляд яких відбувається під час проведення процедур закупівель згідно частини першої статті 13 Закону та не застосовується під час проведення спрощених процедур закупівель.
Слід зазначити, що законодавством України у сфері закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги оголошення стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі.
Замовник повідомляє, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону, у тому числі під час встановлення умов оголошення відповідно до положень ст. 14 Закону.
Враховуючи вищезазначене, замовник торгів повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, оскільки за його змістом не підтверджено та не аргументовано неможливість виконання учасниками зазначеної умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що створює порушення прав учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.09.2021 08:23