-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту Капітальний ремонт і реставрація «Реконструкція частини приміщень будівлі комунального підприємства «Маневицька центральна районна лікарня» під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в смт.Маневичі Волинської області»
Завершена
114 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 570.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 570.00 UAH
Період оскарження:
03.09.2021 15:23 - 11.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Лист звернення щодо скасування рішення
Номер:
a064540f1edd421e9158b79d7b0c6397
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-009132-c.c5
Назва:
Лист звернення щодо скасування рішення
Вимога:
Уповноваженій особі КНП «Маневицька багатопрофільна лікарня» Маневицької селищної ради
Трощук Артуру Петровичу,
44601, Волинська обл., смт. Маневичі, вул. Незалежності, 1
Думицький Володимир Васильович,
фізична особа-підприємець,
34400, Рівненська область, м.Вараш, м-н Будівельників, 33/2 кв.19, тел.+380677008909,
email: dumvlad@ukr.net
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником КНП «Маневицька багатопрофільна лікарня» Маневицької селищної ради було проведено закупівлю ID UA-2021-09-03-009132-c на ДК 021:2015 – 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту Капітальний ремонт і реставрація «Реконструкція частини приміщень будівлі комунального підприємства «Маневицька центральна районна лікарня» під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в смт.Маневичі Волинської області»
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
4. ФОП Думицький Володимир Васильович, ідент.код 2719008195
5. ФОП Крупко Валентина Іванівна, ідент.код 3058114409
6. ФОП Лисий Іван Олексійович, ідент.код 2310516013
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Лисий Іван Олексійович, ідент.код 2310516013.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1.Інформація (на бланку підприємства за підписом керівника організації учасника та скріплену печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з печаткою)), якою Учасник підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у цьому оголошенні. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам, встановленим в Додатку 2 до оголошення. (згідно п.4 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
2. Не надано копію діючого кваліфікаційного сертифіката інженера технічного нагляду категорії провідний (виконання робіт (послуг) щодо об’єктів класу наслідків СС3 та нижчого), або категорії І (виконання робіт (послуг) щодо об’єктів класу наслідків СС2 та СС1), виданого уповноваженим органом, завірений підписом та печаткою особи на ім’я якої виданий даний сертифікат, а також підписом та печаткою ( у разі використання) уповноваженої особи Учасника (згідно п.1.3.Додатку 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
3. Учасник надав позитивний відгуки замовників послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічними договорами без зазначення: ціни договору, суми виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору (згідно п.1.3. Додатку 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
4. Не надано аналогічних договорів щодо проведення технічного нагляду за об’єктами нового будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів не нижче ніж СС2, виконаний в повному обсязі та укладений в період з 2018-2020 рр. (згідно п.1.1. Додатку 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП Лисого Івана Олексійовича, ідент.код 2310516013 і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Лисого Івана Олексійовича, ідент.код 2310516013 та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки: (Лист-звернення до управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області).
З повагою,
Думицький Володимир Васильович 20.09.2021р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист звернення щодо скасування рішенн 20.09.2021 20:17
Дата подачі:
20.09.2021 20:17
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику.
При оголошенні спрощеної закупівлі: Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту Капітальний ремонт і реставрація «Реконструкція частини приміщень будівлі комунального підприємства «Маневицька центральна районна лікарня» під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в смт.Маневичі Волинської області» нами було оприлюднено/розміщено інформацію: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у формі заповнених електронних полів, та завантаженого документа (файли «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx»). Відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 р. за № 610/34893): у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто інформація та вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, які занесені шляхом заповнення електронних полів є автентичною. Відповідно пропозиція відповідає усім умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Отже підстава для відхилення, яка зазначена вами є неправомірною.
При прийнятті рішення уповноважена особа керувалась ч. 2 ст 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Скарга щодо кваліфікації переможця
Номер:
013e1a39ef5e41c2ac8e99c46162af6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-009132-c.a4
Назва:
Скарга щодо кваліфікації переможця
Вимога:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
03.09.2021року Комунальним некомерційним підприємством "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради (далі — Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за ДК 021:2015 – 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту Капітальний ремонт і реставрація «Реконструкція частини приміщень будівлі комунального підприємства «Маневицька центральна районна лікарня» під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в смт.Маневичі Волинської області».
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 15.09.2021р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. ФОП Думицький Володимир Васильович
2. ФОП Крупко Валентина Іванівна
3. ФОП Лисий Іван Олексійович
За результатами торгів переможцем по даному об’єкту визнано учасника - ФОП Лисий Іван Олекчійович, вважаю, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне:
1. Учасник торгів ФОП Лисий Іван Олексійович запропонував аномально низьку ціну, що є меншою, більше ніж на 30 відсотків від наступної приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
2. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Додаток 2:
а) п.4 ФОП Лисим І.О не надана «Інформація (на бланку підприємства за підписом керівника організації учасника та скріплену печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з печаткою)), якою Учасник підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у цьому оголошенні. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам, встановленим в Додатку 2 до оголошення»
б) п.5 ФОП Лисим І.О. не надано «Документи, що підтверджуюсь повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю)».
в) п.7 ФОП Лисим І.О не надане «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), Свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку ( у разі сплати учасником єдиного податку)». ФОП Лисим І.О. надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
г) п. 10 (посилання на Додаток 6) «Надати копію діючого кваліфікаційного сертифіката інженера технічного нагляду категорії провідний (виконання робіт (послуг) щодо об’єктів класу наслідків СС3 та нижчого), або категорії І (виконання робіт(послуг) щодо об’єктів класу наслідків СС2 та СС1), виданого уповноваженим органом, завірений підписом та печаткою особи на ім’я якої виданий даний сертифікат, а також підписом та печаткою ( у разі використання) уповноваженої особи Учасника.» ФОП Лисим І.О. надані копії документів не завірені підписом і печаткою.
д) п.11 (посилання на Додаток 7 п.1.3) в листах-відгуках замовників послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічних договорів, в яких обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, назву об’єкту, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору – підкреслене не викладено в листах-відгуках.
е) п.16 (посилання на Додаток 3) «Лист про згоду з істотними умовами, що обов’язково включаються до договору та з проектом договору, підписаний уповноваженою особою Учасника і скріплений печаткою Учасника (для Учасників, які здійснюють діяльність з печаткою)». ФОП Лисий І.О. з проекту договору надав лише першу, другу та восьму сторінку, що не є повним комплектом документів та додатків до нього.
Враховуючи вище викладене, прийняті рішення порушують права ФОП Крупко Валентини Іванівни на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Тендендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради не враховано ряд вимог щодо кваліфікації учасника торгів ФОП Лисого І.О.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника Комунального некомерційного підприємства "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради.
4. Розглянути Замовнику пропозиції інших учасників торгів по даному об’єкту.
________________ФОП Крупко В.І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.09.2021 17:54
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна визначається лише в конкурентних процедурах закупівлі. Відповідно, це не розповсюджується на спрощені закупівлі, так як спрощена закупівля не є процедурою закупівлі.
При оголошенні спрощеної закупівлі: Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту Капітальний ремонт і реставрація «Реконструкція частини приміщень будівлі комунального підприємства «Маневицька центральна районна лікарня» під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в смт.Маневичі Волинської області» нами було оприлюднено/розміщено інформацію: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у формі заповнених електронних полів, та завантаженого документа (файли «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx»). Відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 р. за № 610/34893): у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто інформація та вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, які занесені шляхом заповнення електронних полів є автентичною. Відповідно пропозиція відповідає усім умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Отже підстава для відхилення, яка зазначена вами є неправомірною.
При прийнятті рішення уповноважена особа керувалась ч. 2 ст 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга щодо кваліфікації переможця
Номер:
de9f4b875f774a8a9fc31536c6350eb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-009132-c.b3
Назва:
Скарга щодо кваліфікації переможця
Вимога:
Скарга щодо кваліфікації переможця
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.09.2021 17:09
Вирішення:
Не обгрунтована вимога.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.09.2021 11:56
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
5500ceaa14894adfb030bfa8a7d64c54
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-009132-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
На основі практики АМКУ щодо розгляду скарги у сфері державних закупівель, як аналогічні слід розцінювати договори, для виконання яких потрібно однакові ліцензійні та/або дозвільні документи, матеріально-технічна база та кваліфікацій працівників учасника, яких залучають до виконання такого договору.
Вважаємо, що вимогою п.1.1 додатку 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі стосовно розуміння аналогічного договору лише закладів охорони здоров’я різного типу та спеціалізації, а також вартість якого складає не менше ніж 60% від ціни закупівлі, Замовник самовільно звужує поняття «аналогічного договору», чим дискримінує учасників закупівлі. Доказом цього є рішення АМКУ №929-р/пк-ск від 07.09.2012 р. , а також рішення №1943 р/пк-ск від 02.12.2013р.
Вимагаємо внести зміни до п.1.1 додатку 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі стосовно розуміння аналогічного договору, а саме:
Під аналогічним договором розуміється договір щодо проведення технічного нагляду за об’єктами нового будівництва та/або реконструкцій та/або капітального ремонту, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не менше ніж СС2, виконаний в новому обсязі та укладений в період з 2018-2020 р.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого КМУ від 23.05.2011р. №554, а також новою редакцією затвердженою постановою КМУ від 23.06.2021 р. №651 «Про внесення зміни до постанови від 23.05.2011 №554» установлено, що виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат можуть виконувати роботи (послуги) щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності), що визначаються кваліфікаційними вимогами, які діють на час виконання робіт (послуг) для відповідної або нижчої категорії працівників.
Враховуючи роз’яснення Міністерства розвитку громад та територій щодо відповідності кваліфікаційних сертифікатів (СЕД Мінрегіон ІТ-Enterprise вн.№1892930), рішення Антимонопольного комітету України зокрема №6917-р/пк-пз від 12.07.2018 р. (стор. 5,6) та № 19412-р/пк-пз від 16.10.2020р. (стор.4) відповідно до сертифікатів відповідної категорії передбачає, що саме такі сертифікати повинні бути надані учасником процедури закупівлі.
Рахункова палата при встановленні фактів залучення до виконання робіт працівників з сертифікатами без зазначення кваліфікаційної категорії також визначає такі випадки як неналежну сплату коштів фахівцям (Рішення Рахункової палати від 25.05.2021р. №11-2 стор.68).
Враховуючи вище наведене та те, що об’єкт закупівлі належить за класом наслідків (відповідальності) до СС2 вимагаємо внести зміни в додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме п.1.3 викласти в редакції.
Надати копію діючого кваліфікаційного сертифіката інженера технічного нагляду категорії провідний (виконання робіт (послуг) щодо об’єктів класу наслідків СС3 та нижчого), або категорії І (виконання робіт(послуг) щодо об’єктів класу наслідків СС2 та СС1), виданого уповноваженим органом, завірений підписом та печаткою особи на ім’я якої виданий даний сертифікат, а також підписом та печаткою ( у разі використання) уповноваженої особи Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2021 11:20
Вирішення:
Добрий день! Шановний учаснику, відповідно ч. 7 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» 08.09.2021 було виправлено технічну помилку в пункті 1.3 додатку 6 та пункті 1.1 додатку 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
94a68ddd80924e10b39536cd0b834080
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-009132-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
1. Кількість працівників учасника повинна дозволяти роботи належної якості та у визначені терміни (На підтвердження надати форму 1ДФ за останній звітній період). Учасник повинен мати у штаті не менше 2-х інженерів технічного нагляду. Досвід роботи з будівельних спеціальностей та загальний стаж роботи в будівництві не менше 10 років, в тому числі стаж роботи інженером технічного нагляду не менше 5 років. - Інженер з техніного нагляду не зобов'язаний тримати в штаті постійних працівників тому, що може, при потребі, залучати до робіт кваліфікованих працівників по цивільно-правових угодах, стільки скільки йому потрібно для якісного надання послуг з технічного нагляду за об'єктом. Ваша вимога є дискримінаційною.
2. Для інженерів з технічного нагляду обов’язкове надання діючого страхового полісу цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (на кожну особу, зазначену в довідці). - Цивільно-страховий поліс є особистою спарвою інженера з техінчного нагляду і він не має жодного відношення до замовника.
3. Під аналогічним договором розуміється договір щодо проведення технічного нагляду за об’єктами нового будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту закладів охорони здоров’я різного типу та спеціалізації, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів не нижче ніж СС2, виконаний в повному обсязі та укладений в період з 2018-2020 рр., вартість якого складає не менш ніж 60 % від суми закупівлі. - Замовник не має права встановлювати чи обмежувати вартість аналогічних договорів для інженерів з технічного нагляду - це є дискримінаційною умовою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Оголошення зі змінами.docx 08.09.2021 16:35
Дата подачі:
08.09.2021 08:40
Вирішення:
Добрий день! Шановний учаснику, згідно ч. 7 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» зазначену технічну помилку в пунктах 1.1, 1.3 додатку 6 та пункту 1.1 додатку 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі виправлено, та внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Статус вимоги:
Задоволено