• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки

Торги не відбулися

175 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 755.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2021 14:43 - 09.09.2021 09:00
Вимога
Відкликано скаржником

НЕВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА_ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ!!!

Номер: 2bdeb77906c24e95a78ea663e10aa7ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-008059-c.b3
Назва: НЕВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА_ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ!!!
Вимога:
Звертається до Вас Фізична особа-підприємець Зінченко Світлана Володимирівна, учасник спрощеної закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-09-03-008059-c із проханням РОЗІБРАТИСЯ у НЕПРАВОМІРНИХ ДІЯХ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ. По суті повідомляємо наступне: за результатами проведеної кваліфікації учасників у спрощеній закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-09-03-008059-c замовником, а саме УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Берсим Валентиною, учасника ФОП ЗІНЧЕНКО С.В., пропозиція якої за результатами електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною, було дискваліфіковано, з чим ми не погоджуємося з наступних підстав: - відповідно до частини 11 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «11. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною». Тобто, згідно інформації на PROZORRO у спрощеній закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-09-03-008059-c була оголошена очікувана вартість 173 385,00 грн. без ПДВ. Юридичний відділ нашої організації вбачає у діях уповноваженої особи ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовником було дискваліфііковано ТОВ «ТОРГПОСТАЧ-ПЛЮС» Протоколом № 01/2009-2021 уповноваженої особи від 20 вересня за (дис. скрін): За не чіткі технічні характеристики. Іншим протоколом уповноваженої особи № 01/2109-2021 від 21 вересня 2021 року дискваліфіковують ФОП Зінченко С.В. за форму Пропозиції, яка «не відповідає» вимогам п. 14 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», де учасником повинна бути надана заповнена форма пропозиції, оформлену на фірмовому бланку відповідно до Додатку № 2 (див. скрін): У якому саме пункті нами було не дотримано форми пропозиції? Не зрозуміло до цього часу. І головне, Протоколом № 01/2209-2021 від 21 вересня 2021 року ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!!! ВИ ВИЗНАЄТЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП ГАНЗЮ Тетяну Анатоліївну ПЕРЕМОЖЦЕМ, пропозицію учасника, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ОГОЛОШЕННЯ, а саме: 1) Авторизаційний лист від офіційного дистрибютора Mirosoft - СУМНІВНИЙ – оскільки ідентифікатор закупівлі вказаний зовсім інший (див.скрін): Згідно інформації на сайті Prozorro закупівля відбувається за ідентифікатором № UA-2021-09-03-008059-c (див. скрін) У складі пропозиції УЧАСНИК-ПЕРЕМОЖЕЦЬ надав безліч документів, із ЗАТЕРТИМ ПІДПИСОМ та ПЕЧАТКОЮ а згідно Оголошення про спрощену закупівлю вимагалося: «Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі PDF, JPG скановані та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.» - учасником-переможцем було порушено цю вимогу (див.скрін): 2) Сертифікати відповідності надано китайською та англійською мовами без перекладу!!! У Вашому Виконавчому комітеті сільській раді є кваліфіковані перекладачі із китайської мови???? (див.скрін) ЗАМОВНИКУ!!! ВІДКРИЙТЕ ОЧІ, ЩО ЦЕ ЗА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ???? ЯКОГО ВИ ШАРЛАТАНА ВИЗНАЄТЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ??? ВИМАГАЄМО!!! - ретельно ПЕРЕГЛЯНУТИ пропозиції «СВОГО» ЛИПОВОГО ПЕРЕМОЖЦЯ!!! ДИСКВАЛІФІКУВАТИ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЮ ЗА НЕВІДПОВІДНІСТЬ та ПОВЕРНУТИ нашу пропозицію НА КВАЛІФІКАЦІЮ. Відхиливши тендерну пропозицію ФОП Зінченко С.В. за НАДУМАНІ ТА НЕОБʼЄКТИВНІ порушення Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та інші принципи. ФОП Зінченко С.В. наголошує, що Замовник здійснює свою діяльність в межах та на підставах Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі Замовник повинен дотримуватися принципів, визначених у статті 5 Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі. Виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 р. № 557 прийняття рішення та відповідальність, зокрема відхилення тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу Замовника. Водночас, згідно з частиною 10 ст. 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Таким чином, аналізуючи вище викладене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси ФОП Зінченко Світлани Володимирівни, рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ФОП Зінченко С.В. у зв’язку з чим наша пропозиція була відхилена, ФОП Зінченко Світлана Володимирівна не була визначена переможцем Процедури закупівлі, із нею не було укладено Договір про закупівлю, і, як наслідок, протиправної поведінки, виникнення упущеної вигоди – потенційно не отриманого суб’єктом господарювання прибутку. У разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”. ДЕТАЛЬНО ІЗ НЕВІДПОВІДНІСТЮ МОЖНА ОЗНАЙОМИТИСЯ У ВКЛАДЕННІ
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 23.09.2021 17:00
Вимога
Відхилено

НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАІЯ

Номер: 91b4b0d066a84223a2c8d10bbdda45a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-008059-c.b2
Назва: НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАІЯ
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємося до Вас із проханням ПОВЕРНУТИ нашу пропозицію на КВАЛІФІКАЦІЮ, чесно та обʼєктивно провести закупівлю згідно ідентифікатора закупівлі № UA-2021-09-03-008059-c. Згідно Вашого протоколу № 01/2109-2021 уповноваженої особи від 21.09.2021 р. (див.скрін) форма Пропозиції не відповідає вимогам п. 14 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», де учасником повинна бути надана заповнена форма пропозиції, оформлену на фірмовому бланку відповідно до Додатку № 2 У якому саме пункті нами було не дотримано форми пропозиції? просимо: - ретельно ПЕРЕГЛЯНУТИ нашу пропозицію та ПОВЕРНУТИ НА КВАЛІФІКАЦІЮ. Відхиливши тендерну пропозицію ФОП Зінченко С.В. за НАДУМАНІ ТА НЕОБʼЄКТИВНІ порушення Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та інші принципи. ФОП Зінченко С.В. наголошує, що Замовник здійснює свою діяльність в межах та на підставах Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі Замовник повинен дотримуватися принципів, визначених у статті 5 Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі. Виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 р. № 557 прийняття рішення та відповідальність, зокрема відхилення тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу Замовника. Водночас, згідно з частиною 10 ст. 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Таким чином, аналізуючи вище викладене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси ФОП Зінченко Світлани Володимирівни, рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ФОП Зінченко С.В. у зв’язку з чим наша пропозиція була відхилена, ФОП Зінченко Світлана Володимирівна не була визначена переможцем Процедури закупівлі, із нею не було укладено Договір про закупівлю, і, як наслідок, протиправної поведінки, виникнення упущеної вигоди – потенційно не отриманого суб’єктом господарювання прибутку. У разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”. РЕТЕЛЬНО ІЗ ВИМОГОЮ МОЖНА ОЗНАЙОМИТИСЯ У ВКЛАДЕННІ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пунктом 14 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» абз. 1 передбачено , що учасник повиненн надати заповнену форму пропозиції, оформлену на фірмовому бланку (за наявності) відповідно до Додатку № 2. Також Форма «Пропозиція» заповнюється учасником та надається у складі пропозиції. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасник не дотримався форми дописавши слова «175 140,00 грн. (Сто сімдесят п'ять тисяч сто сорок гривень, 00 коп. ) без ПДВ»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ

Номер: 79e882e88a5c42a5bf0cc67edd386b83
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-008059-c.b1
Назва: НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємося до Вас із проханням ПОВЕРНУТИ нашу пропозицію на КВАЛІФІКАЦІЮ, чесно та обʼєктивно провести закупівлю згідно ідентифікатора закупівлі № UA-2021-09-03-008059-c. Згідно Вашого протоколу № 01/2109-2021 уповноваженої особи від 21.09.2021 р. (див.скрін) форма Пропозиції не відповідає вимогам п. 14 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», де учасником повинна бути надана заповнена форма пропозиції, оформлену на фірмовому бланку відповідно до Додатку № 2 У якому саме пункті нами було не дотримано форми пропозиції? просимо: - ретельно ПЕРЕГЛЯНУТИ нашу пропозицію та ПОВЕРНУТИ НА КВАЛІФІКАЦІЮ. Відхиливши тендерну пропозицію ФОП Зінченко С.В. за НАДУМАНІ ТА НЕОБʼЄКТИВНІ порушення Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та інші принципи. ФОП Зінченко С.В. наголошує, що Замовник здійснює свою діяльність в межах та на підставах Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі Замовник повинен дотримуватися принципів, визначених у статті 5 Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі. Виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 р. № 557 прийняття рішення та відповідальність, зокрема відхилення тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу Замовника. Водночас, згідно з частиною 10 ст. 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Таким чином, аналізуючи вище викладене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси ФОП Зінченко Світлани Володимирівни, рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ФОП Зінченко С.В. у зв’язку з чим наша пропозиція була відхилена, ФОП Зінченко Світлана Володимирівна не була визначена переможцем Процедури закупівлі, із нею не було укладено Договір про закупівлю, і, як наслідок, протиправної поведінки, виникнення упущеної вигоди – потенційно не отриманого суб’єктом господарювання прибутку. У разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”. РЕТЕЛЬНО ІЗ ВИМОГОЮ МОЖНА ОЗНАЙОМИТИСЯ У ВКЛАДЕННІ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 14 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» абз. 1 передбачено , що учасник повиненн надати заповнену форму пропозиції, оформлену на фірмовому бланку (за наявності) відповідно до Додатку № 2. Також Форма «Пропозиція» заповнюється учасником та надається у складі пропозиції. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасник не дотримався форми дописавши слова «175 140,00 грн. (Сто сімдесят п'ять тисяч сто сорок гривень, 00 коп. ) без ПДВ»
Статус вимоги: Відхилено